Ik wil geen verdachtmaking. Ik wil hun beschrijving en achtergrond kennen en hun locatie en bezighefen kennen op die. allerbelangrijkste paar begin april dagen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja laten we de verdachtmakingen nogeens dunnetjes overdoen
Dan lees je lekker terugquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik wil geen verdachtmaking. Ik wil hun beschrijving en achtergrond kennen en hun locatie en bezighefen kennen op die. allerbelangrijkste paar begin april dagen.
Er zijn inderdaad hutjes, maar volgens de gidsen zijn die niet zichtbaar vanaf het pad en liggen die dus ook niet vlak aan het pad, maar een eindje er van af.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee er zijn wat hutjes gepost in dit draad die liggen allemaal ergens tussenin. En de routebeschrijving/ontdekkingswijze aangegeven op kaart.
Preciesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad hutjes, maar volgens de gidsen zijn die niet zichtbaar vanaf het pad en liggen die dus ook niet vlak aan het pad, maar een eindje er van af.
Dus zelfs àls ze in die hutjes overnacht hebben, moesten ze nog altijd van het pad af. En vonden ze de volgende ochtend misschien de weg niet meer terug naar het pad. (Maar ik acht de kans klein dat ze zo'n schuilplek hebben gevonden)
Hier zijn ze in het klein en nogmaals: ik plaats ze alleen als de roddels ophouden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een voorstel: ik plaats hier de HR-foto's van Kris bij de Quebrada en op de Mirador onder voorwaarde dat de wilde fantasieën over Henry, Osman, Feliciano of wie dan ook achterwege blijven.
Waar moet ik teruglezen? In dit nummer?quote:
Nope. Nooit wat met de OP gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waar moet ik teruglezen? In dit nummer?
En waarom js de lijst van betrokkenen uit de OP bijna helemaal weggewist? Dit heet overijverige bemoeizucht door moderatie die mogelijk de oplossing kan dwarsbomen.
Wie dan wel? Die lijst was wel veel groter hoor. Nu staan er geen namen.Wat voor een betrokkenenlijst heeft geen namen? Zelfs Feliciano staat er niet in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Nooit wat met de OP gedaan.
En verder zou ik je willen verzoeken om niet zo te trollen.
klagen kan in FBquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wie dan wel? Die lijst was wel veel groter hoor. Nu staan er geen namen.Wat voor een betrokkenenlijst heeft geen namen? Zelfs Feliciano staat er niet in.
Je bedoelt dat we het niet raar mogen vinden dat F ze als laatste heeft gezien en ook als eerste ontdekt dat ze weg zijn , de vermissing meldt, de resten vindt, een gestoorde zoon heeft en ook nog eens een paddock met finca in het gebied waar de meiden verdwenen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zijn ze in het klein en nogmaals: ik plaats ze alleen als de roddels ophouden.
http://imgur.com/3S3AELn
http://imgur.com/m3xYZ4h
Geen idee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wie dan wel? Die lijst was wel veel groter hoor. Nu staan er geen namen.Wat voor een betrokkenenlijst heeft geen namen? Zelfs Feliciano staat er niet in.
Dat wisten we toch (inmiddels) al?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef StaceySinger het volgende:
WS>
From the link above: Enrique Arrocha, who's practice is based in Boquete, is the plaintiff attorney hired by Hans Kremers, said the travel by day and night made on this path bound for Culebra River, left more doubts and questions about the causes of death of young Lisanne and Kris.
"The conclusion I can give is that 85 percent is impossible for a person to be lost on this path, as it is well marked, either by the constant passage of people and livestock that is transported in that area" Arrocha said.
Also noteworthy said the lawyer is that ground conditions, which for the time when the two women disappeared was completely dry, where the ravines had normal steps, posed no danger to them.
Arrocha ensures that the latest pictures that the two young women took, when they entered the trail, when they reached the top of the CD on this trail and some other days after night fall, leave apprehensions that something more happened to them and not simply an unfortunate accident .
Alleen staat Kris op de Mirador met los haar en bij het bergbeekje met opgestoken haar. Maar dat doet uiteraard niets ter zake.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:43 schreef Jezus9 het volgende:
Niet zoveel nieuws dus, alleen dat de advocaat overtuigd is van geen verdwaling. Alleen die foto van Kris is nieuw. Maar jongens... valt jullie niet iets op!? Kijk eens naar de truitjes van Kris op deze 2 foto's, die foto's waren op dezelfde bewandeling gemaakt toch? Op de ene foto is het oranje met witte strepen en op de andere foto lijkt ze een roze truitje aan te hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: sorry bedenk me ineens dat het ook gewoon aan de belichting kan liggen waardoor de kleur van het truitje iets anders uitziet. Dacht al, niks aan de hand dus.
Jij volgt ieder topic op de voet en je staat dat oogluikend toe? Dat men met de OP gaat zitten klungelen en mogelijk belangrijke gegevens weghaalt?quote:
Die eerste foto, is die niet veel groter (ik bedoel: meer zichtbaar van de omgeving) dan de foto die ze in de reportage van 1Vandaag toonden? Of ben ik in de war?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier zijn ze in het klein en nogmaals: ik plaats ze alleen als de roddels ophouden.
http://imgur.com/3S3AELn
http://imgur.com/m3xYZ4h
Lijkt een andere inderdaad.. Andere hoek en meer van de omgeving.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Saarah het volgende:
[..]
Die eerste foto, is die niet veel groter (ik bedoel: meer zichtbaar van de omgeving) dan de foto die ze in de reportage van 1Vandaag toonden? Of ben ik in de war?
Tja. Ik neem aan dat iedereen die hier post zich wel verdiept heeft en zo niet dan kunnen ze alle topics teruglezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij volgt ieder topic op de voet en je staat dat oogluikend toe? Dat men met de OP gaat zitten klungelen en mogelijk belangrijke gegevens weghaalt?
Kan die niet teruggezet worden?
Het helpt geen ene moer als er nieuweling langs komen en zichzelf in de zaak willen verdiepen en niet eens kunnen weten wie al de betrokkenen waren.De kans op een goede oplossing van de mysterie daargelaten.
Ja, in die eenvandaag-video zag je niet de hele foto.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Saarah het volgende:
[..]
Die eerste foto, is die niet veel groter (ik bedoel: meer zichtbaar van de omgeving) dan de foto die ze in de reportage van 1Vandaag toonden? Of ben ik in de war?
De "nieuwe" lijkt mij ook veel lichter/zonniger. Maar dat kan natuurlijk aan vanalles liggen: kwaliteit van de afgedrukte foto (Pa Kremers had 'm in zijn hand), weer op het moment van showen, camerainstelling van de cameraman etc..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, in die eenvandaag-video zag je niet de hele foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |