quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 04:05 schreef Tommeke het volgende:
Ik moet voortaan ook maar schijt hebben en trainen met een trainer, schema's en hartslagmeter zodat ik net als Patroon en Wombcat het peloton kan opvullen bij de fucking amateurs
Op zich heeft het wel voordelen natuurlijk, veel minder onderhoud en waarschijnlijk ook wel stuk meer aerodynamisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Boeit niet, iedereen heeft een andere kijk op de wereld.
Die fiets heeft een paar hele interessante details vind ik.
Het aandrijfsysteem is wel foeilelijk.
Welke details bedoel je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Boeit niet, iedereen heeft een andere kijk op de wereld.
Die fiets heeft een paar hele interessante details vind ik.
Het aandrijfsysteem is wel foeilelijk.
Ja mien jung. Was weer mooiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:33 schreef Yankee het volgende:
[..]mooi tijdstip om te posten, rechtstreeks uit de kroeg?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:33 schreef Yankee het volgende:
[..]mooi tijdstip om te posten, rechtstreeks uit de kroeg?
Dan ben je ook weer vroeg wakkerquote:
Dat is inderdaad een knappe prestatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En nu alweer fris en fruitig naast zn bed. Wat een held
Mwah. Nu eerst ff een ochtendje werken. Ben vanmiddag vrij dus misschien dan ff kloten op de crosserquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:43 schreef kanovinnie het volgende:
9 uur op de fiets natuurlijk, tijd voor de Super-tommeke-knal-sprint-super training!
Ik kan ook niet meer uitslapen. Laatst ook om ~3 uur naar bed, half 9 weer wakker. 's ochtends gaat het dan nog wel maar 's middags en 's avonds ben ik dan moe en lamlendigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mwah. Nu eerst ff een ochtendje werken. Ben vanmiddag vrij dus misschien dan ff kloten op de crosser
Voor mij is dit maximaal uitslapen. Ben meestal om 6.30 wakker.
Dat is mooi kloten man! Hoe is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:53 schreef kanovinnie het volgende:
Andere collega is gister op woon/werk aangereden. Ingeklapte long, bekken gebroken en kuitbeen gebroken.
Geen idee. Gistermiddag gebeurd. Op zijn route rijd hij ook niet echt langs gekke plekken oid. Zal wel over het hoofd gezien zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is mooi kloten man! Hoe is dat gebeurd?
Volgens mij is dat een functie in strava premium als je logt met een telefoon. Geeft ie na afloop van het segment ook direct je tijd en snelheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:58 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom laat Strava als je een PR (of meerdere) hebt, niet direct zien hoeveel je sneller bent dan vorige keer, ipv dat ze alleen de nieuwe tijd laten zien ?
En kan je op een of andere manier Strava segmenten in je GPS systeem laden, zodat je tijdens het fietsen ziet waar een segment zit ?
Nee hoor. Maar dat uit de hoogte doen tegen mensen die het allemaal wat minder serieus nemen is nu wel leuk geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 06:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja wat een schande eigenlijk, het zou op de dopinglijst moeten.
Ja. Klein tikje kan grote gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:58 schreef Tommeke het volgende:
Pfffff. Dan zijn we toch wel heel kwetsbaar he?
Ja. In je garmin wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:58 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom laat Strava als je een PR (of meerdere) hebt, niet direct zien hoeveel je sneller bent dan vorige keer, ipv dat ze alleen de nieuwe tijd laten zien ?
Daarom niet. Je kan het wel terug zien he?
En kan je op een of andere manier Strava segmenten in je GPS systeem laden, zodat je tijdens het fietsen ziet waar een segment zit ?
Mwa, niet echt toch? Ja, je kan een route in je garmin laden en dan op strava kijken waar een segment zit en een waarschuwing in je route inbakken, maar dat is meer werk dan gewoon het segment opzoeken en zelf onthouden waar het begint/eindigtquote:
Waaruit maak jij dat op dan? Is je eigen interpretatie. Ik zeg alleen dat het irritant is als mensen die niet meer in koers zijn, zich bemoeien met het koersverloop. Nu was het in dit geval een trainingskoers, maar goed. Heeft niks te maken met of iemand het wel of niet minder serieus neemt, ik zou het net zo irritant vinen als iemand die wel met hartslagmeter en trainer traint hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat uit de hoogte doen tegen mensen die het allemaal wat minder serieus nemen is nu wel leuk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |