gebakken aardappelen vind ik juist niet lekker. helpt me niet om vieze dingen weg te krijgen. Met gekookte aardappelen lukt dat veel beter, desnoods prak ik het kinderlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Needat is echt kut spul, puree is wel lekker.. gebakken aardappels ook, friet ook .. maar gekookt
![]()
Eet ik niet meer, ik eet veel rijst en pasta
Lukt dat beter.. waarom ga je het prakken en mengen als je ze kanjer lekker vindquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gebakken aardappelen vind ik juist niet lekker. helpt me niet om vieze dingen weg te krijgen. Met gekookte aardappelen lukt dat veel beter, desnoods prak ik het kinderlijk.
Nee.quote:
Lans! Hier even kijken jongen:quote:
quote:Mega man X (achterkant beetje verkleurd lijkt wel)
Dit moet ik zienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ging echt kapot van de lach net. Filmpje:
"Roses are red... Violets are blue. You have nice tits"
Wijf: 'F*CK YOU'
Dikke grijns erna.
Heb nog nooit een Quake-game gespeeld. Dus zou je er niets zinnigs over kunnen vertellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden jullie van de laatste Quake live updates? Ik twijfel nog een beetje.
Anders krijgt hij last van buikpijn he.quote:
Al eens een broodje pindakaas met een beetje suiker geprobeerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Macaroni, spaghetti met appelmoes
Puree met hasjee met appelmoes
Rode bieten met appelmoes
Gebakken aardappels met appelmoes
Frikandel met appelmoes
you name it
Een doorzetter. Altijd opzoek naar een uitweg/oplossing.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Really Dumb Thief tries using a Wire and a Towel to Zip Line off of Rooftop...Ends in his Death from 9 Stories Up"
Wat ben je dan?
Dit niet kennenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al eens een broodje pindakaas met een beetje suiker geprobeerd?
Ik mag jou ook niet kut oostblokkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een bloedhekel aan Syntix en Heatwaves. Litmanen neem ik niet serieus.
Volgens mij denkt 99% van FOK! zo.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik mag jou ook niet kut oostblokker![]()
Hey we zijn het eensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een bloedhekel aan Syntix en Heatwaves.
Volgens mij denkt 99% van FOK! zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |