Kluisberg opfietsen, pittig jongetjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende week weer naar oudenaarde voor stuk van ronde van vlaanderen. Vriendinnetje gaat ook mee. Heb gezegd dat er in dit stuk van belgie net geen kasseien liggen.
Haha dat wordt lachen.
Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg, Steenbeekdries, Taaienberg, Muziekberg, Kruisberg, Hoogberg, Mont de l'Enclus en als kasseistroken o.a. Mariaborrestraat, afdaling Stationsberg,...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:11 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kluisberg opfietsen, pittig jongetje
In Kwaremont brouwen ze lekker bierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg, Steenbeekdries, Taaienberg, Muziekberg, Kruisberg, Hoogberg, Mont de l'Enclus en als kasseistroken o.a. Mariaborrestraat, afdaling Stationsberg,...
Dit rondje
Taaienbergquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg, Steenbeekdries, Taaienberg, Muziekberg, Kruisberg, Hoogberg, Mont de l'Enclus en als kasseistroken o.a. Mariaborrestraat, afdaling Stationsberg,...
Dit rondje
Ik ga voor een mooie tijd op de koppenberg en kruisberg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:14 schreef Albanus het volgende:
[..]
TaaienbergDaar kan je ze roosteren op de kasseien en een demarrage uit de kuiten persen.
nee ik fiets en zwem principieel nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Polen kunnen teringgoed fietsen, probeer het zelf ook eens.
Majkagod
Lollerkowski
Gayquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik fiets en zwem principieel niet
Neh kutweer. Zodra het deze week lekker weer is ga ik naar m'n ouders en fiets ik terug naar Eindje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij al begonnen trouwens?
kan niet eens zwemmen. ik had het al vroeg begrepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zwemmen wordt je impotent van en van fietsen lelijk dus ik begrijp je volkomen
Iemand halfdood slaan ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fietsen geeft echt een teringlekkere high.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |