Als jij de hele avond over Paarden gaat praten kan ik me dat best voorstellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De zussen van mijn vrouw weten ook altijd ineens over te schakelen naar ander onderwerp.
Donderdag dan misschien .. 10 dagen reisje of zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]gisteren of eergisteren was het nog over 2 dagen, toen was Treehut een beetje vroeg
maar ik kan me vergissen
ieuw......quote:
Daar beginnen ze zelf over, ik nooit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij de hele avond over Paarden gaat praten kan ik me dat best voorstellen
Ah...... zijn het allemaal van die Paardenmeisjes?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar beginnen ze zelf over, ik nooit.
Neuh maar mensen zijn nieuwsgierig en dan willen ze van alles weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... zijn het allemaal van die Paardenmeisjes?
ik wil nooit iets weten over paardenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh maar mensen zijn nieuwsgierig en dan willen ze van alles weten.
Ach soooooooooooquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh maar mensen zijn nieuwsgierig en dan willen ze van alles weten.
Vrouwen hebben wel meer aandacht wanneer ze weten dat ik best aardig paard kan rijden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:44 schreef FANN het volgende:
of Paardenvrouwen, maar dat klink ook weer zo raar
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil nooit iets weten over paarden
Dat boeit me nou helemaal niks of je goed kan paardrijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel meer aandacht wanneer ze weten dat ik best aardig paard kan rijden.
Wij zouden helemaal niet gezellig zijn voor PPquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:49 schreef sacha het volgende:
ik vind paarden stom, ben zò blij dat ik geen paarden heb
Echt goed was ik niet hoor, er gingen altijd wel weer wat balken af maar had wel de snelste tijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat boeit me nou helemaal niks of je goed kan paardrijdenmaar ergens lijkt het me
wel weer tof als je dat goed kan
Is Kozak_Kees niet een leuke kloonnaam voor je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat boeit me nou helemaal niks of je goed kan paardrijdenmaar ergens lijkt het me
wel weer tof als je dat goed kan
Ik kan er wel om lachen hoor, ben ook part-time DJ.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij zouden helemaal niet gezellig zijn voor PP![]()
zo van... pffffffffffffffffff heb je hem weer met zijn paarden![]()
Is ook niet aardig
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Kozak_Kees niet een leuke kloonnaam voor je?
ik vind Piet heel aardig maar heb niets met paardenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij zouden helemaal niet gezellig zijn voor PP![]()
zo van... pffffffffffffffffff heb je hem weer met zijn paarden![]()
Is ook niet aardig
Kijk DJ lijkt me nou wel watquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen hoor, ben ook part-time DJ.
1x langskomen en je mening is veranderd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind Piet heel aardig maar heb niets met paarden
Ik heb ook niet veel met paarden, lijkt me wel tof als je goed kan paardrijden, dat wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind Piet heel aardig maar heb niets met paarden
ik zit wel eens op een paard maar beleef daar echt geen plezier aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x langskomen en je mening is veranderd.
Ik hou eigenlijk niet van baarden,maar met deze zou ik wel eens stomende keiharde sex willenquote:
Met hoed en laarzen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet van baarden,maar met deze zou ik wel eens stomende keiharde sex willen
hebben
Is wel een bontmuts, dus die mot af...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje Kozak doet de laarzen niet uit en de muts gaat niet af.
De Donau is ook veel leuker dan de Moldau. Waar aan de Donau ben je geweest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En weer een paar pagina's verder...
Dat zou dan Donau zijn, in de buurt van de Moldau had ik wel Wifi, in de buurt van de Donau zat ik zonder. Wel 4 dagen lang!!!
Wat een gladjakker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel een bontmuts, dus die mot af...
deze is geniaaaaaaaaaaaaaaal
Vitas![]()
Appeltaart schijnt beter te werkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je nog een biefstuk in de koelkast liggen?
Jouw bedorven geest blijft me verbazen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |