Oh oh, een vrouw die je wil veranderen, kijk uit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
mooi, maar ze is wel benieuwd hoe ik er zonder dreads uit zou zien. Ze neigt steeds wel meer naar afknippen volgens mij.
dat wil elke vrouw tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oh, een vrouw die je wil veranderen, kijk uit!
Op wat voor een vrouw val jij (qua uiterlijk alleen dan), of heb je niet echt een vast type?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat willen ze uiteindelijk allemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
neequote:
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op wat voor een vrouw val jij (qua uiterlijk alleen dan), of heb je niet echt een vast type?
Een beetje stevig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.
Nee, maar toch kom je ze vaak genoeg tegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"
Nooit iemand horen zeggen dat hij van "onverzorgde gore wijven" hield ofzo
mensen die zelf ook niet echt van de hygiene zijn hebben het wellicht niet doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar toch kom je ze vaak genoeg tegen.
En die vallen dus af. Toch wel duidelijk op zich.
En ik kan mij ook niet voorstellen dat je daarvan houdt, alleen schijnbaar zijn er dus wel mensen die dat minder bezwaarlijk vinden (wat ik mij niet kan voorstellen)
dat jaquote:
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.quote:
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"
Nooit iemand horen zeggen dat hij van "onverzorgde gore wijven" hield ofzo
haha, mannen met grote handen hebben het dan lastiger dan mannen met kleine handen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanaf dat ze niet meer volledig in mijn handen passen? Hehe.
Rond? Als in 150 kilo rond?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.
[..]
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$
daar gaan mijn kansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.
[..]
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$
dmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Had gisteren plaatjes gevonden van een heerlijke vrouw, maar Kaneel vindt haar een vadsig varken.Helaas kan ik ze niet posten hier, want te veel naakt.
Gatverdamme.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Had gisteren plaatjes gevonden van een heerlijke vrouw, maar Kaneel vindt haar een vadsig varken.Helaas kan ik ze niet posten hier, want te veel naakt.
Dus zij is niet echt rond, alleen jij bent gewoon iel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme.
[..]
Dat zei ik niet.
Ik zei dat ze een pens had en dikke dijen.
Haar ene dij is net zo groot als mijn romp.
Neuh, maat 38/40 zoiets denk ik.quote:
Weet niet, als ik het niet zie, dan wel, anders zou ik het denk ik wel een afknapper vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar gaan mijn kansenhad me bijna laten ombouwen.
Hoe zou je daar eigenlijk over denken? Een post-op transgender?
Ik dik (HAHAHAHA) het een beetje aan om de spanning op te voeren, he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zei ik niet.
Ik zei dat ze een pens had en dikke dijen.
Haar ene dij is net zo groot als mijn romp.
Ik ben best wel meer dan een beetje aan de forse kant.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus zij is niet echt rond, alleen jij bent gewoon iel?
Ik kan er niks op doen dat jij op tubbies valt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dik (HAHAHAHA) het een beetje aan om de spanning op te voeren, he.En ze heeft absoluut geen pens overigens.
Even naar iedereen gedmd.
Moest checken of het niet een chick was die ik had gedatequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, maat 38/40 zoiets denk ik.
[..]
Weet niet, als ik het niet zie, dan wel, anders zou ik het denk ik wel een afknapper vinden.
[..]
Ik dik (HAHAHAHA) het een beetje aan om de spanning op te voeren, he.En ze heeft absoluut geen pens overigens.
Even naar iedereen gedmd.
Daar zijn spoilers voor. Maar hoezo vadsig?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Niet haten op een mooi paar borsten kaneelquote:
Geen foto's van mij op internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu nog een foto van de romp van kaneel en we kunnen vergelijken
Ik haat op wat ik wil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Niet haten op een mooi paar borsten kaneel
Deepweb staat vol met jouw fotosquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen foto's van mij op internet
Irl mag ook hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen foto's van mij op internet
[..]
Ik haat op wat ik wil.
#rebels.
Jij rebelse vlegelquote:
hosselpoging gespot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Irl mag ook hoor.
En tja.. je wil het wel, maar je vindt het niet mooi?
Hoeveel btc ervoor gekregen?quote:
De mensen hier hebben me al gezien, die weten wel dat ik een chubby ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Irl mag ook hoor.
En tja.. je wil het wel, maar je vindt het niet mooi?
Tevergeefse hosselpoging.quote:
100 LTC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel btc ervoor gekregen?
[..]
De mensen hier hebben me al gezien, die weten wel dat ik een chubby ben.
[..]
Tevergeefse hosselpoging.
Het is mij niet opgevallen op die meet, maar dat zei ik je toen ook al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
De mensen hier hebben me al gezien, die weten wel dat ik een chubby ben.
Ik heb geen chick hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
100 LTC.
tevergeefs? vertel. heb je een chick?of is ze lelijk.
En laten we hopen dat je me niet nakend hoeft te zien om het te bewijzen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef yats het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen op die meet, maar dat zei ik je toen ook al.
Traantje van geluk weggepinktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen chick hoor.ben je gek.
Geen idee of ze lelijk is. Maar mijn hart slaat slechts voor 1.
zware struggles.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Samzz het volgende:
Brrr, ik heb een vest aan. In augustus. Tyfus.
Jij ook al? Ik voel me al 3 dagen als een overreden crashtest dummy. Verdomme man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
zware struggles.
Ik ben verkouden.
echt fucked up.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik voel me al 3 dagen als een overreden crashtest dummy. Verdomme man.
In 3 dagen meer zakdoekjes gebruikt dan in de rest van mijn leven.
Nou, struggles, hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
zware struggles.
Ik ben verkouden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt fucked up.
niet kunnen trainen, wilde uitgaan, na 2,5 biertjes helemaal draaierig, wtf.
Maar nieuwe pc is nu in emballage, dus dat is nice. Als ik echt goed ziek ga worden kan ik tenminste onder een dekentje voor de pc liggen.
Ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeer je bij te staan in je pijn.Wees dankbaar.
Damn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest gisteren het slot van mijn brievenbus vervangen. Ben een uur bezig geweest erbij omdat ik geen adem kreeg en duizelig was.
Zie je wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
semi, maar je hebt wel gelijk. Kutweer.
Gelukkig over een paar weekjes op vakantie
Dat sla ik over. No offence verder overigens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
En laten we hopen dat je me niet nakend hoeft te zien om het te bewijzen.
Ik zit in een tanktop in de zon...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
's avonds weer lekker echt onder de wol kruipen, ipv een dekbedovertrekje
Say what?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit in een tanktop in de zon...
Warrummmm
Ik geloofde je wel hoor.quote:
In de voortuin. Althans dat zat ik. Nu op weg naar schoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloofte je wel hoor.
Waar zit je nu dan?
Om Samzz te pestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is alleen leuk met gezelschapquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
's avonds weer lekker echt onder de wol kruipen, ipv een dekbedovertrekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |