abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:06:16 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_143916898
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Zo te zien met heel veel Russische bots.
Een hoop bagger inderdaad.
pi_143917093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:30 schreef Karelnoord het volgende:
Waarom speelt het westen Putins spelletje niet gewoon mee en laat het wat 'vrijwilligers' en 'hulpgoederen' die halve Russen in elkaar timmeren?
Omdat niemand zit te wachten op een conflict met die Russen? Nobody cares om Oekraine, dat mogen de Russen hebben. :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_143917104
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Omdat niemand zit te wachten op een conflict met die Russen? Nobody cares om Oekraine, dat mogen de Russen hebben. :')
Oh, oke.

:')
pi_143917115
http://en.itar-tass.com/russia/747049

Zoiets komt mij bekend voor:

http://www.npr.org/blogs/(...)ian-forces-in-crimea

En dan een maand later:

http://uk.reuters.com/art(...)dUKL6N0N921H20140417

Zo zal het nu ook met oost-Oekrane gaan, en wellicht als het uit de hand loopt heel Oekrane :r
pi_143917171
quote:
Mag toch hopen dat iedereen nu wel weet dat Poetin niet te vertrouwen is.
pi_143917195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:12 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Oh, oke.

Zo ingewikkeld is het allemaal niet :P.
Wat sancties zodat het lijkt alsof we het heel erg vinden en er wat aan doen enzulks, maar als de Russen straks in Kiev staan kijken we gewoon toe. :).
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_143917205
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:14 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat iedereen nu wel weet dat Poetin niet te vertrouwen is.
Er zijn nog steeds fokkers die volledig achter Poetin staan :')
pi_143917288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:15 schreef DSVM het volgende:

[..]

Wat mij betreft is het kiezen tussen twee kwaden. De bevolking daar is gewoon fucked en dat is het erge van deze situatie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143917333
quote:

[..]

Sommige mensen kun je niet helpen. :)

quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat mij betreft is het kiezen tussen twee kwaden. De bevolking daar is gewoon fucked en dat is het erge van deze situatie.
Dit dus.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:23:21 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_143917394
quote:

[..]

Ja maar die worden door het Kremlin betaald om Russische propaganda te posten.

http://www.forbes.com/sit(...)ed-ukrainian-crimes/
pi_143917466
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:18 schreef Happel het volgende:

Hoewel de Oekrainers natuurlijk ook niet volledig vrijuit gaan moge het toch duidelijk zijn dat Rusland het grootste kwaad is. De oorzaak van veel ellende en bloedvergieten.
  Redactie Frontpage donderdag 28 augustus 2014 @ 15:28:39 #237
145738 superworm
is erbij
pi_143917540
Is er al foto- of videobewijs van de invasie van Rusland?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_143917571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:28 schreef superworm het volgende:
De foto's van de tanken laat in elk geval duidelijk zien dat er Russen aanwezig zijn of op zijn minst dat Rusland de rebellen steunt. (De tanken die alleen in Rusland gebruikt worden en aanwezig zijn)
  Redactie Frontpage donderdag 28 augustus 2014 @ 15:31:21 #239
145738 superworm
is erbij
pi_143917620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

De foto's van de tanken laat in elk geval duidelijk zien dat er Russen aanwezig zijn of op zijn minst dat Rusland de rebellen steunt. (De tanken die alleen in Rusland gebruikt worden en aanwezig zijn)
Dat snap ik maar dat is al maanden zo. Als ik dat CNN-artikel lees is de basic gist: volle invasie begonnen, meerdere fronten geopend. Maar is dat ook zo?
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:31:33 #240
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143917628
quote:
wel van russisch kanonnenvoer die om hun mammies roepen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143917664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef meth1745 het volgende:
liveuamap:

Moscow. "Mass" protest against the war. One came. Was detained
[ afbeelding ]

Donetsk shelling:
Rally near General Staff in Kyiv
[ afbeelding ]
DNR flag over Saur-Mohyla
[ afbeelding ]
People require the introduction of martial law(State of war)
[ afbeelding ]
Crowd blocked the street near General Staff
[ afbeelding ]

Russian Media: "NATO chief Rasmussen poses greatest danger to international peace today"
Mass protest: one came _O-
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:33:23 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_143917684
quote:
Wat voor een bewijs zoek je?

Russische tanks en troepen met de Russische vlag erop geschilderd , zo van ''kijk eens, wij zijn Russen''?

Dat ga je nooit krijgen.
pi_143917701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef superworm het volgende:

Dat snap ik maar dat is al maanden zo. Als ik dat CNN-artikel lees is de basic gist: volle invasie begonnen, meerdere fronten geopend. Maar is dat ook zo?
Meerdere malen Russische soldaten gearresteerd in Oekraine, elke keer zogenaamd weer verdwaald.
  Redactie Frontpage donderdag 28 augustus 2014 @ 15:35:01 #245
145738 superworm
is erbij
pi_143917728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:33 schreef DSVM het volgende:

[..]

Wat voor een bewijs zoek je?

Russische tanks en troepen met de Russische vlag erop geschilderd , zo van ''kijk eens, wij zijn Russen''?

Dat ga je nooit krijgen.
Nou ja, bijv. een NAVO-statement (en niet van een anonieme functionaris) zou genoeg zijn.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 28 augustus 2014 @ 15:35:42 #246
145738 superworm
is erbij
pi_143917754
Bij het huidige nieuws maar dit aan het luisteren. Het past goed.

op FOK!
op Facebook
op de website
pi_143917767
quote:

[..]

Eerder achter het Nederlandse/Europese belang te staan.

Leg mij eens uit waarom ik in godsnaam achter de Oekrane zou moeten gaan staan? Een half verrot land vol corruptie en oligarchen waar we niks aan hebben. Waar we nu alweer miljarden in gestoken hebben. Geld dat we ook voor de Europese economie hadden kunnen gebruiken. Geld wat straks verloren is als Poetin gewonnen heeft.

Uiteindelijk wint Poetin dit toch wel omdat zijn kaarten veel beter zijn. We hadden als Europa beter de invloed aan kunnen wenden om een deal te maken met de man. Over de rug van Oekrane inderdaad, maar voor mij zijn die mensen op de Maidan het niet waard. Het is geen Europa, er is geen vitaal belang daar voor ons.

De elite in Brussel heeft gewoon teveel expansionistische trekjes, dat zie je met Turkije en met Oekrane. Mede omdat de Amerikanen dit pushen. Het is echter niet in het belang van de Nederlandse/Europese bevolking. Daarom hoop ik dat het faalt en in dit geval dat Poetin wint.

Beter drijven we gewoon handel met Poetin en laten we hem de probleempjes in zijn achtertuin lekker zelf oplossen. Zonder de noodzaak voor weer miljardensubsidies.
pi_143917869
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom ik in godsnaam achter de Oekrane zou moeten gaan staan? Een half verrot land vol corruptie en oligarchen waar we niks aan hebben. Waar we nu alweer miljarden in gestoken hebben. Geld dat we ook voor de Europese economie hadden kunnen gebruiken. Geld wat straks verloren is als Poetin gewonnen heeft.

Uiteindelijk wint Poetin dit toch wel omdat zijn kaarten veel beter zijn. We hadden als Europa beter de invloed aan kunnen wenden om een deal te maken met de man. Over de rug van Oekrane inderdaad, maar voor mij zijn die mensen op de Maidan het niet waard. Het is geen Europa, er is geen vitaal belang daar voor ons.

De elite in Brussel heeft gewoon teveel expansionistische trekjes, dat zie je met Turkije en met Oekrane. Mede omdat de Amerikanen dit pushen. Het is echter niet in het belang van de Nederlandse/Europese bevolking. Daarom hoop ik dat het faalt en in dit geval dat Poetin wint.

Beter drijven we gewoon handel met Poetin en laten we hem de probleempjes in zijn achtertuin lekker zelf oplossen. Zonder de noodzaak voor weer miljardensubsidies.
Eigen belang dus. En de normale burgers die daar wonen mogen gewoon wegrotten omdat die toch niks voor jou kunnen betekenen?
pi_143917944
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

Oekraine ligt gewoon in Europa hoor? Dus hoezo is het geen Europa?
Zelfs Rusland valt nog tot zeer ver over de grens bij Europa.

Daarnaast waar zit jij met je hersenen? Ook al zo verrot net als de politiek? Laten we lekker alles voor het geld doen en andere landen kapot maken ^O^ Laten we er achter staan dat ze worden uitgemoord daar ^O^

Het gaat om het idee er achter. Sowieso dat je moet uitkijken met Rusland en hun niet zo even een land hoort te laten annexeren/overnemen. Daarnaast kun je zoiets in een land niet zo maar gaan toelaten toch.... Gebeuren vreselijke dingen daar, hele land wordt hierdoor nog meer verscheurd.
Dan kun je als Europa en VS toch niets anders doen dan aan kant van het slachtoffer (Oekraine) te gaan staan? Ipv aan de kant van het agressieve wezen Rusland.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 15:43:31 #250
230491 Zith
pls tip
pi_143917964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:08 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat zijn die befaamde T-72Bs die alleen Rusland heeft, dus die onmogelijk veroverd kunnen zijn op het Oekrainse leger.
Misschien heeft Rusland per ongeluk de tank?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 28-08-2014 15:57:53 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')