Goed he?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De tering. Dit is het 4e topic van vandaag!
...dit topic?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
En de website/telefoon Vodafone zei dat ik moest betalen, maar kreeg hem gratis in de winkel
En wij maar dokkenquote:
Jullie kregen niet gratis?quote:
Ik heb jouw nummer nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:29 schreef Cue_ het volgende:
He, 1 van de mensen die hier mijn nummer heeft, kan die mij even ouderwets smsen?
Sjans!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie kregen niet gratis?![]()
Vond de verkoper mij toch gewoon lief en leukOndanks ik er niet uitzag
Wat voor foon heb je nu?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
En de website/telefoon Vodafone zei dat ik moest betalen, maar kreeg hem gratis in de winkel
quote:
Nou, batsen met HW is het raam uit dusquote:
Zo buikje vol met chili con carne, uitbuiktijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn pas berichten.
Kutquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, batsen met HW is het raam uit dus
You knew there would be consequencesquote:
Niet over nagedachtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You knew there would be consequences
Gewoon even ticket naar Malta boeken, heb je er ook nog eens een dakterras bijquote:
Barb is niet zo foonafhankelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon even ticket naar Malta boeken, heb je er ook nog eens een dakterras bij
Hij is nu weer concurrerend op de markt, dus jaquote:
Maar er is toch genoeg voor beiden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Hij is nu weer concurrerend op de markt, dus ja.
Tuurlijk nietquote:
Fokker hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Een oud studiegenoot (tevens FOK!er) van me is serieus een keertje kwaad weggelopen van een date tien hij er achter kwam dat de chick in kwestie een iPhone had.
Dan spoor je echt niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Een oud studiegenoot (tevens FOK!er) van me is serieus een keertje kwaad weggelopen van een date tien hij er achter kwam dat de chick in kwestie een iPhone had.
Bang voor concurrentie die zich aan de andere kant van Europa bevind?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is nu weer concurrerend op de markt, dus ja.
Jij blijkbaar als je me nu opeens zwart gaat makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bang voor concurrentie die zich aan de andere kant van Europa bevind?
Damnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ras autist!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik maak niemand zwart hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij blijkbaar als je me nu opeens zwart gaat maken.
Zou je daar nu betaald voor krijgen?quote:
Jawel, maar ik maak hem niet zwartquote:
Misschien kan KT het eens vragen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou je daar nu betaald voor krijgen?
Idd. Vraag het eens even, KT?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien kan KT het eens vragen.
South park is echt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn idd zijn ballen.
En alleen maar drollevangers als broeken kunnen dragenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Hij moest z'n pis over z'n ballen laten gaan enzoWas best zielig
Nouja.. ballenvangers zijn het dan welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En alleen maar drollevangers als broeken kunnen dragen
Deceptie weerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh. Geen idee of die gast nog leeft.
Waar is Jerry Springer when you need himquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn idd zijn ballen.
Die doet tegenwoordig weer een nieuw programma toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Waar is Jerry Springer when you need him
Ik heb geen idee, laatste keer dat ik hem zeg werd er nog met stoelen gegooid iigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die doet tegenwoordig weer een nieuw programma toch?
Ja same here, maar zag laatst ergens iets van reclame ofzo erover. Weet t ook niet preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, laatste keer dat ik hem zeg werd er nog met stoelen gegooid iig
Was dat niet een datingshow?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja same here, maar zag laatst ergens iets van reclame ofzo erover. Weet t ook niet precies
Ik heb werkelijk waar geen idee. Volgens mij iets wat ook in NL wordt uitgezonden uiteindelijk.quote:
Ach het was alleen maar leuk vanwege de knokpartijen en rare mensen. Iets anders van hem zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Volgens mij iets wat ook in NL wordt uitgezonden uiteindelijk.
Hijzelf had weinig toegevoegde waarde in de show volgens mij wat ik herinnerde. Daarbij was het vooral jammer toen we erachter kwamen dat het enorm nep wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach het was alleen maar leuk vanwege de knokpartijen en rare mensen. Iets anders van hem zit ik niet op te wachten.
Het was niet allemaal nep, ze kregen wel geld om zoveel mogelijk stennis te trappen maar er zaten ook weleens echte dingen tussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hijzelf had weinig toegevoegde waarde in de show volgens mij wat ik herinnerde. Daarbij was het vooral jammer toen we erachter kwamen dat het enorm nep was
Ja klopt. Het bleven Americanen hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was niet allemaal nep, ze kregen wel geld om zoveel mogelijk stennis te trappen maar er zaten ook weleens echte dingen tussen.
Ja zeker! Wat ik echt nooit meer vergeet was een massale knokpartij toen de KKK langskwam.quote:
Wat wel mooi was, was dat ze veel spraakmakende onderwerpen in beeld brachten. Taboe onderwerpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeker! Wat ik echt nooit meer vergeet was een massale knokpartij toen de KKK langskwam.
De stoelen vlogen door het beeld
Nog nooit van gehoord.quote:
We spelen het wel een keer offline. Ik vind kaartspellen op computers toch kut over het algemeen dus geen zin er 1,50 voor te betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan/ken jij het? WAarom hebben we het dan nog niet gespeeld?
Ik bedoel ook offline, want ik ken de online versie pas ook sinds vanavondquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We spelen het wel een keer offline. Ik vind kaartspellen op computers toch kut over het algemeen dus geen zin er 1,50 voor te betalen.
Enkel tegen system en dan ook nog eens drie spelers. Op zich niet echt waard om te kopen, maar tis wel weer eens leuk om tespelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Is de Android game wel multiplayer of speel je tegen je tablet?
Met lege maag van thuis vertrokken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb net pas een broodje gehaald, dus eerder kon niet
Yup, ik kan juist niet eten thuis. Ten eerste omdat ik toch nergens zin in heb, ten tweede omdat ik het zonde van m'n tijd vindquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:00 schreef STING het volgende:
Met lege maag van thuis vertrokken?
Ik kan dat echt niet
Je ontbijt liever achter je bureau?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ik kan juist niet eten thuis. Ten eerste omdat ik toch nergens zin in heb, ten tweede omdat ik het zonde van m'n tijd vind
Dat sowiesoquote:
Holy cow. Ik word echt cranky als ik niet op tijd eet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Als ik zelf eten meeneem eet ik vaak niet voor 10 uur. En soms zelfs (bijna) de hele dag nietDoe ik het op een beetje yoghurtdrink.
Dat hebben wel meer mensen heb ik gemerktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Holy cow. Ik word echt cranky als ik niet op tijd eet.
Yeps, kopje koffie erbij, broodje kaas, croissant, goed begin zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je ontbijt liever achter je bureau?
Klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, kopje koffie erbij, broodje kaas, croissant, goed begin zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |