Oh oh, een vrouw die je wil veranderen, kijk uit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
mooi, maar ze is wel benieuwd hoe ik er zonder dreads uit zou zien. Ze neigt steeds wel meer naar afknippen volgens mij.
dat wil elke vrouw tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oh, een vrouw die je wil veranderen, kijk uit!
Op wat voor een vrouw val jij (qua uiterlijk alleen dan), of heb je niet echt een vast type?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat willen ze uiteindelijk allemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
neequote:
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op wat voor een vrouw val jij (qua uiterlijk alleen dan), of heb je niet echt een vast type?
Een beetje stevig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, niet echt, nee. Het liefst niet alternatief gekleed en verzorgd, maar dat is ook redelijk standaard. Oh en een beetje bleek vind ik wel mooi.
Nee, maar toch kom je ze vaak genoeg tegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"
Nooit iemand horen zeggen dat hij van "onverzorgde gore wijven" hield ofzo
mensen die zelf ook niet echt van de hygiene zijn hebben het wellicht niet doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar toch kom je ze vaak genoeg tegen.
En die vallen dus af. Toch wel duidelijk op zich.
En ik kan mij ook niet voorstellen dat je daarvan houdt, alleen schijnbaar zijn er dus wel mensen die dat minder bezwaarlijk vinden (wat ik mij niet kan voorstellen)
dat jaquote:
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.quote:
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
verzorgd. Hehe. Net als "ik hou van lekker eten"
Nooit iemand horen zeggen dat hij van "onverzorgde gore wijven" hield ofzo
haha, mannen met grote handen hebben het dan lastiger dan mannen met kleine handen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanaf dat ze niet meer volledig in mijn handen passen? Hehe.
Rond? Als in 150 kilo rond?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.
[..]
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$
daar gaan mijn kansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, oké, dat ook, maar ik prefereer de term rond.
[..]
Klopt, maar ik ben best kritisch op dat gebied. :$
dmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Had gisteren plaatjes gevonden van een heerlijke vrouw, maar Kaneel vindt haar een vadsig varken.Helaas kan ik ze niet posten hier, want te veel naakt.
Gatverdamme.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Had gisteren plaatjes gevonden van een heerlijke vrouw, maar Kaneel vindt haar een vadsig varken.Helaas kan ik ze niet posten hier, want te veel naakt.
Dus zij is niet echt rond, alleen jij bent gewoon iel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme.
[..]
Dat zei ik niet.
Ik zei dat ze een pens had en dikke dijen.
Haar ene dij is net zo groot als mijn romp.
Neuh, maat 38/40 zoiets denk ik.quote:
Weet niet, als ik het niet zie, dan wel, anders zou ik het denk ik wel een afknapper vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar gaan mijn kansenhad me bijna laten ombouwen.
Hoe zou je daar eigenlijk over denken? Een post-op transgender?
Ik dik (HAHAHAHA) het een beetje aan om de spanning op te voeren, he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zei ik niet.
Ik zei dat ze een pens had en dikke dijen.
Haar ene dij is net zo groot als mijn romp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |