SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Terechte klachtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Van die klanten die proberen je naamkaartje te lezen en je dan vervolgens bij je naam gaan noemen
Ik noem dat juist netjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Van die klanten die proberen je naamkaartje te lezen en je dan vervolgens bij je naam gaan noemen
Je vind die aandacht wel geil.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende keer hang ik m'n naamkaartje ondersteboven
Mijn naamkaartje is trouwens anders dan normaalquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende keer hang ik m'n naamkaartje ondersteboven
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn naamkaartje is trouwens anders dan normaal
Wat voor een heb je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik wacht in spanning op je uitleg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij m'n oude filiaal moest ik het permanent marker opschrijven dus ik had m'n typography skills gebruiktquote:
Mensen zonder labelprinterquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij m'n oude filiaal moest ik het permanent marker opschrijven dus ik had m'n typography skills gebruikt
Volledig eens met d4v1dquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen zonder labelprinter
Pics trouwens
Deed het toen nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen zonder labelprinter
Pics trouwens
Login code moet je om de week veranderen hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:32 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb op de achterkant van m'n naamkaartje m'n login code en cassiere nummer gezet omdat ik die anders vergeet
Ik deed daarom dat kaartje nooit opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Hmm. Goed puntquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Login code moet je om de week veranderen he
Dat deed ik ook ong.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:33 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon een code nemen die je kan intoetsen in twee richtingen
159 en 951 bijvoorbeeld
Tofquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:34 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.dafont.com/chopin-script.font?text=Anisha
Het lijkt op dit
En terecht. Dan moet je maar niet zo'n ingewikkelde voornaam hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
En het is in rood, dus valt op
Omdat je bang bent voor mijn Guardian zekerquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor mijn Guardian zeker. Flippiee en ik zijn werkelijk waar onverslaanbaar.
ga je daarom zovaak doodquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor mijn Guardian zeker. Flippiee en ik zijn werkelijk waar onverslaanbaar.
een wat?quote:
Een gamequote:
klinkt als een rare gamequote:
Ik sta daarna weer op toch? Onverslaanbaar dus. De verfijnde tactiek is om je altijd te laten reviven. Niet hoeven lopen is nooit doodgegaan.quote:
Is leuk hoor en moeilijkquote:
gianniquote:
nee dan loop je vooropquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik loop dus achter als ik niet game?
Cool. Ik loop vooropquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gianni
[..]
nee dan loop je voorop
Als je dood wil gaan aan een cuteness overdose moet je Pyykkikori toevoegenquote:
Lastige kwestie. Ik ben het gamen aan het herbeleven na een stop van 7 jaar. Dus waarschijnlijk verval ik juist in een oud patroon wat mij dus teruggooit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik loop dus achter als ik niet game?
Oh ja. En ik weer niet hoor :s. Vieze seksist.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als je dood wil gaan aan een cuteness overdose moet je Pyykkikori toevoegen
Jij bent een nostalgische retro gamer. Had vorig jaar ook zo'n fase, toen ging ik de pokemon gameboy games doen op een emulator.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastige kwestie. Ik ben het gamen aan het herbeleven na een stop van 7 jaar. Dus waarschijnlijk verval ik juist in een oud patroon wat mij dus teruggooit.
of zo.
Op zijn tijd ook erg leuk om te doen. Beetje patiencen en alles.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cool. Ik loop voorop
Alhoewel ik een potje hartenjagen tegen de computer niet schuw.
Dit ga ik doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als je dood wil gaan aan een cuteness overdose moet je Pyykkikori toevoegen
Ja jij mag ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja. En ik weer niet hoor :s. Vieze seksist.
Patience snap ik de regels niet van, hartenjagen wel, dus doe ik dat maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op zijn tijd ook erg leuk om te doen. Beetje patiencen en alles.
[..]
Dit ga ik doen
Heb je nooit leren patiencen dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Patience snap ik de regels niet van, hartenjagen wel, dus doe ik dat maar.
Mijn game verslaving moet ook niet uit de hand lopen Flips!
Nee, ik heb nooit leren patiencen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nooit leren patiencen dan?En dan is hartenjagen wel veilig inderdaad.
Ik gun het je ook niet dat het uit de hand loopt, maar jeetje nog een spelletje kaarten moet je toch aan kunnen. Waar is je mannelijkheid
Waarom hamer je altijd zo op mannelijkheid. Ik kan de druk echt bijna niet meer aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nooit leren patiencen dan?En dan is hartenjagen wel veilig inderdaad.
Ik gun het je ook niet dat het uit de hand loopt, maar jeetje nog een spelletje kaarten moet je toch aan kunnen. Waar is je mannelijkheid
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom hamer je altijd zo op mannelijkheid. Ik kan de druk echt bijna niet meer aan
Ik was dan ook niet serieus mijn beste Johannes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit leren patiencen.
Ik wist niet dat mijn mannelijkheid werd bepaald aan de hand van kaartspelletjes, bedankt dat ik dat nu wel eindelijk weet.
Ik kan wel pesten en spelletjes als Macchiavelli en Weerwolven, misschien helpt dat.
Alleen kan ik dat niet op de computer doen.
Heuj ik niet, dat deed snow bij jouquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom hamer je altijd zo op mannelijkheid. Ik kan de druk echt bijna niet meer aan
Oh maar goed dat je het zegt, ik was namelijk er wel voor de volledige honderd procent dat mannelijkheid aan de hand van kaartspelletjes werd bepaald. Pfew, maar goed dat er nu weer duidelijkheid is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet serieus mijn beste Johannes.
Die spelletjes heb ik dan weer nooit geleerd.
[..]
Heuj ik niet, dat deed snow bij jou
Was toch maar een grapje. Jij noemde mij nota bene zelfs mannelijker dan mijn moeder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heuj ik niet, dat deed snow bij jou
Dat gesprek is echt heel bijzonder. Gelukkig krikt het mijn zelfvertrouwen altijd weer op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR vond het rawr.
Mijn gemoedstoestand is weer gered
edit: LR zijn pic vond ik ook bijzonder rawr. Qua mannelijkheid hoeven we ons geen zorgen te maken.
Weet je nog die ene keer dat we bijna cyberseks hadden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was toch maar een grapje. Jij noemde mij nota bene zelfs mannelijker dan mijn moeder.
[..]
Dat gesprek is echt heel bijzonder. Gelukkig krikt het mijn zelfvertrouwen altijd weer op.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een mazzel hadden die mensen die op de VI Oranje meet waren, die hebben onze chemie gewoon in het echt gezien.
Voel ik me er schuldig over: een beetje, maar spijt? Geen seconde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
René van der Gijp mocht zelfs met ons op de foto. Dit deed hem zo nietig aanvoelen dat hij in een depressie schoot... We hebben gezamenlijk bijna het einde van VI ingeluid
Mehh..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:52 schreef d4v1d het volgende:
Meh, ik ben echt fucking slecht met rekenen
+ scheikunde+ wiskunde+ biologie als een echte baas enzoquote:
Deze userquote:
quote:
quote:
enige vakken waar ik goed in wasquote:
haten op exactquote:
Jij neemt wiskunde wel heel serieus. Wat leukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb weer een nummer als guilty pleasue hoor
welluk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb weer een nummer als guilty pleasue hoor
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij neemt wiskunde wel heel serieus. Wat leuk
quote:
kan hier niet luisteren, maar bieberquote:
Hij is wel leuker geworden qua muziek/uiterlijkquote:
Eens jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij is wel leuker geworden qua muziek/uiterlijk![]()
Sowieso een voorbeeld voor je. Ook hij lijkt de overstap van de drums naar gitaar te makenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso een voorbeeld voor je. Ook hij lijkt de overstap van de drums naar gitaar te maken
Overigens best te doen totdat hij met "Yeaah Yeaah" begint.
jack black?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Baas is datquote:
Er is ook een deel II. Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:
james brown(ie) had ook nog gekundquote:
Wat is ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is ook een deel II. Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
Die Lightsaber blijft wel hard toeslaan
Hier is Varg een koelkast aan het maken met zijn kinderen met hulp van oude pottechniekenquote:
Die engnek van lostprophets vindt dat dochtertje ook schattig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier is Varg een koelkast aan het maken met zijn kinderen met hulp van oude pottechnieken
Zijn dochtertje is wel schattig
Edit: Wel humor dat hij daadwerkelijk vragen beantwoord in de comments overigens
hahaha, netjes Mexicanoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die engnek van lostprophets vindt dat dochtertje ook schattig.![]()
![]()
:squote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die engnek van lostprophets vindt dat dochtertje ook schattig.![]()
![]()
Zeur ook nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeurposten zijn er anders genoeg
You're the party babyquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeur ook nietwel grappig dat toen ik weg was niet veel is gepost
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
random engels zinnetje typen #geo2014
Denk aan je helm Spag!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE, HIER IS DAT FEESTJE!![]()
![]()
Dat vind ik echt blij , hier doe ik niet aan meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE, HIER IS DAT FEESTJE!![]()
![]()
is het geen feest om geo4kant te zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik echt blij , hier doe ik niet aan mee
3hoeken partyen harder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is het geen feest om geo4kant te zijn?
Somsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is het geen feest om geo4kant te zijn?
Waarom vinden veel mensen het eigenlijk kansloos als je lacht om eigen grappen? Ik bedoel je bedenkt een grap en die vind jij dusdanig grappig dat je die vertelt aan een ander. Dus lach je er zelf om.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Somshij lacht om zijn eigen grappen, fantaseert graag en heeft daar plezier van etc
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom vinden veel mensen het eigenlijk kansloos als je lacht om eigen grappen? Ik bedoel je bedenkt een grap en die vind jij dusdanig grappig dat je die vertelt aan een ander. Dus lach je er zelf om.
Volgende keer ben ik erquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die moet te kerremissen.geef 'm geen ongelijk trouwens.
Winter bbqquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal!
Van de winter komt er nog een BBQ als het goed is.
Is per definitie een mustquote:
Nog nooit gedaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker toch, biertje erbij. Niks mis mee.
Nouja, in Nederlandse winters sta ik sowieso in een t-shirt of trui buiten, zo koud is het hier niet. Maar de meeste mensen wachten gewoon binnen op het voerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan![]()
Eet je het dan binnen op of ga je dan met winterkleding gewoon buiten zitten? Want dat vind ik dan wel dat er bij hoortgewoon in je winterjas aan tafel
Zou deze man hard raken met een spinnenwiel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, in Nederlandse winters sta ik sowieso in een t-shirt of trui buiten, zo koud is het hier niet. Maar de meeste mensen wachten gewoon binnen op het voer
Zou fijn vinden wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou deze man hard raken met een spinnenwiel.
Lauwe shultenbrau, niets mis mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou fijn vinden wel.
Tevens moet ik een bekentenis afleggen dat ik een zwak heb voor pauperbier.
Deze man weet!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lauwe shultenbrau, niets mis mee.
Fijn teefje ja. Zou fietspomp in haar plasgaatje drukken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef LompeHork het volgende:
Goddamn dat is een mooie tet. Die eerste. Dat bijten op de lip maakt het af.
Zou keihard pompen totdat ze pompeus is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fijn teefje ja. Zou fietspomp in haar plasgaatje drukken.
Eensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef LompeHork het volgende:
Goddamn dat is een mooie tet. Die eerste. Dat bijten op de lip maakt het af.
Ach een verhaaltje meer om later aan je kleinkinderen te vertellen joh.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wedden dat dat gewoon keiharde jailbait is en ik gewoon vannacht van mijn bed wordt gelicht?
Normaal kwart voor vijf?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 06:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ach lig er twee uur later in dan normaal
Olliequote:Op donderdag 28 augustus 2014 06:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
AmaVier uur toch zeker
heb echt al jaren een fucked up ritme
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
strugglesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Prima primaquote:
Nicequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima primanet gezien in welke klas ik zit en heb een chill rooster
Met jou?quote:
Ook goed, net terug van m'n werkquote:
Was het druk dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook goed, net terug van m'n werk
Waren te weinig cassieries, drie keer raden wat ik mocht doen
Er had best een cassiere bij gemogen ja.quote:
mastercard?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er had best een cassiere bij gemogen ja.
Ik tikte steeds een nummertje fout bij de mastercard
Was een vrouw, ik was niet helemaal aan het opletten. Ze zag er nou ook niet heel oud uit. Ik wou legitimatie zien... En toen zag ik 'n paar grijze haren![]()
oh bonuskaartquote:
Dat heet toch de "rode masterbonuskaart" ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh bonuskaart
ik druk weleens een 00 teveel of te weinig
Voglensmij had je vroeger een rood kaartje met een streepjescode erop, dat was de rode masterbonuskaart, die scande je dan ipv een code in te rammen.quote:
Hm, zou kunnen. Bij m'n oude filiaal hadden we een geplastificeerd papiertje die zwart wit gekopieerd is. Geen idee of de originele rood was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voglensmij had je vroeger een rood kaartje met een streepjescode erop, dat was de rode masterbonuskaart.
Dacht ik, kan zijn dat ik poep praat
mijn autisme dwingt mij mijn karretje leeg te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die heel veel van hetzelfde artikel op de band leggen terwijl ik duidelijk maak dat ik maar 1 nodig heb
20 kratten bier en 30 zakken chips op je band...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die heel veel van hetzelfde artikel op de band leggen terwijl ik duidelijk maak dat ik maar 1 nodig heb
Een band hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog kutterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een band hebben
Niet keihip een mandjeskassa gebruiken.![]()
Kratten bier doen ze niet op de band gelukkigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
20 kratten bier en 30 zakken chips op je band...
Mensen die mij contant geld geven terwijl er fucking groot pinkassa staatquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog kutter
Mensen die een bonuskaart hebben en gaan pinnen maar niet een zelfkassa gebruiken
Als ik ooit in rotterdam bij de Appie kom ga ik 24 losse flesjes op de band leggenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kratten bier doen ze niet op de band gelukkig
zelfscan kan toch alleen als je een bonuskaart hebt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog kutter
Mensen die een bonuskaart hebben en gaan pinnen maar niet een zelfkassa gebruiken
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfscan kan toch alleen als je een bonuskaart hebt?
die heb ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:17 schreef d4v1d het volgende:
Zou zelfscan met 2610400000012 werken?
Gewoon bij de balie 1 vragenquote:
ik kom misschien 4 keer per jaar bij een AHquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon bij de balie 1 vragenje mag anders ook de mijne gebruiken als je veel dingen koopt
![]()
![]()
![]()
oh, jammerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom misschien 4 keer per jaar bij een AH
meestal jan linders of c1000 want die liggen op de route tussen mijn werk en thuis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh, jammer
Waar haal jij je boodschappen?
Oh, begrijpelijk danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal jan linders of c1000 want die liggen op de route tussen mijn werk en thuis.
eigen dorp heeft een aldi en een plus
ik kom eigenlijk alleen bij de AH als ik naar een bouwmarkt moet, want daar ligt dan een AH XL in de buurt
vanaf wanneer is een ah eigenlijk een ah xl?quote:
2500m2 dacht ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanaf wanneer is een ah eigenlijk een ah xl?
want de xl waar ik nu vaker kom (kerkrade) is volgens mij een stuk kleiner dan die in bijvoorbeeld eindhoven..
Dat weet ik niet, verschil in een XL en een normale zit vooral in het assortimentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanaf wanneer is een ah eigenlijk een ah xl?
want de xl waar ik nu vaker kom (kerkrade) is volgens mij een stuk kleiner dan die in bijvoorbeeld eindhoven..
deze stalker ;s ;s ;s ;s; squote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef d4v1d het volgende:
Eindhoven limburglaan is 3319m2 Die in het Winkelcentrum woensel is 3403m2
En welke XL in kerkrade?
edit: die staat niet in mijn bestandje blijkbaar
Ik heb een heel excel bestandjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
deze stalker ;s ;s ;s ;s; s
roda stadion heeft een (redelijk nieuwe) xl.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef d4v1d het volgende:
Eindhoven limburglaan is 3319m2 Die in het Winkelcentrum woensel is 3403m2
En welke XL in kerkrade?
edit: die staat niet in mijn bestandje blijkbaar
Dan is mijn bestandje verouderd denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
roda stadion heeft een (redelijk nieuwe) xl.
Coolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een heel excel bestandjeSta jij natuurlijk ook in waar je werkt *stalk stalk*
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan is mijn bestandje verouderd denk ik
hmm...quote:Het wordt een gloednieuwe winkel met 4.000 m² winkelruimte.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef d4v1d het volgende:
Het kleinste filiaal zit in naarden, met 95m2 winkelruimte
#davidfeitjes
Die in Kwintsheul was ook zo klein. Jammer van de brand van vorig jaar. Rip.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef d4v1d het volgende:
Het kleinste filiaal zit in naarden, met 95m2 winkelruimte
#davidfeitjes
Ok.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin in een spicy italian van de subway
Doe eens een broodje voor mij halen dan fattyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe eens een broodje voor mij halen dan fatty [ afbeelding ]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga halen danquote:
quote:
viess hea xdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |