Ja, Domburg stond sowieso op de planning want dat ken ik tenminste.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff, meeste dorpjes zijn zo klein heb je in ochtendje wel gezien. Als je auto hebt zou je ochtend naar Veere, beetje rondkijken en dan middag naar domburg.
Alleen Middelburg zou je wel hele dag van kunnen maken.
Okquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met een chick. Strand kan, maar met dit aidsweer is dat ook niet echt optimaal.
Wilde net beschrijven hoe lekker mijn soort van thaise maaltijd is, moet ik niezen en heb ik pittige rijst in mijn neusholtesquote:
vruchtvleesquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kom je een beetje laat mee, maar vooruit.
[ afbeelding ]
mooie lepelquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lelijke beeldkwaliteit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is wat ze ook in die breakerpakjes stoppen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uh, geen idee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is wat ze ook in die breakerpakjes stoppen?
Onsmakelijk gezicht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dagje rondhobbelen met chick.
SNAP!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een onsmakelijk gezicht.
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Wilde net beschrijven hoe lekker mijn soort van thaise maaltijd is, moet ik niezen en heb ik pittige rijst in mijn neusholtes
godverdomme
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een onsmakelijk gezicht.
Nu ben ik in de war.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef Albanus het volgende:
[..]
Je bent zelf een onsmakelijk gezicht.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandagquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Je bent nog niet echt in vorm zie ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Roda JC speelt straks weer, hé.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
straks, eerst even opeten. het wordt koudquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
Nee...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Jij wel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Rawit waarschijnlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zojuist sambal rewit op. Ik moet zeggen dat deze 100x lekkerder smaakt dan de standaard conimex sambal.
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor volgende week in dubio.
Roda - MVV. Ze moeten gewoon voor FC Limburg gaan
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaar
Juist, die! Heerlijk smaakvol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Rawit waarschijnlijk
en ja, wat een vergelijking zeg
Ken echt heel die selectie niet meer. Enige wat ik weet is dat half MVV is overgestapt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef Albanus het volgende:
[..]
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.
Vlissingen dan. Frisse neus halen op de boulevard icm een goddelijk broodje van het smoske.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Domburg stond sowieso op de planning want dat ken ik tenminste.Eens naar Veere kijken zo, thanx.
Middelburg vind ik niks.
Hallo kapiquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, proficiatZie ik je donderdag btw?
Je bommetje pep toch maar snuiven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, die! Heerlijk smaakvol.
Nope.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, proficiatZie ik je donderdag btw?
Vlissingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vlissingen dan. Frisse neus halen op de boulevard icm een goddelijk broodje van het smoske.
Ben je bang dat we je maatje aanranden ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.Ben dan waarschijnlijk aan het werk, als ik vrij krijg ga ik nog wel met een maatje van me maar denk niet dat ik jullie dan op kom zoeken op Varkenoord.
Sowieso zijn toko's geniaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.
Ik haal de sambal nu al tijden bij de toko. Hebben daar een koelkast met verse sambal. 4 euro voor een halve kilo. Laagje olie erop en het blijft wel een paar maanden goed.
0118-4quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar als je Middelburg niks vindt dan ben je voor vlissingen.
Kom op Hansje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ken echt heel die selectie niet meer. Enige wat ik weet is dat half MVV is overgestapt.
Waarom post je niet onder je normale account?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kom op Hansje.
Spelers van vorig jaar die er nog zijn
Martijn Monteyne
Ard van Peppen
Henk Dijkhuizen (nu zonder Guus Hupperts haar)
Guy Ramos
Timo Letschert
Wiljan Pluim
Mitchell Paulissen
Mark Höcher
Frank Demouge
Anco Janssen
Belangrijkste nieuwelingen: Lagourieh, Plat, Rutjes, Van Hyfte, Schreurs, Van Berkel
Niet echt, maar houd dat liever gewoon gescheiden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je bang dat we je maatje aanranden ofzo?
Speelt je autisme weer op?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je normale account?
In populair FOK!-jargon spreken we decadent over ad hominem. Vrij genant omdat 99% van de mensen geen Latijn spreekt. Zeg dan gewoon lekker in je eigen boerentaal 'op de man spelen', denk ik dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat het gelijk weer zo moet.
Ben net ook bij de toko geweest, maar ik raak daar altijd nogal gedesorienteerd door de overload aan producten die ik niet ken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.
Ik haal de sambal nu al tijden bij de toko. Hebben daar een koelkast met verse sambal. 4 euro voor een halve kilo. Laagje olie erop en het blijft wel een paar maanden goed.
Goes tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar als je Middelburg niks vindt dan ben je voor vlissingen.
Ad hominem, een van de klassieke drogredeneringen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
In populair FOK!-jargon spreken we decadent over ad hominem. Vrij genant omdat 99% van de mensen geen Latijn spreekt. Zeg dan gewoon lekker in je eigen boerentaal 'op de man spelen', denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |