Het is ook echt een kutlied.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:36 schreef ddx het volgende:
En gewoon weer WTF, wat heeft Roos met dit nummer om het gewoon ieder uur te draaien.
(dit is dus gewoon 3e keer dat ze het draait vandaag)
Was dat voor vogel?quote:
Ik kan de radio vaak niet zo heel duidelijk horen, maar het was volgens mij ook niet zo gepolijst. Maar dat was misschien ook niet de bedoeling?quote:
Dat is een lepelaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was dat voor vogel?
Albatros?
Dit is mijn favoriete vogel in muziekland trouwens :p
Muzikaal was het niet heel slecht hoor... het geluid van die gitaar was alleen echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kan de radio vaak niet zo heel duidelijk horen, maar het was volgens mij ook niet zo gepolijst. Maar dat was misschien ook niet de bedoeling?
Aha, OK. Zo hier op kantoor met veul achtergrondruis van collega's enzo klonk het wel lekker ruig en kon ik er niks vals aan ontdekken. Ik vond het ook wel een leuke uitvoering, maakte van zo'n 13 in een dozijn nummer wel iets fraaiers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is een lepelaar
[..]
Muzikaal was het niet heel slecht hoor... het geluid van die gitaar was alleen echt verschrikkelijkalsof je door een stuk blik zit te spelen... kan me niet voorstellen dat een beetje gerespecteerd gitarist dit geluid vrijwillig heeft
Veel om van te houdenquote:
Geniale plaatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of de Formule van DJVT, met name het eind is niet om aan te horen.
hoi miusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen mijn lieve Lepelaartjes
Ik ben een politician en hooliganquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Randje Woodland, wildlife and bike lanes.![]()
Nee, da's Leidenquote:
Je woont in Leiden?quote:
Ik vind Almere ook prachtigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik woon in Multicultural Skyscraperfest
Het klopt wel
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, da's Leiden
Delft valt ook gewoon onder de hooligans
Limburg dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Almere ook prachtig
Of Groningen Stadquote:
bekentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al lang blij dat Wageningen niet zo bekent is
Bekentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al lang blij dat Wageningen niet zo bekent is
Heerlijke plaatquote:
Daar is geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
'Too far away for any practical purposes':
Ik vond het maar raar dat veel van mijn middelbare schoolgenoten naar Groningen gingen om te studeren... Het was in the middle of nowhere. Zij zeiden dat het zo lekker dichtbij was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
'Too far away for any practical purposes':
Het schijnt wel een fantastische studentenstad te zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar dat veel van mijn middelbare schoolgenoten naar Groningen gingen om te studeren... Het was in the middle of nowhere. Zij zeiden dat het zo lekker dichtbij was.
Zwolle - Groningen 1,5 uur met trein.
Zwolle - Utrecht 1 uur
Zwolle - Amsterdam 1 uur.
Ik snapte het echt niet, en stiekem nu nog steeds niet...
Maar wel de meest gezellige studentenstad van Nederlandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar dat veel van mijn middelbare schoolgenoten naar Groningen gingen om te studeren... Het was in the middle of nowhere. Zij zeiden dat het zo lekker dichtbij was.
Zwolle - Utrecht 1 uur
Vast wel, maar ze hadden alleen maar stomme studies...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het schijnt wel een fantastische studentenstad te zijn
Wa studeerde jij ook alweer?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast wel, maar ze hadden alleen maar stomme studies...
Studies waarmee je een baan krijgt enzo.
Wageningenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wel de meest gezellige studentenstad van Nederland![]()
Al is Utrecht ook wel leuk
Boomknuffelkunde.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wa studeerde jij ook alweer?
Als jij eenmaal door mij een rondleiding hebt gehad in DH, wil je er wonenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
Ik heb de keuze uit Groningen of Deventer voor een bijscholing. Ik twijfel nog
Groningenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
De enige stad in de Randstad die ik nog wel een beetje trek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als jij eenmaal door mij een rondleiding hebt gehad in DH, wil je er wonen
Je zou geen school meer doen tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De enige stad in de Randstad die ik nog wel een beetje trek.
Nee. Ik ben en blijf een dorpsmutsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als jij eenmaal door mij een rondleiding hebt gehad in DH, wil je er wonen
Ja hallo...quote:
Deventer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hallo...
RotterdamJe kan beter in Amsterdam, Den Haag, Utrecht of zelfs Zoeterminder wonen
Klopt. En iedereen mocht mij hoeken als ik er weer over zou beginnen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou geen school meer doen toch
Wut? Overdrijven is ook een vak. Utrecht is 53 minuten, Groningen 57 en Amsterdam 68 vanuit Zwolle.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwolle - Utrecht 1 uur
Zijn mooie kantoorgebouwen gewordenquote:
1tje is woningenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zijn mooie kantoorgebouwen geworden
Klopt! Vanuit Zwolle ben je zo in Grunnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Wut? Overdrijven is ook een vak. Utrecht is 53 minuten, Groningen 57 en Amsterdam 68 vanuit Zwolle.
Dat is een beetje het nadeel van Den Haag. Het heeft zoveel minpunten dat de pluspunten ondersneeuwenquote:
Je vergeet de ergste: Transvaalquote:
Ach, die 3 a 4 slechte wijken... Andere wijken, veel meer, zijn heerlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een beetje het nadeel van Den Haag. Het heeft zoveel minpunten dat de pluspunten ondersneeuwen
Schilderswijk is wel op redelijke loopafstand voor de liefhebberquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:11 schreef minthy het volgende:
Dat valt vast niet binnen de rondleiding van SC.
Jammer dat het altijd eerst zo'n klere eind naar Zwolle was. Maar mooie reizen altijd wel. CD in de discman, biertje bestellen bij het cateringkarretje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:08 schreef minthy het volgende:
Klopt! Vanuit Zwolle ben je zo in Grunn
Beetje spanning en sensatie kan geen kwaadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schilderswijk is wel op redelijke loopafstand voor de liefhebber![]()
Maar idd, die staat niet in m'n lonely planet
Die spanning en sensatie zal je vies tegenvallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beetje spanning en sensatie kan geen kwaad
Je hebt zelfs een gids bij je?!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schilderswijk is wel op redelijke loopafstand voor de liefhebber![]()
Maar idd, die staat niet in m'n lonely planet
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd eerst zo'n klere eind naar Zwolle was. Maar mooie reizen altijd wel. CD in de discman, biertje bestellen bij het cateringkarretje.
doet mij een beetje klinken als hier in Slotervaart.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die spanning en sensatie zal je vies tegenvallenHet zijn geen wijken waar ik me onveilig voel of überhaupt ooit problemen heb gehad
overdreven negatieve aandacht allemaal
Ik ben wel wat gewend hoor. Ik woon ook in zo'n soort wijk. Maar ik heb er eerlijk gezegd nooit zo veel problemen mee gehad, anderen doen er vooral paniekerig over.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die spanning en sensatie zal je vies tegenvallenHet zijn geen wijken waar ik me onveilig voel of überhaupt ooit problemen heb gehad
overdreven negatieve aandacht allemaal
Ah okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. En iedereen mocht mij hoeken als ik er weer over zou beginnen!![]()
Maar heb een mooi aanbod gekregen wat binnen de organisatie nog niet bestaat en helemaal in m'n straatje past. Duurt maar een jaar en is mbo, dus zou ik aan moeten kunnen. Dit weekend veel over geboomd met rubbereend en besloten het toch maar te gaan doen, ook ivm het behouden van m'n baan ipv een wia-uitkering vanaf april
Nu niet meer?quote:
Precies! En aangezien ze met het aanbod kwamen en graag willen dat ik het ga doen, kan ik eisen stellen en kijken wat ik eruit kan slepen (bijv lesdag en huiswerk in werktijd)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah okeDan zou ik dat gewoon doen idd.
En meer loon?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! En aangezien ze met het aanbod kwamen en graag willen dat ik het ga doen, kan ik eisen stellen en kijken wat ik eruit kan slepen (bijv lesdag en huiswerk in werktijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |