quote:My foyfriend left me :-(
He is a douche :-(
You want date me? I'm from Russia, my name is Raquel. I'm online now
Geen verplichtingen of zo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Goeiemiddag allemaal! Ik ben nog even bezig met wakker worden hoor. Ik ben bij een vriendin blijven slapen en we liggen nog steeds in bed.
Welke letter van het alfabet heb je nog niet ''gehad''quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een Raquel gehad, laat maar
ahhhhhhhhhh........ en? Hoewast?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Goeiemiddag allemaal! Ik ben nog even bezig met wakker worden hoor. Ik ben bij een vriendin blijven slapen en we liggen nog steeds in bed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Anders was je even langsgewipt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nu bezig met het snijden van groentes. Ik heb om 19.00 uur een hardloopwedstrijdje. Dus moet bijtijds eten...
Ik heb ooit een Quirine gehad. No kidding.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke letter van het alfabet heb je nog niet ''gehad''behalve de Q of je moet quasimodo
ook hebben gedaan, dat kan natuurlijk
Dat heb ik nooit echt bijgehoudenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke letter van het alfabet heb je nog niet ''gehad''behalve de Q of je moet quasimodo
ook hebben gedaan, dat kan natuurlijk
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Quirine gehad. No kidding.
Elke vrouw heeft me hoofdpijn bezorgd....ongeacht de naam.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]lijkt wel de naam van een asperine merk, had je hoofdpijn erna?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft me hoofdpijn bezorgd....ongeacht de naam.
Het ligt per definitie aan mij, maar dat maakt de hoofdpijn niet minder vervelend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
misschien lig het ook een beetje aan jou?
Waarom ben je zo moeilijk dan? Noem eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ligt per definitie aan mij, maar dat maakt de hoofdpijn niet minder vervelend.
Er bestaat geen afstandsbediening, waarmee ik ze op mute kan zetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom ben je zo moeilijk dan? Noem eens een voorbeeld?
Wat was het grootste probleem?
Dan geef je ze toch gewoon een knalquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er bestaat geen afstandsbediening, waarmee ik ze op mute kan zetten.
Mijn pacifistische inslag verhinderd dat soort acties.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan geef je ze toch gewoon een knal
was ook maar een grapje, ik zit ditte te lezen... NWS / 'Zorgpremie met tientje per maand omhoog' #2quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn pacifistische inslag verhinderd dat soort acties.
Lekker dan en het eigen risico zal ook wel omhoog gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
was ook maar een grapje, ik zit ditte te lezen... NWS / 'Zorgpremie met tientje per maand omhoog' #2
Ja, gaat ook omhoog, maar ja, ik kan moeilijk klagen ik ben een durequote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan en het eigen risico zal ook wel omhoog gaan.
Heb je dan minimaal eigen risico?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, gaat ook omhoog, maar ja, ik kan moeilijk klagen ik ben een dure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |