SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Terechte klachtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Van die klanten die proberen je naamkaartje te lezen en je dan vervolgens bij je naam gaan noemen
Ik noem dat juist netjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Van die klanten die proberen je naamkaartje te lezen en je dan vervolgens bij je naam gaan noemen
Je vind die aandacht wel geil.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende keer hang ik m'n naamkaartje ondersteboven
Mijn naamkaartje is trouwens anders dan normaalquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende keer hang ik m'n naamkaartje ondersteboven
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn naamkaartje is trouwens anders dan normaal
Wat voor een heb je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik wacht in spanning op je uitleg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |