Eindelijk weer een renner waar de gewone man zich mee kan identificeren.quote:
Op de dag dat ik zo viesdik ben verdrink ik mezelf in een pan frituurvet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Eindelijk weer een renner waar de gewone man zich mee kan identificeren.
zo zie je ze meestal, bierbuiken en dan schreeuwen dat ze er aan komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Eindelijk weer een renner waar de gewone man zich mee kan identificeren.
Op lichtere fietsen dan de profs mee mogen rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zie je ze meestal, bierbuiken en dan schreeuwen dat ze er aan komen
Keldermerckxquote:Kelderman blij met vierde plek: 'Dit had ik niet verwacht'
Gepubliceerd: 25 augustus 2014 20:09 | Laatst gewijzigd: 25 augustus 2014 22:40
Wilco Kelderman verbaasde zichzelf maandag met een vierde plaats in de derde etappe van de Ronde van Spanje.
De Nederlander van Belkin kon in de slotfase van de rit naar Arcos de la Frontera met de besten mee en staat nu elfde in het klassement.
"Ik ben heel blij, dit had ik niet verwacht", aldus een tevreden Kelderman. "Het was een zware etappe vandaag. Met nog anderhalve kilometer te gaan werd het parcours erg steil."
"Vanaf dat punt was het gewoon één lange sprint naar de eindstreep", beschreef de 23-jarige Kelderman de zwaarte van de laatste kilometers. "Ik verzuurde overal."
Ok omdat Jr er niet is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef Albanus het volgende:
Makkelie weer eens geen Eredivisieduel. Twee wedstrijden gefloten, iedere keer een groot drama.
Krijgt vast wel weer een Jupiler League wedstrijdje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok omdat Jr er niet is.
Hij heeft dit weekend dus een MAKKELIEK programma.
badum tss
Prima. Ik begin me al een beetje thuis te voelen in deze knotsgekke micky mouse stad aan de maas.quote:
Natuurlijk. Probleem is alleen dat ie stijf rechts is. Dat moet ik er nog even uitslaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima. Ik begin me al een beetje thuis te voelen in deze knotsgekke micky mouse stad aan de maas.
Hoe is het met de kleine? Kan ie al voetballen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Probleem is alleen dat ie stijf rechts is. Dat moet ik er nog even uitslaan.
Twee jaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Probleem is alleen dat ie stijf rechts is. Dat moet ik er nog even uitslaan.
Of juist 2 linkerschoenen. Dan voelt het vanzelf natuurlijker om enkel met de linkervoet te spelen zonder dat hij het zelf doorheeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdens het voetballen alleen zn linkerschoentje aandoen en dan spelen met zo'n oude leren bal met veter.
Vorige week was het Lille - Porto toch, waarom niet gewoon de return dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef Albanus het volgende:
NOS zendt vanavond Celtic tegen Maribor uit, boeeeeeeeeeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |