Dit doet mij denken aan "a perfect day for bananafish" van Salinger.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:55 schreef Spongeboss het volgende:
Mijn kelder zit tot de rand vol met gadgets uit China, we tellen onze stappen pas als we daar zijn. We krijgen echter nooit genoeg, we voelens ons niet op onze plaats, destructieve de-constructieve praktijken, we blijven kopen. We bouwen zelf nooit iets op maken geen eigen jam, we zijn zelf niet meer dan wat kalen koppen. Natuurlijk alleen figuurlijk, of letterlijk?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
handjob ook erg leuk als hij in bvb aleen jeans en sneakers is gekleed en bovenlijf ontkleed . en jij dan in bvb normale maar sexy kleding , leuk uniformpje of gewoon naakt zijdelings over hem heen glijd van benede naar boven terwijl je hande hem lagnzaam en teder ontdekken . die glijde voor je uit langzaam omhoog over zijn jeans , ff het kruis betaste en verder omhoog , terwijl je zelf hem over zijn jeans heen kust en likt terwijl je hem verleidend aankijkt . zo ga je hellemaal omhoog en kus je hem zachtjes/teder/passioneel terwijl je 1 hand op z'n borstkas houd en de ander langzaam omlaag schuiifd , over zijn jeans teased , jeans opend en over zijn boxer teased , dan de boxer in glijd en met het gereedschap zachtjes speelt , zijn boxer/jeans omlaag en een handjob geeft terwijl je hem blijft zoennen , op z'n mond in z'n nek op z'n borskas , en met je andere hand z'n hoofd ondersteud . wat ook helpt is je tong daarbij gebruiken z'n oor te liken over het randje , of door z'n nek te likken , zelfde voor borstkas . geloof maar van een vent , das een heerlijke rustige tedere overdaad van stimulance
Ik rook soms cubaanse sigaren van 15+ euro. Ik heb een computer van enkele duizenden euro's en mijn twee auto's waarvan 1 prachtige BMW zal ik maar niet over beginnen. Ik sta echter ook stil bij mij mijn medemens, en ik ben van mening dat ik het beste kan helpen door financiële steun aan kleine goede doelen die weinig overhead kennen door een absentie van topsalarissen. Vrienden van mij kunnen het financieel niet veroorloven om donaties te doen, en hebben hun hands-on vaardigheden ingezet om 2 jaar in Roemenië huizen en scholen te bouwen - terwijl de lokale bevolking letterlijk toekijkt en NIETS doet. Ieder zijn eigen manier toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou ik zeg niet dat ik iets in gedachten heb maar geld overmaken en dan je handen in onschuld wassen en met je gezin met kerstmis uitgebreid gaan eten. Of 200 euro neertikken voor een fles wijn, ja, ja....
Bedankt man. Salinger schreef best baas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:31 schreef hugo2409 het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan "a perfect day for bananafish" van Salinger.
Voor de rest goede punten (ook al is het negatief betekend niet dat het onzin is).
Beste Spongeboss,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:55 schreef Spongeboss het volgende:
Geen camera filmt kameraadschap. We hebben allemaal branden uit hetzelfde vuur. Contact met familieleden via de advocaat, we drinken melk van dieren omdat we te oud zijn om aan de borst te drinken. Rokende vrouwen duwen kinderwagens en knallen recht op je hiel, oude mensen blokkeren de weg op dezelfde weg. Mensen slaan wild om zich heen en raken altijd, altijd dezelfde.
Al Qaeda, IS, en Boko Haram blijven bomaanslagen in openbare plaatsen maken. De oneindige drank op de openbare plaatsen, terras zitters en paradijsvogels in het vizier. Maar het gaat ons allemaal niets aan het maakt ons niet uit. Een huilend kind op een poster beweegt ons tot tranen, vrij triest dat we ons dan goed voelen als we geld overmaken via de telefoon, alsof het kind dan gered is? 10 procent van het minimumloon dat met belastinggeld betaald wordt gaat naar de politie om voetbalwedstrijden veilig te laten verlopen, en niemand stelt vragen. Bedrijven willen enkel winst en verdrinken de walvissen in visolie.
Mijn kelder zit tot de rand vol met gadgets uit China, we tellen onze stappen pas als we daar zijn. We krijgen echter nooit genoeg, we voelens ons niet op onze plaats, destructieve de-constructieve praktijken, we blijven kopen. We bouwen zelf nooit iets op maken geen eigen jam, we zijn zelf niet meer dan wat kalen koppen. Natuurlijk alleen figuurlijk, of letterlijk?
Op afstand bestuurd door propaganda we weten van onze vrije verkiezingen en vrijheid van keuze, niets te hebben om meer te hebben kiezen, hetzelfde idee we zijn akkoord gegaan.
Dat is niet zoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Beste Spongeboss,
De oorzaak hiervan (even vanuit jouw referentiekader geschreven) is een programmeerfout van God. Hij leerde ons namelijk ook leren door kopiëren.
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
God moest en zou doorgaan met mutants totdat hij er een had die wel geschikt was voor mass production![]()
Kill me.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Apen en een pak zout, door het ei viel de schaar van het balkon, maar iedereen snapt dat, want 1 of je zus, het komt allemaal geel.
Dus ja, genetisch of karnemelk, doorgaans zekerheid, maar woensdag zeewierkleur.
Denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |