Hier gestopt met lezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.quote:
Watquote:Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.
Maar hij wist niet dat zij gestopt was met het slikken van de pil?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.
Het hele verhaal is compleet gestoord in mijn ogen, als ik haar was had ik hem ook gedumpt. Maar ja, nu is er een kind in het spel he.quote:
Ik heb geen idee, misschien was ze wel nooit aan de pil, misschien heeft ze het condoom doorgeprikt. Het doet er niet toe. Ik vind het hele verhaal vol intrige, leugens en verraad gewoon smerig. Ik snap niet hoe iemand zo kan zijn/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hij wist niet dat zij gestopt was met het slikken van de pil?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja dat ben jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik wel ontzettend naief
quote:Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger.
quote:In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef LasTeR het volgende:
Probleem ligt dus meer bij de naïeve vrouw dan de man in dit verhaal.
Het is de schuld van MTVquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?
Bullshit. Vroeger waren er net zoveel mislukte huwelijken als nu. Sterker nog, vroeger trouwden mensen niet om de liefde maar om het geld/land/kinderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?
Die hadden geen geld en geen verleidingen. Zaten vast in de stugge mentaliteit van de wereld toentertijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Doet hij goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
terwijl hij er de ene 20-jarige na de ander doorheen joeg. En we hebben het hier over een man van 40.
hahahahaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Zij gaf inderdaad veel blijk van respect toen ze stiekem stopte met de pil met het doel zwanger te wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
En ook gewoon chicks van 20 terwijl hij zelf 40+ isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Klinkt als een echte manbeetje wijven neuken ze gek maken en ondertussen beetje zuipen en zijn ding doen
![]()
Hij moet zeker een kantoorbaantje nemen terwijl de vrouw thuis een beetje het kind op zit te voeden en ondertussen alleen maar vriendinnen over de vloer heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Hij was getrouwd geweest, kreeg een kind, en wonder boven wonder wou zijn vrouw dat hij zijn verantwoordelijkheid nam en niet alleen maar op zijn gitaartje zat te pingelen, dronken werd in de kroeg en eigenlijk gewoon volwassen werd.
Ja je bent naïef.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik wel ontzettend naief [...]Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam, in relatietherapie ging en voor zijn vrouw ging, zette hij de scheiding door, liet haar achter met schulden en de kinderen...
nou, het is wel een verdomd domme kutquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Moraal van het verhaal is dat alle vrouwen hoeren zijn
Ja, want zonder gevoel geen seks idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
heremetijd, dat is wel een beetje sneu.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want zonder gevoel geen seks idd.
Ik krijg nog steeds kriebels in mijn buik van mijn rechterhand.
Wát?! De wereld op zijn kop. Die heks chanteert hem gewoon met een extra kind en je durft hem ook nog de schuld te geven?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Wat voor hem spreekt is dat hij toen de scheiding aan vroeg. Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam,
Precies. Mannen veranderen nou eenmaal niet zo makkelijk, ook niet als ze ouder worden. Mijn vader is nog net zo koppig als 10 jaar geleden. Vrouwen daarentegen veranderen wel, maar die verandering is meestal niet zo positief.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Vrouwen moeten eens ophouden te denken dat een man wel veranderd en 'volwassen' wordt als ze gaan trouwen.
Misogynie is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Moraal van het verhaal is dat alle vrouwen hoeren zijn
Dat dacht mijn vrouw ook, heb ik haar mooi even tuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:36 schreef jatochneetoch het volgende:
Vrouwen moeten eens ophouden te denken dat een man wel veranderd en 'volwassen' wordt als ze gaan trouwen.
Het doet er wel degelijk toe. Verder lijkt het me nogal een eenzijdig verhaal en lijk jij mij hierbij niet bepaald objectief. Je lijkt de versie van 1 kant als zoete koek te slikken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien was ze wel nooit aan de pil, misschien heeft ze het condoom doorgeprikt. Het doet er niet toe. Ik vind het hele verhaal vol intrige, leugens en verraad gewoon smerig. Ik snap niet hoe iemand zo kan zijn/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |