Dat is leuk!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef L-E het volgende:
Oh mensen, ik mag een bakfiets gaan uitzoeken! Zo blij mee, dan kunnen de kindjes lekker droog en beschut zitten als we door weer en wind naar school fietsen
Ja waardeloos toch? En dan heb ik een ietwat pieperige oudste die echt de hele weg roept: 'Ik word nat, ik heb het koud, mijn sokken zijn nat, ik wil naar huis, waarom regent het, waarom gaan we niet met de auto, waarom moet ik naar school, hoezo leerplicht - ik wil de koning daar wel eens over spreken'quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat is leuk!!
Wij hebben allemaal een regenjas. Vier keer nat gisteren
Heerlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
hoezo leerplicht - ik wil de koning daar wel eens over spreken
Ja stuur maar op!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:10 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste is zo leuk
Gisteren deed hij zijn jas achterstevoren aan, capuchon op (zie je het voor je? hij zag dus niets. 'Ik ga op gevoel mam!') en toen liep hij iemands voortuin in, donderde daar de struiken in, en werd vervolgens WOEST dat hij zijn jas achterstevoren had en de struiken in was gedonderd
![]()
' IK ZAG HELEMAAL NIETS JOH!'
!
Oh men, mijn leven is zo awesome
Snel ontopic: ik heb ook een dreumes!
Was echt een enorm varken, dat netjes op dr billen ging zitten als de verzorgster een hapje eten gafquote:Ik ben Eva
Pas op, ik kan bijten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nogal wat praktische bezwaren (ruimte, geld) en bovendien is een bakfiets hier niet echt nodig. Heel veel is lopend bereikbaar en daarnaast heb ik altijd een auto tot mijn beschikkingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:05 schreef L-E het volgende:
Ja Kyara, is een bakfiets niets voor jou?
Jeetje, wat zijn die meiden van je groot joh!
Ja! En dan Kyara + gezin ook mee!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef Loj het volgende:
Leuke foto's Kyara! (Ik ben zo jaloers op jullie kinderboerderij, ik wil dat hij naar het westen verhuisd)
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja! En dan Kyara + gezin ook mee!!![]()
Ik zit hier smakelijk te lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja waardeloos toch? En dan heb ik een ietwat pieperige oudste die echt de hele weg roept: 'Ik word nat, ik heb het koud, mijn sokken zijn nat, ik wil naar huis, waarom regent het, waarom gaan we niet met de auto, waarom moet ik naar school, hoezo leerplicht - ik wil de koning daar wel eens over spreken'etc. Werkt lekker sfeerverbeterend
Hij is al 6. En een slimmerd inderdaad!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zit hier smakelijk te lachen.![]()
Hoe oud is je oudste? Wat een slimmerd!
Ik overweeg voor N. zo'n zadeltje voorop. Dan kan L. achterop.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef olivia_321 het volgende:
Peuter wil nu het liefste voorop trouwens. Pastnog net. Al is het wel ff proppen met dr benen.
Ja, maar jouw dochter heeft 10x zoveel haarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:20 schreef danic het volgende:
Rosalie dr baby haarborsteltje voldeed echt niet meer.
Ik heb bij de kruidvat de kleinste haarborstel gekocht die ze hadden. Gewoon zo'n roze kunststof ding.
das een goede. Mijn man moet een nieuwe fiets. Das wel wat voor hem.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:20 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik overweeg voor N. zo'n zadeltje voorop. Dan kan L. achterop.
Morgen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraagje... Isa heeft nu al 4 dagen koorts. Vanochtend leek het beter te gaan, maar vanavond had ze weer 40 graden. Ze was zo slap als een vaatdoek en wilde alleen maar hangen. Eten en drinken gaat mwah, maar daar maak ik me niet echt zorgen over. Wanneer is het "tijd" om even langs de huisarts te gaan?
In een emmer/tummytub zetten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
Zo'n zakje had de huisarts het ook over, maar die zei dat dat alleen bij jongetjes kon. Hij had het wel over luier uitwringen, maar zoveel plast ze niet op het moment. Nouja, ze heeft sowieso die AB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Haha grappige associatiemaar heel goed hoor!
Spirit je arme meiske nou ook nog misselijkik duim dat t toch wel snel werkt!
Pessie, misschien vannacht wel minder vaak wakker?Wanneer stopte N met slapen overdag?
Ik ben blij dat morgen mijn vriend weer terugkomt:@ (die is sinds dinsdag op congres) Ik ben echt vies verkouden, slaap alweer 2 (korte) nachten met een eveneens verkouden kind in het logeerbed, en ben ook nog maar even ongesteld geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik hier nog illegaal en mag ik morgen pas mee komen posten![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Haha grappige associatiemaar heel goed hoor!
Spirit je arme meiske nou ook nog misselijkik duim dat t toch wel snel werkt!
Pessie, misschien vannacht wel minder vaak wakker?Wanneer stopte N met slapen overdag?
Ik ben blij dat morgen mijn vriend weer terugkomt:@ (die is sinds dinsdag op congres) Ik ben echt vies verkouden, slaap alweer 2 (korte) nachten met een eveneens verkouden kind in het logeerbed, en ben ook nog maar even ongesteld geworden
Echt candida?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan letten op wat je eet
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik las hier idd laatst dat iemand net weer een '5-uur opstaan'-periode had afgesloten en het nu weer 7 uur werd (weet niet zeker of jij dat was?), dat geeft de burger wel moedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
Sylver, hier zijn ook van die perioden. Maar het gaat ook weer over, en uiteindelijk wordt ze alleen maar later wakker 's ochtends. Maar dan is er een slaapje overdag af, of is ze 's avonds eerder moe (of 's ochtends inderdaad) E verdeelt haar dag soms best gek; van 7-11 en van 13-20 wakker bijvoorbeeldTerwijl ze een nacht van 11 uur heeft gemaakt dan!
Had ik ook aan gedacht idd, maar ze slaapt 3x 45min. Volgens mij is dat niet heel veel met 13 maanden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:56 schreef pessie het volgende:
Sylverm hoe vaak en hoe lang slaapt ze nog overdag? Wellicht daar iets mee proberen te schuiven?
Ik neem aan dat als men het heeft over te veel slapen overdag als oorzaak van vroeg wakker zijn, dat ze dan de totale tijd bedoelen? Of ze nu in 1 keer 2 of 3 uur slapen of het verdelen over 3 keer maakt toch niet zo'n verschil denk ik?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:32 schreef Kyara het volgende:
Ik vind 3 slaapjes best veel met 13 maanden eigenlijk, qua lengte niet, maar wel qua aantal dus. Maar goed, als zij het nodig heeft en zeker als ze zo vroeg op is... Hier gingen ze met 13 maanden over naar 1 slaapje van tussen de 2 en 3 uur.
Toen ze nog om 07.00u wakker werd sliep ze ook 2x 45 minuten, maar blijkbaar vind ze 05.00u zelf ook wat te vroeg om het dan te doen op 2 slaapjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:46 schreef pessie het volgende:
Sylver, Nathan sliep toen 2x 3kwartier, dat heb ik net zo lang gerekt tot hij er 1x anderhalf uur van maakte en dat heeft hij tot 2j9m volgehouden. Hij werd wel standaard 's nachts wakker dus 's ochtends was hij vaak pas echt om een uur of 8 wakker.
Het is zo lekker rustigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
En welkom terug As! Straks dus nog maar 1 kindje thuis, jeeee wennen! Hoe bevalt dat jou inmiddels Pessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |