De TT was dan ook voor jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel aangenaam gezelschap
Ik ben een groot fanquote:
Ja het is echt koud, en deze week gaat het niet beter worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Tering, het is augustus en ik heb m'n pandavest aan omdat 't zo koud is.
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Curry met rijst is dan ook smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pittig niet zo, maar heb wel eens naanbrood gegeten. Was best lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Ja, op zich wel. Ik zal eens recepten opzoeken, danquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Dat hangt van de soort curry af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Curry met rijst is dan ook smerig.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Nee, ik ben geen rijst-fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer vanquote:
Dan vallen een aantal curry's af. Maar het gros kan ook met naanbrood zoals myraela al zegt.quote:
Het is een zacht pan gebakken brood. Thuis krijg je het niet precies zoals het hoort omdat ze het normaal op hogere temperatuur bakken. Maar het is wel lekkerder als je het zelf maakt dan die supermarkt dingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer van
Ik lust wel rijst, hoor. Het staat alleen niet bovenaan de lijst 'lekkere dingen'quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dan vallen een aantal curry's af. Maar het gros kan ook met naanbrood zoals myraela al zegt.
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
Rijst vlakt de curry een beetje af, dat vind ik zonde. Maar ik ben sowieso geen enorme rijsteter.
Met naanbrood.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?
Bami > rijstquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt goedkun je het ook a la roti eten
als je maar wilquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.Het brood kan je niet rollen.
Stukjes afbreken en het dan gebruiken om het vlees+groente op te pakkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.Het brood kan je niet rollen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Stukjes afbreken en het dan gebruiken om het vlees+groente op te pakken
Ik eet het zoals jij. Sophisticated.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsk, tsk, prinsesjequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet het zoals jij. Sophisticated.
Je snijdt ze toch wel schuin af hequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Wij zijn gewoon nette vrouwen, wij eten netjes.
Ik eet zelfs mijn boterhammen met mes en vork. Dan vind ik ze lekkerder dan als ik ze met m'n handen eet.
Ieder zijn meug. Ik gebruik mijn tien gebodenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik eet zelfs mijn boterhammen met mes en vork. Dan vind ik ze lekkerder dan als ik ze met m'n handen eet.
Tosti's wel jaquote:
Boterhammen eet ik niet met mes en vork, maar ik eet sowieso weinig brood.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Tosti's moet je heel laten. Dan kun je eerst de korstjes met ketchup opeten en heb je daarna nog een heerlijk groot middenstuk die je als laatst kunt opeten.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti's moet je heel laten. Dan kun je eerst de korstjes met ketchup opeten en heb je daarna nog een heerlijk groot middenstuk die je als laatst kunt opeten.
Stiekem is het wel de waarheid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Voor als je het echt netjes wil
Of nou ja, sophisticated.
[ afbeelding ]
Voor een high tea moeten de korstjes er ook nog af toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem is het wel de waarheid.Als ik boterhammen voor een lunch-to-go maak dan snij ik ze recht. Als ik een high tea maak dan snij ik ze schuin. Wat stom eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |