Oh oh, een vrouw die je wil veranderen, kijk uit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
mooi, maar ze is wel benieuwd hoe ik er zonder dreads uit zou zien. Ze neigt steeds wel meer naar afknippen volgens mij.
dat wil elke vrouw tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oh, een vrouw die je wil veranderen, kijk uit!
Op wat voor een vrouw val jij (qua uiterlijk alleen dan), of heb je niet echt een vast type?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat willen ze uiteindelijk allemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
neequote:
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op wat voor een vrouw val jij (qua uiterlijk alleen dan), of heb je niet echt een vast type?
Een beetje stevig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.
Nee, maar toch kom je ze vaak genoeg tegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"
Nooit iemand horen zeggen dat hij van "onverzorgde gore wijven" hield ofzo
mensen die zelf ook niet echt van de hygiene zijn hebben het wellicht niet doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar toch kom je ze vaak genoeg tegen.
En die vallen dus af. Toch wel duidelijk op zich.
En ik kan mij ook niet voorstellen dat je daarvan houdt, alleen schijnbaar zijn er dus wel mensen die dat minder bezwaarlijk vinden (wat ik mij niet kan voorstellen)
dat jaquote:
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.quote:
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"
Nooit iemand horen zeggen dat hij van "onverzorgde gore wijven" hield ofzo
haha, mannen met grote handen hebben het dan lastiger dan mannen met kleine handen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanaf dat ze niet meer volledig in mijn handen passen? Hehe.
Rond? Als in 150 kilo rond?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.
[..]
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$
daar gaan mijn kansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.
[..]
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$
dmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Had gisteren plaatjes gevonden van een heerlijke vrouw, maar Kaneel vindt haar een vadsig varken.Helaas kan ik ze niet posten hier, want te veel naakt.
Gatverdamme.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Had gisteren plaatjes gevonden van een heerlijke vrouw, maar Kaneel vindt haar een vadsig varken.Helaas kan ik ze niet posten hier, want te veel naakt.
Dus zij is niet echt rond, alleen jij bent gewoon iel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme.
[..]
Dat zei ik niet.
Ik zei dat ze een pens had en dikke dijen.
Haar ene dij is net zo groot als mijn romp.
Neuh, maat 38/40 zoiets denk ik.quote:
Weet niet, als ik het niet zie, dan wel, anders zou ik het denk ik wel een afknapper vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar gaan mijn kansenhad me bijna laten ombouwen.
Hoe zou je daar eigenlijk over denken? Een post-op transgender?
Ik dik (HAHAHAHA) het een beetje aan om de spanning op te voeren, he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zei ik niet.
Ik zei dat ze een pens had en dikke dijen.
Haar ene dij is net zo groot als mijn romp.
Ik ben best wel meer dan een beetje aan de forse kant.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus zij is niet echt rond, alleen jij bent gewoon iel?
Ik kan er niks op doen dat jij op tubbies valt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dik (HAHAHAHA) het een beetje aan om de spanning op te voeren, he.En ze heeft absoluut geen pens overigens.
Even naar iedereen gedmd.
Moest checken of het niet een chick was die ik had gedatequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, maat 38/40 zoiets denk ik.
[..]
Weet niet, als ik het niet zie, dan wel, anders zou ik het denk ik wel een afknapper vinden.
[..]
Ik dik (HAHAHAHA) het een beetje aan om de spanning op te voeren, he.En ze heeft absoluut geen pens overigens.
Even naar iedereen gedmd.
Daar zijn spoilers voor. Maar hoezo vadsig?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Niet haten op een mooi paar borsten kaneelquote:
Geen foto's van mij op internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu nog een foto van de romp van kaneel en we kunnen vergelijken
Ik haat op wat ik wil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Niet haten op een mooi paar borsten kaneel
Deepweb staat vol met jouw fotosquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen foto's van mij op internet
Irl mag ook hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen foto's van mij op internet
[..]
Ik haat op wat ik wil.
#rebels.
Jij rebelse vlegelquote:
hosselpoging gespot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Irl mag ook hoor.
En tja.. je wil het wel, maar je vindt het niet mooi?
Hoeveel btc ervoor gekregen?quote:
De mensen hier hebben me al gezien, die weten wel dat ik een chubby ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Irl mag ook hoor.
En tja.. je wil het wel, maar je vindt het niet mooi?
Tevergeefse hosselpoging.quote:
100 LTC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel btc ervoor gekregen?
[..]
De mensen hier hebben me al gezien, die weten wel dat ik een chubby ben.
[..]
Tevergeefse hosselpoging.
Het is mij niet opgevallen op die meet, maar dat zei ik je toen ook al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
De mensen hier hebben me al gezien, die weten wel dat ik een chubby ben.
Ik heb geen chick hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
100 LTC.
tevergeefs? vertel. heb je een chick?of is ze lelijk.
En laten we hopen dat je me niet nakend hoeft te zien om het te bewijzen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef yats het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen op die meet, maar dat zei ik je toen ook al.
Traantje van geluk weggepinktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen chick hoor.ben je gek.
Geen idee of ze lelijk is. Maar mijn hart slaat slechts voor 1.
zware struggles.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Samzz het volgende:
Brrr, ik heb een vest aan. In augustus. Tyfus.
Jij ook al? Ik voel me al 3 dagen als een overreden crashtest dummy. Verdomme man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
zware struggles.
Ik ben verkouden.
echt fucked up.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik voel me al 3 dagen als een overreden crashtest dummy. Verdomme man.
In 3 dagen meer zakdoekjes gebruikt dan in de rest van mijn leven.
Nou, struggles, hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
zware struggles.
Ik ben verkouden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt fucked up.
niet kunnen trainen, wilde uitgaan, na 2,5 biertjes helemaal draaierig, wtf.
Maar nieuwe pc is nu in emballage, dus dat is nice. Als ik echt goed ziek ga worden kan ik tenminste onder een dekentje voor de pc liggen.
Ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeer je bij te staan in je pijn.Wees dankbaar.
Damn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest gisteren het slot van mijn brievenbus vervangen. Ben een uur bezig geweest erbij omdat ik geen adem kreeg en duizelig was.
Zie je wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
semi, maar je hebt wel gelijk. Kutweer.
Gelukkig over een paar weekjes op vakantie
Dat sla ik over. No offence verder overigens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
En laten we hopen dat je me niet nakend hoeft te zien om het te bewijzen.
Ik zit in een tanktop in de zon...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
's avonds weer lekker echt onder de wol kruipen, ipv een dekbedovertrekje
Say what?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit in een tanktop in de zon...
Warrummmm
Ik geloofde je wel hoor.quote:
In de voortuin. Althans dat zat ik. Nu op weg naar schoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloofte je wel hoor.
Waar zit je nu dan?
Om Samzz te pestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is alleen leuk met gezelschapquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
's avonds weer lekker echt onder de wol kruipen, ipv een dekbedovertrekje
Niet eens voor de cinnamon challengequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben genomineerd voor de ice bucket challenge. Jammerlijk.
Nou succes dan Kaneel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens voor de cinnamon challenge
Ik denk dat ik al weet wie ik ga nomineren.quote:
Ga je daadwerkelijk meedoen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit, ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het gewoon keihard negeren als iemand mij zou nomineren.
ik heb het ook gedaan geheel in eigen stijl uiteraardquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook genomineerd. Ga het wel doen hoorvet lachen
Ik ga zo ook lekker languit in bad liggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:50 schreef Samzz het volgende:
Verder ben ik blij, want eindelijk ben ik schoon en droog (vooral dat laatste), tering wat een pisweer...
Ga je het doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat durf ik wel met zekerheid te stellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:53 schreef aeque het volgende:
Ik zou er niet aan mee doen. Ja het geeft nog meer 'awareness' aan de ziekte ALS maar ik heb zo'n vermoeden dat dit bij 9/10 meer is om de hype.
Vond ik de campagne 'Ik ben inmiddels overleden' toch een stuk sterker waarbij je in ieder geval beter snapt wat ALS veroorzaakt dan dit.
Ik wil het eigenlijk niet, maar ik kan moeilijk nee zeggen tegen PWF.quote:
Oh nee, dan moet je wel. Mij daarna niet stiekem nomineren he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet, maar ik kan moeilijk nee zeggen tegen PWF.
Weet je al wie je gaat nomineren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet, maar ik kan moeilijk nee zeggen tegen PWF.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nee, dan moet je wel. Mij daarna niet stiekem nomineren he.
Ik zit te denken aan mijn grote vrienden Twi, Royco en Heppie.quote:
Die neck/nek nominaties bedoel je? Binnen zoveel uur een filmpje, anders een fles drank, of zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles beter dan die hype waarbij je een drankje moest atten of hoe ging dat.
Ja, hele facebook zat er vol meequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die neck/nek nominaties bedoel je? Binnen zoveel uur een filmpje, anders een fles drank, of zo.
Je wil me gewoon in mijn zwembroek zien he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Ik zit te denken aan mijn grote vrienden Twi, Royco en Heppie.
We kennen elkaar te goed, Roy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil me gewoon in mijn zwembroek zien he?
Terwijl grove mishandelingen gewoon oké is. Zo meten met twee maten, dat Facebook.quote:
Ja dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl grove mishandelingen gewoon oké is. Zo meten met twee maten, dat Facebook.
Mijn schuld, dus stiekem is het mijn schuld dat er nu enorm veel mensen dood gaan aan ALS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:41 schreef twi het volgende:
Helaas, ik kan niet doneren want ik ben arm.
Ik heb deze post doorgestuurd aan de VN.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn schuld, dus stiekem is het mijn schuld dat er nu enorm veel mensen dood gaan aan ALS.
Ik kan ook helaas niet doneren want ik ben een egoistische klootzak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:41 schreef twi het volgende:
Helaas, ik kan niet doneren want ik ben arm.
Jij doucht dus ook niet?quote:
Nee, dat zou wel heel erg zijn!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allergie? Die mensen zijn er wel.
Dan vergeet je nog de fire challenge. Hoe achterlijk moet je zijn om jezelf in de fik te steken...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles beter dan die hype waarbij je een drankje moest atten of hoe ging dat.
O dan wil ik je wel natspuiten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel heel erg zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This shit real?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog de fire challenge. Hoe achterlijk moet je zijn om jezelf in de fik te steken...
Blij dat ik het nog niet langs heb zien komen. Dan zijn mijn vrienden/kennissen dus niet zo achterlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog de fire challenge. Hoe achterlijk moet je zijn om jezelf in de fik te steken...
Yeah, me too.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet hem ook maar eens gaan kijken.
Ja het is helaas echt...quote:
Heb ze gelukkig ook niet zelf op Facebook voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blij dat ik het nog niet langs heb zien komen. Dan zijn mijn vrienden/kennissen dus niet zo achterlijk.
Ja, ik ook. De titel klinkt niet veelbelovend, maar goed, never judge a book by it's cover.quote:
1 dag geloof ik, daarna weer kutweer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow, ik zie gewoon dat het morgen 'mooi' (lees: droog) weer wordt. Lang geleden
Ja, dat zag ik ook. Maar toch, alle kleine beetjes helpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 dag geloof ik, daarna weer kutweer.
Eensquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O dan wil ik je wel natspuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natapuiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, heb je een waterpistool? 8)
Over morgen gesproken, dan komt er pas een geweldige film.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow, ik zie gewoon dat het morgen 'mooi' (lees: droog) weer wordt. Lang geleden
Lekker makkelijk ook als playmatequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
http://www.viva.nl/bloggers/blog-zimra-naked
morgen maar naakt naar het werk dan.
Ik zit nu naakt achter de pcquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij doet bijna alles naakt toch?
Tuurlijk, loop lekker naakt rond in m'n eigen huisje. Maar als ik over straat loop doe ik gewoon lekker kleren aan hoor. Als ik nou een Jared Padalecki-lichaam had zou ik ook in m'n nakie Rotterdam Zuid onveilig maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch denk ik wel dat het waar is. Als je meer dingen naakt doet, wordt naakt 'normaler'.
Het is wel verdacht stil jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:43 schreef twi het volgende:
Alle vrouwen flink aan het soppen op de foto's van Jared nu.
Ik vind jou meer een Jensen typequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk, loop lekker naakt rond in m'n eigen huisje. Maar als ik over straat loop doe ik gewoon lekker kleren aan hoor. Als ik nou een Jared Padalecki-lichaam had zou ik ook in m'n nakie Rotterdam Zuid onveilig maken.
Ik zou haar pionnen wel raken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Puntige ellebogen en een scheve koning. Zou niet mee schaken.
Die ellebogenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ik heb niet zo veel principes meer. Ik zou d'r doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die ellebogen![]()
Ik zou overigens ook niet met haar schaken. Kan niet schaken
Pas op haar ellebogen dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik heb niet zo veel principes meer. Ik zou d'r doen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet er wat voor over hebben soms he.quote:
Ik kon er ook geen bedenkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik wilde een grap maken als: Zij mag mijn koningin wel zijn. Maar die was niet enorm grappig.
[..]
Kijk die paarden verkeerd om staan. 90 graden verkeerd gewoon. Ik trek dit slecht, Art.
[..]
Pas op haar ellebogen dan.
Waar is Samzz?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik wilde een grap maken als: Zij mag mijn koningin wel zijn. Maar die was niet enorm grappig.
[..]
Kijk die paarden verkeerd om staan. 90 graden verkeerd gewoon. Ik trek dit slecht, Art.
[..]
Pas op haar ellebogen dan.
Hebben ze ineens een leven gekregen denk je..?quote:
Nah dat geloof ik niet hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben ze ineens een leven gekregen denk je..?
Niets mis met naakt (in huis) rondlopen. Ik doe het ook als de gelegenheid daar is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
http://www.viva.nl/bloggers/blog-zimra-naked
morgen maar naakt naar het werk dan.
Ah. Dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat mensen dit kinderporno/kindermishandeling vinden.
Arme twi. Hopelijk geen voorspellende droom.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:29 schreef Myraela het volgende:
Ik droomde dat m'n vriend een auto ongeluk had.Dat was niet tof.
Jezus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:29 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik mag nu alweer de tering krijgen, dat is niet zo heel veel beter dan een autoongelukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme twi. Hopelijk geen voorspellende droom.
x2quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik mag nu alweer de tering krijgen, dat is niet zo heel veel beter dan een autoongeluk
Grieksquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben gisteren lekker uit eten geweest, moussaka![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:29 schreef Myraela het volgende:
Klinkt als een goede basis voor een gezonde relatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik mag nu alweer de tering krijgen, dat is niet zo heel veel beter dan een autoongeluk
Kan niet wachten op Awesome Mix Vol. 2quote:
Inderdaad, nice knipoog naar deel 2 was datquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan niet wachten op Awesome Mix Vol. 2
Ik denk het, ik was ook aan de beurt. Ik onthou dromen eigenlijk nooit, tenzij het nachtmerries waren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen vrolijke vlegels van me
Was het nachtmerrie-nacht vannacht?
Had je vaak nachtmerries?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen herinnerenbare dromen
Dat vind ik een heel goed idee. Ook mijn running gear maar weer eens uit de kast trekken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:54 schreef yats het volgende:
Aangezien het nu mooi weer is ga ik maar eens buiten hardlopen. Hopelijk is de route niet te nat.
Why not?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
Staat daar een mooi meisje in een jurkje te wachten op een station, komt vermoedelijk haar vriend eraan in een spiekerbox met gympies en in zn hand een roos.!
Ken echt nie.
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
Staat daar een mooi meisje in een jurkje te wachten op een station, komt vermoedelijk haar vriend eraan in een spiekerbox met gympies en in zn hand een roos.!
Ken echt nie.
Al geroepen 'Waar gaat dat heen met die beentjes" ??quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Erg vervelend.
Komt veel te veel moois voorbij gelopen.
Waar komen ze toch vandaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Erg vervelend.
Komt veel te veel moois voorbij gelopen.
Nee ik vind het niet gepast om te gaan roepen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al geroepen 'Waar gaat dat heen met die beentjes" ??
Of ben jij van het originelere werk?
Jij denkt het in een tekstwolkje boven je hoofd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet gepast om te gaan roepen.
Ja zoietsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt het in een tekstwolkje boven je hoofd?
Je kan ook gewoon kijken en evt. glimlachenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt het in een tekstwolkje boven je hoofd?
Wat is daar mis mee? Had hij in pak moeten komen? Romantiek is niet dood.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
Ken echt nie.
Als jij langsloopt wordt het toch een en al glibberen en glijden op de stoep?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:54 schreef yats het volgende:
Aangezien het nu mooi weer is ga ik maar eens buiten hardlopen. Hopelijk is de route niet te nat.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij langsloopt wordt het toch een en al glibberen en glijden op de stoep?
Dat is toch niet erg, bij mij gaat het ook altijd in pieken en dalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:57 schreef yats het volgende:
Heerlijk hardloopweer overigens. Al ben ik duidelijk beter met een wedstrijdelement. Bij de laatste wedstrijd redde ik de 5 kilometer in 26 minuten en sindsdien lukt het niet meer onder de 30 minuten
Veel plezierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:57 schreef yats het volgende:
Heerlijk hardloopweer overigens. Al ben ik duidelijk beter met een wedstrijdelement. Bij de laatste wedstrijd redde ik de 5 kilometer in 26 minuten en sindsdien lukt het niet meer onder de 30 minuten
Nee, ik heb drie routes waarvan ik exact weet hoe lang ze zijn 92 kilometer, 5 kilometer en 7,5 kilometer). Ik kan op basis daarvan precies uitrekenen hoe hard ik gelopen heb en waar verbetering mogelijk is. Maar ik hoop wel dat ik een standaard rond de 29 minuten blijf houden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, bij mij gaat het ook altijd in pieken en dalen.
Je kunt niet altijd even vaak sporten, je eet niet altijd hetzelfde, je slaapt niet altijd evenveel, etc.
Gebruik je een hardloop app?
Dat werkt voor mij in ieder geval fijn, om elke kilometer te horen hoelang ik erover heb gedaan.
Niet nodig, ik ken mijn routes hierquote:
Je weet ook op welk moment je exact hoever achter ligt ten opzichte van de vorige keer en/of je beste tijd? Knap, wel.quote:
Op het moment zelf kan het wellicht helpen om je een extra duwtje in de rug te geven. Achteraf is toch andersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb drie routes waarvan ik exact weet hoe lang ze zijn 92 kilometer, 5 kilometer en 7,5 kilometer). Ik kan op basis daarvan precies uitrekenen hoe hard ik gelopen heb en waar verbetering mogelijk is. Maar ik hoop wel dat ik een standaard rond de 29 minuten blijf houden.
Nee, dat niet. Maar ik hou de eindtijd aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet ook op welk moment je exact hoever achter ligt ten opzichte van de vorige keer en/of je beste tijd? Knap, wel.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Op het moment zelf kan het wellicht helpen om je een extra duwtje in de rug te geven. Achteraf is toch andersAnders kun je nog altijd de Zombie app downloaden, met dat je moet wegrennen voor zombies
Leuk idee welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Op het moment zelf kan het wellicht helpen om je een extra duwtje in de rug te geven. Achteraf is toch andersAnders kun je nog altijd de Zombie app downloaden, met dat je moet wegrennen voor zombies
Je wordt een Katteker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb stiekem kibbeling op als lunch.
Jammer dat je ons plezier eruit haalt door die laatste zin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik moet straks naar de tandarts om mijn gaatje te laten vullen.
In before alle foute opmerkingen.
stoute lisa..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje neukt live op NL'se radio
Lisa toch.
Ik vraag me toch wel af of het echt is, eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stoute lisa..
Ik was gister aan het wandelen toen ik dit hoorde. De meneer die langsreed ging me gek aan kijken omdat ik aan het grinniken was
Ik net ook, lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb stiekem kibbeling op als lunch.
Volgens mij was het toch meer zelfbevrediging, maar ik twijfel nog aan de echtheid.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lisa toch.
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
Lalala. Gaat lekker hier, ik zit onder de krassen
.
Prikkelbaar hooiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Is dat ook het enige wat prikkelbaar is?quote:
Nee, de grepen, hooivorken en het stro kunnen er ook wat van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat ook het enige wat prikkelbaar is?
yeah, bestwel fucked up shit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je vaak nachtmerries?
Ik kan de meeste dagen me wel herinneren wat ik heb gedroomd.
Holy shitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeah, bestwel fucked up shit.
Dat ik werd opgehangen aan een boom en een soort dode kinderen op een draaimolen om me heen in het latijn zongen. Dat soort zooi
Van de hooivorken kan ik het nog wel snappen. Goed, van de stro ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de grepen, hooivorken en het stro kunnen er ook wat van.
heb nog erger gedroomd hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Holy shit![]()
[..]
Van de hooivorken kan ik het nog wel snappen. Goed, van de stro ook.
Ergste wat ik heb gedroomd is dat ik uit een vliegtuig of van een andere grote hoogte val. Schrik je wakker maar dat is hetquote:
Ik doe soms aan slaapwandelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergste wat ik heb gedroomd is dat ik uit een vliegtuig of van een andere grote hoogte val. Schrik je wakker maar dat is het
Dat gaatje is snel gevuld dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef Myraela het volgende:
Snelste tandarts afspraak ooit.Direct naar binnen, 3 minuten zitten en klaar.
Vind het niet echt in verhouding met haar kledingstijl. En ik heb een aversie tegen rozen, but that's just me.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Had hij in pak moeten komen? Romantiek is niet dood.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lisa toch.
Wat heb je besteld? En waar? Ben zelf ook een beetje op zoek namelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:24 schreef Murdera het volgende:
Als het goed is komt mijn pc morgen binnen
Slaapwandelen niet. Maar ik schijn enorm te snurkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe soms aan slaapwandelen
Word ik opeens 's nachts wakker en sta ik met m'n deken in de huiskamer (die niet zo ver is trouwens)
Hahaha! Toch wel stoerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:04 schreef aeque het volgende:
Aahw how cute, komt net de vriendin van een collega binnen om haar te verrassen met een trip naar Venetië. Ze had alleen niet verwacht dat ze direct weg moesten om het vliegtuig te halen.
Snurken niet, wel pratenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? En waar? Ben zelf ook een beetje op zoek namelijk
[..]
Slaapwandelen niet. Maar ik schijn enorm te snurken
Dat heb ik nog niet meegemaaktquote:
Whehehequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik moet straks naar de tandarts om mijn gaatje te laten vullen.
In before alle foute opmerkingen.
Waarschijnlijk niet...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me toch wel af of het echt is, eigenlijk.
bij salland zo'n systeem van 1350 met wat aanpassingenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? En waar? Ben zelf ook een beetje op zoek namelijk
[..]
Slaapwandelen niet. Maar ik schijn enorm te snurken
Net een slechte ervaring achter de rug?quote:
Heb je een linkje? Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij salland zo'n systeem van 1350 met wat aanpassingen
Join the club.quote:
Vervelende date gehad?quote:
http://www.salland.eu/pro(...)l-highgame-2014.htmlquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ben wel benieuwdZoek namelijk een pc die ik zelf kan samenstellen en kan laten bezorgen/afhalen.
[..]
Join the club.
Thanks!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.salland.eu/pro(...)l-highgame-2014.html
Ik had deze als uitgamgspunt en dan kan je als je hem gaat bestellen een voor een de onderdelen langslopen en aanpassen.
Ja, ieuwh, menselijk contact. Bah!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee man.
Ik doe al mijn dates alleen nog maar online.
Via Skype.
Ja zag het. Heb ook eens op www.gamepc.nl zitten kijken, staat ook wel leuk spul tussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn ook andere systemen als uitgangspunt btw! Ligt aan je budget en wensen
Het is alleen nog een beetje onhandig met voor haar koken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ieuwh, menselijk contact. Bah!
Ach, dat zijn kleinigheden. Klinkt iig als een veilig en betrouwbaar alternatief dan irl daten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is alleen nog een beetje onhandig met voor haar koken.
Ik stuur haar nu het recept met wat ik ga maken en dan moet ze dat zelf koken.
Maar het resultaat is nog niet perfect.
En de zoen gaat ook wat lastig.
Zo kun je in ieder geval geen SOA oplopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is alleen nog een beetje onhandig met voor haar koken.
Ik stuur haar nu het recept met wat ik ga maken en dan moet ze dat zelf koken.
Maar het resultaat is nog niet perfect.
En de zoen gaat ook wat lastig.
Nee, nooit succes, geen klik via w'app, leuke dates zonder vervolg. Het ligt aan mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net een slechte ervaring achter de rug?
Ja mocht het niks zijn dan blokkeer je haar gewoon direct.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, dat zijn kleinigheden. Klinkt iig als een veilig en betrouwbaar alternatief dan irl daten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee man.
Ik doe al mijn dates alleen nog maar online.
Via Skype.
Dat is meer mijn surprise. En die blik van die vrouwen dan: pricelessquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat was er, Art?
Was ze een stukje zwaarder dan je uit haar foto's kon opmaken?
Ja, als je het zo omschrijft/aanprijst is het raar dat niet iedereen het zo doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mocht het niks zijn dan blokkeer je haar gewoon direct.
Lekker makkelijk.
Bij mij gaat het via datingsites ook moeizaam. Het aanbod is echt om te huilen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, nooit succes, geen klik via w'app, leuke dates zonder vervolg. Het ligt aan mij![]()
Ja toch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als je het zo omschrijft/aanprijst is het raar dat niet iedereen het zo doet.
Klinkt als het perfecte middel voor jouquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toch.
En bij een klik ga je gewoon via de cam masturberen.
Uiteindelijk weet je zelf toch het beste wat je lekker vind dus ook een orgasme is gegarandeerd.
Ik voel jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij gaat het via datingsites ook moeizaam. Het aanbod is echt om te huilen.
Ach nee joh, dat maakt iedereen hier wel mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, nooit succes, geen klik via w'app, leuke dates zonder vervolg. Het ligt aan mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |