Het is ook echt een kutlied.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:36 schreef ddx het volgende:
En gewoon weer WTF, wat heeft Roos met dit nummer om het gewoon ieder uur te draaien.
(dit is dus gewoon 3e keer dat ze het draait vandaag)
Was dat voor vogel?quote:
Ik kan de radio vaak niet zo heel duidelijk horen, maar het was volgens mij ook niet zo gepolijst. Maar dat was misschien ook niet de bedoeling?quote:
Dat is een lepelaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was dat voor vogel?
Albatros?
Dit is mijn favoriete vogel in muziekland trouwens :p
Muzikaal was het niet heel slecht hoor... het geluid van die gitaar was alleen echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kan de radio vaak niet zo heel duidelijk horen, maar het was volgens mij ook niet zo gepolijst. Maar dat was misschien ook niet de bedoeling?
Aha, OK. Zo hier op kantoor met veul achtergrondruis van collega's enzo klonk het wel lekker ruig en kon ik er niks vals aan ontdekken. Ik vond het ook wel een leuke uitvoering, maakte van zo'n 13 in een dozijn nummer wel iets fraaiers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is een lepelaar
[..]
Muzikaal was het niet heel slecht hoor... het geluid van die gitaar was alleen echt verschrikkelijkalsof je door een stuk blik zit te spelen... kan me niet voorstellen dat een beetje gerespecteerd gitarist dit geluid vrijwillig heeft
Veel om van te houdenquote:
Geniale plaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of de Formule van DJVT, met name het eind is niet om aan te horen.
hoi miusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen mijn lieve Lepelaartjes
Ik ben een politician en hooliganquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Randje Woodland, wildlife and bike lanes.![]()
Nee, da's Leidenquote:
Je woont in Leiden?quote:
Ik vind Almere ook prachtigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik woon in Multicultural Skyscraperfest
Het klopt wel
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, da's Leiden
Delft valt ook gewoon onder de hooligans
Limburg dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Almere ook prachtig
Of Groningen Stadquote:
bekentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al lang blij dat Wageningen niet zo bekent is
Bekentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al lang blij dat Wageningen niet zo bekent is
Heerlijke plaatquote:
Daar is geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
'Too far away for any practical purposes':
Ik vond het maar raar dat veel van mijn middelbare schoolgenoten naar Groningen gingen om te studeren... Het was in the middle of nowhere. Zij zeiden dat het zo lekker dichtbij was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
'Too far away for any practical purposes':
Het schijnt wel een fantastische studentenstad te zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar dat veel van mijn middelbare schoolgenoten naar Groningen gingen om te studeren... Het was in the middle of nowhere. Zij zeiden dat het zo lekker dichtbij was.
Zwolle - Groningen 1,5 uur met trein.
Zwolle - Utrecht 1 uur
Zwolle - Amsterdam 1 uur.
Ik snapte het echt niet, en stiekem nu nog steeds niet...
Maar wel de meest gezellige studentenstad van Nederlandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar dat veel van mijn middelbare schoolgenoten naar Groningen gingen om te studeren... Het was in the middle of nowhere. Zij zeiden dat het zo lekker dichtbij was.
Zwolle - Utrecht 1 uur
Vast wel, maar ze hadden alleen maar stomme studies...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het schijnt wel een fantastische studentenstad te zijn
Wa studeerde jij ook alweer?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel, maar ze hadden alleen maar stomme studies...
Studies waarmee je een baan krijgt enzo.
Wageningenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wel de meest gezellige studentenstad van Nederland![]()
Al is Utrecht ook wel leuk
Boomknuffelkunde.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wa studeerde jij ook alweer?
Als jij eenmaal door mij een rondleiding hebt gehad in DH, wil je er wonenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
Ik heb de keuze uit Groningen of Deventer voor een bijscholing. Ik twijfel nog
Groningenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
De enige stad in de Randstad die ik nog wel een beetje trek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als jij eenmaal door mij een rondleiding hebt gehad in DH, wil je er wonen
Je zou geen school meer doen tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De enige stad in de Randstad die ik nog wel een beetje trek.
Nee. Ik ben en blijf een dorpsmutsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als jij eenmaal door mij een rondleiding hebt gehad in DH, wil je er wonen
Ja hallo...quote:
Deventer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hallo...
RotterdamJe kan beter in Amsterdam, Den Haag, Utrecht of zelfs Zoeterminder wonen
Klopt. En iedereen mocht mij hoeken als ik er weer over zou beginnen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou geen school meer doen toch
Wut? Overdrijven is ook een vak. Utrecht is 53 minuten, Groningen 57 en Amsterdam 68 vanuit Zwolle.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwolle - Utrecht 1 uur
Zijn mooie kantoorgebouwen gewordenquote:
1tje is woningenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zijn mooie kantoorgebouwen geworden
Klopt! Vanuit Zwolle ben je zo in Grunnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Wut? Overdrijven is ook een vak. Utrecht is 53 minuten, Groningen 57 en Amsterdam 68 vanuit Zwolle.
Dat is een beetje het nadeel van Den Haag. Het heeft zoveel minpunten dat de pluspunten ondersneeuwenquote:
Je vergeet de ergste: Transvaalquote:
Ach, die 3 a 4 slechte wijken... Andere wijken, veel meer, zijn heerlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een beetje het nadeel van Den Haag. Het heeft zoveel minpunten dat de pluspunten ondersneeuwen
Schilderswijk is wel op redelijke loopafstand voor de liefhebberquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:11 schreef minthy het volgende:
Dat valt vast niet binnen de rondleiding van SC.
Jammer dat het altijd eerst zo'n klere eind naar Zwolle was. Maar mooie reizen altijd wel. CD in de discman, biertje bestellen bij het cateringkarretje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:08 schreef minthy het volgende:
Klopt! Vanuit Zwolle ben je zo in Grunn
Beetje spanning en sensatie kan geen kwaadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schilderswijk is wel op redelijke loopafstand voor de liefhebber![]()
Maar idd, die staat niet in m'n lonely planet
Die spanning en sensatie zal je vies tegenvallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beetje spanning en sensatie kan geen kwaad
Je hebt zelfs een gids bij je?!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schilderswijk is wel op redelijke loopafstand voor de liefhebber![]()
Maar idd, die staat niet in m'n lonely planet
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd eerst zo'n klere eind naar Zwolle was. Maar mooie reizen altijd wel. CD in de discman, biertje bestellen bij het cateringkarretje.
doet mij een beetje klinken als hier in Slotervaart.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die spanning en sensatie zal je vies tegenvallenHet zijn geen wijken waar ik me onveilig voel of überhaupt ooit problemen heb gehad
overdreven negatieve aandacht allemaal
Ik ben wel wat gewend hoor. Ik woon ook in zo'n soort wijk. Maar ik heb er eerlijk gezegd nooit zo veel problemen mee gehad, anderen doen er vooral paniekerig over.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die spanning en sensatie zal je vies tegenvallenHet zijn geen wijken waar ik me onveilig voel of überhaupt ooit problemen heb gehad
overdreven negatieve aandacht allemaal
Ah okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. En iedereen mocht mij hoeken als ik er weer over zou beginnen!![]()
Maar heb een mooi aanbod gekregen wat binnen de organisatie nog niet bestaat en helemaal in m'n straatje past. Duurt maar een jaar en is mbo, dus zou ik aan moeten kunnen. Dit weekend veel over geboomd met rubbereend en besloten het toch maar te gaan doen, ook ivm het behouden van m'n baan ipv een wia-uitkering vanaf april
Nu niet meer?quote:
Precies! En aangezien ze met het aanbod kwamen en graag willen dat ik het ga doen, kan ik eisen stellen en kijken wat ik eruit kan slepen (bijv lesdag en huiswerk in werktijd)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah okeDan zou ik dat gewoon doen idd.
En meer loon?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! En aangezien ze met het aanbod kwamen en graag willen dat ik het ga doen, kan ik eisen stellen en kijken wat ik eruit kan slepen (bijv lesdag en huiswerk in werktijd)
manmanmanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wil je bronson zijn boom knuffelen?
Een heuse General Sherman welteverstaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En go mint!
Eensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
99 Luftballons - Nena
These Streets - Bastille
Lunchbox 2
Roll Away Your Stone - Mumford & Sons
Liberian Girl - Michael Jackson
LB2 want MJ.
LB1quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
99 Luftballons - Nena
These Streets - Bastille
Lunchbox 2
Roll Away Your Stone - Mumford & Sons
Liberian Girl - Michael Jackson
LB2 want MJ.
Wat vreemd is, want de meeste kerstbomen zijn sparren...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:37 schreef Pandaplint het volgende:
HAHA "Ik ruik de dennnennaalden al"![]()
![]()
Groundhog day...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vreemd is, want de meeste kerstbomen zijn sparren...
Bijna niemand heeft een den als kerstboom.
/boomnerdmodus
yep. zeker als het z'n latere werk betreft.quote:
verkeerde account mui....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vreemd is, want de meeste kerstbomen zijn sparren...
Bijna niemand heeft een den als kerstboom.
/boomnerdmodus
Hey, da's CG weerquote:
Ik ben toch niet blondquote:
Bazentrackquote:
Oh is ze blondquote:
datquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het feest kan beginnen want ed is binnen
Godverdommequote:
Hallo zonnestraaltjequote:
een router waar geen telefoon bij geleverd wordtquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed opletten als de meester spreekt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe mij maar Fatman Scoopquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goed te pruimen die nieuwe van Michael Jackson!
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_jammingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
een router waar geen telefoon bij geleverd wordt
Met alleen size zero meisjes aanprijzenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
De nieuwe Big Girl (you are beautiful)![]()
Goedkoop scoren
Eigenlijk zou je zo'n nummer moeten maken met omgekeerde boodschap. DAT KAN NATUURLIJK NIET!![]()
Hij vindquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kantoormaatje heeft 3FM goed gekeurd. Hij verstaat alleen geen drol van wat de dj zegt, maar ach hij vind de muziek wel oke.
Oh is dit weer zo'n promotieplaatje voor ongezonde lijvenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
De nieuwe Big Girl (you are beautiful)![]()
Goedkoop scoren
Eigenlijk zou je zo'n nummer moeten maken met omgekeerde boodschap. DAT KAN NATUURLIJK NIET!![]()
Pak een bord Taalnasi. Het schijnt heerlijk te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij vind
Ja, ik heb honger ja
Ik denk dat ik dyslexiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pak een bord Taalnasi. Het schijnt heerlijk te zijn.
Maar dan beterquote:
Whut?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
Bronson, staat 12 september al in je agenda gemarkeerd?
iTunes concert van Elbow.quote:
Sowieso een toffe line-up dit jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ah top. Had ik nog niet genoteerd.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeoooeeeeeeeeeeeeeeeoeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Inderdaad. We hebben immers nog geen zomerhit gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:19 schreef Againzender het volgende:
Dit nummer is al even uit, maar ik zou hem toch gewoon MH maken
gewoon omdat het kan
niks mis mee toch, al vind ik het totaal niet zo klinkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het nogal Franz Ferdinand achtig
Ik ging toenstraks boodschappen doen en dat was dus tijdens de enige bui die over Rotterdam trokquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig, het regent weerbegon me al zorgen te maken
Ben je er nog niet achter?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
gvd, begint die patat-friet oorlog weerquote:
Friet.quote:
Frietje oorlogquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
gvd, begint die patat-friet oorlog weer
Met haar harige DOosquote:
Ik kan je helaas ook niet verder helpenquote:
Het deed mij denken aan klangkarussell gebeuren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
Jij spreekt een aardig woordje Franz, Ferdinand!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:22 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zou al blij zijn als ze mij weer voor 100% (nu 70%) uitbetalen voor de uren die ik werkquote:
Waarheen?!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En go mint!
naar schoolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als ze mij weer voor 100% (nu 70%) uitbetalen voor de uren die ik werk
[..]
Waarheen?!
Oh, zo! Dank jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
naar school
Ik ben blij voor je dat je perspectief hebt op iets leuks
Kusje
Dat jong doet niet moeilijk over zoiets futiels als een schalks en vriendschappelijk zoentje!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
Een vriendschappelijk kusje op de wang
Sorry eend!!!!
niemand gaat geloven dat ik nu toevallig hier binnen komquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
Een vriendschappelijk kusje op de wang
Sorry eend!!!!
Ik wel hoor! Ik geloof jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niemand gaat geloven dat ik nu toevallig hier binnen kom
Beetje kort houden die vrouwtjes. Heel goedquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niemand gaat geloven dat ik nu toevallig hier binnen kom
eerder jou een beetje in de gaten houden mannetjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beetje kort houden die vrouwtjes. Heel goed
Een harde hand op z'n tijd is heul niet ergquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beetje kort houden die vrouwtjes. Heel goed
Panda's zijn heel goed te vertrouwenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerder jou een beetje in de gaten houden mannetje
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Een harde hand op z'n tijd is heul niet erg
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Een harde hand op z'n tijd is heul niet erg
omgquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En een eend verkleed als panda.... zeer verdacht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weet ik. We hebben eens een ongelukje gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Emmers!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg
hij kwam ook al hiermee:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik Mint was zou ik maar oppassen... voordat ze het weet is ze het 3de wiel...
zit jij je er nu slinks tussen te wringen om lepeltje lepeltje met Minthy te komen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik Mint was zou ik maar oppassen... voordat ze het weet is ze het 3de wiel...
Zoiets zou ik nooit doen...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit jij je er nu slinks tussen te wringen om lepeltje lepeltje met Minthy te komen?
Hé, een gifje van SC waarin hij zijn onbaatzuchtigheid laat zien!quote:
nog maar eens goed nadenken of we de 22e wel kunnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hé, een gifje van SC waarin hij zijn onbaatzuchtigheid laat zien!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog maar eens goed nadenken of we de 22e wel kunnen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog maar eens goed nadenken of we de 22e wel kunnen
Hell no.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je al Diablo voor de PS4 gekocht?
Last of Us wil ik ook nog halen. Ben nu druk met Fez ik zag dat dat een PSN game was deze maand super verslavendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hell no.
Ik wacht op Arkham Knight en Uncharted 4.
Ik ben voorlopig zoet met watch_dogs en Last Of Us remastered
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je al Diablo voor de PS4 gekocht?
Houd het een beetje ontopic jongons!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hell no.
Ik wacht op Arkham Knight en Uncharted 4.
Ik ben voorlopig zoet met watch_dogs en Last Of Us remastered
Hoe weet je datquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hé, een gifje van SC waarin hij zijn onbaatzuchtigheid laat zien!
Helderziend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Even afgezien dat ik er zelf mee te koop loop, maar je moet een man nooit op z'n woord vertrouwen
Wie heeft je gebeld? S.? andere S.? L. (denk het niet
), nog een S.? of wat het misschien J.?
ik heb vandaag nog niet gepoept?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Houd het een beetje ontopic jongons!
Ben zo weer naar bed, slaapstoornisje deze weekquote:
trustenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben zo weer naar bed, slaapstoornisje deze week
yeahquote:
Wat voor werk doe jij dat je dit kan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yeah
Ik zit hier voor mijn werk ergens in Zeeland keihard in de zon te relaxen, dus mijn morgen is toppieknal
servicemonteurquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dat je dit kan?
toppieknal???quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yeah
Ik zit hier voor mijn werk ergens in Zeeland keihard in de zon te relaxen, dus mijn morgen is toppieknal
Prettig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
servicemonteur
Vandaag ergens in zeeland
Zo kom je nog eens ergensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
servicemonteur
Vandaag ergens in zeeland
Hi zit in een zonnenpanelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dat je dit kan?
twitter:
twitter:xdeniise88 twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 09:24:36Woooow!!! Soo mooi Kippenvel!!! Wat een adembenemend liedjes heb je geschreven Boris! #giel3fm #BoSaris #gitaarlem #lovemusic reageer retweet
twitter:
twitter:DubbelnulBus twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 09:26:12Shit hé, bijna afslag gemist. Wat een prachtig nummer @3fm @giel3fm #githaarlem reageer retweet
Zijn werk zit in de lift.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo kom je nog eens ergens
Welke sector zit je?
Vlaamse meisjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:30 schreef Againzender het volgende:
Ik niet waarom, maar had net een Vlaming aan de telefoon bij een helpdesk, en daar word ik vrolijk van
dit was een meneerquote:
Schindlers Liftquote:
Ik had ooit een 5 daagse intieme relatie met een Belgische telefoondamequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:30 schreef Againzender het volgende:
Ik niet waarom, maar had net een Vlaming aan de telefoon bij een helpdesk, en daar word ik vrolijk van
doen ook aan roltrappenquote:
met de toevoeging: 'samen met jou' ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had ooit een 5 daagse intieme relatie met een Belgische telefoondame
Was van Fedex, pakketje ging van de VS naar Utrecht, maar dat ging een beetje foutHij vloog eerst naar Australie, toen door naar Hawaii
Toen weer terug naar Nieuw Zeeland, toen Hong Kong... Uiteindelijk via de VS wel in Utrecht aangekomen. Elke dag belde ze om te zeggen waar het pakje was en dat ze er druk mee bezig waren
En elke dag maakte ik de grap: oh ligt hij nu daar? Ik wil hem wel ophalen
Zo assertief/brutaal was ik toen nog nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
met de toevoeging: 'samen met jou' ?
gemiste kans!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo assertief/brutaal was ik toen nog niet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
gemiste kans!
Toen ik ging studeren, en een leuke studiegenote leerde kennen, vertrok zij in december met haar moeder naar hun huis in Zuid Frankrijk. In de kroeg nam ze afscheid met de mededeling: jullie zijn altijd welkom.
Nooit zeggen als er al flink gezopen is, de volgende avond stonden we voor haar deurNu ondertussen 13 jaar getrouwd en drie kinderen
quote:
story of my life, letterlijkquote:
met die studiegenote?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
gemiste kans!
Toen ik ging studeren, en een leuke studiegenote leerde kennen, vertrok zij in december met haar moeder naar hun huis in Zuid Frankrijk. In de kroeg nam ze afscheid met de mededeling: jullie zijn altijd welkom.
Nooit zeggen als er al flink gezopen is, de volgende avond stonden we voor haar deurNu ondertussen 13 jaar getrouwd en drie kinderen
ik doe het even met Foreigner. Na 10 uur weer 3FMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Oh maar ik kwam hier om te zeggen: The Beatles
jazekerquote:
Neem gewoon een vrouw met 2 goede kwarkfabriekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:55 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff 1.38euro uitgespaard! geld terugvragen bij mona ivm gratis yoghurt. nu ook nog ff de kwark halen.
schraper!
Ahquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar hij was zo flauw
geen dankquote:
het ligt op de grond bij de muur en schiet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |