quote:Op maandag 22 september 2014 22:29 schreef Inaithnir het volgende:
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #235
Had de OP een makeover gegeven, maar tijdens een latere edit blijkbaar een groot deel per ongeluk verwijderd. Kan iemand dit even terugzetten? Bedankt!
Kijk nu eens.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef Godshand het volgende:
Wanneer wordt de Tinder en Datingsite ervaringen topics nu samen getrokken?
Geef mij anders even mod rechten, 3 doen er meer dan 2 (en ik ben toch al bijna officieel 2e generatie FOK! opa)
Dan kom jij de boel toch lekker opvrolijken?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:52 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja die 2 topics zijn ook zo lekker te vergelijken. In het datingtopic kan je nooit iets normaal posten of je krijgt een hoop shit over je heen. Sfeer daar is om te janken
Na 95 delen meelurken in dat tindertopic ga ik de gezellige onderonsjes tussen Silk en Yats het meeste missen denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:52 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja die 2 topics zijn ook zo lekker te vergelijken. In het datingtopic kan je nooit iets normaal posten of je krijgt een hoop shit over je heen. Sfeer daar is om te janken
Absoluut niet, wij vlogen elkaar ook weleens in de haren. Zo hadden Silk en Yats gister nog een fittie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan kom jij de boel toch lekker opvrolijken?
Zolang je maar niet slowchat
En laten we nou niet doen alsof het tindertopic allemaal hugs and kisses was
Met een zwik nieuwe daters veranderd dat vanzelf wel hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Absoluut niet, wij vlogen elkaar ook weleens in de haren. Zo hadden Silk en Yats gister nog een fittie.
Maar zeg nou eerlijk, de sfeer daar is nogal verbitterd. Iedereen valt elkaar non stop aan om de stomste dingen wel/niet geneukt, spelfout, omdat je op Tinder zit, niet genoeg date/ teveel date of gewoon omdat je ademt.
En ik vind het ook wel mee vallen eigenlijk, maar goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:12 schreef Cue_ het volgende:
Dat valt allemaal enorm meeof je moet een zwak hart hebben ja miss dan wel wat heftig.
Voor de rest een stuk minder kusje kroel en dat is vooral prettig
Zowel cue als jij zitten er al een tijd, dat maakt imo ook verschil.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met een zwik nieuwe daters veranderd dat vanzelf wel hoor
Waarom geef je het geen kans voor je je hakken in het zand zet?
Ach dat is overal op fok zo...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zowel cue als jij zitten er al een tijd, dat maakt imo ook verschil.
Ik heb zo mijn redenen om daar niet te posten, als ik zie hoe nieuwkomers vaak de volle laag krijgen of belachelijk worden gemaakt..
Hoe dan ook dit jaagt fokkers alleen maar weg want zoals je al in het dating topic kan zien worden we al vre-se-lijk warm ontvangen terwijl we daar nog niet eens zijn geweest.
Zo gek is het toch niet of zie ik dat verkeerd?
Ja wat denk je dat er in het begin over mijn constructie gedacht werdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik lees al een hele poos mee in het datingtopic. Ik vond het vroeger een erg leuk topic, zou dan zo mijn verhalen er posten maar zou nu alleen maar negatieve reacties verwachten. Als vrouwelijke serial dater ben je sowieso al een slet
Dat heb ik al die tijd zelden meegemaakt. Ja t wordt wel eens gekscherend gezegd. Maar dat is echt als grap dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Als vrouwelijke serial dater ben je sowieso al een slet
Met het laatste ben ik het niet eens, ging regelmatig over Tinder. Overigens zitten we al vaak met veel ergens anders alleen is het ook leuk om date ervaringen met anderen te delen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
Tja en als je het echt kut blijft vinden, dan geen plek om over dates/tinder te posten
Dat lijkt me ook wel te overleven en anders ga je toch naar een ander forum?
Het blijft fok, met redelijk euhm top-bottom structurenHet is dicht, het komt niet meer terug.
(en je kunt niet ontkennen dat die beslissing terecht was want het was een en al SC)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |