abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:08:33 #226
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143922665
Er is nieuws in Panama.

http://www.tvn-2.com/Noti(...)as-se-perdieran.aspx

Later meer.

[ Bericht 16% gewijzigd door Domnivoor op 28-08-2014 18:13:49 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143922744
Ik ben benieuwd!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:11:08 #228
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143922755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
Er is nieuws in Panama.

[ afbeelding ]

Later meer.
Wow. "Armen in de lucht."
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143922768
Dan zal de foto van Lisanne alleszins toch ook wel echt zijn, zoals ik al dacht.
pi_143922776
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:26 schreef yoh het volgende:

[..]

Bedankt nu weet ik dat ik op de juiste fbook zit! Inderdaad gestoord filmpje en zou zelf nooit zoiets opzoeken maar vrees dat meer mensen dan ik hoop toch zulke shit zoeken op het internet, dus niet perse uitzonderlijk gestoord, maar ziek niettemin!

[..]

zieke lol
Het is idd best ziek als je daar actief naar gaat zoeken.
pi_143922796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:31 schreef Jezus9 het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat er steeds nieuwe aanmeldingen komen in dit topic, die dan een paar berichten posten, dan nooit meer terugkeren en er zich vervolgens weer een nieuwe aanmelding voordoet onder een andere naam. Het kan uiteraard puur toeval zijn hoor maar het lijkt soms eerder op cloons. En waar is Poekje01 opeens heen?

Weet Henry trouwens eigenlijk al dat hij in dat Osman-scenario benoemd word?
Nee en dat kun je ook niet zomaar doen. Dat gaat veel te ver.
pi_143922827
Advocaat: pad niet verloren Nederlands

Enrique Arrocha, eiser advocaat Kris De ouders van Kremers, een van de Nederlanders die verdwenen en stierf in het pad van The Pianist tussen Boquete en Bocas del Toro zei dat de dag en nacht reis naar deze bestemming pad met de rivier Culebra, links meer twijfels en vragen over de oorzaken van de dood van de jonge Lisanne en Kris.

'De conclusie I kan geven is dat 85 procent is onmogelijk voor een persoon verlies op deze weg, zoals ook aangegeven, hetzij door de constante passage van mensen en dieren die in dit gebied wordt getransporteerd "Arrocha gezegd.

Ook opmerkelijk is de advocaat die omstandigheden, die voor het tijdstip waarop de twee vreemde verdween volledig droog was, waarbij de kloven hadden normale stappen, vormde geen gevaar voor de Nederlandse grond.

Arrocha zorgt dat de laatste foto's die de twee jonge mannen namen toen zij het ​​spoor toen ze de top van de nok van deze kaart en een aantal andere dagen van de nacht bereikt, laat appreciaties dat er iets gebeurd met hen en niet alleen betreurenswaardig ongeluk .

Arrocha vroeg de boeren en de inheemse sectoren van Boquete en de bergen, of ze hebben geen informatie of gegevens te bieden over deze zaak zullen zij adviseren de autoriteiten of de klacht geval. Hij zei dat ze informatie kunnen geven onder het beeld van een beschermde getuige.

Hij keerde terug naar Arrocha benadrukken dat als klager gevraagd nogmaals de politie en onderzoek in Nederland, maken ze de resultaten van de deskundigheid aan cellulaire Lisanne en Kris, waar foto's of video's van zijn laatste moeten krijgen uur.

"De resultaten van dit onderzoek zijn van vitaal belang om te proberen om een ​​aantal vragen die ons kan leiden tot een deel van de waarheid van wat er met de twee Nederlanders hebben verduidelijken", zei Arrocha.

Sinds begin augustus van dit jaar, het Openbaar Ministerie van Chiriqui, door de Eerste Superior Ministerie heeft geen verdere vooruitgang vrijgelaten in het onderzoek naar de verdwijning en dood van buitenlandse, hebben sommige van die skeletresten gevonden.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:14:29 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143922869
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
Er is nieuws in Panama.

[ afbeelding ]

Later meer.
Wil dat zeggen dat de foto van Lisanne dus inderdaad echt is (vraag me wel af hoe de familie daar zo "vroeg" aan kwam)? Dat is iig een stapje verder. ^O^

En ook de foto van Kris op de CD/Mirador. ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143922930
Graag de suggestieve posts over eventuele daders achterwege laten. Het loopt de spuigaten uit.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:16:36 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143922963
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
Graag de suggestieve posts over eventuele daders achterwege laten. Het loopt de spuigaten uit.
^O^ Helemaal mee eens :Y
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:18:05 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143923036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
Advocaat: pad niet verloren Nederlands

Enrique Arrocha, eiser advocaat Kris De ouders van Kremers, een van de Nederlanders die verdwenen en stierf in het pad van The Pianist tussen Boquete en Bocas del Toro zei dat de dag en nacht reis naar deze bestemming pad met de rivier Culebra, links meer twijfels en vragen over de oorzaken van de dood van de jonge Lisanne en Kris.

'De conclusie I kan geven is dat 85 procent is onmogelijk voor een persoon verlies op deze weg, zoals ook aangegeven, hetzij door de constante passage van mensen en dieren die in dit gebied wordt getransporteerd "Arrocha gezegd.

Ook opmerkelijk is de advocaat die omstandigheden, die voor het tijdstip waarop de twee vreemde verdween volledig droog was, waarbij de kloven hadden normale stappen, vormde geen gevaar voor de Nederlandse grond.

Arrocha zorgt dat de laatste foto's die de twee jonge mannen namen toen zij het ​​spoor toen ze de top van de nok van deze kaart en een aantal andere dagen van de nacht bereikt, laat appreciaties dat er iets gebeurd met hen en niet alleen betreurenswaardig ongeluk .

Arrocha vroeg de boeren en de inheemse sectoren van Boquete en de bergen, of ze hebben geen informatie of gegevens te bieden over deze zaak zullen zij adviseren de autoriteiten of de klacht geval. Hij zei dat ze informatie kunnen geven onder het beeld van een beschermde getuige.

Hij keerde terug naar Arrocha benadrukken dat als klager gevraagd nogmaals de politie en onderzoek in Nederland, maken ze de resultaten van de deskundigheid aan cellulaire Lisanne en Kris, waar foto's of video's van zijn laatste moeten krijgen uur.

"De resultaten van dit onderzoek zijn van vitaal belang om te proberen om een ​​aantal vragen die ons kan leiden tot een deel van de waarheid van wat er met de twee Nederlanders hebben verduidelijken", zei Arrocha.

Sinds begin augustus van dit jaar, het Openbaar Ministerie van Chiriqui, door de Eerste Superior Ministerie heeft geen verdere vooruitgang vrijgelaten in het onderzoek naar de verdwijning en dood van buitenlandse, hebben sommige van die skeletresten gevonden.

[ afbeelding ]
Hoever is hij doorgelopen (de advocaat en zijn team)?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:18:29 #237
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143923049
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
Ook mee eens ^O^
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:19:12 #238
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143923089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoever is hij doorgelopen (de advocaat en zijn team)?
Ze zijn doorgelopen tot de vindplaatsen.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:20:16 #239
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143923137
De advocaat acht het onwaarschijnlijk dat de meisjes zijn verdwaald en verzoekt de Nederlandse autoriteiten nogmaals om haast te maken met het overdragen van de telefoongegevens. Veel is het niet....
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:22:47 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143923246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:19 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ze zijn doorgelopen tot de vindplaatsen.
Ah, ok. ^O^ Alle vindplaatsen tot nu toe? En waar staat dat precies (niet rot bedoeld, maar gewoon informatief)?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:24:36 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143923326
Overigens zien ze er op de foto's op de Mirador inderdaad helemaal happy en ontspannen uit. En Kris ook nog steeds op de foto bij dat eerste bergbeekje/mini-watervalletje.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:29:38 #242
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143923627
Ik heb een voorstel: ik plaats hier de HR-foto's van Kris bij de Quebrada en op de Mirador onder voorwaarde dat de wilde fantasieën over Henry, Osman, Feliciano of wie dan ook achterwege blijven.
pi_143923638
Lawyer: The track is not in order that the Dutchwomen got lost

Enrique Arrocha, the complaining lawyer of the fathers of Kris Kremers, one of the Dutchwomen that disappeared and perished in the track of The Pianist between Boquete and Bocas of the Toro, said that the daytime journey and nocturne made to this track bound for the Snake river, left more doubts and questions on the fatal causes of the young Lisanne and Kris.

The conclusion that I can give is that in a 85 percent it is impossible that a person gets lost in this track, since it is well-marked, either for the constant step of the people as of the cattle that is transported in that area, Arrocha asserted.

The scholar stands out also than for the conditions of the lot, than for the epoch in which the two foreigners disappeared era bone-dry, where ravines presented walking paces, he meant no harm for the Dutchwomen.

Arrocha insures that the last photos that the two young people, when they deposited the track, took when they got to the top of the mountain range of this track and some other days after night, appreciations permit that that something more happened to them and no a simple unfortunate accident.

Arrocha requested the peasants and native people of the sector of Boquete and of the mountain range, that if they have any information or piece of information to make an offer on this case be done it knowing the authorities or to the appropriate quarrel. He manifested that they can give information under the figure of the protected witness.

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 28-08-2014 18:42:10 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143923857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een voorstel: ik plaats hier de HR-foto's van Kris bij de Quebrada en op de Mirador onder voorwaarde dat de wilde fantasieën over Henry, Osman, Feliciano of wie dan ook achterwege blijven.
prima ^O^
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:36:31 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143923984
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef StaceySinger het volgende:
Lawyer: The track is not in order that the Dutchwomen got lost

Enrique Arrocha, the complaining lawyer of the fathers of Kris Kremers, one of the Dutchwomen that disappeared and perished in the track of The Pianist between Boquete and Bocas of the Toro, said that the daytime journey and nocturne made to this track bound for the river Snake, left more doubts and questions on the fatal causes of the young Lisanne and Kris.

The conclusion that I can give is that in a 85 percent it is impossible that a person gets lost in this track, since it is well-marked, either for the constant step of the people as of the cattle that is transported in that area, Arrocha asserted.

The scholar stands out also than for the conditions of the lot, than for the epoch in which the two foreigners disappeared era bone-dry, where ravines presented walking paces, he meant no harm for the Dutchwomen.

Arrocha insures that the last photos that the two young people, when they deposited the track, took when they got to the top of the mountain range of this track and some other days after night, appreciations permit that that something more happened to them and no a simple unfortunate accident.

Arrocha requested the peasants and native people of the sector of Boquete and of the mountain range, that if they have any information or piece of information to make an offer on this case be done it knowing the authorities or to the appropriate quarrel. He manifested that they can give information under the figure of the protected witness.
Tsja, ik vraag me dan toch echt af of het wel klopt wat de advocaat zegt :@
Gezien het feit dat meerdere gidsen verklaard hebben zelf wel eens verdwaald te zijn. En het pas goed gemarkeerd NA de Mirador?

Maar goed, wellicht moet ik eerder verkregen info overboord gooien.. Al blijft het wel de advocaat van de ouders van Kris natuurlijk, en is hij dus van nature "bevooroordeeld" (hoort bij zijn vak: je doet je uiterste best voor de belangen van je cliënten).
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:38:25 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143924107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind het prima (deed er toch al niet aan mee), maar hoe wou je het tegenhouden dan? Geplaatst = geplaatst ;)

Maar verder kan ik sowieso al niet zo veel met foto's (HD of niet), al zou ik het best leuk vinden de foto's eens wat scherper te zien. Noodzakelijk vind ik dit echter niet. ;)
pi_143924142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gezien het feit dat meerdere gidsen verklaard hebben zelf wel eens verdwaald te zijn. En het pas goed gemarkeerd NA de Mirador?

Maar goed, wellicht moet ik eerder verkregen info overboord gooien.. Al blijft het wel de advocaat van de ouders van Kris natuurlijk, en is hij dus van nature "bevooroordeeld" (hoort bij zijn vak: je doet je uiterste best voor de belangen van je cliënten).
Ik geloof ook moeilijk dat je er niet "kan" verdwalen. Dat Duitse koppel is er een tijd terug toch ook in geslaagd om te verdwalen.

En dan, nog een vraag: volgens de advocaat kan je niet verdwalen omdat het pad goed aangegeven is enz. Maar dan kan je dus niet verdwalen als je op het pad blijft ? Maar wat als ze van het pad zijn afgegaan ('s nachts om een slaapplaats te vinden bv; of omdat ze van iets geschrokken zijn, ...)? Dan is het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk meer om te verdwalen...
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:39:06 #248
430880 mig72
De Professional
pi_143924143
quote:

[..]

Dus wat is nu je eigen theorie? -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 28-08-2014 18:50:43 ]
pi_143924166
quote:

[..]

Ik heb het vermoeden dat die gidsen toen ze verdwaalden misschien "off the beaten path" hebben gelopen. Wordt steeds populairder en zijn ook sites van.
pi_143924198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:39 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat die gidsen toen ze verdwaalden misschien "off the beaten path" hebben gelopen. Wordt steeds populairder en zijn ook sites van.
Maar niets geeft aan dat Kris en Lisanne niet van het pad zijn gelopen... Ja, de ouders zeggen dat ze het niet zouden doen, maar dat bewijst helemaal niks. Je weet niet in welke situatie ze terecht zijn gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')