Vorige seizoenenSPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chart2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MAL-lijst2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?SPOILER: FOK! Anime aanraders2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Verdomme.... ik wilde net echt keihard gaan haten, maar het is steengoed! Geweldig! Beste dub-kwaliteit ooit! Ik wil voortaan al mijn anime in het Nederlands zien!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Death Note dutch fandub episode 1 full
Schitterend. Deze groep mag niet verloren gaan, heeft iemand een paypal waar ik kan doneren?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
kunnen ze lopen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens deze week komen twee figuurtjes binnen maar ik weet nog niet wanneer. Nou hoop ik niet dat ik ze misloop
Nee, maar ik wel.quote:
quote:
Ik vind ze niet echt vleiend, maar dat soort kleding is over het algemeen wel erg druk dus daarom kan het nog wel meen ik. En met "kan het wel" bedoel ik dat ze er niet te erg als weeab- otaku uitzien.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, die hebben nog wel enige kwaliteit (vooral Shin-chanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef Qunix het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cardcaptor Sakura opening Dutch/Nederlandsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shin Chan - Dutch Introom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sailor Moon - Intro/Opening (Dutch/Nederlands) DVD Version
Het nadeel van Nederlandse dubs als kind is dat de illusie uit elkaar spat als je de stem van Brock vijf minuten later een wasmiddelreclame hoort insprekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben nog wel enige kwaliteit (vooral Shin-chan) omdat het professioneel gebeurt.
quote:
achterlopenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik loop al een episode achter...
Ik was te druk met glorious K-ON S2 episode 14.quote:
Geen idee, voor zover ik K-ON gezien heb is het ook gewoon de verkeerde gitaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
waarom staat dit in 1 van mijn K-ON folders
[ afbeelding ]
Eventjes quoten dit.quote:
moet je de film ook kijken?quote:
De film sluit de serie afquote:
thanksquote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
thanks
duurt nog wel lang2 uur
Super mooi man.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:23 schreef VulpX het volgende:
Gisteren deze drie units besteld, met 20% korting. Lekkah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel jij ook Dynasty warriors ?quote:
Nee, ik heb niet zo heel lang geleden de RotTK serie uit 2010 gezien, meer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Speel jij ook Dynasty warriors 7?
nee want indie games zijn toch ruk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Even off-topic: zijn er hier nog mensen die het Zoë Quinn-fiasco hebben gevolgd?
Wat een drama zeg.
Nope.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
zwabbor wist jij dat de volledige versie uit isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ED : Rail Wars [Full] Overdrive - ZAQ Lyrics
Meh, niet-boeiend drama tussen mensen die zichzelf vooral heel belangrijk vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Even off-topic: zijn er hier nog mensen die het Zoë Quinn-fiasco hebben gevolgd?
Wat een drama zeg.
Paar jaar laterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:22 schreef jamesdeen het volgende:
attack on titan
[ [url=http://stwww.geekexchange.com/wp-c(...)titan.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar is seizoen 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, feministen en SJWs trollen is altijd leuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Meh, niet-boeiend drama tussen mensen die zichzelf vooral heel belangrijk vinden.
quote:
Levi is gewoon een homoquote:
nog aanraders voor soortgelijke series?quote:
Hunter x Hunter (2011), Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Hellsing Ultimate, zie OP.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nog aanraders voor soortgelijke series?
Hunter x Hunterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hunter x Hunter (2011), Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Hellsing Ultimate, zie OP.
Terra formars.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nog aanraders voor soortgelijke series?
Shounen kijken voor de hoofdpersonen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hunter x Hunter
Paar eps gezien maar vond het best slecht. Rare kinders
Geen flauw idee wat voor poep je net zei maar okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Terra formars.
[..]
Shounen kijken voor de hoofdpersonen.
Je hoofd is raar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hunter x Hunter
Paar eps gezien maar vond het best slecht. Rare kinders
Hihi, episode 9 op 11 september. Hoe subtiel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef Qunix het volgende:
"Zankyou no Terror Episode 8 not airing until 4th September"
Oh godverquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hihi, episode 9 op 11 september. Hoe subtiel.
Thanks die van jou ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hoofd is raar.
Ik zei erg weinig en zat zonder een woord te zeggen naar mijn telefoon te staren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat voor poep je net zei maar oke
Kan niet is wetenschappelijk bewezenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zei erg weinig en zat zonder een woord te zeggen naar mijn telefoon te staren.
Maar ik lees net dat je hoofd raar is, maar zou het kunnen dat je aan poep dacht omdat je de methaandampen die uit je (vermoedelijk bruine opgekrulde cilindervorimge) hoofd opstijgen perrongelijk inademde?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Kyubey het volgende:
http://mangafox.me/manga/life_is_dead/
Beste art ooit.
quote:Zombies can turn humans by both biting them and as a STD.
There are also levels of Zombification.
Now that this virus is running rampant the government is trying to control it by putting a collar on ever zombie over level 3. Unfortunately for Yukio, he is a level 3.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Kyubey het volgende:
http://mangafox.me/manga/life_is_dead/
Beste art ooit.
SPOILER: nsfw en zulks2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W..T...F.......quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, gevonden.SPOILER: nsfw en zulks2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow my..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, gevonden.SPOILER: nsfw en zulks2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom dragen ze hun onderbroek over hun broek heen.quote:
Ik voel me nu vies als ik de deur open.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik voel me nu vies als ik de deur open.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke kek enig idee hoeveel eps?quote:
Ik weet niet wat kek betekent maar morgen komt ep 9 uit van de 12.quote:
Ah zijn het er maar 12quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:37 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat kek betekent maar morgen komt ep 9 uit van de 12.
Nee. Het lijkt helemaal niet op AoT. Het is een mecha/drama die nog het meest lijkt op Gundam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah zijn het er maar 12![]()
Beetje AoT gehalte dus met weinig eps maar veel actie?
AoT had meer afleveringen, en krijgt er nog meer. Van A.0 hebben we geen idee of er een S2 komt, dat is inherent aan een nog lopende serie. Maar tot nu toe wel een toffe serie ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah zijn het er maar 12![]()
Beetje AoT gehalte dus met weinig eps maar veel actie?
Ja wanneerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AoT had meer afleveringen, en krijgt er nog meer. Van A.0 hebben we geen idee of er een S2 komt, dat is inherent aan een nog lopende serie. Maar tot nu toe wel een toffe serie ja.
Volgend jaar. Als je tot die tijd niet op je handen kan zitten, ga de manga lezen. De anime ging tot volume 8-ish ergens, weet ik niet precies meer. Vol 13 is net uit in het Engels, denk dat de scanlations nog ietsjes verder zijn.quote:
Mangaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgend jaar. Als je tot die tijd niet op je handen kan zitten, ga de manga lezen. De anime ging tot volume 8-ish ergens, weet ik niet precies meer. Vol 13 is net uit in het Engels, denk dat de scanlations nog ietsjes verder zijn.
Wut?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shingeki no Kyojin is een betere anime dan attack on eotan
Sidonia no Kishiquote:
Sidonia is een puike anime.quote:
Zeg me alsjeblieft dat de volgende paar hoofdstukken een soort epiloog worden waarin ze laten zien wie er Hokage wordt, wie de Sakura wint, wie die Sasuke wint, of Hinata de Narutobowl wint en of ze eindelijk besluiten oorlog om nooit meer oorlog te voeren. Ik denk niet dat ik nog een nieuwe schurk aankan. Hoewel een korte Hokage election arc in de geest van de HxH election arc me ook nog wel zou boeien.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nu niet meer zo lang duren nee. Election arc kan misschien nog, aangezien we nu toch wel aardig wat contenders hebben voor Hokagequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus is Naruto nu eindelijk voorbij?Zeg me alsjeblieft dat de volgende paar hoofdstukken een soort epiloog worden waarin ze laten zien wie er Hokage wordt, wie de Sakura wint, wie die Sasuke wint, of Hinata de Narutobowl wint en of ze eindelijk besluiten oorlog om nooit meer oorlog te voeren. Ik denk niet dat ik nog een nieuwe schurk aankan. Hoewel een korte Hokage election arc in de geest van de HxH election arc me ook nog wel zou boeien.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is afgelopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus is Naruto nu eindelijk voorbij?Zeg me alsjeblieft dat de volgende paar hoofdstukken een soort epiloog worden waarin ze laten zien wie er Hokage wordt, wie de Sakura wint, wie die Sasuke wint, of Hinata de Narutobowl wint en of ze eindelijk besluiten oorlog om nooit meer oorlog te voeren. Ik denk niet dat ik nog een nieuwe schurk aankan. Hoewel een korte Hokage election arc in de geest van de HxH election arc me ook nog wel zou boeien.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat dat?quote:
Mausquote:
Wat mij betreft had alles mogen eindigen toen Madara Naruto en Sasuke aflegde en zijn Moons eye plan activeerde. Wat mij betreft was de manga toen klaar en ik denk niet dat iets dat daar op volgde de manga een beter verhaal heeft gegeven. Dat maakte niet dat de manga niet verder ging. Of ik daar blij mee ben is iets anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maus
alles wat er toe doet is over en dus is in principe de mang aklaar
Waarom Vidal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef Hermanna het volgende:
Now and Then, Here and There afgekeken en dat jongetje is wel een harde
Op je pc ahahahahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Jiang153 het volgende:
Als ik anime moet kijken waar moet ik dan doen? anime44?
Ga nu checken, maar eerste 10 secs zien er al kek uitquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
Zeg, dat "Wars" gedeelte van Rail Wars slaat 100% op de meiden die om MC vechten zeker
*Inhaalslag maakt*
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:18 schreef DeZwabber het volgende:
Donororganenvervoer via het OV? Zijn ze high?
Kan deze maar niet vaak genoeg blijven herhalen:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef DeZwabber het volgende:
Natuurwetten zijn voor het plebs, duidelijk.
gewoon downloadenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Jiang153 het volgende:
Als ik anime moet kijken waar moet ik dan doen? anime44?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er momenteel nog leuke moe anime's?
Heb Knights of Sidonia geprobeerd, maar niet mijn stijl.
If her Flag Breaks vond ik bagger... Idem voor One Week Friends
Oh guttekequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
Zeg, dat "Wars" gedeelte van Rail Wars slaat 100% op de meiden die om MC vechten zeker
*Inhaalslag maakt*
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
*Inhaalslag maakt*
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:18 schreef DeZwabber het volgende:
Donororganenvervoer via het OV? Zijn ze high?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef DeZwabber het volgende:
Natuurwetten zijn voor het plebs, duidelijk.
ik heb ook gister ook vinland saga gekocht. maar dan alleen vol1quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef VulpX het volgende:
Zojuist de eerste drie harcover verzamelvolumes van Vinland Saga besteld. Schijnt awesome te zijn, dus binnenkort hier in de kast![]()
En ik heb trouwens toch nog een DVD van Planetes gevonden, voor de geïnteresseerden: hier
Kost space manquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kost space man
Zit nou ep 9/12:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga chapter 65 lezenquote:
quote:
Even geduld, ben niet thuis dit weekendquote:
Heeft die serie wel het incident waarin Liu Bei de echtgenote van zijn gastheer opeet omdat hij een afschuwelijke grootorige hypocriete kannibaal is? De serie uit 2010 heeft het achterwegen gelaten helaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zilong, dikke tiger general
War is cruel, but the soldiers are innocent.
diepe zooi
[ afbeelding ]
Liu Bei kwam er amper in voor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heeft die serie wel het incident waarin Liu Bei de echtgenote van zijn gastheer opeet omdat hij een afschuwelijke grootorige hypocriete kannibaal is? D
Vond het wel een leuke film.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oe, Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon ziet er interessant uit.
Red Cliff? Gaat dat over de slag van de rode kliffen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke film.
Nu nog de serie Three Kingdoms uit 2010 kijken, red cliff al gezien en nog een paar.
mischien maar beginnen met The warlords.
Films over de Chinese warring states periode en daar iets voorbij
Die met het groene haar x20quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef NickGrouwen het volgende:
Hahaha ik ben een film aan het kijken, ex-Driver the Movie
Check deze fail
[ afbeelding ]
Luie fucking tekenaarsze denken dat het niet zal opvallen
Ja, en het einde van de han dynysty net voor de Three kingdomsquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Red Cliff? Gaat dat over de slag van de rode kliffen?
Aight interessante periode ook. Toch even checken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, en het einde van de han dynysty
Zijn 3 films dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aight interessante periode ook. Toch even checken.
Koreaanse naam, film getiteld the Admiral.. gaat dat toevallig over Yi Sun-sin?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repel, deze film wordt ook wel interessant.
zal wel niet helemaal historisch acuraat zijn.
Myeong-ryang (2014) - IMDbom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Admiral: Roaring Currents Official US Release Trailer (2014) - Choi Min-sik War Drama HD
heb je toevallig een how to irc? nu heb ik niks meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
lol nyaa.se, horriblesubs etc zijn down, gelukkig heb ik nog IRC
Ik zie het... Is het dan zo ver!?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ben net met irc begonnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 03:43 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
heb je toevallig een how to irc? nu heb ik niks meer
Ja maar ze linken naar NY .... TT download zelfs de links nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 03:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zie het... Is het dan zo ver!?
Edit: TT is nog online
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
twitter:gnarf1975 twitterde op zondag 31-08-2014 om 01:17:52om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.#nyaatorrents is down two hours ago due to a DDoS attack . It should pass eventually and the site will be back up then. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je connect naar Rizon moet je wel ff naar de channel NEWS gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:43 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Had Robin niet een guide voor in de OP gemaakt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:43 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben net met irc begonnen
Kostte me minder dan 5 minuten om sword art online to downloaden
xchat geinstalleerd
rizon channel horriblesubs
en een message gepost dat ik iets wil downloaden (mag dat iets hier gepost worden? voor de zekerheid een PM van gemaakt)
het is een ddos trouwens en ook TT is niet te gebruiken.
[quote] Op zondag 31 augustus 2014 10:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
als je connect naar Rizon moet je wel ff naar de channel NEWS gaan.
[ afbeelding ]
Dat hoeft niet, je kunt ook gelijk naar de channel van een subgroep gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom moet je eigenlijk naar de channel news gaan?
Oh, oké. Want ik ga nooit naar news. Alleen naar de kanalen die ik interessant vindquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je kunt ook gelijk naar de channel van een subgroep gaan.
Maar uit news kun je ze van alle groepen pakkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je kunt ook gelijk naar de channel van een subgroep gaan.
wie leest nou de opquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Had Robin niet een guide voor in de OP gemaakt?
Waren gisteren al downquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
lol nyaa, horriblesubs etc zijn weer down
IRC
maar was weer een tijdje up en toen weer down vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Waren gisteren al down
gelukkig werkt kickass ook en anders nieuwsgroepen
Daarom nzbindexquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar was weer een tijdje up en toen weer down vandaag
dan moet ik weer een abbo nemen, heel gedoe enzoquote:
Haha ja dat wel xDquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dan moet ik weer een abbo nemen, heel gedoe enzo
IRC ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Haha ja dat wel xD
Maarja downloaden is wel snel
IRC heb ik alleen al eeuwen niet gebruikt xD (gebruikte toen nog Mirc)quote:
mirc is 1 van de vele chat programma's voor irc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:16 schreef totalvamp het volgende:
[..]
IRC heb ik alleen al eeuwen niet gebruikt xD (gebruikte toen nog Mirc)
Haruhichan is nog geen enkele keer down gegaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef Kyubey het volgende:
Haruhichan is volgens mij ook al down...
Gelukkig is er nog nibl.co.uk/bots.php
Gebruik Hexchatquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga overigens wel even een crack/keygen voor Mirc downloaden. Niet omdat ik IRC een fijn systeem vind maar gewoon als hedge.
quote:
Oh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck dit duurt lang, ik zou BIJNA de manga gaan lezen.
Je kon er toendertijd ook mee downloaden als het goed isquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mirc is 1 van de vele chat programma's voor irc.
kan nog steedsquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je kon er toendertijd ook mee downloaden als het goed is
Nee je kunt ook gewoon op google zoeken naarquote:
Zie er alleen geen reden voorquote:
ja hier, en is het trouwens niet !find?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Qunix het volgende:
Ben nu voor het eerst op de IRC... @find doet niets, maar vond wel dit: http://intel.haruhichan.com/
Bij iemand al bekend?
Beide doen het niet...quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja hier, en is het trouwens niet !find?
Als in bestanden komen daar, maar wel zelf de download aanzetten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beide doen het niet...
Naja... Ik gebruik nu de intel link
Moet nu dit wel op mijn nas gaan installeren... Even zien hoe.
Nu is het zo dat ik overal een web based GUI kan inloggen om torrents te uploaden. Even kijken hoe ik dit met IRC ga doen. Ik wil dus een lijst hebben ala intel en dan op date gesorteerd. Het liefst gefilterd met de subs ik volg en/of series.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als in bestanden komen daar, maar wel zelf de download aanzetten?
Mahoukaquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu is het zo dat ik overal een web based GUI kan inloggen om torrents te uploaden. Even kijken hoe ik dit met IRC ga doen. Ik wil dus een lijst hebben ala intel en dan op date gesorteerd. Het liefst gefilterd met de subs ik volg en/of series.
Trouwens, als ik de chat aanzet:
<beun`ixion> !find haikyuu 22
<somallg> !find mahouka
<uchiki> !find nozaki 720
<DarthVader2k> !find akame 09
<wuht> !find mahouka
<Anonymous-San> !find Sabagebu!
<moisescrl> !find akame ga kill 9
<Ujiop> @find Sabagebu
<Partition> !find akame ga kill
Shit, had ik de verkeerde site te pakken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Haruhichan is nog geen enkele keer down gegaan
1/10 ik beet
/join channelquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:14 schreef Kyubey het volgende:
Voor al die commands moet ik eerst in een server binnen Rizon zitten... welk command gebruik ik daarvoor?
Laat maar, bedankt!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
/join channel
!help voor help
!find naruto voor zoeken
/msg etc voor downloaden
Doe ik het fout?quote:
Nee, ik vroeg nog iets, maar ontdekte toen de wonderbaarlijke zoekmachine Google.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe ik het fout?
Wat wil je dan weten?
Ook andere animees:quote:
Oh, wacht, m'n completed list is een slachtveldquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook andere animees:
Bishoujo Senshi Sailor Moon - 7/9001
One Piece 7 TV 656/9001
Ik denk dat ze gehackt zijn...
quote:I'm deeply sorry for the recent 'hacker' (anime title changes) issues everyone. One of our moderator's accounts was compromised earlier today and we're in the middle of restoring the numerous entries that were affected.
Please bear with us as we correct the issues.
Read more at http://myanimelist.net/forum/?topicid=1261259#KbkJo2xSpRuIPXxk.99
> Suggereren dat ik > gebruik om te citeren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
FANSUBBING AAN HET DOODGAAN
NYAA DOWN
> DDoS
BATOTO DOWN
> manga streamen
HORRIBLESUBS DOWN
> DDoS
TOKYO TOSHOKAN DOWN
> Magnets werken prima.
MANGATRADERS DOOD
> In de as gedijt Madokami prima en ze hebben beloofd om terug te komen zoals zombie jezus dat deed.
SADPANDA DOOD
> Sadpanda een shit. En er zijn alleen wat bekende auteurs van afgehaald omdat Fakku in de boot van de Jappen is gesprongen.
ITS HAPPENING!!!!!
DE ANIME/MANGA APOCALYPSE!1!!!![ afbeelding ]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Evangelion End Singles - Komm, SÃŒsser Tod (Movie Version)
seizoen 2 en dw mangaquote:Op maandag 1 september 2014 02:15 schreef Jiang153 het volgende:
Sidonia No Kishi afgekeken. Heeft maar 12 eps toch?
Nog iets vergelijkbaars?
shit man 23 novemberquote:
Alsof ze het ook maar tegen kunnen houdenquote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)operation-next-month
Requist = DDOS request japan pls
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook andere animees:
Bishoujo Senshi Sailor Moon - 7/9001
One Piece 7 TV 656/9001
Ik denk dat ze gehackt zijn...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, wacht, m'n completed list is een slachtveld
Not this shit again.
Ah, yes:
[..]
Rustig maar,komt heus wel goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
FANSUBBING AAN HET DOODGAAN
NYAA DOWN
BATOTO DOWN
HORRIBLESUBS DOWN
TOKYO TOSHOKAN DOWN
MANGATRADERS DOOD
SADPANDA DOOD
ITS HAPPENING!!!!!
DE ANIME/MANGA APOCALYPSE!1!!!![ afbeelding ]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Evangelion End Singles - Komm, SÃŒsser Tod (Movie Version)
quote:
Ze lopen 12-17 jaar echter met ICT.quote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)operation-next-month
Requist = DDOS request japan pls
Duur?quote:Op maandag 1 september 2014 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Baggerfoto, maar yay!
[ afbeelding ]
Incl verzendkosten en inklaring en btw net zo duur als bij Archonia. Maar dan wel met de GSC pre-order dingies (Ryuko een klein schaartje, Mako een extra gezichtje) en bijna twee maanden eerder.quote:
aanpakken die nieuwflikkersquote:
Bereid je maar voor op de stroom aan nieuwflikkers die de komende tijd 4chan gaan verziekenquote:
Newfags zijn al een jaar of tien 4chan aan het verzieken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op de stroom aan nieuwflikkers die de komende tijd 4chan gaan verzieken
Dat argument gaat misschien op voor een beperkt aantal series, maar niet voor het nieuwe spul dat op Nyaa en Horriblesubs gedeeld wordt, HS levert tenslotte alleen maar rips van officiële streams met officiële vertalingen. Ik ben overigens best wel blij dat HS nu aangevallen wordt. Denk niet dat ik ze niet dankbaar ben voor het goede werk dat ze doen, maar ik ben tegelijkertijd ook niet vergeten wat die kankerlijers met MangaTraders gedaan hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 17:29 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alsof ze het ook maar tegen kunnen houden
De enige reden dat Anime gesubbed wordt en gedownload is omdat mensen de volgende (uren)dag nog de release willen hebben en niet 3 maanden wachten op een officiele vertaling.
Dat is geen reden waarom er nu buiten Japan (wij worden geraakt, maar het is vooral op China gericht) niet meer geld aan verdiend zou moeten worden door alternatieven van betaalde diensten te blokkeren en gebruikers door te verwijzen naar legale diensten.quote:Zonder fansubs waren anime in het westen een stuk miner populair
Geen idee wat er gebeurd is met MT door HS. Maar alles wat normaal op Nyaa komt staat ook al ergens op een andere site als mirror.quote:Op maandag 1 september 2014 19:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat argument gaat misschien op voor een beperkt aantal series, maar niet voor het nieuwe spul dat op Nyaa en Horriblesubs gedeeld wordt, HS levert tenslotte alleen maar rips van officiële streams met officiële vertalingen. Ik ben overigens best wel blij dat HS nu aangevallen wordt. Denk niet dat ik ze niet dankbaar ben voor het goede werk dat ze doen, maar ik ben tegelijkertijd ook niet vergeten wat die kankerlijers met MangaTraders gedaan hebben.
[..]
Dat is geen reden waarom er nu buiten Japan (wij worden geraakt, maar het is vooral op China gericht) niet meer geld aan verdiend zou moeten worden door alternatieven van betaalde diensten te blokkeren en gebruikers door te verwijzen naar legale diensten.
Wacht jij daadwerkelijk op de BD's? In dat geval heb je hier geen last van BakaBT is tenslotte nog in de lucht. Maar Horriblesubs kan definitief geen hogere kwaliteit leveren dan Crunchyroll (die ook 1080p streams heeft trouwens.) En de meeste 1080p uitgaves van lopende series zijn upscales heb ik me in deze draad laten vertellen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurd is met MT door HS. Maar alles wat normaal op Nyaa komt staat ook al ergens op een andere site als mirror.
Het probleem is de legale diensten, vaak kun je niet zo makkelijk als even een torrent aanzetten, aan een goede kwaliteit anime komen. Crunchyroll, netflix, hulu, al die diensten hebben niet dezelfde kwaliteit als ik een 1080p BD rip aanzet. Daarnaast moet ik het ook nog eens streamen i.p.v. gelijk de hele serie downloaden.
Ja ik wacht voor veel shows op de BD's (uncensoredquote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht jij daadwerkelijk op de BD's? In dat geval heb je hier geen last van BakaBT is tenslotte nog in de lucht. Maar Horriblesubs kan definitief geen hogere kwaliteit leveren dan Crunchyroll (die ook 1080p streams heeft trouwens.) En de meeste 1080p uitgaves van lopende series zijn upscales heb ik me in deze draad laten vertellen.
quote:
Buggy als in Buggy the Clown? Ik ben nog steeds met een half oog opzoek naar een lijst met alle afleveringen waar hij, Smoker, Garp, Dragon, Mihawk, Shanks en Law prominent in voorkomen.quote:
Ja. Check 3D2Y special als je opzoek bent naar Buggy, Ace en klein beetje Garp.quote:Op maandag 1 september 2014 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Buggy als in Buggy the Clown?
Ik denk het wel...quote:Op maandag 1 september 2014 20:58 schreef VulpX het volgende:
Gebeurt dat nu serieus vanuit Japan of is Anonymous weer aan het trollen?
Welke van de 2 opties?quote:
Eerste.quote:
De optie die niet suggereert dat er iemand op /a/nonymous toegang heeft tot een gigantisch botnetwerk in Japan en dat aanwendt om te trollen in plaats van er heel veel geld mee te verdienen.quote:
Ok. Wel vaag, een vanuit de overheid of een bedrijf gesponsorde DDOS aanval. Het moet niet gekker worden.quote:
Wie verdient hier geld aan?quote:Op maandag 1 september 2014 21:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De optie die niet suggereert dat er iemand op /a/nonymous toegang heeft tot een gigantisch botnetwerk in Japan en dat aanwendt om te trollen in plaats van er heel veel geld mee te verdienen.
Degene die zijn botnet voor de massale DDoS aanvallen ter beschikking stelt natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 21:06 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wie verdient hier geld aan?
Die bedrijven geloven toch niet dat de BD verkopen nu stijgen als een paar dagen een paar websites niet bereikbaar zijn?
Filler. Daar heb ik echt de motivatie niet voor.quote:Op maandag 1 september 2014 21:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja. Check 3D2Y special als je opzoek bent naar Buggy, Ace en klein beetje Garp.
Word.quote:Op maandag 1 september 2014 21:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Degene die zijn botnet voor de massale DDoS aanvallen ter beschikking stelt natuurlijk.
We hebben het hier over producenten die denken dat ze in het buitenland net zulke achterlijk hoge Blue-Ray prijzen kunnen hanteren als in Japan waar een hoop troep door min of meer door rijke gekken gesubsidieerd wordt.
zelfde infrastructuur als nyaaquote:Op maandag 1 september 2014 20:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
TT en Commie zijn nu trouwens ook neergehaald.
Was best leukquote:Op maandag 1 september 2014 21:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Filler. Daar heb ik echt de motivatie niet voor.
Ze (TT, tenminste naar Commie heb ik niet gekeken) hebben het dan wel langer uitgehouden dan Nyaa en Horriblehorribleterribleshitsubs.quote:Op maandag 1 september 2014 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zelfde infrastructuur als nyaa
Heb je ook Nyaa en HS?quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze (TT, tenminste naar Commie heb ik niet gekeken) hebben het dan wel langer uitgehouden dan Nyaa en Horriblehorribleterribleshitsubs.
niet dat het boeit want Mirrors: http://uanative.tokyotosho.info.ipv4.sixxs.org/?cat=1
En TT is weer terug.
irc heeft een "single point" of failure, namelijk de servers (vandaar de quotes, er zijn wel meer servers, maar alle anime related channels zitten op rizon) waar je mee moet verbinden, die kan je zo onderuit halen uiteraardquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wel als ze alle individuele gebruikers met een DDoS treffen. De lulz zouden oneindig zijn als ze het daadwerkelijk zouden proberen.
Precies. Ik denk dat IRC best snel neer te halen is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
irc heeft een "single point" of failure, namelijk de servers (vandaar de quotes, er zijn wel meer servers, maar alle anime related channels zitten op rizon) waar je mee moet verbinden, die kan je zo onderuit halen uiteraard
Whut??quote:Op maandag 1 september 2014 21:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Degene die zijn botnet voor de massale DDoS aanvallen ter beschikking stelt natuurlijk.
We hebben het hier over producenten die denken dat ze in het buitenland net zulke achterlijk hoge Blue-Ray prijzen kunnen hanteren als in Japan waar een hoop troep door min of meer door rijke gekken gesubsidieerd wordt.
[..]
Filler. Daar heb ik echt de motivatie niet voor.
Eerst zien,dan geloven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
irc heeft een "single point" of failure, namelijk de servers (vandaar de quotes, er zijn wel meer servers, maar alle anime related channels zitten op rizon) waar je mee moet verbinden, die kan je zo onderuit halen uiteraard
Dan komen er wel weer andere servers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat IRC best snel neer te halen is.
Klopt, maar het blijft kut.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan komen er wel weer andere servers.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Qunix het volgende:
Commie is ook down
Dattebayo is down
- Oh wacht...
Ach. Het is wachten op een anoniem filesharing protocol.quote:
Zou tof zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach. Het is wachten op een anoniem filesharing protocol.
twitter:HorribleSubs twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 06:02:52om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.why can't we all watch our chinese cartoons in peace ;_; reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eenstwitter:RoyPorter7 twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 07:37:09om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@HorribleSubs It may suck that all these websites are down, but learning how to use an IRC and XDCC to file-share was fun! reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daarvoor nog is er de mogenlijkheid te migreren naar een andrere server of het anime gebeuren over een aantal servers te verspreiden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan komen er wel weer andere servers.
Mooi om te zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:46 schreef Qunix het volgende:
http://www.digitalattackm(...)&time=16309&view=map
Awesome!
Zie live de DDOS aanval!
Zie ook http://map.ipviking.com/
Gewoon samenwerken met Netflix. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Hallo Japan, Nederland hier. Waar is onze legaal verkrijgbare content op subscriptiebasis?
Nu nog capabele subbers in dienst hebben. Netflix ondertitelingen zijn karig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon samenwerken met Netflix. Lekker makkelijk.
Of nog beter. 10 cent per episode die je kunt downloaden in hi10p mkv. Subbed en alles.
Laat het fansubbers gratis doen op voorwaarde dat ze het werk niet mogen verspreiden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu nog capabele subbers in dienst hebben. Netflix ondertitelingen zijn karig.
Geen idee hoever het HTML5 gebeuren was met DRM en zulks. Alhoewel het straks met OSX Yosemite kan in Safari. Hopelijk snel ook met andere browsers, maar ik ben al lang blij dat dan niet dat aids Silverlight m'n accu leegslurpt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Netflix
Ze mogen eerst Silverlight dumpen bagger product.![]()
Apple na the fappeningquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
. Alhoewel het straks met OSX Yosemite kan in Safari.
HxHquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HxH was weer hard.
Wat is eigenlijk op met die laatste paar afleveringen, de gezichten hebben ineens meer typische anime-trekjes.
Ja dat is te merken, als me ma soms engelse series kijkt ofzo slaan de ondertitels al vaak nergens op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu nog capabele subbers in dienst hebben. Netflix ondertitelingen zijn karig.
Zal Sfinx ons van Japan redden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oh shit moet m'n Zankyou no Terror nog bijwerken. Karweitje voor morgen.
[ afbeelding ]
Ga je niet heel veel groepen voor vinden denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laat het fansubbers gratis doen op voorwaarde dat ze het werk niet mogen verspreiden.
Wat is de volgorde? Moet ik alleen die OVA's checken of ook de serie uit jaren 70/80 oid?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Space Battleship Yamato 2199 Opening (Alt.Version 1)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Space Battleship Yamato 2199 Opening (Alt.Version 2)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Space Battleship Yamato 2199 Opening (Alt.Version 3)
kan gewoon met 2199 beginnen dat is exact hetzelfde als seizoen 1 van de jaren 70.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat is de volgorde? Moet ik alleen die OVA's checken of ook de serie uit jaren 70/80 oid?
Het ziet er wel tof uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop