Precies. Het is een feit dat er mensen zijn verdwaald. En dat laatste is ook een goed puntquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:39 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik geloof ook moeilijk dat je er niet "kan" verdwalen. Dat Duitse koppel is er een tijd terug toch ook in geslaagd om te verdwalen.
En dan, nog een vraag: volgens de advocaat kan je niet verdwalen omdat het pad goed aangegeven is enz. Maar dan kan je dus niet verdwalen als je op het pad blijft ? Maar wat als ze van het pad zijn afgegaan ('s nachts om een slaapplaats te vinden bv; of omdat ze van iets geschrokken zijn, ...)? Dan is het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk meer om te verdwalen...
We hebben het niet over de mogelijkheid tot verdwalen maar de waarschijnlijkheid daarvan. En deze dames zijn niet door verdwaling om het leven gekomen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:39 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik geloof ook moeilijk dat je er niet "kan" verdwalen. Dat Duitse koppel is er een tijd terug toch ook in geslaagd om te verdwalen.
En dan, nog een vraag: volgens de advocaat kan je niet verdwalen omdat het pad goed aangegeven is enz. Maar dan kan je dus niet verdwalen als je op het pad blijft ? Maar wat als ze van het pad zijn afgegaan ('s nachts om een slaapplaats te vinden bv; of omdat ze van iets geschrokken zijn, ...)? Dan is het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk meer om te verdwalen...
Ja ben ik het ook mee eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Maar niets geeft aan dat Kris en Lisanne niet van het pad zijn gelopen... Ja, de ouders zeggen dat ze het niet zouden doen, maar dat zegt helemaal niks. Je weet niet in welke situatie ze terecht zijn gekomen.
Jij weet toch helemaal niet waarover ik het heb.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
We hebben het niet over de mogelijkheid tot verdwalen maar de waarschijnlijkheid daarvan. En deze dames zijn niet door verdwaling om het leven gekomen.
Ik heb nog nooit een theorie gepost over deze verdwijning als geheel, en ik ben tot op heden nog nooit afgeweken van mijn "vooralsnog lijkt verdwaling mij het meest waarschijnlijk"-mening.quote:
Die wilde verdachtmakingen moeten sowieso achterwege blijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een voorstel: ik plaats hier de HR-foto's van Kris bij de Quebrada en op de Mirador onder voorwaarde dat de wilde fantasieën over Henry, Osman, Feliciano of wie dan ook achterwege blijven.
Dat had ik al zelf in de Edit erbij gepost. Op eerste oogopslag leek het zo maar bedacht me pas erna dat de belichting de oorzaak ervan kon zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:44 schreef Saarah het volgende: Ik denk dat dat inderdaad gewoon door de belichting komt, Jezus9. Het lijkt mij gewoon hetzelfde shirtje te zijn.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een voorstel: ik plaats hier de HR-foto's van Kris bij de Quebrada en op de Mirador onder voorwaarde dat de wilde fantasieën over Henry, Osman, Feliciano of wie dan ook achterwege blijven.
Jij snapt niet dat er schuilvoorzieningen.zijn aan het pad waardoor ze niet hoeven te overnachten in het bos.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:42 schreef Saarah het volgende:
[..]
Jij weet toch helemaal niet waarover ik het heb.
Mij lijkt het heel waarschijnlijk dat ze op een gegeven moment het pad hebben verlaten (als ze 's nachts een slaapplaats zouden zoeken, lijkt het mij waarschijnlijk dat ze niet op het pad gaan slapen). En dus lijkt mij de mogelijkheid tot verdwalen heel waarschijnlijk.
Nope, beide truitjes/shirts zijn rood/wit gestreept. Hebben de ouders ook (al eerder aangegeven). De ouders zeiden toen zoiets als "niemand had de kleding van Kris goed, ze droeg een rood/wit gestrppet shirt en een jeansshort, geen zwarte lycra en een andere kleur shirt".quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:43 schreef Jezus9 het volgende:
Niet zoveel nieuws dus, alleen dat de advocaat overtuigd is van een verdwaling. Alleen die foto van Kris is nieuw. Maar jongens... valt jullie niet iets op!? Kijk eens naar de truitjes van Kris op deze 2 foto's, die foto's waren op dezelfde bewandeling gemaakt toch? Op de ene foto is het oranje met witte strepen en op de andere foto lijkt ze een roze truitje aan te hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: sorry bedenk me ineens dat het ook gewoon aan de belichting kan liggen waardoor de kleur van het truitje iets anders uitziet. Dacht al, niks aan de hand dus.
Plus dat er bij de tweede foto ook nog eens de weergave door de AVROTROS camera tussen zit, met zijn eigen belichting en instellingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:43 schreef Jezus9 het volgende:
Niet zoveel nieuws dus, alleen dat de advocaat overtuigd is van een verdwaling. Alleen die foto van Kris is nieuw. Maar jongens... valt jullie niet iets op!? Kijk eens naar de truitjes van Kris op deze 2 foto's, die foto's waren op dezelfde bewandeling gemaakt toch? Op de ene foto is het oranje met witte strepen en op de andere foto lijkt ze een roze truitje aan te hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: sorry bedenk me ineens dat het ook gewoon aan de belichting kan liggen waardoor de kleur van het truitje iets anders uitziet. Dacht al, niks aan de hand dus.
De advocaat zegt toch juist voor 85% een verdwaling niet mogelijk te achten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:43 schreef Jezus9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij snapt niet dat deze:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat er schuilvoorzieningen.zijn aan het pad waardoor ze niet hoeven te overnachten in het bos.
Het kan best dat er schuilvoorzieningen zijn. Dan moeten ze die wel vinden hé, de gidsen hebben idd gezegd dat er verschillende hutjes etc zijn, maar dat je die niet zomaar vindt (of je moet veel geluk hebben).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat er schuilvoorzieningen.zijn aan het pad waardoor ze niet hoeven te overnachten in het bos.
Had m'n post te snel getypt want dat bedoelde ik juist, dat de avocaat/de familie een verdwaling uitsluiten, niks nieuws dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef Grijzemassa het volgende: De advocaat zegt toch juist voor 85% een verdwaling niet mogelijk te achten?
Klopt. Wel heftig om te zien, die laatste gemaakte foto's... waarom moest hen dit overkomen? Zeker als ze nog dagen geleefd hebben moeten ze echt door een hel zijn gegaan, vreselijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef Gorraay het volgende: Plus dat er bij de tweede foto ook nog eens de weergave door de AVROTROS camera tussen zit, met zijn eigen belichting en instellingen.
Sorry heb de laatste topics niet gevolgd maar kan iemand een snelle omschrijving geven van deze nieuwe gasten en hun rol in de mysterie?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wilde verdachtmakingen moeten sowieso achterwege blijven.
Nee er zijn wat hutjes gepost in dit draad die liggen allemaal ergens tussenin. En de routebeschrijving/ontdekkingswijze aangegeven op kaart.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij snapt niet dat deze:
1. Een eind van het pad afliggen (je kunt ze niet zien va het pad);
2. Je moete weten dat ze er zijn en waar ze precies zijn. Lijkt me sterk dat Kris & Lisanne dat wisten.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sorry heb de laatste topics niet gevolgd maar kan iemand een snelle omschrijving geven van deze nieuwe gasten en hun rol in de mysterie?
Ja laten we de verdachtmakingen nogeens dunnetjes overdoenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sorry heb de laatste topics niet gevolgd maar kan iemand een snelle omschrijving geven van deze nieuwe gasten en hun rol in de mysterie?
Lijkt me niet nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef ToniB het volgende:
denk dat ik die rode auto gevonden heb (of was die al naar voren gekomen?)maar weet niet of ik die foto hier zomaar kan plaatsen....? Het is in ieder geval een vriend van H (de zoon van) en woont ook in Boquete. Op FB heet hij Rodolfo E (mag dit wel?) Op de vierde foto van zijn mobiele oploads staat hij voor een rode auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |