Het is ook echt een kutlied.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:36 schreef ddx het volgende:
En gewoon weer WTF, wat heeft Roos met dit nummer om het gewoon ieder uur te draaien.
(dit is dus gewoon 3e keer dat ze het draait vandaag)
Was dat voor vogel?quote:
Ik kan de radio vaak niet zo heel duidelijk horen, maar het was volgens mij ook niet zo gepolijst. Maar dat was misschien ook niet de bedoeling?quote:
Dat is een lepelaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was dat voor vogel?
Albatros?
Dit is mijn favoriete vogel in muziekland trouwens :p
Muzikaal was het niet heel slecht hoor... het geluid van die gitaar was alleen echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kan de radio vaak niet zo heel duidelijk horen, maar het was volgens mij ook niet zo gepolijst. Maar dat was misschien ook niet de bedoeling?
Aha, OK. Zo hier op kantoor met veul achtergrondruis van collega's enzo klonk het wel lekker ruig en kon ik er niks vals aan ontdekken. Ik vond het ook wel een leuke uitvoering, maakte van zo'n 13 in een dozijn nummer wel iets fraaiers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is een lepelaar
[..]
Muzikaal was het niet heel slecht hoor... het geluid van die gitaar was alleen echt verschrikkelijkalsof je door een stuk blik zit te spelen... kan me niet voorstellen dat een beetje gerespecteerd gitarist dit geluid vrijwillig heeft
Veel om van te houdenquote:
Geniale plaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of de Formule van DJVT, met name het eind is niet om aan te horen.
hoi miusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen mijn lieve Lepelaartjes
Ik ben een politician en hooliganquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Randje Woodland, wildlife and bike lanes.![]()
Nee, da's Leidenquote:
Je woont in Leiden?quote:
Ik vind Almere ook prachtigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik woon in Multicultural Skyscraperfest
Het klopt wel
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, da's Leiden
Delft valt ook gewoon onder de hooligans
Limburg dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Almere ook prachtig
Of Groningen Stadquote:
bekentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al lang blij dat Wageningen niet zo bekent is
Bekentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al lang blij dat Wageningen niet zo bekent is
Heerlijke plaatquote:
Daar is geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
'Too far away for any practical purposes':
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |