Wow. "Armen in de lucht."quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
Er is nieuws in Panama.
[ afbeelding ]
Later meer.
Het is idd best ziek als je daar actief naar gaat zoeken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:26 schreef yoh het volgende:
[..]
Bedankt nu weet ik dat ik op de juiste fbook zit! Inderdaad gestoord filmpje en zou zelf nooit zoiets opzoeken maar vrees dat meer mensen dan ik hoop toch zulke shit zoeken op het internet, dus niet perse uitzonderlijk gestoord, maar ziek niettemin!
[..]
zieke lol
Nee en dat kun je ook niet zomaar doen. Dat gaat veel te ver.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:31 schreef Jezus9 het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat er steeds nieuwe aanmeldingen komen in dit topic, die dan een paar berichten posten, dan nooit meer terugkeren en er zich vervolgens weer een nieuwe aanmelding voordoet onder een andere naam. Het kan uiteraard puur toeval zijn hoor maar het lijkt soms eerder op cloons. En waar is Poekje01 opeens heen?
Weet Henry trouwens eigenlijk al dat hij in dat Osman-scenario benoemd word?
Wil dat zeggen dat de foto van Lisanne dus inderdaad echt is (vraag me wel af hoe de familie daar zo "vroeg" aan kwam)? Dat is iig een stapje verder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Domnivoor het volgende:
Er is nieuws in Panama.
[ afbeelding ]
Later meer.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
Graag de suggestieve posts over eventuele daders achterwege laten. Het loopt de spuigaten uit.
Hoever is hij doorgelopen (de advocaat en zijn team)?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
Advocaat: pad niet verloren Nederlands
Enrique Arrocha, eiser advocaat Kris De ouders van Kremers, een van de Nederlanders die verdwenen en stierf in het pad van The Pianist tussen Boquete en Bocas del Toro zei dat de dag en nacht reis naar deze bestemming pad met de rivier Culebra, links meer twijfels en vragen over de oorzaken van de dood van de jonge Lisanne en Kris.
'De conclusie I kan geven is dat 85 procent is onmogelijk voor een persoon verlies op deze weg, zoals ook aangegeven, hetzij door de constante passage van mensen en dieren die in dit gebied wordt getransporteerd "Arrocha gezegd.
Ook opmerkelijk is de advocaat die omstandigheden, die voor het tijdstip waarop de twee vreemde verdween volledig droog was, waarbij de kloven hadden normale stappen, vormde geen gevaar voor de Nederlandse grond.
Arrocha zorgt dat de laatste foto's die de twee jonge mannen namen toen zij het spoor toen ze de top van de nok van deze kaart en een aantal andere dagen van de nacht bereikt, laat appreciaties dat er iets gebeurd met hen en niet alleen betreurenswaardig ongeluk .
Arrocha vroeg de boeren en de inheemse sectoren van Boquete en de bergen, of ze hebben geen informatie of gegevens te bieden over deze zaak zullen zij adviseren de autoriteiten of de klacht geval. Hij zei dat ze informatie kunnen geven onder het beeld van een beschermde getuige.
Hij keerde terug naar Arrocha benadrukken dat als klager gevraagd nogmaals de politie en onderzoek in Nederland, maken ze de resultaten van de deskundigheid aan cellulaire Lisanne en Kris, waar foto's of video's van zijn laatste moeten krijgen uur.
"De resultaten van dit onderzoek zijn van vitaal belang om te proberen om een aantal vragen die ons kan leiden tot een deel van de waarheid van wat er met de twee Nederlanders hebben verduidelijken", zei Arrocha.
Sinds begin augustus van dit jaar, het Openbaar Ministerie van Chiriqui, door de Eerste Superior Ministerie heeft geen verdere vooruitgang vrijgelaten in het onderzoek naar de verdwijning en dood van buitenlandse, hebben sommige van die skeletresten gevonden.
http://www.tvn-2.com/Noti(...)as-se-perdieran.aspx
[ afbeelding ]
Ook mee eensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
Graag de suggestieve posts over eventuele daders achterwege laten. Het loopt de spuigaten uit.
Ze zijn doorgelopen tot de vindplaatsen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoever is hij doorgelopen (de advocaat en zijn team)?
Ah, ok.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zijn doorgelopen tot de vindplaatsen.
primaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een voorstel: ik plaats hier de HR-foto's van Kris bij de Quebrada en op de Mirador onder voorwaarde dat de wilde fantasieën over Henry, Osman, Feliciano of wie dan ook achterwege blijven.
Tsja, ik vraag me dan toch echt af of het wel klopt wat de advocaat zegtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef StaceySinger het volgende:
Lawyer: The track is not in order that the Dutchwomen got lost
Enrique Arrocha, the complaining lawyer of the fathers of Kris Kremers, one of the Dutchwomen that disappeared and perished in the track of The Pianist between Boquete and Bocas of the Toro, said that the daytime journey and nocturne made to this track bound for the river Snake, left more doubts and questions on the fatal causes of the young Lisanne and Kris.
The conclusion that I can give is that in a 85 percent it is impossible that a person gets lost in this track, since it is well-marked, either for the constant step of the people as of the cattle that is transported in that area, Arrocha asserted.
The scholar stands out also than for the conditions of the lot, than for the epoch in which the two foreigners disappeared era bone-dry, where ravines presented walking paces, he meant no harm for the Dutchwomen.
Arrocha insures that the last photos that the two young people, when they deposited the track, took when they got to the top of the mountain range of this track and some other days after night, appreciations permit that that something more happened to them and no a simple unfortunate accident.
Arrocha requested the peasants and native people of the sector of Boquete and of the mountain range, that if they have any information or piece of information to make an offer on this case be done it knowing the authorities or to the appropriate quarrel. He manifested that they can give information under the figure of the protected witness.
Ik vind het prima (deed er toch al niet aan mee), maar hoe wou je het tegenhouden dan? Geplaatst = geplaatstquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een voorstel: ik plaats hier de HR-foto's van Kris bij de Quebrada en op de Mirador onder voorwaarde dat de wilde fantasieën over Henry, Osman, Feliciano of wie dan ook achterwege blijven.
Ik geloof ook moeilijk dat je er niet "kan" verdwalen. Dat Duitse koppel is er een tijd terug toch ook in geslaagd om te verdwalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik vraag me dan toch echt af of het wel klopt wat de advocaat zegt
Gezien het feit dat meerdere gidsen verklaard hebben zelf wel eens verdwaald te zijn. En het pas goed gemarkeerd NA de Mirador?
Maar goed, wellicht moet ik eerder verkregen info overboord gooien.. Al blijft het wel de advocaat van de ouders van Kris natuurlijk, en is hij dus van nature "bevooroordeeld" (hoort bij zijn vak: je doet je uiterste best voor de belangen van je cliënten).
Dus wat is nu je eigen theorie? -edit-quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat meerdere gidsen verklaard hebben zelf wel eens verdwaald te zijn. En het pas goed gemarkeerd NA de Mirador?
Maar goed, wellicht moet ik eerder verkregen info overboord gooien.. Al blijft het wel de advocaat van de ouders van Kris natuurlijk, en is hij dus van nature "bevooroordeeld" (hoort bij zijn vak: je doet je uiterste best voor de belangen van je cliënten).
Ik heb het vermoeden dat die gidsen toen ze verdwaalden misschien "off the beaten path" hebben gelopen. Wordt steeds populairder en zijn ook sites van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar niets geeft aan dat Kris en Lisanne niet van het pad zijn gelopen... Ja, de ouders zeggen dat ze het niet zouden doen, maar dat bewijst helemaal niks. Je weet niet in welke situatie ze terecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:39 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat die gidsen toen ze verdwaalden misschien "off the beaten path" hebben gelopen. Wordt steeds populairder en zijn ook sites van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |