Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende: Wijnaldum weg dus. Enerzijds erg jammer, want erg belangrijk, maar als we goed betaald krijgen is dat wel prettig.
Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende: Wijnaldum weg dus. Enerzijds erg jammer, want erg belangrijk, maar als we goed betaald krijgen is dat wel prettig.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Je vergeet - Depay in je formule. Als Wijnaldum weggaat, zal Depay ook vertrekken.
Kans dat Depay vertrekt is minimaal geworden nu Di Maria naar Utd gaat, geen ander Topclub heeft behoeft aan een Depay dit moment, misschien Arsenal maar ik denk het niet.
Mits PSG sowieso 25 miljoen, heeft nieuw contract enz..
Maher op zijn plek, hoef je niemand te halen
win - win want Guardado erbij = kampioen
Mijn formule
Zonder Wijnaldum kan je dat kampioenschap 100% vergeten hoor. Waarschijnlijk onze beste speler op dit moment. Depay breekt wedstrijden open en is de meest getalenteerde, maar ik denk dat Wijnaldum belangrijker is voor het team.
Zonder Wijnaldum kan je dat kampioenschap 100% vergeten hoor. Waarschijnlijk onze beste speler op dit moment. Depay breekt wedstrijden open en is de meest getalenteerde, maar ik denk dat Wijnaldum belangrijker is voor het team.
Ik denk dat Guardado de kwaliteiten van Wijnaldum moeiteloos kan vervangen als het erop aankomt. Wijnaldum moet dit maar eens zien vast te houden, hij heeft weleens vaker leuke momentjes. Als je 25 miljoen kan vangen voor hem dan moet je het doen.
Inderdaad. Typisch vind ik dit. Het is, conform doelstelling Cocu, van uitermate groot belang dat we doorgaan in de EL. Dan laat je een van je belangrijkste spelers van dit moment thuis met vage klachten. Als er ook maar 1 mogelijkheid zou zijn om hem in te zetten zou je dat te allen tijde doen lijkt me.
Ik denk dat Guardado de kwaliteiten van Wijnaldum moeiteloos kan vervangen als het erop aankomt. Wijnaldum moet dit maar eens zien vast te houden, hij heeft weleens vaker leuke momentjes. Als je 25 miljoen kan vangen voor hem dan moet je het doen.
Absoluut. Er is niet voor niets al naar die Roemenen gekeken. Football Manger helden.
Absoluut, als je 25 miljoen kan krijgen moet je het doen. Hell, alles boven de 12 moet je direct pakken. Maar ik heb wel het idee dat je een zeer preliminair kampioenschap daarmee verkoopt.
Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef BeamofLight het volgende: Heeft iemand de posts nog toen gini naar ons kwam? Die haha 5 miljoen/ brands bedankt voor die 5/ jaarcontract !!!
Dat plus al die experts die wisten dat Wijnaldum nooit wat zou worden...
Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef BeamofLight het volgende: Heeft iemand de posts nog toen gini naar ons kwam? Die haha 5 miljoen/ brands bedankt voor die 5/ jaarcontract !!!
Hoe vaak ik wel niet in dit topic een 'discussie' heb gehad over die 'aankopen zomer' dat die 100% hun geld terug gingen verdienen qua transfersom. Ik denk dat alleen Matavz met verlies is verkocht. Zogenaamde kenners hier op Fok.
Hoe vaak ik wel niet in dit topic een 'discussie' heb gehad over die 'aankopen zomer' dat die 100% hun geld terug gingen verdienen qua transfersom. Ik denk dat alleen Matavz met verlies is verkocht. Zogenaamde kenners hier op Fok.
Volgens mij was ik de enige die het tot ongeveer het laatste moment in Matavz heeft gezien Die gozer kan echt wel voetballen maar werd totaal verkeerd gebruikt
In een interview in het Algemeen Dagblad legt Marcel Brands uitgebreid aan hoe PSV er in is geslaagd om een speler als Andres Guardado binnen te halen. Na het afhaken van Defour schakelde Brands door naar vijf, zes alternatieven. 'Normaal houd ik ervan om me op een target te concentreren. Dat is duidelijk. En fair naar de speler met wie je praat. Maar toen ben ik wel even meerdere opties naast elkaar gaan aftasten. Het was natuurlijk geen half juli meer.'
PSV Netwerk Het scoutingsnetwerk van PSV had een seintje gekregen dat Guardado wegwilde bij Valencia. 'Het begint bij het netwerk en de alertheid van scouts op tips over de situatie van spelers,' zo verwijst Brands ook naar de situatie in Oekraďne, waardoor sommige onhaalbare spelers wellicht opeens toch haalbaar worden. Terwijl Guardado met Salcido en Maza sprak, kreeg Brands positieve verhalen van Moreno over Guardado. 'Dit is iemand van wie Depay nog bereid is dingen aan te nemen.' Daarna was het aan Phillip Cocu om Guardado ook sportief gezien over de streep te trekken.
Brands gaat wellicht nog even shoppen in de achtertuin van Rusland?
We hadden toen al 3 serieuze opties voor aanvallende middenvelder, Toivonen, Labyad en Bakkal, dan is 5 miljoen voor de vierde wel erg veel geld en je 'vermoordt' er je eigen talenten mee zoals Marcel dat nu zou zeggen . Zeker als je zag met wat voor drama verdediging we toen speelden hadden die 5 miljoen beter besteed kunnen worden.
Sportief moet Wijnaldum zich ook nog bewijzen, daar is hij momenteel mee bezig maar de 'belofte' van Wijnaldum is vooralsnog niet ingelost waar verschillende van zijn mede-aankopen ondertussen al succesvol de stap naar het buitenland gezet hebben.
Ik zou dus niet te hard veren in de reet van Brands (of van je zelf) stoppen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
We hadden toen al 3 serieuze opties voor aanvallende middenvelder, Toivonen, Labyad en Bakkal, dan is 5 miljoen voor de vierde wel erg veel geld en je 'vermoordt' er je eigen talenten mee zoals Marcel dat nu zou zeggen . Zeker als je zag met wat voor drama verdediging we toen speelden hadden die 5 miljoen beter besteed kunnen worden.
Sportief moet Wijnaldum zich ook nog bewijzen, daar is hij momenteel mee bezig maar de 'belofte' van Wijnaldum is vooralsnog niet ingelost waar verschillende van zijn mede-aankopen ondertussen al succesvol de stap naar het buitenland gezet hebben.
Ik zou dus niet te hard veren in de reet van Brands (of van je zelf) stoppen.
Tsja, Wijnaldum, hij is NU erg goed, gaat hij dat een seizoen volhouden? Worden we in dat geval kampioen? Als hij vertrekt, zijn we dan in staat Depay te houden? Is Guardado echt een leider? Zet Maher de stijgende lijn door? Ruilt Brands het geld van Wijnaldum voor verdedigende versterking(en)?
Buiten dat is boven de 25 miljoen sowieso vertrekken lijkt me.
[ Bericht 0% gewijzigd door ZoDiep op 27-08-2014 13:30:15 ]
Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef ZoDiep het volgende: Tsja, Wijnaldum, hij is NU erg goed, gaat hij dat een seizoen volhouden? Worden we in dat geval kampioen? Als hij vertrekt, zijn we dan in staat Depay te houden? Is Guardado echt een leider? Zet Maher de stijgende lijn door? Ruilt Brands het geld van Wijnaldum voor verdedigende versterking(en)?
Buiten dat is boven de 25 miljoen sowieso vertrekken lijkt me.
Wijaldum lijkt te hebben beseft dat een ander type spel veel beter bij hem ligt en daar is hij nu gewoon erg goed in. Ik verwacht eigenlijk geen noemenswaardige terugval, ondanks dat hij heel veel energie in zijn spel moet leggen
Afschrijven is wat vroeg, al zou ik hem bij elk redelijk bod laten gaan
Tja, maar dat zeiden we ook van Wijnaldum. Blind paard, postbode en nog veel meer. Nu zou het ontzettend kut zijn als ie weg is. Maher heeft laten zien ontzettend goed te kunnen voetballen en hij heeft nu al meer nette passes gegeven dan vorig seizoen in zijn totaliteit. Laat 'm dit seizoen nog eens goede wedstrijden spelen, ik sluit niet uit dat hij volgend jaar Wijnaldum kan opvangen.
Ik vind wel dat we dit moeten winnen hoor, zelfs zonder Wijnaldum. Ga zeker kijken vanavond, maar toch vind ik dit een typische pot waarin je puur voor het resultaat moet gaan. Laat ze het vertrouwen van ajax maar uitbouwen.
Op donderdag 28 augustus 2014 18:02 schreef tompsv18 het volgende: Opstelling: Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Tamata, Hiljemark, Hendrix, Maher, Locadia, De Jong en Depay.
billenknijpen bij elke counter
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Wat een kansloos commentaar... De scheids lijkt op Putin, de coach lijkt op een gangster? Whut?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
" Kan die peruaanse gastarbeider straks weer panfluit gaan spelen "
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende: Ontzettend treurige vertoning weer, weer gematst door scheids aangezien Brenet er gewoon bij 0-0 met rood af had gemoeten.
Enige lichtpuntjes waren de doelpunten van Depay, dat waren puike treffers.
Ik vond het optreden van Bruma ook nog wel een lichtpuntje.
Tot op heden alle officiele wedstrijden dit seizoen nog gewonnen. Vorig jaar ook als ik me niet vergis (muv tegen ac milan). Maar toen speelde PSV beter, en was het wachten op de terugval, en die kwam er ook...en hoe
Nu speelt PSV een stuk minder goed, maar wint, en dat telt. De kans is nu aanwezig dat het qua spel beter gaat worden. Zeker als Arias echt fit is, en Guardado rendeert, en er nog een defensieve versterking komt. Deze ploeg is beter en verder dan die van vorig seizoen. En de concurentie is verzwakt, dus wie weet...
Pot 1. Hopelijk drie West Europese landen. Misschien een Belgische club erbij. Dat bespaart reiskosten en ze zijn veel aantrekkelijker, al is het maar op papier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Sparta Praag voor PEC St-Etienne voor het oud zeer Qarabach voor Twente
Qarabach moet je niet willen joh. Doe mij maar een Belg, een Duitser en Celtic. Ben je misschien niet zeker van de volgende ronde, maar wel van wedstrijden waar mensen naar willen kijken en waar de selectie zin in heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Standard Luik/Celtic, Everton/Torino en Aalborg lijkt me leuk. Wat meer aansprekende tegenstanders dan de afgelopen seizoenen. Al moet ik zeggen dat pot 2 en 3 er sowieso wel goed uitzien, minder Oost-Europa zo op het oog.
Op vrijdag 29 augustus 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende: Vitesse kan je ook gewoon tegen spelen zonder verdediging. Die Vitessespelers willen niet scoren of winnen.
Labyad zal wel scoren, die geeft altijd 300 procent tegen PSV
Als je van dit Vitesse verliest, mag je je kapot schamen. Al sinds 8 maart winnen die geen wedstrijd.
We moeten winnen inderdaad, al speelden ze in de eerste 3 wedstrijden van dit seizoen best goed voetbal hoor. Hadden recht op meer op dan dat ene puntje wat ze tot nu toe hebben.
We moeten winnen inderdaad, al speelden ze in de eerste 3 wedstrijden van dit seizoen best goed voetbal hoor. Hadden recht op meer op dan dat ene puntje wat ze tot nu toe hebben.
Dat ziet iedereen, maar als je blijft volharden in een opstelling zonder pure spits, vraag je om deze resultaten.
Bij Dinamo spelen Dzsudzsák, Manolev, Douglas en Buttner, momenteel de nummer twee uit Rusland met 12 uit 5. Bij Panathinaikos staat Marcus Berg onder contract.
Op vrijdag 29 augustus 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende: Bij Dinamo spelen Dzsudzsák, Manolev, Douglas en Buttner, momenteel de nummer twee uit Rusland met 12 uit 5. Bij Panathinaikos staat Marcus Berg onder contract.
Op vrijdag 29 augustus 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende: Bij Dinamo spelen Dzsudzsák, Manolev, Douglas en Buttner, momenteel de nummer twee uit Rusland met 12 uit 5. Bij Panathinaikos staat Marcus Berg onder contract.
Ik had Dinamo niet in pot 4 verwacht. Eerder in 3 of zelfs 2.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Huur vind ik wel matig, Zanka is al een tijd weg en het was ook al maanden bekend dat hij het niveau niet aan zou kunnen. Dan zou je toch al een vervanger op het oog moeten hebben.
En om TV-belangen moest er een Rus aan onze kant. Was dus al duidelijk toen we Opel Astra niet kregen.
Juist daarom moest er een Russische ploeg in E. Moest in A-F, mocht niet in F, A-D zat al vol.
We hadden ook Krasnodar kunnen loten
Hallo. Ik ga jullie 6 november in Griekenland uitlachen.
Groetjes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Alle lekken zijn dacht. Dat is in ieder geval duidelijk Lachwekkend
Maar huur of koop.. ik ga er dan gemakshalve maar even vanuit dat het een verdediger niveuatje Guardado is?
Daar ga ik ook vanuit. Misschien wel eentje uit de Russisch/Oekraďense hoek vanwege de onrust daar. Maar dat het huur is, vind ik ook zeer teleurstellend. Of koop kan ook nog, dan is het minder teleurstellend.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
jammer van Estroil uit in November. Was daar eens toen we tegen Benfica moesten. Heerlijk aan het strand, zal nu minder chill zijn. Of juist ietsje chill.
Op vrijdag 29 augustus 2014 17:12 schreef BeamofLight het volgende: jammer van Estroil uit in November. Was daar eens toen we tegen Benfica moesten. Heerlijk aan het strand, zal nu minder chill zijn. Of juist ietsje chill.
Liever dat dan D moskou uit in december
Volledig programma: 18 september 2014 19.00 uur PSV - Estoril Praia 2 oktober 2014 21.05 uur Dinamo Moskou - PSV 23 oktober 2014 21.05 uur PSV - Panathinaikos 6 november 2014 19.00 uur Panathinaikos - PSV 27 november 2014 21.05 uur Estoril Praia - PSV 11 december 2014 19.00 uur PSV - Dinamo Moskou
Ik mag hopen dat tegen die tijd Arias fit is, en in vorm. Maar die gekke Hongaar is volgens mij geen schim maar van de speler die hij was in Eindhoven. (Meer dan 1 op 3 liep hij bij PSV nu nog maar 1 op 9)
Zullen ze 10k stoeltjes vol krijgen per thuiswedstrijd?
ik gok van wel
Op vrijdag 29 augustus 2014 19:55 schreef Doublepain het volgende: Rik is ook een lul de behanger, waar blijft die verdediger waar hij gisteravond zo achterbaks over deed?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vind ik de Telegraaf sowieso 0% betrouwbaar, maar zo'n gerucht moet ergens vandaan komen natuurlijk
Iemand die Reyes überhaupt ooit zien spelen? Misschien is het gewoon een redelijk goede verdediger, met potentie om door te groeien. Jonge gast met lengte.
Op zaterdag 30 augustus 2014 09:31 schreef tja77 het volgende: Iemand die Reyes überhaupt ooit zien spelen? Misschien is het gewoon een redelijk goede verdediger, met potentie om door te groeien. Jonge gast met lengte.
Als hij zo talentvol was, dan zou Porto hem echt niet verkopen
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Als hij zo talentvol was, dan zou Porto hem echt niet verkopen
Dat Porto betere opties heeft, wil niet zeggen dat deze jongen er niks van kan. Ik denk dat er hier in dit topic weinig mensen zijn die een eerlijk beeld kunnen vormen op basis van zijn speelminuten. En misschien wil Porto gewoon geld zien, omdat ze zelf een andere speler willen kopen.
Omdat Blind vertrekt? Was het maar zo simpel. De verdediging van PSV blijft voorlopig het zorgenkindje. Iedere ploeg krijgt kansen, en er zullen weer veel te veel tegentreffers komen wat voor puntverlies gaat zorgen.
Wat ik wel sterk vind is dat er niet teveel betaald wordt. Je zou hem maar kopen voor veel geld en dat hij dan Bruma niet uit de basis kan spelen.
Maarja, binnen 38 uur gaan we weten of er nog iemand komt.
Na het afvallen van Reyes, zou er toch met een andere naam worden gekomen? Dat hoeft per defenitie niet een slechtere optie te zijn. Zie Defour, waarna over werd gestapt naar Guardado, die WEL ervaring heeft, en op meerdere posities uit de voeten kan.
Na het afvallen van Reyes, zou er toch met een andere naam worden gekomen? Dat hoeft per defenitie niet een slechtere optie te zijn. Zie Defour, waarna over werd gestapt naar Guardado, die WEL ervaring heeft, en op meerdere posities uit de voeten kan.
Rikkert had het over een lijst, daar zou nr.1 wel beter zijn dan de rest. Voorbeeld van Guardado was denk ik vooral geluk/toeval, maar dat zou zo weer kunnen gebeuren: het is nog 38 uur, PSV zoekt een verdediger en speelt in Europa. Als ik een verdediger was die in de spaanse middenmoot niet aan wedstrijden toe kwam zou ik Brands zelf bellen.
PSV wil zich voor het sluiten van de transfermarkt nog versterken met een extra verdediger. Technisch manager Marcel Brands is al een paar dagen bezig met een rechtsbenige centrale verdediger, maar de naam van de speler was nog niet bekend. Het lijkt er nu echter op dat het om de Fransman Nicolas Isimat-Mirin gaat.
France Football brengt zaterdag namelijk naar buiten dat de 22-jarige stopper van AS Monaco in de serieuze belangstelling staat van PSV. Een jaar geleden trokken de Monegasken hem aan: ze betaalden vier miljoen euro aan competitiegenoot Valenciennes voor de getalenteerde verdediger. In zijn debuutjaar speelde Isimat-Mirin echter maar zes wedstrijden in de Ligue 1, vijf in de verschillende bekertoernooien en één bij de reserves.
In de voetbalmanager-spellen is het een groot talent in ieder geval. Verder geen flauw idee wat voor speler het is. Ik zie liever een ervarener iemand concurreren achterin, maar die opties zullen inmiddels wel uitgeput zijn.
Depay vroeg Labyad raad: ‘Ik heb gezegd wat het beste voor hem is’
Zakaria Labyad gaat zondag met Vitesse op bezoek bij PSV. De middenvelder annex aanvaller speelde tot medio 2012 voor de club uit Eindhoven en trok destijds veel op met Memphis Depay. De Oranje-international is uitgegroeid tot misschien wel de beste speler van de Eredivisie en verlengde vorige week vrijdag zijn contract bij PSV. /
Depay ligt nu tot de zomer van 2018 vast in het Philips Stadion en vroeg Labyad voor het zetten van zijn handtekening nog advies over zijn toekomst. “Ik ben naar hem toe gegaan”, zegt Labyad in gesprek met het Eindhovens Dagblad. “Hij vertelde: ik ben bijna akkoord met PSV. Hij vroeg naar mijn mening en toen heb ik hem duidelijk gezegd wat het beste voor hem is.”
Labyad vertelt niet wat hij Depay precies heeft geadviseerd. “Hij heeft bijgetekend en heeft die keuze zelf gemaakt. Ik ben blij voor die jongen, want hij heeft fantastische stappen gezet. Het WK was prachtig. Ik vroeg hem de dag voor de wedstrijd telkens of hij in de basis stond. Maar om hem dan ook echt te zien spelen, dat was kippenvel.”
Op zich wel mooi om te zien dat de PSV-watchers gewoon geen idee hebben en met oud nieuws komen. Wie de overige opties zijn? Ze weten het totaal niet. Alle ingangen zijn dicht en ze laten alleen nog maar horen wat Brands ze doorspeelt. Dat is een goed teken ten opzichte van vorige seizoenen
Op zich wel mooi om te zien dat de PSV-watchers gewoon geen idee hebben en met oud nieuws komen. Wie de overige opties zijn? Ze weten het totaal niet. Alle ingangen zijn dicht en ze laten alleen nog maar horen wat Brands ze doorspeelt. Dat is een goed teken ten opzichte van vorige seizoenen
En dan gewoon met Jordy Buijs aanzetten, zie het zo gebeuren
Ze hebben echt geen kut meer te vertellen Waar Rik nog alle afdankertjes (te laat) krijgt, krijgt Thijssie bv hélemaal niks meer
Duidelijk niet geil voor de primeur, volgens mij woont Thijs geeneens in Eindhoven, om het in deze keiharde business te redden moet je gewoon in een slaapzak bij Brands in de voortuin pitten en om half 8 inbreken om ontbijt te maken.
Gelukkig was mijn opmerking maar een grapje. Maar dat podium was echt een oerdomme actie inderdaad. Scherm dan in ieder geval die teksten af.
Ach, iedere club doet het volgens mij wel als er redelijke kans (50% of meer) is op een kampioenschap of andere noemenswaardige prijs. Al staat het inderdaad dan zo droevig als je níet wint
Ach, iedere club doet het volgens mij wel als er redelijke kans (50% of meer) is op een kampioenschap of andere noemenswaardige prijs. Al staat het inderdaad dan zo droevig als je níet wint
tis niet dat je hem effe achter een aanhangertje kon verstoppen hč, dat kasteel
Haal Alex terug, die is op de reservebank beland bij PSG! Met de "tank" Alex komt er niemand doorheen!
En wat dacht je van Gomez??? Die is al jaren geleden op een zijspoor geraakt! Dankzij van Geel is hij weg! Nu van Geel weg is, kan Gomez toch terug??? Hij had zelf aangegeven dat hij graag terug wilde komen bij PSV als van Geel opgehoepeld zou zijn, nu is dat moment daar en word Pasveer gehaald??? Met all respect voor Pasveer, maar ik schat Gomez beter in en zelfs een stukje beter dan Zoet!
Met Gomez toen, kwam er geen bal door! Zelfs de tegenstander ging jammeren en huilen dat hij alles tegenhield!
Dus haal Gomez en Alex terug en de selectie is compleet!
Op zaterdag 30 augustus 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende: Haal Alex terug, die is op de reservebank beland bij PSG! Met de "tank" Alex komt er niemand doorheen!
En wat dacht je van Gomez??? Die is al jaren geleden op een zijspoor geraakt! Dankzij van Geel is hij weg! Nu van Geel weg is, kan Gomez toch terug??? Hij had zelf aangegeven dat hij graag terug wilde komen bij PSV als van Geel opgehoepeld zou zijn, nu is dat moment daar en word Pasveer gehaald??? Met all respect voor Pasveer, maar ik schat Gomez beter in en zelfs een stukje beter dan Zoet!
Met Gomez toen, kwam er geen bal door! Zelfs de tegenstander ging jammeren en huilen dat hij alles tegenhield!
Dus haal Gomez en Alex terug en de selectie is compleet!
- ForzaPSV Utrech aka MrStylo
WTF is dit?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op zaterdag 30 augustus 2014 18:17 schreef tja77 het volgende: Tevens houden twitter Rik en Thijs al uren de kaken op elkaar. Nog minder dan 30 uur....
ze kunnen de druk niet aan, niet klaar voor de top
Op zaterdag 30 augustus 2014 18:17 schreef tja77 het volgende: Tevens houden twitter Rik en Thijs al uren de kaken op elkaar. Nog minder dan 30 uur....
Die bellen nu het stoom uit de oren naar al hun bronnen om dit te verifiëren. Tijd voor witte rook uit de schoorsteen, dan lijkt dit toch wel een nette deal van Brands te zijn.
Hiermee impliceert hij naar mijn idee dat de voorwaarden met meerdere clubs/spelers afgehandeld zijn en dat PSV morgen een definitieve keuze gaat maken. Maar hij zegt inderdaad geen bal met dit verhaal. De discussie over het ontbreken van scoops die hij heeft met een andere Twitteraar vind ik lolliger om te volgen.
Op zondag 31 augustus 2014 09:32 schreef tja77 het volgende: Vandaag D-day, nog slechts 14,5 uur en we weten met welke selectie we het dit seizoen moeten gaan doen.
Opstelling: Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong en Depay.
Ben benieuwd naar de rol die hij toebedeeld krijgt. Van nature geen verdedigende middenvelder, maar lijkt dat wel te moeten gaan doen in deze ploeg. Hopelijk laat dit middenveld de verdediging weer niet teveel los.
Ben benieuwd naar de rol die hij toebedeeld krijgt. Van nature geen verdedigende middenvelder, maar lijkt dat wel te moeten gaan doen in deze ploeg. Hopelijk laat dit middenveld de verdediging weer niet teveel los.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, middenveld met Guardado, Wijnaldum en Maher is misschien wel te aanvallend. Al weet ik niet hoe Guardado wordt ingepast.
Net wat youtube (ik weet het) beelden gezien van onze vermeende defensieve versterking. Maar hij oogt een beetje uhhh hoe zal ik het zeggen....slungelig
Op zondag 31 augustus 2014 13:49 schreef Geo4kant het volgende: Countervoetbal gaan we dus dit hele seizoen spelen? Ben benieuwd hoe dat uit pakt tegen NEC etc