abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143891441
Die Muhren hebben ze bij AZ gehaald omdat Mike van fucking Duinen te duur voor ze was. Maar inderdaad. Blunder van Van Geel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143891506
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
Die Muhren hebben ze bij AZ gehaald omdat Mike van fucking Duinen te duur voor ze was. Maar inderdaad. Blunder van Van Geel.
Denk het niet... maar achteraf lullig als ie er bij AZ 20 inschiet ;)
Maar goed, hij is al 25. Als je dan nog moet doorbreken in de eredivisie dan weet ik het niet..
pi_143891512
Mike van Duinen > Te Vrede
pi_143891523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef erik013 het volgende:

[..]

Denk het niet... maar achteraf lullig als ie er in de eredivisie 20 inschiet ;)
Maar goed, hij is al 25. Als je dan nog moet doorbreken in de eredivisie dan weet ik het niet..
WANBELEID
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143891613
@ TT: de tijd dringt?

We hebben nog 5 dagen! :')

Tijd zat om El Ahmadi vast te leggen en het aantrekken van een spits.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143891631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:

Appeltje eitje voor Mr Yellow.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143891821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:

Tijd zat om El Ahmadi vast te leggen en het aantrekken van een spits.
Het is dat vraag hoe ver die onderhandelingen zijn... Zowel bij El Ahmadi als Dost was er nogal een verschil in vraag en aanbod. Dost was de laatste optie voor de spits toch? En vandaag ontkende Van Geel het bericht dat het bijna rond was.
pi_143891908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef erik013 het volgende:

[..]

Denk het niet... maar achteraf lullig als ie er bij AZ 20 inschiet ;)
De beste man liep 1 op 2 bij Volendam, drie seizoenen lang. Scoorde vorig jaar 25 keer. Reken maar dat die er een hoop gaat maken tegen het rechter rijtje. :P

En dat je op je 25ste niet meer door zou kunnen breken vind ik onzin. Ik noem dat het "Pelle-argument". ;)
pi_143892128
Waarom ook niet het contract van Verhoek ontbinden? We hebben genoeg buitenspelers en Verhoek is een zacht ei dat toch niet voor zijn kans vecht
pi_143893326
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom ook niet het contract van Verhoek ontbinden? We hebben genoeg buitenspelers en Verhoek is een zacht ei dat toch niet voor zijn kans vecht
Zal of nog wel gaan, of hij is niet bereid ook maar enigszins mee te werken met een ontbindingspremie die lager is dan zijn salaris.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 27 augustus 2014 @ 20:31:03 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143893351
Wat een kansloze topics zijn de laatste paar geweest zeg....
pi_143893545
quote:
Feyenoord-aanwinst op de bank beland: 'Natuurlijk ben ik teleurgesteld'
Woensdag, 27 augustus 2014 om 17:12

Bilal Basacikoglu zit nog maar net bij Feyenoord, maar baalt nu al. De vleugelaanvaller werd overgenomen van sc Heerenveen en begon in de basis, maar moest vervolgens plaatsmaken voor Ruben Schaken. Die zal ook donderdagavond tegen Zorya Luhansk weer in de ploeg staan.
/

Woensdag schoof Schaken met Fred Rutten aan voor een persconferentie en de coach kreeg de vraag of Schaken weer zou gaan starten. "Ruben, wil je morgen spelen?", vroeg Rutten aan de aanvaller, die uiteraard bevestigend antwoordde. "Oké, dan speel jij morgen." Dat betekent dat Basacikoglu opnieuw op de bank moet beginnen en daar heeft de jongeling het moeilijk mee.

Rutten heeft de zomeraankoop geen tekst en uitleg gegeven. "Hij zal zijn redenen wel hebben, shit happens. Ja, natuurlijk ben ik teleurgesteld. Dat lijkt me niet meer dan logisch", zegt Basacikoglu tegen Metro. "Maar het komt wel goed. In de groep heb ik gelijk mijn draai gevonden, alleen op het veld moet het beter. Dat komt vanzelf."

Rutten heeft Basacikoglu wel al gewaarschuwd hoe het er bij een topclub aan toe kan gaan: "Ik heb tegen Bilal gezegd dat er bij Heerenveen niemand iets zegt na twee mislukte acties. Maar in de Kuip is dat nu eenmaal een ander verhaal", weet de oefenmeester. "Daar moet hij maar mee om zien te gaan. Ik schat in dat dat slechts een kwestie van tijd is."
Hmm, nu al piepen dat hij niet speelt.. heb eerlijk gezegd nog niet gezien waarom deze speler per se moest komen, maar we hebben nog wel even geduld met hem.
pi_143893605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm, nu al piepen dat hij niet speelt.. heb eerlijk gezegd nog niet gezien waarom deze speler per se moest komen, maar we hebben nog wel even geduld met hem.
3,5 miljoen vind ik ook veel te veel. Manu,Boeitius en Schaken is genoeg.
pi_143893662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef Henrys het volgende:

[..]

Volgens Van Geel is het 2,5 miljoen.. weet niet meer wat ik moet geloven als ik transferbedragen lees. 2,5 miljoen zou in ieder geval iets logischer zijn, maar nog steeds veel als de potentie van een speler nog een beetje een vraagteken is. Die Zivkovic kostte ook 2,5 miljoen dacht ik, maar had al wat meer bewezen dan Bilal.
Ach, laten we hopen dat hij het waarmaakt.. dan is die 2,5 miljoen een prima investering geweest.
pi_143893691
quote:

[..]

Weet Mokotjo ook meteen dat hij de goede keuze heeft gemaakt.
pi_143893772
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Weet Mokotjo ook meteen dat hij de goede keuze heeft gemaakt.
Ach Mokotjo.. Toen hij nog bij ons speelde vond ik hem niets bijzonders, dat hij vertrok daar lag niemand wakker van. Als hij zich dan goed ontwikkelt en toch blijkt te kunnen ballen is leuk voor die jongen.. dat soort dingen heb je wel vaker in voetbal. Volgens mij heeft Feyenoord er nog minimaal 6 ton aan overgehouden, dus iedereen tevreden.
pi_143893812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach Mokotjo.. Toen hij nog bij ons speelde vond ik hem niets bijzonders, dat hij vertrok daar lag niemand wakker van. Als hij zich dan goed ontwikkelt en toch blijkt te kunnen ballen is leuk voor die jongen.. dat soort dingen heb je wel vaker in voetbal. Volgens mij heeft Feyenoord er nog minimaal 6 ton aan overgehouden, dus iedereen tevreden.
Meer dan PEC, volgens mij. Lekkere deal was dat :')

Maar wat ik bedoel te zeggen is dat zo'n bericht geen goed signaal afgeeft aan toekomstige spelers. Twee foutjes en je zit op de bank, en dat krijg je te horen met tientallen anderen er bij op een persconferentie.
pi_143893911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar wat ik bedoel te zeggen is dat zo'n bericht geen goed signaal afgeeft aan toekomstige spelers. Twee foutjes en je zit op de bank, en dat krijg je te horen met tientallen anderen er bij op een persconferentie.
Zouden veel van die zogenaamde topspelers niet denken: 'ach, dat overkomt mij niet'
Feyenoord pretendeert een topclub te zijn, het zou toch bekend moeten zijn bij spelers dat je met de instelling van een watje niet slaagt bij een topclub..
pi_143893924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:38 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik denk dat het een gevalletje "het is een van de grotere talenten van Nederland en nu nog betaalbaar, de kans dat ie in waarde verminderd is vele malen kleiner dan dat ie straks dubbel zoveel oplevert" was. Zeker aangezien je zelf in je jeugdopleiding weinig had voor op die positie niet zo'n gekke aankoop. Hoewel je met 3,5 miljoen wel de hoofdprijs hebt betaald ja.
pi_143894140
quote:

[..]

Valt allemaal wel mee. Als je het artikel leest zie je dat het allemaal veel minder dramatisch is dan de kop boven het artikel doet vermoeden. :')

Sensatiezoekers. Allemaal om een speler maar zo snel mogelijk te kunnen afschrijven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143894304
Ik las vandaag trouwens een interview met Te Vrede in de VI van deze week. Sympathieke gozer wel.. alleen het citaat: 'ik hoop over 2 jaar nog steeds eerste spits te zijn van Feyenoord' vond ik een beetje verontrustend. Spelers als Immers en Te Vrede die in interviews altijd geloof in eigen kunnen uitstralen, terwijl ze er weinig van kunnen.. dat jeukt altijd een beetje.
pi_143894336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee. Als je het artikel leest zie je dat het allemaal veel minder dramatisch is dan de titel wilt doen vermoeden. :')

Sensatiezoekers. Allemaal om een speler maar zo snel mogelijk te kunnen afschrijven.
Idd, zo'n interview gaat dan ongeveer als volgt:

Journalist: "Bilal, Bilal hé Bilal! vind je het vervelend dat de coach je op de bank zette? Moet toch vervelend zijn als Schaken boven je verkozen wordt."
Bilal: "natuurlijk vind ik dat vervelend, een voetballer wil altijd in de basis staan... maar ik ga me terug knokken in beeld bij de trainer."

Krant/site: "Bilal ontevreden bij Feyenoord, speler leeft in onvrede met trainer Rutten".

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las vandaag trouwens een interview met Te Vrede in de VI van deze week. Sympathieke gozer wel.. alleen het citaat: 'ik hoop over 2 jaar nog steeds eerste spits te zijn van Feyenoord' vond ik een beetje verontrustend. Spelers als Immers en Te Vrede die in interviews altijd geloof in eigen kunnen uitstralen, terwijl ze er weinig van kunnen.. dat jeukt altijd een beetje.
Maar dat lijkt me toch juist de enige goede houding? Stel je voor dat ze zouden zeggen: "het boeit me geen zak, voor mijn part zit ik over 2 jaar bij het 2e van Excelsior op de bank".
pi_143894569
quote:
15s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:59 schreef erik013 het volgende:

Maar dat lijkt me toch juist de enige goede houding? Stel je voor dat ze zouden zeggen: "het boeit me geen zak, voor mijn part zit ik over 2 jaar bij het 2e van Excelsior op de bank".
Hij kan moeilijk anders misschien, maar types als Immers die ik zelden betrap op zelfkritiek, Te Vrede ook niet in dat interview trouwens.. bij mij jeukt dat. Iedereen ziet dat Te Vrede een beperkte spits is, terwijl hij zichzelf nog jarenlang in de spits ziet spelen bij Feyenoord.. dat doet denken aan een puisterige puber die denkt kans te maken bij het mooiste meisje van de klas
pi_143894576
Mha Basa heeft in het verleden aangetoond wel een temperamentje te hebben hoor, dus ik denk niet dat het zo gegaan is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_143895945
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143896425
quote:
mha zo valt die body wel mee eigenlijk. Zo groot is hij niet
pi_143896440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:43 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') ;( ;( ;( ;( ;( ;( :'( :'( :'(
Jaloers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143896471
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Jaloers.
Het ging mij eerder om de video op zich, ongeacht zijn lichaam.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 21:47:09 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143896475
Training voortaan maar in het Arabisch doen zo langzamerhand.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143896584
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143896957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij kan moeilijk anders misschien, maar types als Immers die ik zelden betrap op zelfkritiek,
Idd, het komt allemaal wel over alsof ze vinden dat ze zelf niets fout hadden gedaan. Immers vorige week na het missen van die mega-kans in Kiev, pff. Als Pelle zo'n kans had gemist had ie de camera van RTL kapot geslagen.
quote:
Te Vrede ook niet in dat interview trouwens.. bij mij jeukt dat. Iedereen ziet dat Te Vrede een beperkte spits is, terwijl hij zichzelf nog jarenlang in de spits ziet spelen bij Feyenoord.. dat doet denken aan een puisterige puber die denkt kans te maken bij het mooiste meisje van de klas
Maar die maakt op den duur, als z'n puisten verdwijnen, wel kans bij de vriendinnen van dat meisje. Want hoewel het mooiste meisje misschien zelf niet haalbaar is, valt de andere meisjes die zelfverzekerde jongen die zomaar op hun superknappe vriendin durfte af te stappen wel op.

De moraal: juist als iemand met beperkingen moet je extra hard in jezelf geloven ;)
Maar dan moet je op den duur wel realistisch (en zelfkritisch) zijn en je beperkingen kennen ja. Zo heeft Kuyt CL-finales en WK-finales gehaald...
pi_143897079
quote:
Want?
pi_143897083
quote:
_O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_143897131
Ben er bang voor morgen, maar moet toch wel lukken he.. Toch?
pi_143897997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Scrummie het volgende:
Ben er ook bang voor.. zou zomaar kunnen dat die gasten met een laf countertje scoren, waardoor ons elftalletje van slag raakt en we er weer eens lullig uitvliegen.. vooral het feit dat we gemiddeld maar 1x scoren per wedstrijd verontrust mij. :{
pi_143898120
Waar is topic 1467 gebleven?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143898454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Scrummie het volgende:
Te Vrede schiet die separistjes gewoon terug naar dat oord waar ze vandaan komen joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143898546
Wat ik trouwens mij wel aan erger de laatste tijd bij het legioen is dat ze echt op de meest ongepaste momenten JAGEN scanderen
pi_143898587
Tevrede gaat gewoon 15-20 goaltjes maken dit seizoen, niks mis mee, hij is nu al op 1/3e
pi_143898769
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef Henrys het volgende:
Wat ik trouwens mij wel aan erger de laatste tijd bij het legioen is dat ze echt op de meest ongepaste momenten JAGEN scanderen
Dat is echt al jarenlang het geval, helaas. Erger ik me ook mateloos aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 22:34:22 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143898872
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:20 schreef Bombvis het volgende:
Waar is topic 1467 gebleven?
Die staat naast de titelaspiraties van Feyenoord.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143899123
quote:
Martin Ødegaard gaat de geschiedenisboeken in als jongste international van Noorwegen ooit. Het supertalent van Strømsgodset IF stond woensdagavond om 18.30 uur aan de aftrap van de oefenwedstrijd tegen de Verenigde Arabische Emiraten en brak daarmee het stokoude record van Tormod Kjellsen.

Kjellsen debuteerde in 1910 en was destijds vijftien jaar en 351 dagen. Odegaard, die bekendstaat als de 'Noorse Lionel Messi', is slechts vijftien jaar en 253 dagen. De aanvallende middenvelder werd onlangs opgeroepen door Per-Mathias Høgmo en kan volgende week woensdag ook in actie komen tijdens het vriendschappelijke duel met Engeland.

Die wedstrijd zou dan erg interessant worden: Ødegaard krijgt dan immers de kans om zich aan internationale clubs te tonen tegen grote spelers. De jongeling, die pas vijftien wedstrijden speelde voor Strømsgodset (en daarin drie keer scoorde), zou worden gevolgd door clubs als FC Barcelona, Manchester United, Manchester City, Juventus, Paris Saint-Germain en Ajax.
Waneer is de laatste keer dat Feyenoord eens is gelinkt aan zulk soort talenten? ;(
pi_143899179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Waneer is de laatste keer dat Feyenoord eens is gelinkt aan zulk soort talenten? ;(
Wij haalden gewoon even de Noorse Iniesta binnen. Haten is verlaten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143899206
quote:

[..]

http://www.soccernews.nl/(...)od_op_Noorse_Iniesta
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 22:41:06 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143899282
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143899333
:D !

Was al wel 21 though.
pi_143899347
Kunnen we Lacina Traore niet huren van Monaco? Die neukt elke eredivisie-verdediger de moeder

En Kalou wou toch ook zo graag terug naar Feyenoord?
pi_143899435
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:42 schreef Henrys het volgende:
Kunnen we Lacina Traore niet huren van Monaco? Die neukt elke eredivisie-verdediger de moeder
Ook in de Ligue 1
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:42 schreef Henrys het volgende:
En Kalou wou toch ook zo graag terug naar Feyenoord?
Ja, was vorig seizoen 1 van de beste spelers in de Ligue 1.
pi_143899454
Kalou gaat toch naar Wolfsburg dacht ik?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:54:58 #52
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_143899972
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
Hebben die niet een leuke aanvaller die dan overbodig is?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_143902371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor.. zou zomaar kunnen dat die gasten met een laf countertje scoren, waardoor ons elftalletje van slag raakt en we er weer eens lullig uitvliegen.. vooral het feit dat we gemiddeld maar 1x scoren per wedstrijd verontrust mij. :{
Vrees ik ook, echt zon laf countertje waardoor je met 1-2 verliest.
Elke Europese wedstrijd mist Immers standaard een grote kans, dat is zoal al bekend _O-
pi_143902424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Ook in de Ligue 1

[..]

Ja, was vorig seizoen 1 van de beste spelers in de Ligue 1.
jippie
pi_143902465
quote:

[..]

Noorse messi is niets zonder de Noorse iniesta.
pi_143902519
quote:
Afgelopen pot was het anders zeer terecht en logisch hoor. Als die keepert de bal voor m heeft liggen en je jaagt niet af en biedt de keeper zo de ruimte om tijd te rekken... Leg maar uit wat daar dan mis mee is.
pi_143902749
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Afgelopen pot was het anders zeer terecht en logisch hoor. Als die keepert de bal voor m heeft liggen en je jaagt niet af en biedt de keeper zo de ruimte om tijd te rekken... Leg maar uit wat daar dan mis mee is.
Sowieso, als je naar die keeper keek schoot ie hem al het stadion uit. Dan snap ik echt niet dat je niet hem niet opjaagt. Leverde standaard balbezit op.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 00:04:36 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143903052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
Werd ook gelinkt aan Gladbach.

Is alweer 29, als ie nog terugwil moet dat wel over maximaal 2 jaar zijn.
pi_143903205
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sowieso, als je naar die keeper keek schoot ie hem al het stadion uit. Dan snap ik echt niet dat je niet hem niet opjaagt. Leverde standaard balbezit op.
Misschien een kwestie van conditie..
pi_143903243
quote:

[..]

Elmander?
pi_143906956
Volgens het AD komen Aston Villa en #Feyenoord deze week tot een akkoord over de transfer van Karim El Ahmadi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 augustus 2014 @ 06:46:19 #62
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143906975
quote:
nou ja wat ik raar vind als het 1-1 is en zo'n matige keepert heb de bal aan de voet dat Immers/Pellé en nu ook Te Vrede en Immers in de middencirkel staan te wachten.

Sowieso staat het team de hele wedstrijd te ver naar achteren. Zijn wij nou de baas in De Kuip of wat?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143907088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 06:40 schreef Caland het volgende:
Volgens het AD komen Aston Villa en #Feyenoord deze week tot een akkoord over de transfer van Karim El Ahmadi.
Dat is weer gewoon gokken van het AD :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 07:26:44 #64
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143907115
quote:
Lelijke tattoos man.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 28 augustus 2014 @ 07:30:15 #65
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143907134
quote:
Stel Clasie blijft waar ga die spelen dan?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143907166
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Yessir
pi_143907176
quote:
Volgens het AD heeft Boetius vanavond hoogstwaarschijnlijk een basisplaats. Sukkels :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 07:55:11 #68
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143907278
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 07:30 schreef Toekito het volgende:

[..]

Stel Clasie blijft waar ga die spelen dan?
Bij mij.
pi_143907304
quote:
Schaken: 'Sorry, ik ben ook maar een mens'

Feyenoord moét vanavond groepsfase Europees voetbal halen. Buitenspeler Ruben Schaken wil niet wéér de teleurstelling voelen van de afgelopen jaren waarin de Rotterdammers telkens stranden in de voorrondes.
'De laatste vier jaar lukte het net niet. Die frustratie zit heel diep bij mij, daar ben ik eerlijk in. Als het weer niet lukt, zou dat een enorme domper zijn. Als oudere speler krijg ik niet zoveel kansen meer. Gelukkig heb ik interlands gespeeld, maar het zal altijd blijven vreten als ik nooit écht Europees voetbal heb gespeeld', vertelt de aanvaller in het Algemeen Dagblad.
Die frustratie werd na het thuisverlies tegen Besiktas duidelijk. Toen uitte Schaken openlijk zijn kritiek richting de directie over het (te) late aankoopbeleid. 'De voorgeschiedenis van de laatste jaren speelde daar zeker in mee. Ik was gewoon heel emotioneel. Dat was niet goed, de leiding is keihard bezig om de selectie te versterken en dat lukt heel aardig. Maar toen overheerste de teleurstelling. Sorry, ik ben ook maar een mens.'
Milkshakes vanavond

Bless
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143907312
quote:
:D :')
pi_143907367
Ben blij als het 1 september is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2014 @ 08:27:13 #72
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_143907551
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:06 schreef Happel het volgende:
Ben blij als het 1 september is.
Idd. Wat een geneuzel hier zeg.
pi_143907771
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 07:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Milkshakes vanavond

Bless
had hij nog een boodschap voor de mensen die hij 'haters' noemt?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 08:48:07 #74
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143907780
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

had hij nog een boodschap voor de mensen die hij 'haters' noemt?
Mondjes snoeren. Bless.
pi_143907847
Kongolo weer op de bank vanavond. Te gek voor woorden dat Mathijsen/Nelom de voorkeur krijgen.

Bullshit :r
pi_143907912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:54 schreef Thunder0x het volgende:
Kongolo weer op de bank vanavond. Te gek voor woorden dat Mathijsen/Nelom de voorkeur krijgen.

Bullshit :r
Vooral Mathijsen :r
Die gast laat het de laatste maanden echt niet meer zien..
Echt een speler met ups en down geworden. Je weet gewoon niet meer wat je kan verwachten.
pi_143907995
Ik ben geen expert op het gebied van de islamitische maankalender, maar wanneer valt de ramadan in 2015? Lijkt me wel een rullevante vraag gezien de samenstelling van onze selectie.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_143908022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben geen expert op het gebied van de islamitische maankalender, maar wanneer valt de ramadan in 2015? Lijkt me wel een rullevante vraag gezien de samenstelling van onze selectie.
Google gewoon? Of probeer je grappig te zijn
pi_143908035
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
moeilijk he Google?

donderdag 18 juni t/m vrijdag 17 juli 2015
pi_143908041
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:05 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Google gewoon? Of probeer je grappig te zijn
Ik zit helemaal niet op jou overbodige opmerkingen te wachten.
pi_143908058
Elite
Tegen TTIP
pi_143908095
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik zit helemaal niet op jou overbodige opmerkingen te wachten.
pleurt dan op :W
pi_143908112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:10 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

pleurt dan op :W
Haha.
Nee.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 09:13:44 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143908142
GODVERDOMME ZIN AN GODVERDOMME !

Feyenoord Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag?!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143908230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:13 schreef Jimbo het volgende:
GODVERDOMME ZIN AN GODVERDOMME !

Feyenoord Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag?!
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag _O_
pi_143908284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tja als je vervanger het beter doet. Schaken maakte zondag een blunder waar de 1 - 1 uit kwam, maar speelde voor de rest vrij aardig, Bilal kwam er in en bakte er niks van.
pi_143908330
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

1-0
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 09:30:39 #89
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143908416
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

*O*
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 09:30:51 #90
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143908425
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

1-0
3-1 !
pi_143908466
Als er iemand nog geruststellende woorden heeft dan is dit een goed moment. Ik heb nog niet dat heilige vertrouwen dat het wel goed komt.
pi_143908515
0-0 vanavond. Hele avond puntje van je stoel met het gevoel van: 'als ze er maar geen 1 gaan maken.'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 09:36:16 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143908527
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:35 schreef satecl het volgende:
0-0 vanavond. Hele avond puntje van je stoel met het gevoel van: 'als ze er maar geen 1 gaan maken.'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verwachten van immers dat ie dat doet ;') :N
pi_143908573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:35 schreef satecl het volgende:

SPOILER
Rustig Feyenoord kijken? Nee, dat verwacht ik de komende 10 jaar niet mee te maken, zelfs niet met een 4-0 voorsprong tegen Ado..
pi_143908583
De fuck, Kongolo weer op de bank? Het meest logische wat je kunt doen inderdaad tegen een pure counterploeg, Mathijsen rent ze er wel uit.. Godverdomme.
pi_143908618
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:39 schreef Cara het volgende:
De fuck, Kongolo weer op de bank? Het meest logische wat je kunt doen inderdaad tegen een pure counterploeg, Mathijsen rent ze er wel uit.. Godverdomme.
Joris brengt rust en ervaring in de verdediging ^O^

Nee, afgelopen seizoenen deed hij het prima, dit jaar is het tot nu toe waardeloos, hopelijk vanavond weer een stuk beter
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 09:45:22 #97
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143908691
Meh, Kongolo moet weer banken? Hij is centraal beter dan Van Beek en Mathijsen en over Nelom hoef ik het niet te hebben :{
pi_143908828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

3-1 !
Wie gaat scoren dan?
pi_143908921
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Rustig Feyenoord kijken? Nee, dat verwacht ik de komende 10 jaar niet mee te maken, zelfs niet met een 4-0 voorsprong tegen Ado..
Per seizoen meestal 2 wedstrijdjes rustig kijken. Dat zijn altijd vreemde wedstrijden. Stel je eens voor dat je als ajaxsupporter dat 20 wedstrijden per seizoen hebt.

Ik weet het zeker: Feyenoorders sterven gemiddeld 10 jaar eerder dan een jood.
pi_143908946
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:57 schreef satecl het volgende:
Ik weet het zeker: Feyenoorders sterven gemiddeld 10 jaar eerder dan een jood.
Er zijn tijden geweest dat dat niet het geval was, maar das heel lang geleden.
pi_143909079
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:58 schreef Luni het volgende:

[..]

40-45?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143909097
quote:
11s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:05 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

40-45?
Makkelijk, maar toch grappig!
pi_143909098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Joris brengt rust en ervaring in de verdediging ^O^

Nee, afgelopen seizoenen deed hij het prima, dit jaar is het tot nu toe waardeloos, hopelijk vanavond weer een stuk beter
Ervaring in verkloten zeker :r
pi_143909124
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:05 schreef Peak het volgende:

[..]

Makkelijk, maar toch grappig!
Te makkelijk ja ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143909135
quote:

[..]

:D
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:09:43 #106
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143909190
quote:

[..]

Godverdomme :')
pi_143909211
quote:
De toekomst van Anass Achahbar ligt mogelijk in Turkije. Nadat Samsunspor onlangs tevergeefs aanklopte bij Género Zeefuik, heeft de club nu zijn zinnen gezet op de twintigjarige aanvaller van Feyenoord.

Achahbar debuteerde drie jaar geleden in het eerste elftal van Feyenoord, maar slaagde er niet in een vaste waarde te worden. Afgelopen seizoen kwam de Haagse spits op huurbasis uit voor het Duitse Arminia Bielefeld. Deze zomer keerde hij terug in Rotterdam, maar Achahbar maakt geen deel uit van de plannen van trainer Fred Rutten.

Samsunspor komt momenteel uit op het tweede niveau van Turkije, maar heeft ambitieuze plannen om zo snel mogelijk weer te promoveren. FC Groningen-spits Zeefuik kon onlangs een meerjarige verbintenis tekenen bij de club, maar legde het aanbod wegens privé-redenen naast zich neer.
Staat op de VI site.
pi_143909222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Staat op de VI site.
Einde carriére.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:16:55 #109
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143909342
Verdomme. Zit een beetje Wikipedia rond te lezen in mijn pauze, kom ik dit tegen:

quote:
Yaya Touré speelde in eigen land bij de befaamde jeugdopleiding van ASEC Mimosas. Van 2001 tot 2004 stond de middenvelder onder contract bij het Belgische KSK Beveren. In 2003 stuurde Mark Wotte Feyenoord aan om hem aan te trekken, maar Feyenoord besloot dit niet te doen.
pi_143909369
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:16 schreef satecl het volgende:
Verdomme. Zit een beetje Wikipedia rond te lezen in mijn pauze, kom ik dit tegen:

[..]

zoek eens op pepe Feyenoord. ;)
pi_143909407
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Staat op de VI site.
doe schaken ook gelijk

Let maar op na de transfer periode is dat ook weer een mongool in het veld

Altijd zo bij ons
pi_143909411
Pepe randdebiel :r
pi_143909462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:20 schreef Thunder0x het volgende:
Pepe randdebiel :r
wat vind je van messi

En cr7?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:26:58 #114
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143909556
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

zoek eens op pepe Feyenoord. ;)
Ja, maar dat verhaal was mij al bekend(tijdens het bezoek van Gullit en Wotte kreeg Pepe rood _O- ). Dit niet.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 10:27:36 #115
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143909569
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wie gaat scoren dan?
ik wist gewoon dat je dit ging zeggen ;( ik zie je teveel.

maaruh 1x te vrede (doet ie altijd)
1x immers, want die gaat vandaag keihard ertegenaan
en 1 x clasie, want dat doet ie gewoon ff
pi_143909654
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

wat vind je van messi

En cr7?
goeien voeballers
pi_143909766
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Immers scoort
De wereld is plat
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 10:40:48 #118
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143909853
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Immers scoort
De wereld is plat
en joden zijn gezond
pi_143909862
immers kan er geen klote van
pi_143909863

Charmante foto's wel altijd die gozert. :').
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:44:41 #121
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143909930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Charmante foto's wel altijd die gozert. :').
Derp :').
pi_143910330

_O- Eerder 1-0, 0,0 of een 2-1 na verlenging.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 11:05:32 #123
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143910348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

wat kijkt ie bang -O-

beetje jammer dit
pi_143910372
_O_ Het nieuwe boegbeeld Wilkshire! _O_

:') :') :') :') :')
pi_143910381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:06 schreef Thunder0x het volgende:
_O_ Het nieuwe boegbeeld Wilkshire! _O_

:') :') :') :') :')
#viesdik
pi_143910384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

#viesdik
#vangeelout
pi_143910481
Wat gaan ze Achahbar naar een Turkse tweede klasser sturen?!
Geef hem dan aan een JL club!
pi_143910499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

Oke wat is dit :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143910548
Die Wilkshire was zelfs te slecht om naar het WK te gaan met Australië, Davidson kreeg de voorkeur :')
pi_143910585
Precies. Zet gewoon Mulder op die foto. Straalt veel meer uit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143910663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Zet gewoon Mulder op die foto. Straalt veel meer uit.
:D _O-
pi_143910676
Is krabby nog niet terug? -O-
pi_143910759
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Oke wat is dit :')
Een of andere app van feyenoord zelf. Dan kan je je voorspelling doorgeven.
Die 3-0 is alleen onrealistisch en hij lijkt een beetje bang.
Feyenoord Rotterdam
pi_143910774
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:20 schreef Thunder0x het volgende:
Is krabby nog niet terug? -O-
Krabby komt waarschijnlijk 1 september terug. Dan mist hij dus niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143910822
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:12 schreef hoofdhead het volgende:
Wat gaan ze Achahbar naar een Turkse tweede klasser sturen?!
Geef hem dan aan een JL club!
Gaan ze hem niet verkopen? Van mij mag hij wel definitief pleite gehen
pi_143910910
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gaan ze hem niet verkopen? Van mij mag hij wel definitief pleite gehen
dude pls
pi_143910934
Schaken heeft uitstraling
pi_143910947
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:31 schreef hoofdhead het volgende:
[ afbeelding ]
jippie
pi_143911000
Is dat nou Cr7?
pi_143911057
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Krabby komt waarschijnlijk 1 september terug. Dan mist hij dus niks.
_O-
pi_143911130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik denk ook Te Vrede en dan houd het op :P
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 11:43:33 #142
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143911234
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik denk ook Te Vrede en dan houd het op :P
wat erg dat onze hoop op hem gevestigd moet worden :')
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 11:44:11 #143
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143911255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:31 schreef hoofdhead het volgende:
[ afbeelding ]
in het donker niet.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:44:20 #144
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143911261
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

in het donker niet.
Racist.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 11:44:35 #145
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143911269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:44 schreef satecl het volgende:

[..]

Racist.
klopt?
pi_143912496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

wat erg dat onze hoop op hem gevestigd moet worden :')
Ja best wel _O-
pi_143912758
Als je 0-2 achter staat gewoon Kazim inbrengen. Maakt ie tenminste nog minuten.
pi_143912779
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:35 schreef Thunder0x het volgende:
Ongelofelijke broodmongool
pi_143912796
quote:
Ja want 0/3 verlies je dan toch wel
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_143912886
Geel zondag bij Tafel van Kees. Heeft ie die dag niet wat beters te doen? :/
pi_143912933
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Werken voor dat kankergeld.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143912946
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ongelofelijke broodmongool
pi_143912948
quote:
Werrekuh voor da cheld
pi_143913007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Werrekuh voor da cheld
Ben jij dat op je usericon?
pi_143913023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:46 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ben jij dat op je usericon?
Is mijn vriendin. Hoezo.
pi_143913033
leluk wijf :r
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 12:47:34 #157
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143913046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is mijn vriendin. Hoezo.
ik zal t vanavond tegen dr zeggen :Y
pi_143913050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:47 schreef Thunder0x het volgende:
leluk wijf :r
Haha, oké man.
pi_143913065
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik zal t vanavond tegen dr zeggen :Y
Mijn vriendin gaat Taylor Swift nog wel een aantal stappen voorbij qua uiterlijk gelukkig, maar zowel zij als ik zouden het niet erg vinden als ze tussen ons in komt liggen :9

Dat gezegd hebbende, hoe laat ben jij op Vark? Kwart over vijf?
pi_143913087
quote:
|:(

Ik dacht dat het dan de 1ste was, maar nu je dit zo zegt. :|W
Hij zou toch ook niet meer in de media verschijnen tot na de transferperiode?
Feyenoord Rotterdam
pi_143913141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Fuszy het volgende:

[..]

|:(

Ik dacht dat het dan de 1ste was, maar nu je dit zo zegt. :|W
Hij zou toch ook niet meer in de media verschijnen tot na de transferperiode?
Denk je dat ie de 1ste daar gaat zitten? Krijgt hele shitload over zich heen waarom er geen spits aangetrokken is.

Blijkbaar heeft ie de tijd om er te zitten. Pauper

#geelout
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:59:50 #162
262211 hhh38
pi_143913341
De 1e is de transfermarkt dit jaar toch ook nog open? Omdat de 31e op een zondag valt ofzo.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 13:06:27 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143913475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mijn vriendin gaat Taylor Swift nog wel een aantal stappen voorbij qua uiterlijk gelukkig, maar zowel zij als ik zouden het niet erg vinden als ze tussen ons in komt liggen :9

Dat gezegd hebbende, hoe laat ben jij op Vark? Kwart over vijf?
rond 5 ja.

eerst ff happy meal halen
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:22:41 #164
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143913874
Hoe kan je nou Mathijssen en zelfs Nelom de voorkeur geven boven de Kong? Dan snap je het toch niet?

Die imbeciel zet dalijk nog Toornstra op de plek van Vilhena.
pi_143913937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:59 schreef hhh38 het volgende:
De 1e is de transfermarkt dit jaar toch ook nog open? Omdat de 31e op een zondag valt ofzo.
Is geen supermarkt ofzo hoor :')
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:25:11 #166
262211 hhh38
pi_143913953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:24 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Is geen supermarkt ofzo hoor :')

Toch is het zo

quote:
In de Nederlandse Eredivisie wordt eveneens 1 september middernacht aangehouden als deadline. De KNVB laat in een reactie weten dat dit een uitzondering is. "Normaliter is dat inderdaad 31 augustus. Omdat dat deze keer in het weekeinde valt, verschuift de deadline naar maandag 1 september", zegt een woordvoerder tegen Goal.
pi_143914001
quote:
pi_143914049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toch is het zo
Ligt eraan wat voor land je bedoeld. Heeft niets met zondag te maken. Wat weet de KNVB nou man :r
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:29:05 #169
262211 hhh38
pi_143914077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:28 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor land je bedoeld. Heeft niets met zondag te maken.
Zondag/het weekend, dezelfde reden. Waarom zou het anders niet gewoon op 31 augustus eindigen? :6
pi_143914226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zondag/het weekend, dezelfde reden. Waarom zou het anders niet gewoon op 31 augustus eindigen? :6
In sommige landen ( Polen, Schotland, Finland, Zwitserland ) sluit hij wel 31 aug 23:59:59. Daar is het toch ook weekend dan :?

Anyway boeie, je hebt je eigen vraag beantwoord volgens mij.

Alsnog #vangeelout
pi_143914389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:33 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

In sommige landen ( Polen, Schotland, Finland, Zwitserland ) sluit hij wel 31 aug 23:59:59. Daar is het toch ook weekend dan :?

Anyway boeie, je hebt je eigen vraag beantwoord volgens mij.

Alsnog #vangeelout
Kun je niet gewoon in ONZ jezelf belachelijk gaan maken :{
pi_143914504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon in ONZ jezelf belachelijk gaan maken :{
Nee josti w/
pi_143914512
Aparte gang van zaken wel ja, 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt 's avonds in een tv-programma te gaan zitten. Volgens mij heeft van Geel een nieuwe spits allang uitgesloten, maar dat is zoals ik altijd doe maar gewoon wat speculeren.

Toch nog ff met wat vrienden kaarten gepakt voor vanavond op V, eerste keer op dat vak :s)
pi_143914521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:22 schreef elCholo het volgende:
Hoe kan je nou Mathijssen en zelfs Nelom de voorkeur geven boven de Kong? Dan snap je het toch niet?

Die imbeciel zet dalijk nog Toornstra op de plek van Vilhena.
Misschien is Kongolo wel nonchalant tijdens training, jij kan wel makkelijk oordelen van zo'n afstand, maar je weet niets.
pi_143914659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:41 schreef Cara het volgende:
Aparte gang van zaken wel ja, 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt 's avonds in een tv-programma te gaan zitten. Volgens mij heeft van Geel een nieuwe spits allang uitgesloten, maar dat is zoals ik altijd doe maar gewoon wat speculeren.

Toch nog ff met wat vrienden kaarten gepakt voor vanavond op V, eerste keer op dat vak :s)
Of hij heeft afspraken staan op 1 sept, dat de potentiele versterkingen toch niet eerder worden vrijgegeven, t blijft speculatie. Laten we maar gewoon afwachten, ik ga ervan uit dat er nog wel ergens iemand bij komt, zij het El Ahmadi of nog een spits :)

Veel plezier op V, prima (wel wat rustiger) vak volgens mij :P
pi_143915000
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Misschien is Kongolo wel nonchalant tijdens training, jij kan wel makkelijk oordelen van zo'n afstand, maar je weet niets.
Nog nieuwe spitsen gevonden?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:19:49 #177
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143915581
Lekker hoor zondag 10:30 van Geel bij Tafel van Kees. Trek ik gelijk een biertje open. Gaat een mooie dag worden.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:21:09 #178
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143915614
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Zelfs als Kongolo op krukken loopt is die nog beter dan Mathijssen en Nelom in vorm.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:21:58 #179
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143915641
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:21 schreef elCholo het volgende:

[..]

Zelfs als Kongolo op krukken loopt is die nog beter dan Mathijssen en Nelom in vorm.
Dat vind ik te makkelijk.
pi_143915652
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:21 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik had het niet over spelerskwaliteiten.
pi_143915657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:19 schreef satecl het volgende:
Lekker hoor zondag 10:30 van Geel bij Tafel van Kees. Trek ik gelijk een biertje open. Gaat een mooie dag worden.
Die gaat daar gelijk even de transfers van Tymoschuk en Drenthe aankondigen. Genot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143915688
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:22 schreef Caland het volgende:
Tymoschuk en Drenthe
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:38:16 #183
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143916082
quote:

[..]

Die gaat daar gelijk even de transfers van Tymoschuk en Drenthe aankondigen. Genot.
Vriend van mij gelooft er nog heilig in dat Drenthe deze week nog komt :D
pi_143916347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Vriend van mij gelooft er nog heilig in dat Drenthe deze week nog komt :D
Wel mooi dat je op een voetbalsubforum uitkomt voor je geaardheid.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:50:55 #185
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143916443
quote:

[..]

Ben je op tijd in Rotterdam, Lexie?
pi_143916559
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ben je op tijd in Rotterdam, Lexie?
Half 6 ofzo. Maar ga niet naar Varkenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:57:12 #187
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143916621
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:47 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Wel mooi dat je op een voetbalsubforum uitkomt voor je geaardheid.
Jeetje wat grappig man.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:57:20 #188
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143916626
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:22 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Ik had het niet over spelerskwaliteiten.
Wat jij zegt is een suggestie die nergens op gebaseerd is. Rutten zegt letterlijk dat hij Nelom een betere linksback vindt. Als hij dat vindt is hij een debiel, klaar!
pi_143916711
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef elCholo het volgende:

[..]

Wat jij zegt is een suggestie die nergens op gebaseerd is. Rutten zegt letterlijk dat hij Nelom een betere linksback vindt. Als hij dat vindt is hij een debiel, klaar!
Damn, ik wist niet dat Rutten dat zei :{
En Kongolo heeft ook nog eens snelheid en goede voorzet, iets wat de gemiddelde CV op LB niet heeft :{ ;(
Fredsj pls :'(
pi_143916745

Lex _O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143916918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Als we er straks weer genadeloos uitvliegen en Immers speelt niet goed, man man man wat een blamage zou dat zijn.
pi_143916948
quote:
[ afbeelding ]

Sexy lexy gaat zorya luhansk slopen
Feyenoord Rotterdam
pi_143916964
quote:
[ afbeelding ]

Godverdomme :')
pi_143916991
Wat is de stand van zaken omtrent el Ahmadi en spits, zijn er nog geruchten rondgegaan?
pi_143916999
quote:
[ afbeelding ]

Kaaaaaaaaaanker :')
pi_143917020
quote:
[ afbeelding ]

:D :')
pi_143917030
quote:
[ afbeelding ]

_O- :')
pi_143917034
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Gofetedomme pleureslul
pi_143917055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wat is de stand van zaken omtrent el Ahmadi en spits, zijn er nog geruchten rondgegaan?
Het schijnt dat El Ahmadi dezelfde zaakwaarnemer heeft als Kazan. Die, je gelooft het niet, ook weer voor Guidetti werkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:11:03 #200
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143917070
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik weet nog niet man. Afhankelijk van het weer, m'n haartjes moeten wel goed blijven uiteraard :7.
pi_143917072
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gofetedomme pleureslul
Cosy's cornert place to be dit dat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143917073
Lexie toch :D
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 15:12:17 #203
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143917100
quote:
[ afbeelding ]

lex _O_
pi_143917134
LEX _O- Wat een figuur is het ook
pi_143917141
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Het schijnt dat El Ahmadi dezelfde zaakwaarnemer heeft als Kazan. Die, je gelooft het niet, ook weer voor Guidetti werkt.
Goed nieuws dus, het zal vast wel rondkomen met el Ahmadi.
pi_143917489
Lex :').
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:34:03 #207
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_143917698
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_143917730
Het toont dat hij gemotiveerd is. Goede zaak.

Helaas zal hij er verder niks van bakken...
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 15:42:42 #209
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143917946
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef Happel het volgende:
Het toont dat hij gemotiveerd is. Goede zaak.

Helaas zal hij er verder niks van bakken...
bitch puhhhleaaase

immers gaat oorlog voeren vanavond. Alles helemaal de kanker in trappen zonder kaarten te krijgen
BAM, want zo doet ie dat! en nog 3 doelpunten op de koop toe
  donderdag 28 augustus 2014 @ 15:54:11 #210
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143918324
Immers vanavond 2 goals let op mijn woorden.
pi_143918689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef satecl het volgende:
Immers vanavond 2 goals let op mijn woorden.
Als je elke dag onzin uitkraamt zal je uiteindelijk wel eens gelijk hebben #Retry'sWay
pi_143918841
Lex _O-

Zeker weer van een meter afstand missen en dan klagen bij de scheids :')

#lexout
pi_143918883
Dat Lex meer aanleg heeft om op de tribune ipv het veld te staan was al langer bekend.
pi_143919067
Rawroya tegenwoordig pokerheld :D

pi_143919239
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:56 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nog nieuwe spitsen gevonden?

Habib Habibou. Misschien kan Feyenoord de strijd met Twente aangaan, om de prijs wat op te drijven. ^O^

Jelle Vossen. Levensgevaarlijk gestoord. Zou prima passen in Rotterdam.

Thomas Verhaar. Laat het week in week uit zien bij Sparta. Package deal met Kruys.

Abdelaziz Khalouta. Betrouwbaar aanspeelpunt met bourgondische instelling.

Jack Tuyp. Mislukt in Hongarije, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Klaar voor revanche in de eredivisie.
pi_143919257
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:25:31 #217
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_143919300
Jackie Tuyp kijkt bijzonder helder uit zijn ogen joh.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_143919326
Jack Tuyp zit al bij Helmond Sport, Hans.

Als je het goed wil doen, doe het dan goed.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:27:22 #219
262211 hhh38
pi_143919353
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
Neefje van John van den Brom?
pi_143919513
_O- _O- _O-
pi_143919586
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
Negen bier, vier hoeren; ieder zo z'n hobby. En dan heb ik het nog niet eens over de muzak die deze Volendammer produceert. w/
pi_143919607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack Tuyp zit al bij Helmond Sport, Hans.

Als je het goed wil doen, doe het dan goed.
Je kunt hem altijd een ultimatum stellen hoor.
pi_143919904
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Neefje van John van den Brom?
Volendammer.

Dus het neefje van zijn broer, of zoiets.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 16:52:58 #224
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_143920151
Ik hoor dat we gaan slopen vanavond.
pi_143920181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Volendammer.

Dus het neefje van zijn broer, of zoiets.
Jack Tuyp is in 1980 opgericht door Piet Veerman. Helaas flopten de eerste twee singles en als snel raakte de formatie in de vergetelheid.
pi_143920251
quote:
14s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoor dat we gaan slopen vanavond.

Hoe kan een tat enger zijn dan dan de real thing?
pi_143920278
quote:
19s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:23 schreef huffderobot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Habib Habibou. Misschien kan Feyenoord de strijd met Twente aangaan, om de prijs wat op te drijven. ^O^

[ afbeelding ]

Jelle Vossen. Levensgevaarlijk gestoord. Zou prima passen in Rotterdam.

[ afbeelding ]

Thomas Verhaar. Laat het week in week uit zien bij Sparta. Package deal met Kruys.

[ afbeelding ]

Abdelaziz Khalouta. Betrouwbaar aanspeelpunt met bourgondische instelling.

[ afbeelding ]

Jack Tuyp. Mislukt in Hongarije, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Klaar voor revanche in de eredivisie.
#viesdik
pi_143920373

Hadden broers kunnen zijn.
pi_143920431
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze zijn allebei fucking dom, en zien er ook fucking dom uit, maar lijken verder niet op elkaar.
pi_143920447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:01 schreef hoofdhead het volgende:

[..]

Ze zijn allebei fucking dom, en zien er ook fucking dom uit, maar lijken verder niet op elkaar.
Dat bedoelde ik. Neven dan, ook goed.
pi_143920962
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Van Geel: "Wij zijn nog op zoek naar iemand voor de linkerkuif. Voor de rechterkuif hebben we voldoende opties."
pi_143921153
quote:
3s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Van Geel: "Wij zijn nog op zoek naar iemand voor de linkerkuif. Voor de rechterkuif hebben we voldoende opties."

"En ik dan," vroeg Wesley met een beteuterd gezicht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143921180
Ik heb er goede vertrouwen in straks ^O^
pi_143921746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik eigenlijk ook wel. Heb wel last van wat zenuwen eigenlijk.
pi_143922355
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"En ik dan," vroeg Wesley met een beteuterd gezicht.
Overbodig wegens herhaaldelijk zuigen! *O*
pi_143922413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Alvast de beste wensen. Dit gaat goed komen. Eindelijk weer eens Feyenoord in Europa. Daar word zelfs ik - als Duitser - een beetje (veel) vrolyck van! ^O^ w/ *O*

Maarre... jullie gaan je wel een beetje gedragen dit seizoen, toch? Toch?! :{
pi_143922546
quote:
19s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:02 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Alvast de beste wensen. Dit gaat goed komen. Eindelijk weer eens Feyenoord in Europa. Daar word zelfs ik - als Duitser - een beetje (veel) vrolyck van! ^O^ w/ *O*

Ik ken er een paar.....Dat komt nooit goed qua gedragen.
pi_143922662
quote:
19s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:02 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Dank kameraad ;)
pi_143922734
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik ken er een paar.....Dat komt nooit goed qua gedragen.
Ach, een beetje rommel kan ook nooit kwaad. Een keer iets anders dan het Maasgebouw.. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dank kameraad ;)
Jij hebt me door. Niet doorvertellen. :{w

3-0 of 4-1 vanavond. Zet er uw geld op in. Succes verzekerd! B-)
pi_143924677
Ik dacht dat de wedstrijd uitgezonden zou worden op tv?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:54:27 #241
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143924738
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef eight het volgende:
Nope, FOX vanavond. RTL heeft voor Zwolle gekozen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_143924739
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef eight het volgende:
fox 1
Feyenoord Rotterdam
pi_143924776
Kutzooi
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_143925598
quote:
17s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef Divje het volgende:

[..]

Nope, FOX vanavond. RTL heeft voor Zwolle gekozen.
Bullshit. Leuk dat zij zich voor het eerst kunnen kwalificeren maar kies gewoon voor de grootste club die na jaren ook weer eens kans maakt. Tering fox
pi_143925648
Heb snel een account aangemaakt. Dan ken je toch ook 1 wedstrijd kopen? Kan ook via de Xbox dan hoop ik maar ik krijg die bevestigingsmail maar niet.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:16:26 #246
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143925649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Bullshit. Leuk dat zij zich voor het eerst kunnen kwalificeren maar kies gewoon voor de grootste club die na jaren ook weer eens kans maakt. Tering fox
Voor de mensen zonder FOX is het klote ja. Ik kan me er niet zo druk over maken :D
pi_143925681
feyenoordpings twitterde op donderdag 28-08-2014 om 19:11:52 OPSTELLING FEYENOORD: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Basaҫikoglu. #feyzor reageer retweet
feyenoordpings twitterde op donderdag 28-08-2014 om 19:13:56 Wisselspelers Feyenoord: Hahn, Nelom, Steenvoorden, Karsdorp, Vormer, Manu, Achahbar. #feyzor reageer retweet
pi_143925689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

FOX zou sowieso alle thuiswedstrijden van Nederlandse clubs uitzenden.
pi_143925702
quote:
17s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Voor de mensen zonder FOX is het klote ja. Ik kan me er niet zo druk over maken :D
Ik hen niet eens digitale tv dus ook geen fox sports.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:18:27 #250
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143925723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:17 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik hen niet eens digitale tv dus ook geen fox sports.
Ahh oke. Dan uhh tjah, wedstrijdje kopen of mss dat janlul wat streamt?
pi_143925732
Dat wordt weer pixels kijken dan via zo'n kut stream, maar beter dan niets.
pi_143925843
Je hebt ook serieus neuzen tv vlak voor de wedstrijd van Feyenoord op Fox 1
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:22:18 #253
262211 hhh38
pi_143925849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat wordt weer pixels kijken dan via zo'n kut stream, maar beter dan niets.
Janlul is meestal best ok
pi_143925874
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Janlul is meestal best ok
Weet ik ;) Maar blijft nog al eens hangen.

Moet je trouwens niet zeggen hier. Heb er al eens een waarschuwing voor gehad :D

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 19:24:33 ]
pi_143926077
Kongolo speelt dus. Alle paniek reacties van eerder vandaag zijn dus ook voor niks geweest.
I love my mispoken words.
pi_143926262
Meteen gaat het weer over de neusjes. Dit gaat over Feyenoord!!! Zelfs Fox gaat mee met de NOS>
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:40:04 #257
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143926530
Jippie, ben er klaar voor.
pi_143926778
Mooie woorden wel van Schaken. Zeker een sympathieke kerel.
pi_143927197
Kom OP!!!!!!
pi_143927368
OEIIII
pi_143927406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef Wicky15 het volgende:
OEIIII
Children of the night. What music they make.
pi_143927411
die bal moet er in he
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:03:27 #263
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143927416
Daar gaan we weer..
pi_143927469
Jongens.. ik kijk mee vanuit Southampton via stream 8-)

Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:06:05 #265
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143927526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jongens.. ik kijk mee vanuit Southampton via stream 8-)

Haha janlul :D
pi_143927537
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef Divje het volgende:
Daar gaan we weer..
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Feyenoord niet weer 100 kansen gaan missen!!!!!!
pi_143927647
Boh.. :(
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:09:34 #268
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143927652
Wat gebeurde daar?
pi_143927678
Kom net binnenvallen... Hoe waren de eerste 10 minuten?
pi_143927682
poeoeoeoeoe
pi_143927688
Clasie is ook lekker bezig.
pi_143927706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef psychosomatic het volgende:
Clasie is ook lekker bezig.
Verkeerde schoenen fozo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:11:17 #273
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143927735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
Mwoah.
pi_143927757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
Grote kans op 1-0, kans op 0-1
pi_143927762
NEEEEERRRRRRR
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:12:17 #276
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143927788
Topper die grensrechter.
pi_143927792
Nou daar kom je goed weg zeg
pi_143927819
Komen we goed weg.
pi_143927821
Mijn hart stond ff stil.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:13:24 #280
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_143927842
Dat was erg close.
pi_143927846
DIT IS DE KRACHT VAN DE KUIP
pi_143927873
Tril helemaal :')
pi_143927879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
DIT IS DE KRACHT VAN DE KUIP
Maar die grens had het wel goed.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:14:22 #284
263417 Keyos
Like a Boss
pi_143927880
Godzijdank had die grensrechter de ballen om de scheids te overrulen. Goed gezien, was duidelijk een overtreding.

Buiten dat wel weer onvoldoende en knullig verdedigd door Van Beek. Kan je zomaar rood krijgen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_143927882
dikke paniek
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:14:36 #286
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_143927897
Immers :')
Konden we Toornstra niet voor Immers wisselen deze ene wedstrijd? Of mocht dat niet meer?
pi_143927923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Konden we Toornstra niet voor Immers wisselen deze ene wedstrijd? Of mocht dat niet meer?
Immers is het tot nu toe echt helemaal kwijt.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:15:15 #288
263417 Keyos
Like a Boss
pi_143927935
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Nee, ze hadden Kazim ingeschreven. Of dat was om zijn schorsing te laten tellen of omdat ze niet van de schorsing wisten laat ik in het midden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:15:17 #289
262211 hhh38
pi_143927936
Begint weer gelijk lekker hoor :')
pi_143927944
Feyenoord _O_
pi_143927978
JAAAAAAA
pi_143927982
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_143927988
En weer Te Vrede. Topspits, gewoon laten staan.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:16:30 #294
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143927991
Issie weerrrrrr
pi_143928004
*O*
pi_143928031
TEVREDEGOD
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143928041
Jajajajajajaa
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:17:41 #298
262211 hhh38
pi_143928043
Lekker hoor, 6 uit 7
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:18:10 #299
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143928063
Die Te Vrede snoert wat mondjes de laatste weken.
pi_143928064
De Nederlandse Inzaghi slaat weer toe.
pi_143928074
Commentator had wel een goede opmerking... Achteruit lopen is bij Feyenoord bijna gegarandeerd tegendoelpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')