De TT was dan ook voor jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel aangenaam gezelschap
Ik ben een groot fanquote:
Ja het is echt koud, en deze week gaat het niet beter worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Tering, het is augustus en ik heb m'n pandavest aan omdat 't zo koud is.
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Curry met rijst is dan ook smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pittig niet zo, maar heb wel eens naanbrood gegeten. Was best lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Ja, op zich wel. Ik zal eens recepten opzoeken, danquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Dat hangt van de soort curry af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Curry met rijst is dan ook smerig.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Nee, ik ben geen rijst-fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer vanquote:
Dan vallen een aantal curry's af. Maar het gros kan ook met naanbrood zoals myraela al zegt.quote:
Het is een zacht pan gebakken brood. Thuis krijg je het niet precies zoals het hoort omdat ze het normaal op hogere temperatuur bakken. Maar het is wel lekkerder als je het zelf maakt dan die supermarkt dingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer van
Ik lust wel rijst, hoor. Het staat alleen niet bovenaan de lijst 'lekkere dingen'quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dan vallen een aantal curry's af. Maar het gros kan ook met naanbrood zoals myraela al zegt.
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
Rijst vlakt de curry een beetje af, dat vind ik zonde. Maar ik ben sowieso geen enorme rijsteter.
Met naanbrood.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?
Bami > rijstquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt goedkun je het ook a la roti eten
als je maar wilquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.Het brood kan je niet rollen.
Stukjes afbreken en het dan gebruiken om het vlees+groente op te pakkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.Het brood kan je niet rollen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Stukjes afbreken en het dan gebruiken om het vlees+groente op te pakken
Ik eet het zoals jij. Sophisticated.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsk, tsk, prinsesjequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet het zoals jij. Sophisticated.
Je snijdt ze toch wel schuin af hequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Wij zijn gewoon nette vrouwen, wij eten netjes.
Ik eet zelfs mijn boterhammen met mes en vork. Dan vind ik ze lekkerder dan als ik ze met m'n handen eet.
Ieder zijn meug. Ik gebruik mijn tien gebodenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik eet zelfs mijn boterhammen met mes en vork. Dan vind ik ze lekkerder dan als ik ze met m'n handen eet.
Tosti's wel jaquote:
Boterhammen eet ik niet met mes en vork, maar ik eet sowieso weinig brood.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Tosti's moet je heel laten. Dan kun je eerst de korstjes met ketchup opeten en heb je daarna nog een heerlijk groot middenstuk die je als laatst kunt opeten.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti's moet je heel laten. Dan kun je eerst de korstjes met ketchup opeten en heb je daarna nog een heerlijk groot middenstuk die je als laatst kunt opeten.
Stiekem is het wel de waarheid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Voor als je het echt netjes wil
Of nou ja, sophisticated.
[ afbeelding ]
Voor een high tea moeten de korstjes er ook nog af toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem is het wel de waarheid.Als ik boterhammen voor een lunch-to-go maak dan snij ik ze recht. Als ik een high tea maak dan snij ik ze schuin. Wat stom eigenlijk.
Pinda'squote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een stel volwassenen van het platteland die praten over een aanrijding met een persoon in de trein.
"De vakantie is bijna afgelopen en dan willen ze niet aan het werk."
Hoe fucking ignorant kan je zijn zeg.IQ van een pinda.
Dan zou ik er echt moeite mee hebben om mijn mond dicht te houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een stel volwassenen van het platteland die praten over een aanrijding met een persoon in de trein.
Doen ze vaak wel. Maar als ik goed brood haal, dan laat ik de korsten er gewoon aanzitten hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Voor een high tea moeten de korstjes er ook nog af toch?
Enne tsja, eten blijft toch ook iets psychologisch hebben he, aankleding matters
True, als je vers brood hebt, zijn de korsten het lekkerstquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen ze vaak wel. Maar als ik goed brood haal, dan laat ik de korsten er gewoon aanzitten hoor.
Ik zit me hier ook heel erg in te houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt moeite mee hebben om mijn mond dicht te houden.
Zit je nu in een trein die iemand aangereden heeft?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit me hier ook heel erg in te houden.
Ik heb ooit eens in een trein gezeten die iemand aan heeft gereden. Het was doodsaai, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zit je nu in een trein die iemand aangereden heeft?
Iedere dag wat anders, hier. Maar wij eten er dan ook met minimaal vier man van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Wij doen een week met een brood en halen gewoon saai maar gezond een volkorenbrood elke keer.
Ik zie het gewoon als een grapje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Me too. Maar ik heb dan ook sowieso een hekel aan voor de trein springen, dus dan is het makkelijk grapjes maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als een grapje.
Mag ik even ruiken? *vieze man stemmetje*quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
Boooooh, mijn jurkje ruikt zooo lekker. Schone wasmachines zijn de bomb.
Pandavest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Tering, het is augustus en ik heb m'n pandavest aan omdat 't zo koud is.
Gratis bij 100 pandapunten.quote:
Pff dan moet Faxie inmiddels wel een hele kast vol hebbenquote:
En jij een aparte villa.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dan moet Faxie inmiddels wel een hele kast vol hebben
Een vest van teddyfleece met oogjes en oortjes op de muts. Like a panda.quote:
Als maagd kan je geen pandapunten hebbenquote:
Het slaat vooral de plank mis door alle mensen die wel een filmpje maken, want dat is zo tof en stoer. Maar niet wijzen op het fonds of de donaties.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Serieus. Mensen zijn achterlijk. Die nieuwe nominaties, bak ijswater over je kop om ALS bekender te maken. De tekst:
Binnen 24 uur een filmpje, anders 75 euro naar Stichting ALS.
Ben ik gek of schiet dit de plank volledig mis.
De actie heeft al een aanzienlijk bedrag opgehaald voor de stichting, alleen natuurlijk genoeg mensen die het alleen doen voor hun eigen imago.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Serieus. Mensen zijn achterlijk. Die nieuwe nominaties, bak ijswater over je kop om ALS bekender te maken. De tekst:
Binnen 24 uur een filmpje, anders 75 euro naar Stichting ALS.
Ben ik gek of schiet dit de plank volledig mis.
Dat weet ik, maar bovenstaande slaat volledig de plank mis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
De actie heeft al een aanzienlijk bedrag opgehaald voor de stichting, alleen natuurlijk genoeg mensen die het alleen doen voor hun eigen imago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook 10.000 dollar doneren en anderen aansporen dat te doen ipv mee te doen aan de ice bucket challenge?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
Sheen is een imbeciel, wat hij ook doet.
Jup.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook 10.000 dollar doneren en anderen aansporen dat te doen ipv mee te doen aan de ice bucket challenge?
Iedereen is snel de icebucket challenge doenquote:
Ja is de gekte hier ook al aangeslagen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen is snel de icebucket challenge doen
Ik hoop het nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja is de gekte hier ook al aangeslagen?
Het is sowieso een achterlijk iets. Wat meer 'awareness' voor die ziekte, prima. Maar de meeste doen het daar niet eens om.quote:
Welcome to the worldquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is sowieso een achterlijk iets. Wat meer 'awareness' voor die ziekte, prima. Maar de meeste doen het daar niet eens om.
Dat is een veel beter idee ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
De Ice Bucket Challenge. Een emmer met ijs, en flesjes bier erin. En dat is geen challenge, maar wel lekker.
DAT IS NIET GRAPPIGquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dan moet Faxie inmiddels wel een hele kast vol hebben
He dat is jammer, dat heb ik (net) niet gered.quote:
Als je nog student bent 1 per week, als je geen student bent 1 per maandquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe lang geen sex = 1 pandapunt ook alweer?
Nja dan heb je het in elk geval niet koud de komende winter, en zoals het vest omschreven wordt klinkt deze ook nog eens best leuk, dus.. *glas halfvol versie*quote:
Stomme panda'squote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dan heb je het in elk geval niet koud de komende winter, en zoals het vest omschreven wordt klinkt deze ook nog eens best leuk, dus.. *half halfvol versie*
Trek het je niet aan fax. Ik vind het best een leuk vest eerlijk gezegd. Maar ja, ik heb ook op een studentenfeest de hele avond in een speciaal voor mij gemaakt 'pandashirt' rond gelopen vanwege een weddenschap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Trek het je niet aan fax. Ik vind het best een leuk vest eerlijk gezegd. Maar ja, ik heb ook op een studentenfeest de hele avond in een speciaal voor mij gemaakt 'pandashirt' rond gelopen vanwege een weddenschap.Schaamte is overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mocht ik je een keer treffen laat ik je de foto wel zien. Ik denk dat je je dan echt af gaat vragen of ik echt geen schaamte hebquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
Kruip dadelijk lekker in bed en weer 2 afleveringen van NCIS: Los Angeles kijken. Morgen een beetje uitslapen.
[..]
Schaamte is overrated
Hou ik je aanquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Mocht ik je een keer treffen laat ik je de foto wel zien. Ik denk dat je je dan echt af gaat vragen of ik echt geen schaamte heb
Fax!quote:
Jijquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bromances genoeg hier, kusjekroel enall over the place hier altijd.
Jij weet het meid. Jij weet het.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bromances genoeg hier, kusjekroel enall over the place hier altijd.
Ja ik was gewoon even jaloers.. hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij weet het meid. Jij weet het.
En we houden ook van jou hoor
Geen probleem, een beetje schaamte is niet erg.quote:
Niet nodig hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik was gewoon even jaloers.. haha
Wees maar niet jaloers hoor. Genoeg liefde voor jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik was gewoon even jaloers.. haha
Ik heb meer zelfspot denk ik. Ik vind het nooit erg als ik mezelf in de zeik zet om anderen een lach te bezorgenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Geen probleem, een beetje schaamte is niet erg.
Dat is herkenbaar. Alhoewel het (helaas) niet altijd op gaatquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb meer zelfspot denk ik. Ik vind het nooit erg als ik mezelf in de zeik zet om anderen een lach te bezorgen
Even een hele totaal zinloze vraag, maar heb jij eigenlijk überhaupt wel een fax?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees maar niet jaloers hoor. Genoeg liefde voor jou![]()
Ach, het komt ook wel door het feit dat ik anderen wel eens in de maling neem. En dan kan je wat terug verwachten. Vind ik niet erg, er zijn genoeg dingen die ik nog lang zal moeten horenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar. Alhoewel het (helaas) niet altijd op gaat
Zinvol, want ik moest gniffelenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even een hele totaal zinloze vraag, maar heb jij eigenlijk überhaupt wel een fax?
Ook dat is herkenbaar. Alhoewel ik vaker mensen in de zeik moet zetten denk ik. Maar als ik het doe, doe ik het wel meteen goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, het komt ook wel door het feit dat ik anderen wel eens in de maling neem. En dan kan je wat terug verwachten. Vind ik niet erg, er zijn genoeg dingen die ik nog lang zal moeten horen
Nouja ik heb een scanner, dus die kan je als fax gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even een hele totaal zinloze vraag, maar heb jij eigenlijk überhaupt wel een fax?
Ligt uiteraard wel aan de manier waarop. De meesten weten wel dat ik het niet meen en ik zal ook nooit iemand hatelijk pakken of vernederen. Dan is het niet leuk meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar. Alhoewel ik vaker mensen in de zeik moet zetten denk ik. Maar als ik het doe, doe ik het wel meteen goed.
Nee dus hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb een scanner, dus die kan je als fax gebruiken
Nee, al heb ik daar nu wel zin in, bedankt (NOT!)quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
En heb jij een doos koekjes van Lu dan?
En ik weet nu zeker dat ik moe ben, anders had ik dit nooit getypt, want ik zie je inkoppertjes naar 'zin hebben' al voorbij komen gok ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, al heb ik daar nu wel zin in, bedankt (NOT!)
Zo slecht dat hij eigenlijk nog goed is ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
En heb jij een doos koekjes van Lu dan?
Kon het niet laten, maar:quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, al heb ik daar nu wel zin in, bedankt (NOT!)
Dat sowieso. Helaas denken sommige mensen daar anders over en ben ik in het verleden weleens flink het haasje geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt uiteraard wel aan de manier waarop. De meesten weten wel dat ik het niet meen en ik zal ook nooit iemand hatelijk pakken of vernederen. Dan is het niet leuk meer.
Waar zie je ons voor aan? Een stel sexueel gefrustreerde pubers?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik weet nu zeker dat ik moe ben, anders had ik dit nooit getypt, want ik zie je inkoppertjes naar 'zin hebben' al voorbij komen gok ik.
Tsja Fax is wakker en heeft een reputatie hoog te houden.. dus..quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar zie je ons voor aan? Een stel sexueel gefrustreerde pubers?
Don't answer that
Ik ook, maar daar sta ik nu wel boven. Al was dat meer pesterijen en dat soort zaken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Helaas denken sommige mensen daar anders over en ben ik in het verleden weleens flink het haasje geweest.
Ach, beetje popcorn erbij en genieten zeg ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja Fax is wakker en heeft een reputatie hoog te houden.. dus..
Ik heb er nooit een gehad hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed nieuws toch, betekend dat je met je tijd meegaat!
Checkquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar sta ik nu wel boven. Al was dat meer pesterijen en dat soort zaken.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo slecht dat hij eigenlijk nog goed is ook.
[..]
Kon het niet laten, maar:
[ afbeelding ]
Kom maar langs, zal ik iets anders hooghouden voor jequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja Fax is wakker en heeft een reputatie hoog te houden.. dus..
Nice one, net als je denkt dat je veilig iets kan typen....quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, zal ik iets anders hooghouden voor je
Haha nooit je verdediging laten zakkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nice one, net als je denkt dat je veilig iets kan typen....
Ik wilde hem inkoppen Fax, maar ik liet de eer aan jou. Aardig van me he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, zal ik iets anders hooghouden voor je
Mwah, 12 jaar lang als het niet meer is. En nu kan ik ze uitlachen omdat ik ondanks mijn huidige werkloosheid toch meer heb bereikt dan zij.quote:
Je bent een schatjequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde hem inkoppen Fax, maar ik liet de eer aan jou. Aardig van me he?
[..]
Mwah, 12 jaar lang als het niet meer is. En nu kan ik ze uitlachen omdat ik ondanks mijn huidige werkloosheid toch meer heb bereikt dan zij.
Nee ik pas wel op, veel te bang dat als ik mijn verdediging laat zakken, dat jij dan wat anders laat zakken. Shit, ik moet echt nog even oefenenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nooit je verdediging laten zakken
Als je je verdediging laat zakken, stijgt mijn strijdvaardigheid tot grote hoogtequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee ik pas wel op, veel te bang dat als ik mijn verdediging laat zakken, dat jij dan wat anders laat zakken. Shit, ik moet echt nog even oefenen
Awwwquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee ik pas wel op, veel te bang dat als ik mijn verdediging laat zakken, dat jij dan wat anders laat zakken. Shit, ik moet echt nog even oefenen
Zie ik hier dan toch een stijgende lijn?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je je verdediging laat zakken, stijgt mijn strijdvaardigheid tot grote hoogte
Check, al was het bij mij 'maar' iets van 8 jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
Mwah, 12 jaar lang als het niet meer is. En nu kan ik ze uitlachen omdat ik ondanks mijn huidige werkloosheid toch meer heb bereikt dan zij.
Ze worden ook steeds mooier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awww
[..]
[..]
Zie ik hier dan toch een stijgende lijn?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels overheen gegroeid. Harde zielquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Check, al was het bij mij 'maar' iets van 8 jaar.
Maar jij bent ook classyquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze worden ook steeds mooier.
Net iets meer classy, niet zo lomp.
Zout erbij?quote:
Ik denk niet dat je er ooit echt overheen bent, maar het kan wel zover weggezakt zijn dat het je leven niet (meer) beïnvloed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben er inmiddels overheen gegroeid. Harde ziel
Kan ook. Soms denk ik er nog wel eens aan maar dat vergeet ik ook weer snel. Ik ben trots op wat ik bereikt heb in mijn leven en wat ik nog wil bereiken. Daar zal mijn verleden me echt niet bij in de weg gaan staan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er ooit echt overheen bent, maar het kan wel zover weggezakt zijn dat het je leven niet (meer) beïnvloed.
Tegenslag zorgt voor een sterkere persoonlijkheid over het algemeen, om er maar eens even een cliché in te gooien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ook. Soms denk ik er nog wel eens aan maar dat vergeet ik ook weer snel. Ik ben trots op wat ik bereikt heb in mijn leven en wat ik nog wil bereiken. Daar zal mijn verleden me echt niet bij in de weg gaan staan.
Als ik het vergelijk met de 'pesters' heb ik het zeker niet slecht gedaan. Het heeft heel af en toe nog enige invloed bij mij, maar dan denk ik er snel aan wat ik allemaal bereikt hebt en die pestkoppen niet en dan is het vrij snel weer vergeten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ook. Soms denk ik er nog wel eens aan maar dat vergeet ik ook weer snel. Ik ben trots op wat ik bereikt heb in mijn leven en wat ik nog wil bereiken. Daar zal mijn verleden me echt niet bij in de weg gaan staan.
Het is wel waar. Elke tegenslag die ik heb meegemaakt heb ik weten te overwinnen en dat blijf ik ook doen. Als alles vanzelf zou gaan zou het veel te makkelijk zijn en is de uitdaging ook weg. Als je me een kleine 15 jaar geleden had ontmoet Yvie, dan was je eerste indruk op de meet nog wel eens juist geweest ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tegenslag zorgt voor een sterkere persoonlijkheid over het algemeen, om er maar eens even een cliché in te gooien.
Same here bud, same here.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met de 'pesters' heb ik het zeker niet slecht gedaan. Het heeft heel af en toe nog enige invloed bij mij, maar dan denk ik er snel aan wat ik allemaal bereikt hebt en die pestkoppen niet en dan is het vrij snel weer vergeten.
Nou, geniet ervan meid!quote:
Nog een half uurtje geduld, dan mag je me helemaal hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Abba? 'Gimme gimme gimme a man after midnight?'
Jij en je bromances ook altijd
Nee dat zal ik je niet aandoen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een half uurtje geduld, dan mag je me helemaal hebben
Ouch, burn!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat zal ik je niet aandoen.
Dan mag je je panda-vesten niet meer aandoen.
Sterf panda's, sterf!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat zal ik je niet aandoen.
Dan mag je je panda-vesten niet meer aandoen.
Niet zo gemeen faxquote:
Ze moeten sterven omdat je nog meer panda-huidjes nodig hebt om niet alleen vesten van te maken maar ook slippers en een badjas?quote:
Pimpin' Fax?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze moeten sterven omdat je nog meer panda-huidjes nodig hebt om niet alleen vesten van te maken maar ook slippers en een badjas?
Nee die verbrand ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze moeten sterven omdat je nog meer panda-huidjes nodig hebt om niet alleen vesten van te maken maar ook slippers en een badjas?
Ach, als ik had gezegd dat je zou mogen langskomen na middernacht, had je toch nee gezegd omdat het te ver was. Deed je bij Suikerig ook..quote:
Je fobo is leegquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar iemand kan maar een max. aantal vesten hebben, dus ik dacht ik denk even mee.
woon je zo ver dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, als ik had gezegd dat je zou mogen langskomen na middernacht, had je toch nee gezegd omdat het te ver was. Deed je bij Suikerig ook..
In woon in het midden van het land, maar geen idee waar Putte ligt, klinkt ver iig want ik had er nog nooit van gehoord.quote:
The real thing matters most.quote:
Nou nou, doe jezelf niet te kort hé.quote:
Zuidwestenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In woon in het midden van het land, maar geen idee waar Putte ligt, klinkt ver iig want ik had er nog nooit van gehoord.
Ik heb ook geen idee waar Fax op valt, maar aan een leeg foto is niet veel boeiends.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, doe jezelf niet te kort hé.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik kan dat wel beamen jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar Fax op valt, maar aan een leeg foto is niet veel boeiends.
Ikzelf daarin tegen ben super boeiend natuurlijk.
Vrij dicht bij mij in de buurt schijnt.quote:
Geen idee hoe je eruit ziet, maar ik ben nu al gefascineerd door jequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar Fax op valt, maar aan een leeg foto is niet veel boeiends.
Ikzelf daarin tegen ben super boeiend natuurlijk.
Nah geen Tilburg hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik kan dat wel beamen ja
[..]
Vrij dicht bij mij in de buurt schijnt.
Ja, omdat ik al aan je minimale criteria voldoe: Vrouw, warm, hartslag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee hoe je eruit ziet, maar ik ben nu al gefascineerd door je
Mwhehehe ja je zit er heel ver naastquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, omdat ik al aan je minimale criteria voldoe: Vrouw, warm, hartslag.
Maar ik heb het idee dat jij meer op van die blonde fotomodel-types valt.
Of zit ik er dan erg ver naast?
Toch een uur rijden zag ik ja.quote:
schattige naturel meiden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwhehehe ja je zit er heel ver naast![]()
Ik val op schattige naturel meiden
Strawberry ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
schattige naturel meiden?
Kan ik daar een voorbeeld van krijgen?
Iemand die je kan knuffelen zoals je met een huisdier doet en die geen siliconen in d'r lijf heeft?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwhehehe ja je zit er heel ver naast![]()
Ik val op schattige naturel meiden
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iemand die je kan knuffelen zoals je met een huisdier doet en die geen siliconen in d'r lijf heeft?
Ach die moet mij niet johquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, zij ziet er idd wel cute uit ja.
Goede keuze.
Ik ben onbeschrijfelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach die moet mij niet joh![]()
Niemand moet me![]()
![]()
![]()
Wat voor type ben jij dan eigenlijk?
Er loopt vast wel een meid op de wereld rond die maar wat graag een Faxie wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niemand moet me![]()
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt vast wel een meid op de wereld rond die maar wat graag een Faxie wil
Wauw. Ben jij nou echt nog niks veranderd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niemand moet me![]()
![]()
![]()
Het is uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen is de mystery weg, dat is niet goed voor onze relatie.
Hee jou ken ik volgens mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wauw. Ben jij nou echt nog niks veranderd?
Zo Fax, die heb je al binnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen is de mystery weg, dat is niet goed voor onze relatie.
Je komt me bekend voor... fanatieke mee-poster?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wauw. Ben jij nou echt nog niks veranderd?
FAX WAT DOE JE NOU.quote:
Yes. Van die goede oude tijd, toen het hier niet bij te houden wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo Fax, die heb je al binnen
[..]
Je komt me bekend voor... fanatieke mee-poster?
Is het nog steeds niet. Ja, nu wel omdat het al laat is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yes. Van die goede oude tijd, toen het hier niet bij te houden was
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelfbescherming, als iemand te dichtbijkomt, gewoon afkappen
Niet meer met de mensen van toenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het nog steeds niet. Ja, nu wel omdat het al laat is.
Hmm ben je 2 jaar een lurker geweest ofzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet meer met de mensen van toen![]()
Godver, ik weet de smileys niet eens meer, zo lang geleden is het al.
heyaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom hoor, onbekende.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom loop je dan ook telkens weg voor me?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelfbescherming, als iemand te dichtbijkomt, gewoon afkappen
omdat jij het uitmaakt?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom loop je dan ook telkens weg voor me?
Dat kwam omdat jij schijnbaar met je hoofd bij iemand anders al was, ik ben geen 2e keusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee je liep daarvoor al weg![]()
Allemaal mysterieus blijven enzo
Het maakt allemaal niks meer uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee je liep daarvoor al weg![]()
Allemaal mysterieus blijven enzo
Hé, waarom krijg ik geen pilsje aangeboden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niks meer uit.
Pilsje knul?
Jij hebt je koekjes alquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hé, waarom krijg ik geen pilsje aangeboden?
Jullie mannen en jullie stomme bromance ook altijd.
Dat maakt mij zelfs tot 3e keus.
Helemaal niet, was slechts een voorbeeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij schijnbaar met je hoofd bij iemand anders al was, ik ben geen 2e keus
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen. Maar nu wel denk ik!
Welterusten!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen. Maar nu wel denk ik!
Bijna.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna.
Maar ik ga jullie ook verlaten. Welterusten allen
Die heb ik ook, maar die is wat schuchterquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook geen zij genomen?
Lokken met snoepjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die is wat schuchter
Ik ga wel met m'n Lego en vinyl spelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, dan weet ik het ook niet Sorry.
Gewoon lekker slapen dan.
Ook leuk tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga wel met m'n Lego en vinyl spelen
Ja, ongetwijfeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja met jou spelen zou misschien ook wel leuk zijn
Fragment van mij? Uhm?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeldBen nu n.a.v. jouw fragment eerder in deze reeks 'He's just not that into you' aan het kijken. Bedacht me dat ik deze nog niet gezien had, ben nu halverwege maar krijg nu een nog lager beeld van mannen dan ik al had..
Mja ben nog niet bij het einde van de film dus misschien wordt het nog iets beter.
Denk het nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was dat youtube fragment niet door jou gepost?
Ah, nja dan was het vast iemand anders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk het nietGeen idee waar je het over hebt
![]()
Ik post alleen maar stomme smileys
Romantische comedy ofzo? Gezien de titel...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, nja dan was het vast iemand anders.
Nja anyway ben dus die film aan het kijken, totaal niet mijn genre films, maar tot nu toe bijna educatief.
Ja, super corny, alleen normaal is alles wat rozekleuriger volgens mij,quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Romantische comedy ofzo? Gezien de titel...
In mijn wereld is het andersomquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, super corny, alleen normaal is alles wat rozekleuriger volgens mij,
alleen hier zijn mannen scum en vrouwen nog 10x naïever dan normaal.
Educatief dus haha
Haha ja een twistquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet bij het eind.. misschien draait het nog wel om
je hoofd is lelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat jouw haar beter is dan newb bedoel je?
Of dat dreads nog steeds lelijk zijn.
mja depends wat je er onder verstaat je hebt dreads van je eigen haarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft iemand hier dreads?
Dat heeft wel wat, maar hangt af van of het bij de persoon past.
Dreads alleen van je eigen haar, dan moet je wel dik haar hebben wil dat er een beetje okay uitzien denk ik, volgens mij wordt het meestal wel aangevuld toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja depends wat je er onder verstaat je hebt dreads van je eigen haar
maar ook dreads die je kan invlechten
ik heb geen idee eigenlijk of dat aangevuld wordquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dreads alleen van je eigen haar, dan moet je wel dik haar hebben wil dat er een beetje okay uitzien denk ik, volgens mij wordt het meestal wel aangevuld toch?
Nja ik heb er dan ook helemaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef Giertje het volgende:
:
[..]
Dreads alleen van je eigen haar, dan moet je wel dik haar hebben wil dat er een beetje okay uitzien
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik heb er dan ook helemaal geen verstand van.
Wilde vroeger ooit dreads, mja er toch vanaf gezien omdat je dat nog best specifiek moest onderhouden toen en best duur was.
Maar vind het bij sommige mensen gewoon echt leuk staan.
Gelijk maar even 'guys with dreads' op google afbeeldingen gezocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:52 schreef Giertje het volgende:
[..]uhuh sommige hebben er wel een koppie voor ja
whehehe je drijft nu wegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk maar even 'guys with dreads' op google afbeeldingen gezocht.
*zucht* Had ik niet moeten doen
Haha zo erg is het nog net niet, maar tja laten we zeggen dat het nu ineens iets minder koud is dan het net was. hahaquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Haha zo erg is het nog net niet, maar tja laten we zeggen dat het nu ineens iets minder koud is dan het net was. haha
Ohw ik ook wel, had hier niet eens aan gedacht de afgelopen 5 jaar tot er hier iemand over begon net (bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wat dat betreft wel een brede smaak qua wat ik mooi vind bij vrouwen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw ik ook wel, had hier niet eens aan gedacht de afgelopen 5 jaar tot er hier iemand over begon net (bedankt daarvoor)
Leuk voor de om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk maar even 'guys with dreads' op google afbeeldingen gezocht.
*zucht* Had ik niet moeten doen
Qua uiterlijk alleen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat is dan jou regelrechte afknapper?
Jij wel een vast lijstje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat is dan jou regelrechte afknapper?
uiterlijkheden kijk ik nooit zo na eigenlijk als de klik er is dan vind ik het wel bestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Qua uiterlijk alleen?
Weet ik niet, die heb ik niet echt geloof ik. Vind wel dingen wel veel mooier dan andere maar het zijn nooit per definitie regelrechte afknappers. Al valt een heel slecht gebit ook onder uiterlijk en dat vind ik altijd wel erg jammer.
Qua persoon(lijkheid) daar zijn er wel echt een aantal en nadat die allemaal zijn weggestreept dan zou het leuk zijn als iemand er dan ook nog een beetje leuk uitzag.
Nee, heb er inderdaad niets mee. Vind het altijd wel grappig dat vrouwen dat dan spannend vinden bij een man of zo. Net als woest lang haar en een ruige baard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt niks met vrouwen met dreads?
Oh, ik ken persoonlijke niemand met borderline, maar dat lijkt mij inderdaad wel een impact hebben, daar moet je wel mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
uiterlijkheden kijk ik nooit zo na eigenlijk als de klik er is dan vind ik het wel best
enige waar ik wel op afknap qua persoonlijkheid is als ze borderline heeft
dat trek ik echt niet meer veel te vaak meegemaakt
ik heb een ex van me die had het zo erg dat ze mij bijna compleet kapot heeft gemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik ken persoonlijke niemand met borderline, maar dat lijkt mij inderdaad wel een impact hebben, daar moet je wel mee om kunnen gaan.
Dus kan mij voorstellen dat dat op het lijstje staat met dingen die een afknapper zouden zijn,
mja om het is soms lastig om te kiezen op wie je valt.
Ja, ook geen (rationeel) idee waar dat vandaan komt. Het is gewoon vaak zo. Strangequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, heb er inderdaad niets mee. Vind het altijd wel grappig dat vrouwen dat dan spannend vinden bij een man of zo. Net als woest lang haar en een ruige baard.
nee. Sterker nog, de nepdreads en echtedreads communities zijn als skateboarders en inlineskaters. Hebben nogal een hekel aan elkaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dreads alleen van je eigen haar, dan moet je wel dik haar hebben wil dat er een beetje okay uitzien denk ik, volgens mij wordt het meestal wel aangevuld toch?
Vrouwen zijn stiekem nog op zoek naar een oerman die hen naar hun hol sleept.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ook geen (rationeel) idee waar dat vandaan komt. Het is gewoon vaak zo. Strangemaar kan het ook helaas niet uitzetten ofzo. Instinct haha
Ah, weer wat wijzer, bedanktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee. Sterker nog, de nepdreads en echtedreads communities zijn als skateboarders en inlineskaters. Hebben nogal een hekel aan elkaar
Ik denk het, al is dat idee dan ook wel weer erg treurig. Nja niet te lang over nadenken dan maar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen zijn stiekem nog op zoek naar een oerman die hen naar hun hol sleept.
Biologisch gezien moet je toch die man hebben die goed kan jagen en jou en je kroost kan beschermen tegen vijanden en indringersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, weer wat wijzer, bedankt
[..]
Ik denk het, al is dat idee dan ook wel weer erg treurig. Nja niet te lang over nadenken dan maar.
Misschien doe jij het wat dat betreft slimmer dan.
Dit jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Biologisch gezien moet je toch die man hebben die goed kan jagen en jou en je kroost en jou kan beschermen tegen vijanden en indringers
Wat vind je vriendin ervan?quote:
mooi, maar ze is wel benieuwd hoe ik er zonder dreads uit zou zien. Ze neigt steeds wel meer naar afknippen volgens mij.quote:
Dit is wel mooi ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:21 schreef Myraela het volgende:
Misschien kan ik twi ooit overtuigen dat ik mijn haar zo mag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |