De TT was dan ook voor jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel aangenaam gezelschap
Ik ben een groot fanquote:
Ja het is echt koud, en deze week gaat het niet beter worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Tering, het is augustus en ik heb m'n pandavest aan omdat 't zo koud is.
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Curry met rijst is dan ook smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pittig niet zo, maar heb wel eens naanbrood gegeten. Was best lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Ja, op zich wel. Ik zal eens recepten opzoeken, danquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Dat hangt van de soort curry af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Curry met rijst is dan ook smerig.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Nee, ik ben geen rijst-fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer vanquote:
Dan vallen een aantal curry's af. Maar het gros kan ook met naanbrood zoals myraela al zegt.quote:
Het is een zacht pan gebakken brood. Thuis krijg je het niet precies zoals het hoort omdat ze het normaal op hogere temperatuur bakken. Maar het is wel lekkerder als je het zelf maakt dan die supermarkt dingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer van
Ik lust wel rijst, hoor. Het staat alleen niet bovenaan de lijst 'lekkere dingen'quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dan vallen een aantal curry's af. Maar het gros kan ook met naanbrood zoals myraela al zegt.
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
Rijst vlakt de curry een beetje af, dat vind ik zonde. Maar ik ben sowieso geen enorme rijsteter.
Met naanbrood.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?
Bami > rijstquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Waar eet je je curry dan mee? Met bami o.i.d.?
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt goedkun je het ook a la roti eten
als je maar wilquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.Het brood kan je niet rollen.
Stukjes afbreken en het dan gebruiken om het vlees+groente op te pakkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan of je roti zoals m'n vriend eet, door het op te rollen. Of zoals ik, gewoon stukjes roti vel afbreken en een beetje van de rest erbij.Het brood kan je niet rollen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Stukjes afbreken en het dan gebruiken om het vlees+groente op te pakken
Ik eet het zoals jij. Sophisticated.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsk, tsk, prinsesjequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet het zoals jij. Sophisticated.
Je snijdt ze toch wel schuin af hequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Wij zijn gewoon nette vrouwen, wij eten netjes.
Ik eet zelfs mijn boterhammen met mes en vork. Dan vind ik ze lekkerder dan als ik ze met m'n handen eet.
Ieder zijn meug. Ik gebruik mijn tien gebodenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik eet zelfs mijn boterhammen met mes en vork. Dan vind ik ze lekkerder dan als ik ze met m'n handen eet.
Tosti's wel jaquote:
Boterhammen eet ik niet met mes en vork, maar ik eet sowieso weinig brood.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Tosti's moet je heel laten. Dan kun je eerst de korstjes met ketchup opeten en heb je daarna nog een heerlijk groot middenstuk die je als laatst kunt opeten.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti's moet je heel laten. Dan kun je eerst de korstjes met ketchup opeten en heb je daarna nog een heerlijk groot middenstuk die je als laatst kunt opeten.
Stiekem is het wel de waarheid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Voor als je het echt netjes wil
Of nou ja, sophisticated.
[ afbeelding ]
Voor een high tea moeten de korstjes er ook nog af toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem is het wel de waarheid.Als ik boterhammen voor een lunch-to-go maak dan snij ik ze recht. Als ik een high tea maak dan snij ik ze schuin. Wat stom eigenlijk.
Pinda'squote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een stel volwassenen van het platteland die praten over een aanrijding met een persoon in de trein.
"De vakantie is bijna afgelopen en dan willen ze niet aan het werk."
Hoe fucking ignorant kan je zijn zeg.IQ van een pinda.
Dan zou ik er echt moeite mee hebben om mijn mond dicht te houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Een stel volwassenen van het platteland die praten over een aanrijding met een persoon in de trein.
Doen ze vaak wel. Maar als ik goed brood haal, dan laat ik de korsten er gewoon aanzitten hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Voor een high tea moeten de korstjes er ook nog af toch?
Enne tsja, eten blijft toch ook iets psychologisch hebben he, aankleding matters
True, als je vers brood hebt, zijn de korsten het lekkerstquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen ze vaak wel. Maar als ik goed brood haal, dan laat ik de korsten er gewoon aanzitten hoor.
Ik zit me hier ook heel erg in te houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt moeite mee hebben om mijn mond dicht te houden.
Zit je nu in een trein die iemand aangereden heeft?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit me hier ook heel erg in te houden.
Ik heb ooit eens in een trein gezeten die iemand aan heeft gereden. Het was doodsaai, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zit je nu in een trein die iemand aangereden heeft?
Iedere dag wat anders, hier. Maar wij eten er dan ook met minimaal vier man van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Wij doen een week met een brood en halen gewoon saai maar gezond een volkorenbrood elke keer.
Ik zie het gewoon als een grapje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Me too. Maar ik heb dan ook sowieso een hekel aan voor de trein springen, dus dan is het makkelijk grapjes maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als een grapje.
Mag ik even ruiken? *vieze man stemmetje*quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
Boooooh, mijn jurkje ruikt zooo lekker. Schone wasmachines zijn de bomb.
Pandavest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Tering, het is augustus en ik heb m'n pandavest aan omdat 't zo koud is.
Gratis bij 100 pandapunten.quote:
Pff dan moet Faxie inmiddels wel een hele kast vol hebbenquote:
En jij een aparte villa.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dan moet Faxie inmiddels wel een hele kast vol hebben
Een vest van teddyfleece met oogjes en oortjes op de muts. Like a panda.quote:
Als maagd kan je geen pandapunten hebbenquote:
Het slaat vooral de plank mis door alle mensen die wel een filmpje maken, want dat is zo tof en stoer. Maar niet wijzen op het fonds of de donaties.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Serieus. Mensen zijn achterlijk. Die nieuwe nominaties, bak ijswater over je kop om ALS bekender te maken. De tekst:
Binnen 24 uur een filmpje, anders 75 euro naar Stichting ALS.
Ben ik gek of schiet dit de plank volledig mis.
De actie heeft al een aanzienlijk bedrag opgehaald voor de stichting, alleen natuurlijk genoeg mensen die het alleen doen voor hun eigen imago.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Serieus. Mensen zijn achterlijk. Die nieuwe nominaties, bak ijswater over je kop om ALS bekender te maken. De tekst:
Binnen 24 uur een filmpje, anders 75 euro naar Stichting ALS.
Ben ik gek of schiet dit de plank volledig mis.
Dat weet ik, maar bovenstaande slaat volledig de plank mis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
De actie heeft al een aanzienlijk bedrag opgehaald voor de stichting, alleen natuurlijk genoeg mensen die het alleen doen voor hun eigen imago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook 10.000 dollar doneren en anderen aansporen dat te doen ipv mee te doen aan de ice bucket challenge?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
Sheen is een imbeciel, wat hij ook doet.
Jup.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook 10.000 dollar doneren en anderen aansporen dat te doen ipv mee te doen aan de ice bucket challenge?
Iedereen is snel de icebucket challenge doenquote:
Ja is de gekte hier ook al aangeslagen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen is snel de icebucket challenge doen
Ik hoop het nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja is de gekte hier ook al aangeslagen?
Het is sowieso een achterlijk iets. Wat meer 'awareness' voor die ziekte, prima. Maar de meeste doen het daar niet eens om.quote:
Welcome to the worldquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is sowieso een achterlijk iets. Wat meer 'awareness' voor die ziekte, prima. Maar de meeste doen het daar niet eens om.
Dat is een veel beter idee ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
De Ice Bucket Challenge. Een emmer met ijs, en flesjes bier erin. En dat is geen challenge, maar wel lekker.
DAT IS NIET GRAPPIGquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dan moet Faxie inmiddels wel een hele kast vol hebben
He dat is jammer, dat heb ik (net) niet gered.quote:
Als je nog student bent 1 per week, als je geen student bent 1 per maandquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe lang geen sex = 1 pandapunt ook alweer?
Nja dan heb je het in elk geval niet koud de komende winter, en zoals het vest omschreven wordt klinkt deze ook nog eens best leuk, dus.. *glas halfvol versie*quote:
Stomme panda'squote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dan heb je het in elk geval niet koud de komende winter, en zoals het vest omschreven wordt klinkt deze ook nog eens best leuk, dus.. *half halfvol versie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |