Ah, gewoon in de provinciequote:
Blijkbaar is de lucht mooi schoon geworden door alle regen van afgelopen dagen. Foto genomen met 30 seconden sluitertijd. Als ik echter een tijdje naar de hemel blijf staren zie ik redelijk veel sterren. Iets minder extreem dan op de foto maar je kunt duidelijk clusters van sterren zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, gewoon in de provincie![]()
Nevernooit dat je in Nederland zo'n mooie hemel ziet
in-de-provinciequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland niet kennenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Nattekat dacht dat deze in het buitenland genomen was:
[ afbeelding ]
Het wordt tijdquote:
beter laat dan nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Heel fijn maar dit hadden we gewoon 2 weken eerder moete hebben :p
met weer moet je nietsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we dat hopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijk, midden-/eind volgende week gewoon nog eens 23-25 graden
Of gewoon richting de 30! Niet onmogelijk in september.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijk, midden-/eind volgende week gewoon nog eens 23-25 graden
Goed gelukt. En je had geen / weinig last van de draaiing van de aarde?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Nattekat dacht dat deze in het buitenland genomen was:
[ afbeelding ]
Dankje. Blijkbaar was 30 sec niet lang genoeg om daar iets van te merken. Camera lag op een emmer met de lens naar boven gericht en vervolgens met remote een foto gemaakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed gelukt. En je had geen / weinig last van de draaiing van de aarde?
Ja hoor, hier in het noorden lukt dat nog prima. Op Terschelling heb ik het ook al eens gezien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat zeker ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik sluit mij daar geheel bij aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik wil graag mijn oprechte complimenten uitspreken voor het weer van vandaag.![]()
wat een onzinquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:15 schreef 8Mile het volgende:
Wat een heerlijke kaarten vanavond, beide modellen tonen vanaf zondag een langdurig geblokkeerd patroon met voor ons temperaturen tussen de 20-25 graden en flink zonnige dagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs de achterkant warmt enorm opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:34 schreef aloa het volgende:
De pluim is waarschijnlijk weer warmer. Volgende week zomerse dagen..
[ afbeelding ]
Dit hadden ze toch helemaal niet voorspeld of wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |