Goed he?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De tering. Dit is het 4e topic van vandaag!
...dit topic?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
En de website/telefoon Vodafone zei dat ik moest betalen, maar kreeg hem gratis in de winkel
En wij maar dokkenquote:
Jullie kregen niet gratis?quote:
Ik heb jouw nummer nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:29 schreef Cue_ het volgende:
He, 1 van de mensen die hier mijn nummer heeft, kan die mij even ouderwets smsen?
Sjans!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie kregen niet gratis?![]()
Vond de verkoper mij toch gewoon lief en leukOndanks ik er niet uitzag
Wat voor foon heb je nu?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
En de website/telefoon Vodafone zei dat ik moest betalen, maar kreeg hem gratis in de winkel
quote:
Nou, batsen met HW is het raam uit dusquote:
Zo buikje vol met chili con carne, uitbuiktijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn pas berichten.
Kutquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, batsen met HW is het raam uit dus
You knew there would be consequencesquote:
Niet over nagedachtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You knew there would be consequences
Gewoon even ticket naar Malta boeken, heb je er ook nog eens een dakterras bijquote:
Barb is niet zo foonafhankelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon even ticket naar Malta boeken, heb je er ook nog eens een dakterras bij
Hij is nu weer concurrerend op de markt, dus jaquote:
Maar er is toch genoeg voor beiden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Hij is nu weer concurrerend op de markt, dus ja.
Tuurlijk nietquote:
Fokker hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Een oud studiegenoot (tevens FOK!er) van me is serieus een keertje kwaad weggelopen van een date tien hij er achter kwam dat de chick in kwestie een iPhone had.
Dan spoor je echt niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Een oud studiegenoot (tevens FOK!er) van me is serieus een keertje kwaad weggelopen van een date tien hij er achter kwam dat de chick in kwestie een iPhone had.
Bang voor concurrentie die zich aan de andere kant van Europa bevind?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is nu weer concurrerend op de markt, dus ja.
Jij blijkbaar als je me nu opeens zwart gaat makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bang voor concurrentie die zich aan de andere kant van Europa bevind?
Damnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ras autist!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik maak niemand zwart hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij blijkbaar als je me nu opeens zwart gaat maken.
Zou je daar nu betaald voor krijgen?quote:
Jawel, maar ik maak hem niet zwartquote:
Misschien kan KT het eens vragen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou je daar nu betaald voor krijgen?
Idd. Vraag het eens even, KT?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien kan KT het eens vragen.
South park is echt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn idd zijn ballen.
En alleen maar drollevangers als broeken kunnen dragenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Hij moest z'n pis over z'n ballen laten gaan enzoWas best zielig
Nouja.. ballenvangers zijn het dan welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En alleen maar drollevangers als broeken kunnen dragen
Deceptie weerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh. Geen idee of die gast nog leeft.
Waar is Jerry Springer when you need himquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn idd zijn ballen.
Die doet tegenwoordig weer een nieuw programma toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Waar is Jerry Springer when you need him
Ik heb geen idee, laatste keer dat ik hem zeg werd er nog met stoelen gegooid iigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die doet tegenwoordig weer een nieuw programma toch?
Ja same here, maar zag laatst ergens iets van reclame ofzo erover. Weet t ook niet preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, laatste keer dat ik hem zeg werd er nog met stoelen gegooid iig
Was dat niet een datingshow?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja same here, maar zag laatst ergens iets van reclame ofzo erover. Weet t ook niet precies
Ik heb werkelijk waar geen idee. Volgens mij iets wat ook in NL wordt uitgezonden uiteindelijk.quote:
Ach het was alleen maar leuk vanwege de knokpartijen en rare mensen. Iets anders van hem zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Volgens mij iets wat ook in NL wordt uitgezonden uiteindelijk.
Hijzelf had weinig toegevoegde waarde in de show volgens mij wat ik herinnerde. Daarbij was het vooral jammer toen we erachter kwamen dat het enorm nep wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach het was alleen maar leuk vanwege de knokpartijen en rare mensen. Iets anders van hem zit ik niet op te wachten.
Het was niet allemaal nep, ze kregen wel geld om zoveel mogelijk stennis te trappen maar er zaten ook weleens echte dingen tussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hijzelf had weinig toegevoegde waarde in de show volgens mij wat ik herinnerde. Daarbij was het vooral jammer toen we erachter kwamen dat het enorm nep was
Ja klopt. Het bleven Americanen hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was niet allemaal nep, ze kregen wel geld om zoveel mogelijk stennis te trappen maar er zaten ook weleens echte dingen tussen.
Ja zeker! Wat ik echt nooit meer vergeet was een massale knokpartij toen de KKK langskwam.quote:
Wat wel mooi was, was dat ze veel spraakmakende onderwerpen in beeld brachten. Taboe onderwerpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeker! Wat ik echt nooit meer vergeet was een massale knokpartij toen de KKK langskwam.
De stoelen vlogen door het beeld
Nog nooit van gehoord.quote:
We spelen het wel een keer offline. Ik vind kaartspellen op computers toch kut over het algemeen dus geen zin er 1,50 voor te betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan/ken jij het? WAarom hebben we het dan nog niet gespeeld?
Ik bedoel ook offline, want ik ken de online versie pas ook sinds vanavondquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We spelen het wel een keer offline. Ik vind kaartspellen op computers toch kut over het algemeen dus geen zin er 1,50 voor te betalen.
Enkel tegen system en dan ook nog eens drie spelers. Op zich niet echt waard om te kopen, maar tis wel weer eens leuk om tespelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Is de Android game wel multiplayer of speel je tegen je tablet?
Met lege maag van thuis vertrokken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb net pas een broodje gehaald, dus eerder kon niet
Yup, ik kan juist niet eten thuis. Ten eerste omdat ik toch nergens zin in heb, ten tweede omdat ik het zonde van m'n tijd vindquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:00 schreef STING het volgende:
Met lege maag van thuis vertrokken?
Ik kan dat echt niet
Je ontbijt liever achter je bureau?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ik kan juist niet eten thuis. Ten eerste omdat ik toch nergens zin in heb, ten tweede omdat ik het zonde van m'n tijd vind
Dat sowiesoquote:
Holy cow. Ik word echt cranky als ik niet op tijd eet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Als ik zelf eten meeneem eet ik vaak niet voor 10 uur. En soms zelfs (bijna) de hele dag nietDoe ik het op een beetje yoghurtdrink.
Dat hebben wel meer mensen heb ik gemerktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Holy cow. Ik word echt cranky als ik niet op tijd eet.
Yeps, kopje koffie erbij, broodje kaas, croissant, goed begin zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je ontbijt liever achter je bureau?
Klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, kopje koffie erbij, broodje kaas, croissant, goed begin zo.
Hier doen ze het om de bellers voor 9 uur binnen te lokkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Het is maar heel soms dat ik via Bakkerij Bart naar m'n werk ga.
Hier in tegenstelling tot geloof ik bij jou geen ochtend kantine.
Ik ga zonder ontbijt van huis, maar haal het op het station. Eerste half uur kan ik nog niet echt eten en in de trein heb ik er alle tijd voor (hoef ook niet op de weg te letten)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Met lege maag van thuis vertrokken?
Ik kan dat echt niet
Nee, medepassagiers dicht in de buurt met patat van de Smullers vind je niet plezant?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
In de trein lees ik de krant, slaap ik, puzzel of lees ik wat anders. Meer niet. Eten vind ik ook niet echt het meest relaxed. Sowieso etende mensen in de trein, of koffiedrinkende gastenMijn neus kan dat nog echt niet aan dan
Dat ook, maar koffie is het ergstequote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:14 schreef STING het volgende:
Nee, medepassagiers dicht in de buurt met patat van de Smullers vind je niet plezant?
Wow, ik vind koffie juist meestal lekkerder ruiken dan ik het vind smakenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook, maar koffie is het ergste
Bingo!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:19 schreef STING het volgende:
Wow, ik vind koffie juist meestal lekkerder ruiken dan ik het vind smaken
Je drinkt waarschijnlijk zelf geen koffie?
Het kan altijd erger, collega's met knackebrod of wortels.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk eet ik ook in de trein als het nodig is. Maar ik word er niet vrolijk van als een ander dat doet
Ook yoghurt uit een bakje ofzoDat gesmak en dat geluid van de tanden/lippen op een lepel. Plus dat geschraap over de bodem van t bakje
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef STING het volgende:
Het kan altijd erger, collega's met knackebrod of wortels.
Ik ben blij dat je een paar km van me verwijderd zitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Collega's met lolly's die niet snappen dat je moet oppassen dat je niet smakt!
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:21 schreef STING het volgende:
Ik ben blij dat je een paar km van me verwijderd zit![]()
Collega's met lolly's, seriously
Weet je waar ik een hekel aan heb, zeikerds in de treinquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
In de trein lees ik de krant, slaap ik, puzzel of lees ik wat anders. Meer niet. Eten vind ik ook niet echt het meest relaxed. Sowieso etende mensen in de trein, of koffiedrinkende gastenMijn neus kan dat nog echt niet aan dan
In de supermarkt in Afoort liggen ze niet, maar bij de ToGo wel. Dusja zo af en toequote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben nog steeds die Chupa Chups molen op het kantoor staan die we bijvullen.
Daarom doe ik dat ook als ik eenmaal op het werk benquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je waar ik een hekel aan heb, zeikerds in de trein
Ik drink het ook niet, maar vind het wel lekker ruikenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:19 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, ik vind koffie juist meestal lekkerder ruiken dan ik het vind smaken
Je drinkt waarschijnlijk zelf geen koffie?
Wist niet dat jij op een BSO werkte...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben nog steeds die Chupa Chups molen op het kantoor staan die we bijvullen.
Mensen, gewoon mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je waar ik een hekel aan heb, zeikerds in de trein
Met een eerste klas kaart is de kans veel groter dat je die niet tegenkomtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen, gewoon mensen.
Of het nou harde bellers of muziekdraaiers, eters, gichelende huisvrouwen, luide negers, maakt niet uit, mensen zijn gewoon irritant, doe je niets aan.
Als we alles moesten opnoemen wat jij niet weet hebben we een nieuwe DBserver nodigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wist niet dat jij op een BSO werkte...
Vooral 's ochtends ja, en het regent en iedereen zo lekker ruikt.. en je slecht geslapen hebt, enz.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen, gewoon mensen.
Of het nou harde bellers of muziekdraaiers, eters, gichelende huisvrouwen, luide negers, maakt niet uit, mensen zijn gewoon irritant, doe je niets aan.
Of een stillte coupe 2e klas naast een 1e klas is vaak ook goed te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een eerste klas kaart is de kans veel groter dat je die niet tegenkomt
Dat heb je niet bij het GVBquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een eerste klas kaart is de kans veel groter dat je die niet tegenkomt
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we alles moesten opnoemen wat jij niet weet hebben we een nieuwe DBserver nodig.
Mensen kijken is idd het enige wat ik mis tov het OV, op de fietsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb je niet bij het GVB.
Maar ik blijf het mensen kijken etc net op vinden wegen tegen de irritatie, dus ik vermaak me wel eigenlijk.
Nee, eigenlijk niet, het is gewoon een snoeppot, hebben zoveel mensen op hun kantoorquote:
Mensen kijken rules. Vooral mensen met mooie borsten en/of billenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb je niet bij het GVB.
Maar ik blijf het mensen kijken etc net op vinden wegen tegen de irritatie, dus ik vermaak me wel eigenlijk.
Lollies voor volwassen mensen, het kan wel, maar om dat nou te promoten op de werkvloer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, het is gewoon een snoeppot, hebben zoveel mensen op hun kantoor.
Opzich zijn toeristen nu een bron van ergenis met hun losse kaartjes etc, maar de blinde paniek omdat ze het deur-open-knopje niet kunnen vinden etc, hilarischquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:26 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen kijken is idd het enige wat ik mis tov het OV, op de fiets
Ssshtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen kijken rules. Vooral mensen met mooie borsten en/of billen
Ze zijn mateloos populair in het bedrijfquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lollies voor volwassen mensen, het kan wel, maar om dat nou te promoten op de werkvloer.
Ik stoor me snel aan oudjes, maar dat is overal. Iets te ongeduldig voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zijn toeristen nu een bron van ergenis met hun losse kaartjes etc, maar de blinde paniek omdat ze het deur-open-knopje niet kunnen vinden etc, hilarisch.
Ja ok, dat heb ik ook welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ik stoor me snel aan oudjes, maar dat is overal. Iets te ongeduldig voor
Idd, wie gaat me tegenhouden verder?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Is het voordeel aan volwassen zijn niet dat je mag eten wat je wil? Lollies, dummies, schuimblokken, what ever
Hoe volwassener, hoe verstandiger je natuurlijk wordt, en hoe minder lollies, dummies en schuimblokken je eet natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Is het voordeel aan volwassen zijn niet dat je mag eten wat je wil? Lollies, dummies, schuimblokken, what ever
ja, want het hele doel van volwassen zijn is alles laten wat leuk en lekker is, das waarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe volwassener, hoe verstandiger je natuurlijk wordt, en hoe minder lollies, dummies en schuimblokken je eet natuurlijk
Ja maar om nou te gaan 'volwassenen met een lollie, dat kan echt niet. Drop dat kan wel'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe volwassener, hoe verstandiger je natuurlijk wordt, en hoe minder lollies, dummies en schuimblokken je eet natuurlijk
Neuh, het is meer de associatie dat ik het nogal apart zou vinden om mijn collega's hier met lolly's rond te zien lopen. Context is everythingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar om nou te gaan 'volwassenen met een lollie, dat kan echt niet. Drop dat kan wel'
Het ging mij om de appquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:34 schreef STING het volgende:
Ja ja, nou weten we wel dat je een nieuwe mobiel hebt
Ik zou het serieus niet eens opmerken geloof ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, het is meer de associatie dat ik het nogal apart zou vinden om mijn collega's hier met lolly's rond te zien lopen. Context is everything
Jij bent redelijk gevoelig voor invloeden van buitenaf he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, het is meer de associatie dat ik het nogal apart zou vinden om mijn collega's hier met lolly's rond te zien lopen. Context is everything
Nu ben ik hier op de werkvloer befaamd om m'n spidey sense, maar leg uitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent redelijk gevoelig voor invloeden van buitenaf he?.
Nou ja, als je dat soort dingen echt opvalt ben je redelijk hypersentitief denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben ik hier op de werkvloer befaamd om m'n spidey sense, maar leg uit
Mwah, valt wel mee. Als je op een Callcentre vloer zit, zou ik het ook wel normaal vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat soort dingen echt opvalt ben je redelijk hypersentitief denk ik.
Iemand met een lolly is voor mij niet echt een trigger.
Ja, ok, maar die hebben we hier ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Als je op een Callcentre vloer zit, zou ik het ook wel normaal vinden.
Hier op een vloer met voornamelijk developers en andere (mannelijke) IT'ers zou dat heel erg opvallen
Unbelievablequote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Mannen zonder eer en verantwoordelijkheidsgevoel
Echt, sommige vrouwen zouden een wandeling op de zon moeten maken.
En dan ook die TS die het stoppen met de pil gewoon als, mwah, moet kunnen, zietquote:
Dat is nog het ergste ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan ook die TS die het stoppen met de pil gewoon als, mwah, moet kunnen, ziet.
Of gewoon omdat bellen nou eenmaal veel beter gaat tijdens het ijsberen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
Mooi om te zien, zijn hier met vier man en toch gaan de bellers rondlopen in de paden . Wss omdat ze tegenover elkaar zitten anders.
Ik loop ook best vaak rond als ik mobiel bel, thuis ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of gewoon omdat bellen nou eenmaal veel beter gaat tijdens het ijsberen.
Klopt. Maar meestal zitten ze stilquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Of gewoon omdat bellen nou eenmaal veel beter gaat tijdens het ijsberen.
Dat kan niet, de zon heeft geen vast oppervlak.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Mannen zonder eer en verantwoordelijkheidsgevoel
Echt, sommige vrouwen zouden een wandeling op de zon moeten maken.
Des te beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan niet, de zon heeft geen vast oppervlak.
Ach, dat merken ze dan wel weerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan niet, de zon heeft geen vast oppervlak.
Geen meeting ingeplanned?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:59 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk, de collega waarvoor ik speciaal voor naar kantoor ben gekomen, komt niet
Oooh right, zo'n meetingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, was persoonlijke meeting om wat dingen door te spreken / samen op te pakken.
Heerlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:59 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk, de collega waarvoor ik speciaal voor naar kantoor ben gekomen, komt niet
Ach ben ik in ieder geval minder lamlendig. Kan ik mooi op tijd naar huis en heb ik nog wat werk gedaan ookquote:
Cue_quote:
Sorryquote:
Terugsturen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Koop ik gisteren een, weliswaar nieuwe, beamer via t.net, krijg ik net een PM van een FOK!ker of ik interesse heb in een tweedehandse, niet nieuw dus, maar wel een duurder model, voor precies dezelfde prijs.
Kan niet, het is geen webwinkel, gewoon een particulier. heb al betaald etc.quote:
Gewoon beide kopen, gij vuige gadget hoarder!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet, het is geen webwinkel, gewoon een particulier. heb al betaald etc.
Opzich is het geen ramp, nieuwe is ook prima verder. Maar ik zoek al een week of 3, en nu opeens 2 in mijn mik terwijl ik daarvoor niets kon vinden.
Zoveel heb ik niet gezopenquote:
Jammer is het zeker welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet, het is geen webwinkel, gewoon een particulier. heb al betaald etc.
Opzich is het geen ramp, nieuwe is ook prima verder. Maar ik zoek al een week of 3, en nu opeens 2 in mijn mik terwijl ik daarvoor niets kon vinden.
Dan zou ik 4 beamers hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon beide kopen, gij vuige gadget hoarder!
Ach ja, die nieuwe is natuurlijk nieuw, verse lamp etc en 3d. maar die andere is opzich beter in lichte ruimtes etc.quote:
Zo weinig maar?!quote:
Lichte ruimtes? Voor film of voetbal doe je toch de gordijnen dicht, dus maakt denk ik niet veel uitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, die nieuwe is natuurlijk nieuw, verse lamp etc en 3d. maar die andere is opzich beter in lichte ruimtes etc.
Oh well, opzich is het maar een extra scherm voor voetbal als ik aan het gamen ben op de TV, maar je wil toch het beste wat je kan krijgen met je budget.
Idd, valt tegen he?quote:
Nou ja, dat hoeft dus niet per se met die andere, die heeft meer lichtopbrengst.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lichte ruimtes? Voor film of voetbal doe je toch de gordijnen dicht, dus maakt denk ik niet veel uit
Dan moet ik wel weer mazzel hebben dat ik die andere kwijtraak voor hetzelfde geldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Of je koopt die andere en dan verkoop je die oude plus die je net gekocht hebt
Dat is waar jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet ik wel weer mazzel hebben dat ik die andere kwijtraak voor hetzelfde geld.
NEEN!quote:
Ik heb ook echt hoofdpijn maar ik weet wel waar het door komtquote:
Teveel drank en drugs?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt hoofdpijn maar ik weet wel waar het door komt
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt hoofdpijn maar ik weet wel waar het door komt
Daar krijg je geen hoofdpijn vanquote:
Drank, drugs werden mij ontraden gisterenquote:
Ik zou er ook hoofdpijn van krijgen als "ze" zwanger zou zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvan word je vooral misselijk (van wat ik begreep)
Maar dat zijn ze niet, dus ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is raar! Ineens zien dat iemand uit 1995 komt. Voor mijn gevoel zijn zij nog maar 10 ofzo
Het is gewoon RAARquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Maar dat zijn ze niet, dus ik zie het probleem niet.
Ook niets mis meequote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Ook niets mis mee.
Live a little.
Ja, hier ben je wel normaal iddquote:
Daaromquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hier ben je wel normaal idd.
1995 dat is toch volgend jaar?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is raar! Ineens zien dat iemand uit 1995 komt. Voor mijn gevoel zijn zij nog maar 10 ofzo
Zelfs het laatste kampioenschap van Feyenoord is minder lang geleden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
1995 won Ajax de CL, en dat is voor mij niet iets dat heel kort geleden is.
Dus 1995 is prima paalbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs het laatste kampioenschap van Feyenoord is minder lang geleden.
Jij vind alles paalbaarquote:
Vergeten, juist extra op letten manquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Dat ik toen zij geboren was al lag te seksen, vergeten we voor het gemak maar even.
Toen zat ik in groep 6quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
1995 won Ajax de CL, en dat is voor mij niet iets dat heel kort geleden is.
Dat was de wereldbekerfinale gok ik, de finale was om 20:45quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Weet nog wel dat we de laatste minuten op school op de radio mochten luisteren
Oh, ja, dattum. Dat was rond een uurtje of 1 of 2 ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was de wereldbekerfinale gok ik, de finale was om 20:45.
Wij zijn toen gewoon helemaal niet naar school gegaan, wereldbekerfinale in de Woody's op het Rembrandtplein gekeken, 10:00 al lam.
In 95? Christus wat moet jij dan oud zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was de wereldbekerfinale gok ik, de finale was om 20:45.
Wij zijn toen gewoon helemaal niet naar school gegaan, wereldbekerfinale in de Woody's op het Rembrandtplein gekeken, 10:00 al lam.
Finale was om 10:00 geloof ik, was in Tokyo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ja, dattum. Dat was rond een uurtje of 1 of 2 ofzo?
Dankjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik weet dat ik net al heb gelinkt naar een topic maar ik wide de optie om hier even lollig te doen jullie niet onthouden
US / Bij welke friettent kan je van die halve kaassouflees kopen? Ben 21!
Waar was jij toen je het hoorde?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
1995. Toen ging Robbie uit Take That
Op schoolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waar was jij toen je het hoorde?
Ik ook niet, zover loopt mijn facebook timeline niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geen directe herinnering aan 1995 eigenlijk.
Eerste keer op vakantie zonder mn ouders, wereldreis. Of was dat al een jaar eerder?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geen directe herinnering aan 1995 eigenlijk.
Ik werd toen 17 en er gebeurde niks noemenswaardig dacht ik zo.
En een voetbalwedstrijd zal ik me sowieso niet herinneren, ben geen tokkie.
Dit in je stad herinner je je wel hoor, of je nou iets met voetbal hebt of nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:24 schreef stbabylon het volgende:
En een voetbalwedstrijd zal ik me sowieso niet herinneren, ben geen tokkie.
Ik was er niet heen gegaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit in je stad herinner je je wel hoor, of je nou iets met voetbal hebt of niet.
[ afbeelding ]
Ik sta links onderin ergensquote:
Nu op de radio toevalligquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet vrij zeker dat ik in 1995 niet wist wie Robbie Williams was.
Lol heel ander schoolreisje dan ik had. Enige waar drank bij kwam was toen ik 15 was en twee tequila gedronken heb. En de rest ging ook niet mateloos aan de zuip ofzo (voor zover ik t me kan herinneren hehe)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:44 schreef Q. het volgende:
Oh ja, 1995, schoolreisje naar Praag. Dat was tof zeg. Nog nooit zoveel bezopen mensen bij elkaar gezien.
Zullen we met zijn driën een R&P Jeugd-SC opstarten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus wat zijn jullie allemaal oud (op Cue na)
Ik kan mij ook niets actief herinneren van 1995
Heropening van PUB?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zullen we met zijn driën een R&P Jeugd-SC opstarten?
Nee, dat Windows 95, heeft nog nooit iemand van gehoord verder, Win-dows?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, dat was, oh nee, dat was toen niet.
Nee, '95 was echt niet bijzonder
Een CD?quote:
Kwam die ook echt uit in 95?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat Windows 95, heeft nog nooit iemand van gehoord verder, Win-dows?.
Jaar die hadden wij ook. Natuurlijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een CD?Gammafoonplaten en cassettebandjes hadden wij!
Oh misschien ook wel een kinderen-voor-kinderen CD trouwens.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:54 schreef Barbusse het volgende:
1995? Toen ging ik studeren dacht ik
Ik gebruikte MS-DOS tot Win98quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat Windows 95, heeft nog nooit iemand van gehoord verder, Win-dows?.
Praag was echt supergaaf, hele hotel lag vol met klasgenoten in hun eigen kots. Maar goed, wat wil je met een groot glas wodka-jus voor 1 gulden met een wodka-jus verhouding van 70-30?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol heel ander schoolreisje dan ik had. Enige waar drank bij kwam was toen ik 15 was en twee tequila gedronken heb. En de rest ging ook niet mateloos aan de zuip ofzo (voor zover ik t me kan herinneren hehe)
ja, maar jij blijft altijd aan inferieure systemen plakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruikte MS-DOS tot Win98
Wij hadden klasavonden. En zoveel mogelijk feigling mee smokkelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Praag was echt supergaaf, hele hotel lag vol met klasgenoten in hun eigen kots. Maar goed, wat wil je met een groot glas wodka-jus voor 1 gulden met een wodka-jus verhouding van 70-30?
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Wij gingen naar Budapest, beetje hetzelfde verhaal, opgeschoten pubers met een maandsalaris op zak voor een paar dagen.
Had ik je ook kunnen vertellen, had je ruim 2 uur van je leven gescheeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:20 schreef Belsezar het volgende:
Gister de nieuwe Godzilla gekeken, heel matig.
Niet alles, ik verdiende toen 1159 gulden, netto, per maandquote:
Ja, was een grote tegenvallerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik je ook kunnen vertellen, had je ruim 2 uur van je leven gescheeld.
Bij ons gingen ze tijdens het langlaufen zuipen, maar toen ben ik niet mee geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon nooit op schoolreisje geweest toen ik oud genoeg was om te drinken
De laatste keer was brugklas kamp
Naja en daarna 'studiereizen' met mijn studie. Dat dan weer wel, maar dat is anders
Brugklas kampquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon nooit op schoolreisje geweest toen ik oud genoeg was om te drinken
De laatste keer was brugklas kamp
Naja en daarna 'studiereizen' met mijn studie. Dat dan weer wel, maar dat is anders
Genoeg voor bier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles, ik verdiende toen 1159 gulden, netto, per maand.
Voor ik de IT in ging verdiende ik 1700 gulden bruto, zeg maar 800 euro. Nu 5x zoveelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles, ik verdiende toen 1159 gulden, netto, per maand.
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Belsezar het volgende:
Crap, ik ben genomineerd voor de ice bucket challenge
Weer een manier om je FB wat leger te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Belsezar het volgende:
Weekendje Parijs in 4 Havo, ik heb alles onder lopen kotsen en dat kwam niet door de drank. Buikgriep FTW.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Groep 7 naar Texel. MAVO 3 zeilkamp in Noord-Holland en HAVO4 naar Zuid-Frankrijk. Vooral die laatste was heftig, booze-wise.
Ik ga het wel doen, al is het alleen maar omdat ik daarna mensen mag uitkiezen. En ik ga mensen uitkiezen die een hekel hebben aan kouquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook
Ik wilde het in eerste instantie braaf doen maar ik heb geen camera en ben de hele dag alleen...
Maar dan doen ze het toch gewoon niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen, al is het alleen maar omdat ik daarna mensen mag uitkiezen. En ik ga mensen uitkiezen die een hekel hebben aan kou
Oh ze doen het wel, anders worden ze nog heel lang in de zeik genomen door de vriendengroepquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan doen ze het toch gewoon niet?
Ik ken ook serieus maar 1 iemand in mijn hele fb lijst die het zou doen
Dus ik denk dat ik iets aardigs ga typen over wel doneren blabla
Voor de wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt een telefoon toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook
Ik wilde het in eerste instantie braaf doen maar ik heb geen camera en ben de hele dag alleen...
Bijna iedereen bij mij heeft al aangegeven dat men moet optiefen met die challenge, dat geld doneren een privé aangelegenheid is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan doen ze het toch gewoon niet?
Ik ken ook serieus maar 1 iemand in mijn hele fb lijst die het zou doen
Dus ik denk dat ik iets aardigs ga typen over wel doneren blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |