quote:ja er zijn wel 1000 mensen dood gegaan
quote:Ja de eerste wereldoorlog zo 20 jaar
later werd de tweede wereldoorlog gekomen
quote:nee want nederland heeft geloof ik niet mee gedaaan dus
quote:Nee, ten 1ste; Nederland deed niet mee met de oorlog
ten 2de; bijna niemand die meedeed in de oorlog leeft meer en van de 2de oorlog wel.
Ten 3de; de 2de wereldoorlog is interessanter vind ik want Nederland deed eraan mee en veel mensen leven nu nog die het meemaakte maar het was wel een erge tijd voor die mensen bij de 1ste en 2de oorlog.
Wat zou jij willen kopen?quote:Nee Helemaal Niet Want Het Is Zout Water Sommige Druf Het Wel Je Kans Overwinnen zo Vraag altijd eerst is Koud En Diep meestal diep en koud wacht paar minten ga er in gewoon
quote:heel veel een tapblat en een ixbox en nog veel meer
quote:een kartonnen doos
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef Scuidward het volgende:
Tapblat![]()
Goed gevonden TS. Moest gniffelen toen ik het las.
quote:mensen personen die dat doen moeten schamen want het is urine en dat kan dan net als loombandjes ofzo in de mond van een vis terecht komen en wie weet kan die vis misschien 'een zeldzame' ofzo dan dood gaan door jou urine en vis plas is dan net anders dan het urine van ons ...
Geen idee.quote:
Lees je mee, Henk Hagoort?quote:ik vind de nieuwe naam belachelij il wil be oude naam terug!!!!!!!!!
Ja?quote:dan kan je niks horen maar je kan wel vereisten IK ZAT EEN KEER IN DE BIOS MET EEN KINDERFEESTJE VOOR VERSGHRIKELIJKE IKKKEN EN WIJ MET HET FEESTJE ER WAS NIET AMD DUS GINGEN WE GEK DOEN?????
Laten we nou niet als FOK! zijnde daar gaan trollenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Studeur het volgende:
Zojuist een nieuwe vraag geopend jongens, allemaal reageren!!
http://jeugdjournaal.nl/v(...)en-prijs-winnen.html
ok sryquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laten we nou niet als FOK! zijnde daar gaan trollenDat is niet de intentie van dit topic.
Echtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
De reacties die ze dan later in de uitzending voorlezen maken ze altijd zelf
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze die bagger gaan voorlezen dus ik begrijp het welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Echt
Noord Koreaanse praktijken hier
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Studeur het volgende:
Zojuist een nieuwe vraag geopend jongens, allemaal reageren!!
http://jeugdjournaal.nl/v(...)en-prijs-winnen.html
Net niet squirtpantsquote:spongebob squirppants
bruinquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Welke kleur moet zwarte piet worden?
Nee, een vraag.... Straks zijn de kinderen in de war...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |