Hier gestopt met lezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.quote:
Watquote:Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.
Maar hij wist niet dat zij gestopt was met het slikken van de pil?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hij werd er ook niet toe gedwongen. Blijkbaar wou hij alsnog seks met haar, dus was er nog gevoel.
Het hele verhaal is compleet gestoord in mijn ogen, als ik haar was had ik hem ook gedumpt. Maar ja, nu is er een kind in het spel he.quote:
Ik heb geen idee, misschien was ze wel nooit aan de pil, misschien heeft ze het condoom doorgeprikt. Het doet er niet toe. Ik vind het hele verhaal vol intrige, leugens en verraad gewoon smerig. Ik snap niet hoe iemand zo kan zijn/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hij wist niet dat zij gestopt was met het slikken van de pil?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja dat ben jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik wel ontzettend naief
quote:Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger.
quote:In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef LasTeR het volgende:
Probleem ligt dus meer bij de naïeve vrouw dan de man in dit verhaal.
Het is de schuld van MTVquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?
Bullshit. Vroeger waren er net zoveel mislukte huwelijken als nu. Sterker nog, vroeger trouwden mensen niet om de liefde maar om het geld/land/kinderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met relaties waarin twee mensen elkaar respecteren en bij elkaar blijven. Onze grootouders konden het, waarom wij niet?
Die hadden geen geld en geen verleidingen. Zaten vast in de stugge mentaliteit van de wereld toentertijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Doet hij goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
terwijl hij er de ene 20-jarige na de ander doorheen joeg. En we hebben het hier over een man van 40.
hahahahaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
Zijn vrouw werd wanhopig, stopte met de pil, lokte hem weer haar bed in en raakte zwanger. In plaats van dat hij toen zijn verantwoordelijkheid nam
Zij gaf inderdaad veel blijk van respect toen ze stiekem stopte met de pil met het doel zwanger te wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |