Kluisberg opfietsen, pittig jongetjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende week weer naar oudenaarde voor stuk van ronde van vlaanderen. Vriendinnetje gaat ook mee. Heb gezegd dat er in dit stuk van belgie net geen kasseien liggen.
Haha dat wordt lachen.
Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg, Steenbeekdries, Taaienberg, Muziekberg, Kruisberg, Hoogberg, Mont de l'Enclus en als kasseistroken o.a. Mariaborrestraat, afdaling Stationsberg,...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kluisberg opfietsen, pittig jongetje
In Kwaremont brouwen ze lekker bierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg, Steenbeekdries, Taaienberg, Muziekberg, Kruisberg, Hoogberg, Mont de l'Enclus en als kasseistroken o.a. Mariaborrestraat, afdaling Stationsberg,...
Dit rondje
Taaienbergquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg, Steenbeekdries, Taaienberg, Muziekberg, Kruisberg, Hoogberg, Mont de l'Enclus en als kasseistroken o.a. Mariaborrestraat, afdaling Stationsberg,...
Dit rondje
Ik ga voor een mooie tijd op de koppenberg en kruisberg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
TaaienbergDaar kan je ze roosteren op de kasseien en een demarrage uit de kuiten persen.
nee ik fiets en zwem principieel nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Polen kunnen teringgoed fietsen, probeer het zelf ook eens.
Majkagod
Lollerkowski
Gayquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik fiets en zwem principieel niet
Neh kutweer. Zodra het deze week lekker weer is ga ik naar m'n ouders en fiets ik terug naar Eindje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij al begonnen trouwens?
kan niet eens zwemmen. ik had het al vroeg begrepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zwemmen wordt je impotent van en van fietsen lelijk dus ik begrijp je volkomen
Iemand halfdood slaan ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fietsen geeft echt een teringlekkere high.
Dat is met veel sporten zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fietsen geeft echt een teringlekkere high. Beter en vooral ook gezonder dan sossa.
Hoeveel km is dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh kutweer. Zodra het deze week lekker weer is ga ik naar m'n ouders en fiets ik terug naar Eindje.
Ja, maar met duursporten toch meer. Voetbal voelt ook wel goed na afloop maar niks vergeleken met een paar uur lang echt diep gaan op de fiets.quote:
Ik nomineer GGMMquote:
Denk dat je het beste met knooppunten een route kan maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
80 ofzo. Weet niet helemaal hoe de fietsroute loopt
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat je het beste met knooppunten een route kan maken.
Tielquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rotterdam - Tiel - Eindhoven - Rotterdam is 260. Das toch net wat te ver
dat is waar, niks voor mij, hardlopen ook nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar met duursporten toch meer. Voetbal voelt ook wel goed na afloop maar niks vergeleken met een paar uur lang echt diep gaan op de fiets.
als je zwaar lift ook goed gevoel achterafquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar met duursporten toch meer. Voetbal voelt ook wel goed na afloop maar niks vergeleken met een paar uur lang echt diep gaan op de fiets.
Wacht maar tot Madame_Paon tijdens een concertje van Green Day de hele tijd op je rug wil zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je zwaar lift ook goed gevoel achteraf
Bestaat Green Day nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht maar tot Madame_Paon tijdens een concertje van Green Day de hele tijd op je rug wil zitten.
Vast wel. Denk ik.quote:
twitter:AT5 twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 11:22:56Sabine wil heel graag studeren en heeft daar alles voor over http://t.co/2SM4xL9EbX http://t.co/7jwKCFp1pT reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
twitter:AT5 twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 11:22:56Sabine wil heel graag studeren en heeft daar alles voor over http://t.co/2SM4xL9EbX http://t.co/7jwKCFp1pT reageer retweet
Ik ben meer fan van de studentjes in brazzers die wat geld zoeken om te studeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
De volksautistenkaravaan is weer aan wal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso wat is er mis in het feyenoordtopic
laag niveauquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso wat is er mis in het feyenoordtopic
Als geel geen spits heeft op 1 september kunnen ze dat topic beter een maand preventief sluiten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Albanus het volgende:
[..]
De volksautistenkaravaan is weer aan wal.
RetRy32 en Piet_Piraat even samen de rimboe insturen om een oplossing voor hun abominabele postgedrag te zoeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als geel geen spits heeft op 1 september kunnen ze dat topic beter een maand preventief sluiten.
Eindelijk weer een renner waar de gewone man zich mee kan identificeren.quote:
Op de dag dat ik zo viesdik ben verdrink ik mezelf in een pan frituurvet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Eindelijk weer een renner waar de gewone man zich mee kan identificeren.
zo zie je ze meestal, bierbuiken en dan schreeuwen dat ze er aan komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Eindelijk weer een renner waar de gewone man zich mee kan identificeren.
Op lichtere fietsen dan de profs mee mogen rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zie je ze meestal, bierbuiken en dan schreeuwen dat ze er aan komen
Keldermerckxquote:Kelderman blij met vierde plek: 'Dit had ik niet verwacht'
Gepubliceerd: 25 augustus 2014 20:09 | Laatst gewijzigd: 25 augustus 2014 22:40
Wilco Kelderman verbaasde zichzelf maandag met een vierde plaats in de derde etappe van de Ronde van Spanje.
De Nederlander van Belkin kon in de slotfase van de rit naar Arcos de la Frontera met de besten mee en staat nu elfde in het klassement.
"Ik ben heel blij, dit had ik niet verwacht", aldus een tevreden Kelderman. "Het was een zware etappe vandaag. Met nog anderhalve kilometer te gaan werd het parcours erg steil."
"Vanaf dat punt was het gewoon één lange sprint naar de eindstreep", beschreef de 23-jarige Kelderman de zwaarte van de laatste kilometers. "Ik verzuurde overal."
Ok omdat Jr er niet is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef Albanus het volgende:
Makkelie weer eens geen Eredivisieduel. Twee wedstrijden gefloten, iedere keer een groot drama.
Krijgt vast wel weer een Jupiler League wedstrijdje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok omdat Jr er niet is.
Hij heeft dit weekend dus een MAKKELIEK programma.
badum tss
Prima. Ik begin me al een beetje thuis te voelen in deze knotsgekke micky mouse stad aan de maas.quote:
Natuurlijk. Probleem is alleen dat ie stijf rechts is. Dat moet ik er nog even uitslaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima. Ik begin me al een beetje thuis te voelen in deze knotsgekke micky mouse stad aan de maas.
Hoe is het met de kleine? Kan ie al voetballen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Probleem is alleen dat ie stijf rechts is. Dat moet ik er nog even uitslaan.
Twee jaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Probleem is alleen dat ie stijf rechts is. Dat moet ik er nog even uitslaan.
Of juist 2 linkerschoenen. Dan voelt het vanzelf natuurlijker om enkel met de linkervoet te spelen zonder dat hij het zelf doorheeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdens het voetballen alleen zn linkerschoentje aandoen en dan spelen met zo'n oude leren bal met veter.
Vorige week was het Lille - Porto toch, waarom niet gewoon de return dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef Albanus het volgende:
NOS zendt vanavond Celtic tegen Maribor uit, boeeeeeeeeeee.
Waarom niet Boekarest - Ludogoretsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef Albanus het volgende:
NOS zendt vanavond Celtic tegen Maribor uit, boeeeeeeeeeee.
Joost mag het weten. TeringNOS. Werkelijk, wie zit er op Sjeltic tegen een pauperoostblok team te wachten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week was het Lille - Porto toch, waarom niet gewoon de return dan?
2 Nederlandse toppers aan het werkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week was het Lille - Porto toch, waarom niet gewoon de return dan?
Martins Indi en spoedig Clasie speelt natuurlijk ook gewoon bij Porto...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 Nederlandse toppers aan het werk
Ik gok maar wat en Sport1 heeft wel keusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martins Indi en spoedig Clasie speelt natuurlijk ook gewoon bij Porto...
Ach. Ik heb toch niet bijzonder veel zin in voetbal.
Gefeliciteerd johannesquote:Groningen telt bijna 200.000 inwoners
De gemeente Groningen verwacht ergens in september de grens van 200.000 inwoners te passeren.
Groningen telt bijna 200.000 inwoners
Stadjer nummer 200.000 meldt zich vermoedelijk in september, meldt het Dagblad van het Noorden dinsdag. In deze periode schrijven veel studenten zich in als inwoner.
Als Groningen meer dan 200.000 inwoners telt, heeft dat vooral invloed op de gemeentelijke politiek.
Als Groningen op 1 januari 2017 nog steeds meer dan 200.000 inwoners telt, worden bij de gemeenteraadsverkiezingen namelijk 45 gemeenteraadsleden gekozen. Nu zijn dat er 39.
De groei naar 45 raadsleden zou betekenen dat de raadzaal in het Stadhuis verbouwd moet worden. Als Groningen de 200.000 inwoners passeert, mogen er ook negen wethouders aangesteld worden. Nu is het maximum acht, al telt Groningen er vijf.
Op 1 januari van dit jaar telde de stad Groningen 198.281 inwoners.
En roken dan wel verbieden op de tribunesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Hehe, gezellige omgeving in Luik wel
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken niemandquote:
Godverdommetwitter:ikbendries twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 11:55:15Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C gezellig gaat winkelen.. reageer retweet
Context?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdommetwitter:ikbendries twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 11:55:15Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C gezellig gaat winkelen.. reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dave_roelvink.html
Ik ben Sierd moe na VI-Oranjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dave_roelvink.html
Ik vond dit ook een beetje vergezocht ja. Zo overduidelijk dat ie hier vooraf al op had zitten broeden en dan is de uitwerking toch vrij matig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Sierd moe na VI-Oranje. Hij wil te makkelijk scoren.
Luik is net zo droevig als naar een account switchen met de naam Albanusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je vakantie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Luik is net zo droevig als naar een account switchen met de naam Albanus
Nee werk geen 80 uur meerquote:
Met Clapanus is er wel heel wat misquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Luik is net zo droevig als naar een account switchen met de naam Albanus
Jeetje. En dat uit de mond van een man met +- 100 accounts.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met Clapanus is er wel heel wat mis
15 en die andere zijn overleden aan bansquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jeetje. En dat uit de mond van een man met +- 100 accounts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |