Hier gestopt met lezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.quote:
Watquote:Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.
Maar hij wist niet dat zij gestopt was met het slikken van de pil?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.
Het hele verhaal is compleet gestoord in mijn ogen, als ik haar was had ik hem ook gedumpt. Maar ja, nu is er een kind in het spel he.quote:
Ik heb geen idee, misschien was ze wel nooit aan de pil, misschien heeft ze het condoom doorgeprikt. Het doet er niet toe. Ik vind het hele verhaal vol intrige, leugens en verraad gewoon smerig. Ik snap niet hoe iemand zo kan zijn/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hij wist niet dat zij gestopt was met het slikken van de pil?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja dat ben jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik wel ontzettend naief
quote:Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger.
quote:In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef LasTeR het volgende:
Probleem ligt dus meer bij de naïeve vrouw dan de man in dit verhaal.
Het is de schuld van MTVquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?
Bullshit. Vroeger waren er net zoveel mislukte huwelijken als nu. Sterker nog, vroeger trouwden mensen niet om de liefde maar om het geld/land/kinderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?
Die hadden geen geld en geen verleidingen. Zaten vast in de stugge mentaliteit van de wereld toentertijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Doet hij goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
terwijl hij er de ene 20-jarige na de ander doorheen joeg. En we hebben het hier over een man van 40.
hahahahaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Zij gaf inderdaad veel blijk van respect toen ze stiekem stopte met de pil met het doel zwanger te wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
En ook gewoon chicks van 20 terwijl hij zelf 40+ isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Klinkt als een echte manbeetje wijven neuken ze gek maken en ondertussen beetje zuipen en zijn ding doen
![]()
Hij moet zeker een kantoorbaantje nemen terwijl de vrouw thuis een beetje het kind op zit te voeden en ondertussen alleen maar vriendinnen over de vloer heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Hij was getrouwd geweest, kreeg een kind, en wonder boven wonder wou zijn vrouw dat hij zijn verantwoordelijkheid nam en niet alleen maar op zijn gitaartje zat te pingelen, dronken werd in de kroeg en eigenlijk gewoon volwassen werd.
Ja je bent naïef.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik wel ontzettend naief [...]Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam, in relatietherapie ging en voor zijn vrouw ging, zette hij de scheiding door, liet haar achter met schulden en de kinderen...
nou, het is wel een verdomd domme kutquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Moraal van het verhaal is dat alle vrouwen hoeren zijn
Ja, want zonder gevoel geen seks idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
heremetijd, dat is wel een beetje sneu.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want zonder gevoel geen seks idd.
Ik krijg nog steeds kriebels in mijn buik van mijn rechterhand.
Wát?! De wereld op zijn kop. Die heks chanteert hem gewoon met een extra kind en je durft hem ook nog de schuld te geven?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Wat voor hem spreekt is dat hij toen de scheiding aan vroeg. Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam,
Precies. Mannen veranderen nou eenmaal niet zo makkelijk, ook niet als ze ouder worden. Mijn vader is nog net zo koppig als 10 jaar geleden. Vrouwen daarentegen veranderen wel, maar die verandering is meestal niet zo positief.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Vrouwen moeten eens ophouden te denken dat een man wel veranderd en 'volwassen' wordt als ze gaan trouwen.
Misogynie is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Moraal van het verhaal is dat alle vrouwen hoeren zijn
Dat dacht mijn vrouw ook, heb ik haar mooi even tuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Vrouwen moeten eens ophouden te denken dat een man wel veranderd en 'volwassen' wordt als ze gaan trouwen.
Het doet er wel degelijk toe. Verder lijkt het me nogal een eenzijdig verhaal en lijk jij mij hierbij niet bepaald objectief. Je lijkt de versie van 1 kant als zoete koek te slikken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien was ze wel nooit aan de pil, misschien heeft ze het condoom doorgeprikt. Het doet er niet toe. Ik vind het hele verhaal vol intrige, leugens en verraad gewoon smerig. Ik snap niet hoe iemand zo kan zijn/
Ja, blijkbaar ben je inderdaad erg naief.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wie denkt er dan dat dit de norm is?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Terechte klacht. Waar gaat het geen wanneer men denkt dat dit de norm is. Niets mis met een beetje conservatieve waarden.
En nog een schele trol ook.quote:
Als er kinderen bij te pas komen, is het best dat ze samen blijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie denkt er dan dat dit de norm is?
Wat een grote onzin. Mijn ouders hadden 24/7 ruzie. En ben al te blij dat ze uit elkaar zijn. Je kinderen worden echt niet emotioneel verwaarloosd. Soms wel maar soms is scheiding veel beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 06:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Als er kinderen bij te pas komen, is het best dat ze samen blijven.
Als je een verneukte maatschappij wil, moet je vooral jouw kinderen emotioneel verwaarlozen.
Weet je wat pas gestoord is in het verhaal? Die vriendin die stopt met de pil om de man door middel van een kind te forceren bij haar te blijven. Die vriendin klinkt gestoorder dan die man imho.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Het hele verhaal is compleet gestoord in mijn ogen, als ik haar was had ik hem ook gedumpt. Maar ja, nu is er een kind in het spel he.
Op elk potje past een deksel en dan zeg jij dat die man geen eer- en verantwoordelijkheidsgevoel heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger.
Lijkt me duidelijk dat die vriendin wist wat voor vlees ze in de kuip had, en kennelijk won het vlees over haar verstand.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:01 schreef SpecialK het volgende:
Die vrouw heeft geprobeerd een alcoholistische vreemdganger aan zich te binden mbv een kindje en faalde hierin. Jouw vriendin is gewoon #100 in een reeks met vrouwen die denken dat ze hem wel kunnen temmen.
gewoon niet vinden jwzzzquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:06 schreef sanasoufi het volgende:
dat zijn precies mannen zoals mijn vader die mij er vanochtend nog even durfde eraan te herinneren dat ik heb gezegd vanaf september een baan te zoeken![]()
IK WIL NIET WERKENIK WIL NOOIT WERKEN
WERKEN MAAKT EEN MENS LELIJK
IK WIL MOOI BLIJVEN
![]()
idd, dat wijf is gewoon de hoofdschuldige, dit soort dingen, mannen in de val lokken met een koter, zouden echt strafbaar moeten zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:41 schreef Pulzzar het volgende:
Die vriendin van je is niet veel beter om stiekem met de pil te stoppen en zodoende zwanger te worden puur om een vent aan haar te willen binden. Ze roept de situatie over zichzelf af en de kinderen zijn de dupe ervan.
Niet netjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Het verhaal: een vriendin is een tijdje met een man gegaan die gaandeweg steeds meer details over zijn leven vertelde. Hij was getrouwd geweest, kreeg een kind, en wonder boven wonder wou zijn vrouw dat hij zijn verantwoordelijkheid nam en niet alleen maar op zijn gitaartje zat te pingelen, dronken werd in de kroeg en eigenlijk gewoon volwassen werd. Dat zinde meneer niet, dus ging hij vreemd.
Netjes, want het ging zo niet langerquote:Wat voor hem spreekt is dat hij toen de scheiding aan vroeg.
Dit is natuurlijk erg laag! Ja hij wou seks, maar geen kind erbij. Zij neemt enkel een kind om hem bij zich te houden, laagste van het laagste. Leuk als kind ook om te horen "ja je bent geboren als redmiddel om je pa bij me te houdenquote:Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger.
Lijkt me meer dan logisch. Wie wil er bij zo'n achterbaks wijf nog blijven wonen/leven. Het ging al niet goed, hij wou haar al niet meer. Dus als er een kind komt ook niet, zeker niet als die op zo'n lage manier verwekt is. En bij elkaar blijven 'voor de kinderen' werkt natuurlijk ook nietquote:In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam, in relatietherapie ging en voor zijn vrouw ging, zette hij de scheiding door,
Ja dus? Zolang z'n kinderen daar geen last van hebben is dat zijn leven en zijn keuze en heb jij of zijn ex niets mee te makenquote:liet haar achter met schulden en de kinderen en is hij toen uit dozen gaan leven bij vrienden terwijl hij er de ene 20-jarige na de ander doorheen joeg. En we hebben het hier over een man van 40.
Dat is idd een stomme actie van die vrouw. WAt wil ze ermee bereiken? blijkbaar nog steeds verliefdquote:Nu had ik net die vriendin aan de lijn, helemaal in paniek omdat hij wat ging bespreken met zijn ex, en nu waarschijnlijk dus weer bij haar in bed ligt. Ik snap ten eerste niet waarom ze niet is gekapt met die liaison na het horen van bovenstaande situatie,
Hoezo liegt en bedriegt hij?quote:maar dat deze man maar blijft liegen en bedriegen vind ik gewoon walgelijk.
Dit slaat inderdaad nergens op. Dan ben je in mijn ogen inderdaad ook niet helemaal oké.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Weet je wat pas gestoord is in het verhaal? Die vriendin die stopt met de pil om de man door middel van een kind te forceren bij haar te blijven. Die vriendin klinkt gestoorder dan die man imho.
Sterker nog, dat zou strafbaar moeten zijn zo verwerpelijk is het.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:57 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dit slaat inderdaad nergens op. Dan ben je in mijn ogen inderdaad ook niet helemaal oké.
Ja, daar geef ik je eigenlijk wel gelijk in. Dan maak je er als vrouw ook gruwelijk misbruik van zwanger te kunnen raken. Misselijkmakend. Ken trouwens ook iemand in mijn omgeving die het zo heeft gespeeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, dat zou strafbaar moeten zijn zo verwerpelijk is het.
Het is gewoon een rattenstreek en je misbruikt het leven van een kind om je relatieproblemen op te lossen, op de slechtste manier dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:01 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, daar geef ik je eigenlijk wel gelijk in. Dan maak je er als vrouw ook gruwelijk misbruik van zwanger te kunnen raken. Misselijkmakend. Ken trouwens ook iemand in mijn omgeving die het zo heeft gespeeld.
Dat is waarom het geloof zo belangrijk is, en dat je dit soort dingen krijgt zonder geloof. Opeens is het verwekken van kinderen en het huwelijk niets heiligs meer. Dan krijg je dit soort fratsen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een rattenstreek en je misbruikt het leven van een kind om je relatieproblemen op te lossen, op de slechtste manier dus.
Ja, precies. Maar als je als man zoiets mee maakt, heb je dan eigenlijk een poot om op te staan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een rattenstreek en je misbruikt het leven van een kind om je relatieproblemen op te lossen, op de slechtste manier dus.
Ongelooflijkquote:
Eeeehm, nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waarom het geloof zo belangrijk is, en dat je dit soort dingen krijgt zonder geloof. Opeens is het verwekken van kinderen en het huwelijk niets heiligs meer. Dan krijg je dit soort fratsen.
Geen idee, maar de term Falcon Punch comes to mind.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:03 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar als je als man zoiets mee maakt, heb je dan eigenlijk een poot om op te staan?
Hoezo heeft geloof hier nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waarom het geloof zo belangrijk is, en dat je dit soort dingen krijgt zonder geloof. Opeens is het verwekken van kinderen en het huwelijk niets heiligs meer. Dan krijg je dit soort fratsen.
100% van wel, mensen neuken wat af etc. Dit krijg je ervan mensen kunnen niet omgaan met vrijheid. Maar goed als jij anders denkt jouw ding maar dit soort dingen zullen alleen maar toenemen terwijl het geloof afneemt.quote:
Het vreemdste is niet eens dat het niet strafbaar is, maar dat de man het nog heeft gevreten ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, dat zou strafbaar moeten zijn zo verwerpelijk is het.
Duidelijk geloof heeft diepgang en er zit ook een element in dat je niet zomaar kan neuken of kinderen op de wereld kan zetten, voor je eigen gainzzz.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:05 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hoezo heeft geloof hier nou weer mee te maken?
Zuchtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Duidelijk geloof heeft diepgang en er zit ook een element in dat je niet zomaar kan neuken of kinderen op de wereld kan zetten, voor je eigen gainzzz.
Waarde zijn aan het verpauperen en hoe kan dat? Overspel wordt volop gepleegd, er word dagelijks gejat etc.quote:
Ik ben wel van mening dat mensen zonder geloof ook prima met diepgang een relatie aan kunnen gaan, zonder rond te neuken en te "fokken"...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Duidelijk geloof heeft diepgang en er zit ook een element in dat je niet zomaar kan neuken of kinderen op de wereld kan zetten, voor je eigen gainzzz.
Dat kan, maar geloof is het eerste dat in de branding staat en het eerste waar mensen in geloven. Ongeacht wat je hebt geloof is altijd universeel en kan je schuldgevoelens geven waardoor je weet dat je verkeerd bezig bent en jezelf moet verbeteren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:11 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat mensen zonder geloof ook prima met diepgang een relatie aan kunnen gaan, zonder rond te neuken en te "fokken"...
Ga weg relifundi, niemand heeft een sprookjesboek nodig om gezond na te kunnen denken, integendeel. Dit is een gestoord geval, maar jouw clubje is zelfs tegen condooms etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
100% van wel, mensen neuken wat af etc. Dit krijg je ervan mensen kunnen niet omgaan met vrijheid. Maar goed als jij anders denkt jouw ding maar dit soort dingen zullen alleen maar toenemen terwijl het geloof afneemt.
Ja, ik zeg niet zo zeer dat je geen gelijk hebt, maar ik zie niet in waarom het allemaal 'beter' zou zijn als er geloof is. Nou ben ik zelf niet zo gelovig, dus misschien dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat kan, maar geloof is het eerste dat in de branding staat en het eerste waar mensen in geloven. Ongeacht wat je hebt geloof is altijd universeel en kan je schuldgevoelens geven waardoor je weet dat je verkeerd bezig bent en jezelf moet verbeteren.
Van Henk en Ingrid kun je niet verwachten dat ze filosofie lezen en nog eens weten wat ethiek is en nog eens verwachte dat ze zuiver handelen. Het is mogelijk maar erg lastig dit terwijl geloof er gewoon is in your face. Althans zo denk ik daarover.
Had die God van je ze die vrijheid niet moeten geven. Simple as thatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:05 schreef Spongeboss het volgende:
Dit krijg je ervan mensen kunnen niet omgaan met vrijheid
Ik heb het over geloof niet over mijn geloof. Als de hele wereld boeddhistisch was bijvoorbeeld, dan werd er waarschijnlijk niet gejaagd op neushoorns en olifanten omdat de hele samenleving je dan met de nek aan kijkt. We zouden dan ook veel meer wetenschap hebben geïnvesteerd in duurzaam met de wereld omgaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga weg relifundi, niemand heeft een sprookjesboek nodig om gezond na te kunnen denken, integendeel. Dit is een gestoord geval, maar jouw clubje is zelfs tegen condooms etc.
Alsof het christendom of elke andere religie iets weet van duurzaamquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb het over geloof niet over mijn geloof. Als de hele wereld boeddhistisch was bijvoorbeeld, dan werd er waarschijnlijk niet gejaagd op neushoorns en olifanten omdat de hele samenleving je dan met de nek aan kijkt. We zouden dan ook veel meer wetenschap hebben geïnvesteerd in duurzaam met de wereld omgaan.
Het grappige van het christelijke geloof is dat mensen zich er los van willen maken en dit in de naam van wetenschap doen, niet dat wetenschap slecht is. Maar wetenschap zorgt er wel voor dat we dus niet duurzaam met de wereld omgaan.
Mensen die alleen 'gerechtigd' kunnen leven met religiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarde zijn aan het verpauperen en hoe kan dat? Overspel wordt volop gepleegd, er word dagelijks gejat etc.
Zonder waardes en zonder respect is het enige dat overblijft het ritueel. Dat wilt zeggen waar het mes en de vork ligt daar gaan we dan nog wel op letten, maar bij het opscheppen is het ieder voor zich en is er geen nuance meer mogelijk. Als je dan toevallig wat te laat bent maar iemand heeft zijn bord vol geflikkert. Pech gehad, daar komt het op neer in deze wereld. Waar vork en mes ligt belangrijk of je met de handen eet en of je niets over laat voor een ander dat maakt niet meer uit.
Ik denk echter dat men zich vrij heeft gemaakt van geloof maar geen alternatief heeft gegeven. Er moet een beetje sociale controle zijn, de meid uit op neukt wat rond met een vent die kinderen heeft en overspel pleegt overal. Dat er niemand is die daar wat van zegt of zich ermee bemoeit voor het goed van dat kind?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:16 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet zo zeer dat je geen gelijk hebt, maar ik zie niet in waarom het allemaal 'beter' zou zijn als er geloof is. Nou ben ik zelf niet zo gelovig, dus misschien dat het daarmee te maken heeft.
De nieuwe generatie gedraagt zich allemaal zo..
Dat sowieso, maar goed wat zou jij fijner vinden ouders die je geen vrijheid geven en alles voor je uitstippelen. Of ouders die je juist wel de vrijheid geven en op je bek laten gaan. Probleem is meeste mensen leren niet van op hun bek gaan. Ik zit hier niet het geloof te prediken maar ben van mening dat er een alternatief moet komen voor de sociale controle die geloof was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had die God van je ze die vrijheid niet moeten geven. Simple as that
Ja, precies... Sowieso, net alsof geloven altijd zo 'goed' zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het christendom of elke andere religie iets weet van duurzaam.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het christendom of elke andere religie iets weet van duurzaam.
Wetenschap zorgt ervoor dat we niet elke keer een kind krijgen als we neuken, goed tegen overbevolking. De bijbel predikt alleen maar doorfokken.
Toch is de sociale controle weg en kunnen bejaarden mensen met een koevoet op het hoofd worden geslagen en niemand die er wat van merkt. Of kan een man midden op straat worden dood geslagen ik noem een René Steegmans, die dood wordt geslagen terwijl iedereen staat de apengapen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die alleen 'gerechtigd' kunnen leven met religiezwakke domme mensen
je vasthouden aan zwaar verouderde theorie die nergens meer op slaattheorie die is verzonnen om bepaalde natuurkrachten te verklaren
Hoe wil je sociale controle doen op pilgebruik?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:20 schreef Spongeboss het volgende:
Dat sowieso, maar goed wat zou jij fijner vinden ouders die je geen vrijheid geven en alles voor je uitstippelen. Of ouders die je juist wel de vrijheid geven en op je bek laten gaan. Probleem is meeste mensen leren niet van op hun bek gaan. Ik zit hier niet het geloof te prediken maar ben van mening dat er een alternatief moet komen voor de sociale controle die geloof was.
<knip>
Vroeger deed de kerk al die dingen zelf.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Toch is de sociale controle weg en kunnen bejaarden mensen met een koevoet op het hoofd worden geslagen en niemand die er wat van merkt. Of kan een man midden op straat worden dood geslagen ik noem een René Steegmans, die dood wordt geslagen terwijl iedereen staat de apengapen.
Was zeker on topic als er zo'n systeem was zou de situatie nooit uit de hand gelopen zoals die nu is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe wil je sociale controle doen op pilgebruik?
TLDR aangezien niet OT
Ik heb het over geloof in het algemeen niet zo zeer de kerk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroeger deed de kerk al die dingen zelf.
Ja man, 100 jaar geleden gebeurde dit soort dingen niet en leefden mensen harmonieus naast elkanderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Toch is de sociale controle weg en kunnen bejaarden mensen met een koevoet op het hoofd worden geslagen en niemand die er wat van merkt. Of kan een man midden op straat worden dood geslagen ik noem een René Steegmans, die dood wordt geslagen terwijl iedereen staat de apengapen.
Sociale controle werkt niet buiten je eigen gemeente/straat/bekenden. Dus ga een andere stad in en niemand weet dat je vreemd gaat. Dus dan kan het nog steeds.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:23 schreef Spongeboss het volgende:
En sociale controle is zeker belangrijk, doordat dat wegvalt krijg je de situaties als in op. Dat is toch van de gekke dat een 40 jarige vent met 20 jarige vrouwen vreemd kan gaan etc...
Het is altijd een probleem geweest maar nu loopt alles slecht. Ik ben zeer zeker geen fan van een religieus kalifaat, maar er moet iets van sociale controle komen waar mensen voor elkaar zorgen en slechte situaties uitbannen. We hebben nu de kennis en het verstand maar doen er niets mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man, 100 jaar geleden gebeurde dit soort dingen niet en leefden mensen harmonieus naast elkander
Dit idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat helemaal niet slechter en slechter, hoe kom je daarbij? We horen nu alleen elk incident, elke wanklank via twitter en facebook, meer niet.
Er komen steeds meer mensen de massa consumptie wordt steeds groter op black friday in Amerika gaan mensen elkaar met pistolen bedreigen om parkeerplaatsen. Op diezelfde black friday worden mensen vertrappeld om binnen te komen in een grote stampende groep mensen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat helemaal niet slechter en slechter, hoe kom je daarbij? We horen nu alleen elk incident, elke wanklank via twitter en facebook, meer niet.
Je geeft zelf het antwoord al. De wereld raakt te overbevolkt en daardoor is iedereen gewoon alleen met zijn eigen dingetje bezig. Dat zal nooit veranderen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is altijd een probleem geweest maar nu loopt alles slecht. Ik ben zeer zeker geen fan van een religieus kalifaat, maar er moet iets van sociale controle komen waar mensen voor elkaar zorgen en slechte situaties uitbannen. We hebben nu de kennis en het verstand maar doen er niets mee.
Zoals jij zei het gebeurde 100 jaar geleden, maar het gebeurt nu nog precies hetzelfde hebben we niet geleerd in de 2500 jaar dat we op aarde lopen als mensheid. Het gaat steeds slechter, en slechter. Waarom vraag ik mij af? We denken allen aan ons eigen gewin en er is te min controle. Families verzaken hun plicht om elkaar te steunen, vrienden ook. Als iemand een vriend heeft die aan de wiet gaat is dat normaal dat die jongen dan 5 jaar later met een verslaving zit en niets kan maken van zijn leven, dat zal wel niet uitmaken.
Dan is de mens dus nooit vooruit gegaan volgens jou? Zijn deze jaren die de mensheid op aarde loopt gewoon voor de lulz geweest? In dat geval is de mens het domste diersoort dat er is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. De wereld raakt te overbevolkt en daardoor is iedereen gewoon alleen met zijn eigen dingetje bezig. Dat zal nooit veranderen.
De mensheid is sowieso al dom in het algemeen.
Vooruit in veel opzichten, maar achteruit in sociaal opzicht.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan is de mens dus nooit vooruit gegaan volgens jou? Zijn deze jaren die de mensheid op aarde loopt gewoon voor de lulz geweest? In dat geval is de mens het domste diersoort dat er is.
Dat is dus het probleem, ja we hebben dikke tv's en kunnen wellicht grote gebouwen bouwen, maar wat is dat het waard? Als we vervallen in dierlijk gedrag waar we elkaar afmaken om een grijpstuiver? Maar goed dat is ook wat er duidelijk in dit op is gebeurt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooruit in veel opzichten, maar achteruit in sociaal opzicht.
We hebben tegenwoordig sociale huur, sociale zorg, asielbeleid, ww, vangnetten, opvang, regelingen etc etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ja we hebben dikke tv's en kunnen wellicht grote gebouwen bouwen, maar wat is dat het waard? Als we vervallen in dierlijk gedrag waar we elkaar afmaken om een grijpstuiver? Maar goed dat is ook wat er duidelijk in dit op is gebeurt.
Die vent heeft het allemaal wel gemaakt, en gaat 20 jarige meisjes neuken die vinden dat geweldig zo'n selfmade man. Maar waarom leert niemand deze kinders dat zo'n vent een scumbag is?
Omdat zij het misschien weten maar gewoon zin in seks hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:36 schreef Spongeboss het volgende:
Die vent heeft het allemaal wel gemaakt, en gaat 20 jarige meisjes neuken die vinden dat geweldig zo'n selfmade man. Maar waarom leert niemand deze kinders dat zo'n vent een scumbag is?
Nee HeatWave waar denk je dat het concept: 'Leave no man behind,' vandaan komt? Omdat mensen achtergelaten werden dat was gewoon zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben tegenwoordig sociale huur, sociale zorg, asielbeleid, ww, vangnetten, opvang, regelingen etc etc.
Vroeger werden er ook jonge kinderen geneukt, voornamelijk door de zo geweldige priesters. Jij hebt het over een kerel die volwassen meisjes versiert, ik gok dat het eerder jaloezie is dan een verwoordeling.
Weten, weten wat? We weten hier niet eens wat een echte man is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat zij het misschien weten maar gewoon zin in seks hebben?
Omdat zij het niet weten en gewoon seks willen?
Dat is die scumbag is, zoals jij hem bestempeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:
Weten, weten wat? We weten hier niet eens wat een echte man is.
Eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik gok dat het eerder jaloezie is dan een veroordeling.
Die vent is een scumbag ja maar dat wijf is minstens zo ergquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ja we hebben dikke tv's en kunnen wellicht grote gebouwen bouwen, maar wat is dat het waard? Als we vervallen in dierlijk gedrag waar we elkaar afmaken om een grijpstuiver? Maar goed dat is ook wat er duidelijk in dit op is gebeurt.
Niemand weet dus wat, wat is er is geen standaard.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is die scumbag is, zoals jij hem bestempeld.
Hoeven ook niet te weten wat een echte man is, want dat is voor iedereen weer wat anders. TS heeft het over een "echte vent" en dat slaat al nergens op, want zij heeft sowieso al een rare kijk op de hele situatie.
Ja zeer zeker, maar krijg je zulke lui uit deze maatschappij en dit gebeurt wereldwijd. Zit er dan een fout in die mensen zelf of hun omgeving?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Die vent is een scumbag ja maar dat wijf is minstens zo erg
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:45 schreef Spongeboss het volgende:
Niemand weet dus wat, wat is er is geen standaard.
Moet je dus eerst een definitie van scumbag hebben. En ten tweede moet je ook weten hoe je zoiets komt te weten. (als je daar al achter kan komen, want vaak weet je niet meer dan een ander je verteld en je gevoel)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Maar waarom leert niemand deze kinders dat zo'n vent een scumbag is?
Sex willen met iemand ≠ verantwoordelijkheid nemen in een lange termijn relatie. Ik denk dat het je vriendin aan mensenkennis scheelt en beide figuren debet zijn aan een mislukte relatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Is dit nu een vraag naar mij of denk je hard op? want dat antwoord heb ik niet. Maar ik denk een combinatie van...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ja zeer zeker, maar krijg je zulke lui uit deze maatschappij en dit gebeurt wereldwijd. Zit er dan een fout in die mensen zelf of hun omgeving?
Ga toch weg man, een vent van 40 die een meisje van 20 pakt is op geen enkele manier een misdrijf of iets ongewensts. Zolang beide partijen het leuk vinden is er niets mis mee. Alleen in gevallen zoals deze in dit topic gaat het over scumbags en sletten etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ja zeer zeker, maar krijg je zulke lui uit deze maatschappij en dit gebeurt wereldwijd. Zit er dan een fout in die mensen zelf of hun omgeving?
Juist ik heb die definitie voor mijzelf maar dat is geen standaard voor ons allen. Maar ik begrijp niet waarom iemand een scumbag zou willen. Overigens is scumbag niet gender specifiek denk ik daar bag een tas is of een zak.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Jij zegt:
[..]
Moet je dus eerst een definitie van scumbag hebben. En ten tweede moet je ook weten hoe je zoiets komt te weten. (als je daar al achter kan komen, want vaak weet je niet meer dan een ander je verteld en je gevoel)
Ten derde wie weet wil ze wel een scumbag en is zij ook een scumgirl en willen ze allebei enkel seks.
Ja ik probeer samen met jou erover te brainstormen waar het door komt en wat een oplossing zou kunnen zijn. Zulke praktijken gebeuren wereldwijd, kinderen worden ook wereldwijd misbruikt. In dat geval bij priesters krijgt de kerk de schuld, in het geval van een vader krijgt hij zelf als persoon de schuld. Maar ligt het probleem dan in een mens, opvoeding, omgeving?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit nu een vraag naar mij of denk je hard op? want dat antwoord heb ik niet. Maar ik denk een combinatie van...
Verder kan je dit nooit uitbannen. En anders krijg je Hitler achtige praktijken.
Dat hoeft ook niet, maar het is wel een feit dat sommigen die willen. Of het maakt ze niet uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:51 schreef Spongeboss het volgende:
Maar ik begrijp niet waarom iemand een scumbag zou willen.
Zeer zeker maar ik zet er vraagtekens bij of het naar een gezonde relatie gaat leiden. Wat men wilt en wat goed is voor iemand ligt niet altijd hetzelfde. Als ik iedere dag mac donalds wil eten en smorgens met frieten wil opstaan en ermee naar bed wil gaan is dat mijn keuze.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar het is wel een feit dat sommigen die willen. Of het maakt ze niet uit.
Dus leuk dat jij het niet vindt kunnen. Maar als de partijen zelf (de 40 jarige man + 20 jarige vrouw) het beiden goed vinden, heb jij er nog weinig over te vinden.
Als ze beiden geen relatie willen hebben, dan is het dus ook goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:55 schreef Spongeboss het volgende:
maar ik zet er vraagtekens bij of het naar een gezonde relatie gaat leiden.
Ja goed hij gaat vreemd en dan niet alleen met haar maar met nog meer. Ik snap niet wat meiden daarin zien en hoe er zoveel naakt foto's op het internet kunnen eindigen van zulke meiden. Ik weet wel dat het niet gezond is en maak me er zorgen om.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze beiden geen relatie willen hebben, dan is het dus ook goed.
In ieder geval in dit topic kunnen we niet oordelen over 'goed' of 'fout' of algemeen geaccepteerd.
Enkel dat die vent niet vreemd had moeten gaan terwijl ie een vriendin had.
Hij ging vreemd met dat meisje, maakte toen de relatie uit (Scheiding) en daarna ging ie gewoon met andere meiden naar bed, niets ergs aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:57 schreef Spongeboss het volgende:
Ja goed hij gaat vreemd en dan niet alleen met haar maar met nog meer. Ik snap niet wat meiden daarin zien en hoe er zoveel naakt foto's op het internet kunnen eindigen van zulke meiden. Ik weet wel dat het niet gezond is en maak me er zorgen om.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Wát?! De wereld op zijn kop. Die heks chanteert hem gewoon met een extra kind en je durft hem ook nog de schuld te geven?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dat wijf is gewoon de hoofdschuldige, dit soort dingen, mannen in de val lokken met een koter, zouden echt strafbaar moeten zijn.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:59 schreef Hexagon het volgende:
Ze zijn gewoon beide erg triest. Die vent is een klaploper eerste klas. Maar ongevraagd zwanger van hem worden is nog veel eerlozer en onverantwoordelijker.
Bah wat een afschuwelijk wijf is dat, met de pil stoppen om hem te baby trappen bah bah bahquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik wel ontzettend naief, maar ik had altijd het beeld dat een "echte man" zijn verantwoordelijkheden nam. Iedereen maakt fouten, maar bewust dingen kapotmaken alleen ter eigen gratificatie is toch echt een stapje verder.
Het verhaal: een vriendin is een tijdje met een man gegaan die gaandeweg steeds meer details over zijn leven vertelde. Hij was getrouwd geweest, kreeg een kind, en wonder boven wonder wou zijn vrouw dat hij zijn verantwoordelijkheid nam en niet alleen maar op zijn gitaartje zat te pingelen, dronken werd in de kroeg en eigenlijk gewoon volwassen werd. Dat zinde meneer niet, dus ging hij vreemd. Wat voor hem spreekt is dat hij toen de scheiding aan vroeg. Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam, in relatietherapie ging en voor zijn vrouw ging, zette hij de scheiding door, liet haar achter met schulden en de kinderen en is hij toen uit dozen gaan leven bij vrienden terwijl hij er de ene 20-jarige na de ander doorheen joeg. En we hebben het hier over een man van 40. Nu had ik net die vriendin aan de lijn, helemaal in paniek omdat hij wat ging bespreken met zijn ex, en nu waarschijnlijk dus weer bij haar in bed ligt. Ik snap ten eerste niet waarom ze niet is gekapt met die liaison na het horen van bovenstaande situatie, maar dat deze man maar blijft liegen en bedriegen vind ik gewoon walgelijk. Was het leven maar een goed literair boek, waar leugenaars, bedriegers en andere ratten uiteindelijk wel hun lesje leerden.
Klacht: mannen (en vrouwen) zonder eer.
Ik hoef er niet over te brainstormen. Het zal wel...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Juist ik heb die definitie voor mijzelf maar dat is geen standaard voor ons allen. Maar ik begrijp niet waarom iemand een scumbag zou willen. Overigens is scumbag niet gender specifiek denk ik daar bag een tas is of een zak.
[..]
Ja ik probeer samen met jou erover te brainstormen waar het door komt en wat een oplossing zou kunnen zijn. Zulke praktijken gebeuren wereldwijd, kinderen worden ook wereldwijd misbruikt. In dat geval bij priesters krijgt de kerk de schuld, in het geval van een vader krijgt hij zelf als persoon de schuld. Maar ligt het probleem dan in een mens, opvoeding, omgeving?
Zijn er misschien mensen die totaal niet thuis horen in de maatschappij zoals die nu is, daarmee bedoel ik mensen die niet goed tegen de maatschappij kunnen en eigenlijk een hele andere opvoeding nodig hebben of schoolsysteem, en zijn het die mensen die doordat ze wel moeten meedoen met de rest, de lui die in de problemen komen.
Je hebt mensen die als ze bang zijn actie ondernemen en je hebt er die verstenen, er zit zeker een verschil in mensen en hun gedrag. Het is toch interessant hier eens over na te denken en een probleem eens dieper te trotseren dan wat op het oppervlak ligt?
Ik snap het ook niet. Is hij één of ander losgeslagen buffel?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij ging vreemd met dat meisje, maakte toen de relatie uit (Scheiding) en daarna ging ie gewoon met andere meiden naar bed, niets ergs aan.
De vraag dat jij dat allemaal niet snapt, dat is voor een ander (eigen) topic
En dit vind je zeker niet gebrekkig aan eer en verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger.
akkoordquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:59 schreef Hexagon het volgende:
Ze zijn gewoon beide erg triest. Die vent is een klaploper eerste klas. Maar ongevraagd zwanger van hem worden is nog veel eerlozer en onverantwoordelijker.
Sorry, maar ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn. Nu wordt ineens het gedrag van mevrouw goed gepraat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Oh, nu opeens zijn vrouwen NIET meer zoveel verder dan mannen op die leeftijd, zijn mannen opeens wel weer de dader en vrouwen van 20 zijn nog zoooo naief dat ze NOOIT manipulatief en doordacht kunnen zijn natuurlijk.
Vandaar het hele onschuldige plan om gewoon te stoppen met de pil en die kerel zelf te verleiden tot seks, heel erg onschuldig en kinderlijk idd.
Puhlease.
Uhu, ff stoppen met de pil.. Je vriendin houdt ook wel van een leugentje dus. Passen prima bij elkaar! Goed stel (Y)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien was ze wel nooit aan de pil, misschien heeft ze het condoom doorgeprikt. Het doet er niet toe. Ik vind het hele verhaal vol intrige, leugens en verraad gewoon smerig. Ik snap niet hoe iemand zo kan zijn/
Je vriendin is inderdaad een kutwijf.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Had ooit een vriendin (niet seksueel, gewoon vriendschappelijk), die probeerde een maand voor ze ging trouwen nog bij me in bed te kruipen. Die heb ik toch maar vriendelijk de rug toe gekeerd. Maand later was de bruiloft. Groot feest, de dag van haar leven, blablabla.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Oh, nu opeens zijn vrouwen NIET meer zoveel verder dan mannen op die leeftijd, zijn mannen opeens wel weer de dader en vrouwen van 20 zijn nog zoooo naief dat ze NOOIT manipulatief en doordacht kunnen zijn natuurlijk.
Vandaar het hele onschuldige plan om gewoon te stoppen met de pil en die kerel zelf te verleiden tot seks, heel erg onschuldig en kinderlijk idd.
Puhlease.
Zoiets zeg je toch gewoon? Bro's before ho's enzovoorts?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:43 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Had ooit een vriendin (niet seksueel, gewoon vriendschappelijk), die probeerde een maand voor ze ging trouwen nog bij me in bed te kruipen. Die heb ik toch maar vriendelijk de rug toe gekeerd. Maand later was de bruiloft. Groot feest, de dag van haar leven, blablabla.
En dan keek ik die kerel aan met wie ze ging trouwen (prima gozer overigens) en dacht ik bij mezelf: "Kerel, je moest eens weten. Als ik daar een maand geleden op was ingegaan, dan was jouw kind misschien dat van mij geweest."
Ik heb er toch maar over gezwegen, maar godsallemachtig zeg, dan voel je je wel aan alle kanten schuldig omwille van dat zwijgen ook al heb je zelf niks gedaan.
Ik hoop dat ze gelukkig zijn met elkaar. Met hun droomhuwelijk.
Ik lees nergens dat de vrouw van zijn kinderen 20 is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Puhlease.
Nee, ik kende hem niet zo goed, ik was hem nog maar een paar keer tegengekomen. Ze studeerden toen beiden in het buitenland (hij was Baskisch).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:43 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch gewoon? Bro's before ho's enzovoorts?
Ow het was een Bask. Dan boeit het niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:45 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, ik kende hem niet zo goed, ik was hem nog maar een paar keer tegengekomen. Ze studeerden toen beiden in het buitenland (hij was Baskisch).
Correctie: vrouwen zonder verstand die die kerels ergens opduiken, willen veranderen wat bij voorbaat kansloos is, keer en keer opnieuw terug laten komen in hun leven en hun bed en zich vol laten pompen om vervolgens kinderen op de wereld te zetten met instabiele mongolen als ouders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:Klacht: mannen (en vrouwen) zonder eer.
Omdat mensen tegenwoordig waardeloze keuzes maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Klinkt als een echte manbeetje wijven neuken ze gek maken en ondertussen beetje zuipen en zijn ding doen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |