Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandagquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd lucht UIT ipv IN als ik nies. Apart verhaal en vrij ongeloofwaardig Adames.
Je bent nog niet echt in vorm zie ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Roda JC speelt straks weer, hé.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij mij ook, als je eten in je mond hebt en het gaat eruit door niezen, blijft er wel eens wat achter in je neus. Geeft niet kapi, het is maandag
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
straks, eerst even opeten. het wordt koudquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eten in je mond en vervolgens in je neus? Dit moet je mij toch wat plastischer uitleggen voor ik het proces begrijp.
Nee...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Jij wel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit bijv drinken door je neus gehad bij het niezen?
Rawit waarschijnlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zojuist sambal rewit op. Ik moet zeggen dat deze 100x lekkerder smaakt dan de standaard conimex sambal.
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor volgende week in dubio.
Roda - MVV. Ze moeten gewoon voor FC Limburg gaan
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb je meegedaan met de eierbekogeling voor het huis van Schreurs?
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, ze moeten het ondertussen wel gewend zijn. Van der Luer is ook een Maastrichtenaar
Juist, die! Heerlijk smaakvol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Rawit waarschijnlijk
en ja, wat een vergelijking zeg
Ken echt heel die selectie niet meer. Enige wat ik weet is dat half MVV is overgestapt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef Albanus het volgende:
[..]
Maar goed, Volendam uit zonder Van Hyfte en Dijkhuizen, altijd lastig.
Vlissingen dan. Frisse neus halen op de boulevard icm een goddelijk broodje van het smoske.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Domburg stond sowieso op de planning want dat ken ik tenminste.Eens naar Veere kijken zo, thanx.
Middelburg vind ik niks.
Hallo kapiquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, proficiatZie ik je donderdag btw?
Je bommetje pep toch maar snuiven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, die! Heerlijk smaakvol.
Nope.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, proficiatZie ik je donderdag btw?
Vlissingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vlissingen dan. Frisse neus halen op de boulevard icm een goddelijk broodje van het smoske.
Ben je bang dat we je maatje aanranden ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope.Ben dan waarschijnlijk aan het werk, als ik vrij krijg ga ik nog wel met een maatje van me maar denk niet dat ik jullie dan op kom zoeken op Varkenoord.
Sowieso zijn toko's geniaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.
Ik haal de sambal nu al tijden bij de toko. Hebben daar een koelkast met verse sambal. 4 euro voor een halve kilo. Laagje olie erop en het blijft wel een paar maanden goed.
0118-4quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar als je Middelburg niks vindt dan ben je voor vlissingen.
Kom op Hansje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ken echt heel die selectie niet meer. Enige wat ik weet is dat half MVV is overgestapt.
Waarom post je niet onder je normale account?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kom op Hansje.
Spelers van vorig jaar die er nog zijn
Martijn Monteyne
Ard van Peppen
Henk Dijkhuizen (nu zonder Guus Hupperts haar)
Guy Ramos
Timo Letschert
Wiljan Pluim
Mitchell Paulissen
Mark Höcher
Frank Demouge
Anco Janssen
Belangrijkste nieuwelingen: Lagourieh, Plat, Rutjes, Van Hyfte, Schreurs, Van Berkel
Niet echt, maar houd dat liever gewoon gescheiden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je bang dat we je maatje aanranden ofzo?
Speelt je autisme weer op?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je normale account?
In populair FOK!-jargon spreken we decadent over ad hominem. Vrij genant omdat 99% van de mensen geen Latijn spreekt. Zeg dan gewoon lekker in je eigen boerentaal 'op de man spelen', denk ik dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat het gelijk weer zo moet.
Ben net ook bij de toko geweest, maar ik raak daar altijd nogal gedesorienteerd door de overload aan producten die ik niet ken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel debiel pittig. Althans, ik heb eens zelf sambal gemaakt met een doosje verse rawitpepers. Dat was weer opnieuw met een theelepeltje opscheppen ipv eetlepels.
Ik haal de sambal nu al tijden bij de toko. Hebben daar een koelkast met verse sambal. 4 euro voor een halve kilo. Laagje olie erop en het blijft wel een paar maanden goed.
Goes tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar als je Middelburg niks vindt dan ben je voor vlissingen.
Ad hominem, een van de klassieke drogredeneringen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
In populair FOK!-jargon spreken we decadent over ad hominem. Vrij genant omdat 99% van de mensen geen Latijn spreekt. Zeg dan gewoon lekker in je eigen boerentaal 'op de man spelen', denk ik dan.
Is het johannesquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je normale account?
Je kunt ook gewoon onder je normale account posten, dan zijn dit soort discussies ook helemaal niet nodig.quote:
Wat zijn extra's?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso zijn toko's geniaal.![]()
Altijd blij als mijn moeder daar langs is geweest en wat extra's voor mij komt brenge.
Het is wel echt voor specifieke producten moet ik zeggen, al is die zo groot als een Amazing Oriental. En eigenlijk alleen als het gaat om pepers of andere kruiden. Soms dan zakken rijst of een groente als kouseband.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso zijn toko's geniaal.![]()
Altijd blij als mijn moeder daar langs is geweest en wat extra's voor mij komt brenge.
Ja, dat zou kunnen. Maar ik doe het niet. Meneer de protocolfetisjistquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon onder je normale account posten, dan zijn dit soort discussies ook helemaal niet nodig.
Maar hoe zou hij dan aandacht krijgen??quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon onder je normale account posten, dan zijn dit soort discussies ook helemaal niet nodig.
Ik vond de Alba in Albanus verdacht, vanaar.quote:
Ik ga ook vaker naar de toko en turk komende tijd. Scheelt een kluit geld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is wel echt voor specifieke producten moet ik zeggen, al is die zo groot als een Amazing Oriental. En eigenlijk alleen als het gaat om pepers of andere kruiden. Soms dan zakken rijst of een groente als kouseband.
Terwijl ik bij een Turk zo voor 5 dagen aan eten kan inslaan zonder ergens anders te hoeven komen.
Zelfdequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toe aan vakantie, veelal moe, maar opzich primamet jou?
Niet gek gedachtquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond de Alba in Albanus verdacht, vanaar.
Hij verzint altijd wel een manier. Maak je daar nu niet druk om.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hoe zou hij dan aandacht krijgen??
GGMM die anderen beschuldigt van aandacht tekort.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hoe zou hij dan aandacht krijgen??
Albanus_Vermerusquote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan dit nummer niet op Spotify vinden, 422 help me even
Bedanktquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Albanus het volgende:
[..]
Kom op Hansje.
Spelers van vorig jaar die er nog zijn
Martijn Monteyne
Ard van Peppen
Henk Dijkhuizen (nu zonder Guus Hupperts haar)
Guy Ramos
Timo Letschert
Wiljan Pluim
Mitchell Paulissen
Mark Höcher
Frank Demouge
Anco Janssen
Belangrijkste nieuwelingen: Lagourieh, Plat, Rutjes, Van Hyfte, Schreurs, Van Berkel
Beetje oesterduiken. Niets mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi en ik gaan diepzeevissen
Vetquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kapi en ik gaan diepzeevissen
Demouge is inmiddels weer geblesseerd, zoals verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Bedankt
Niet verwacht dat Demouge er nog liep, maar die raken ze natuurlijk niet kwijt met zijn kapotte knieën.
Nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eind dit jaar pas. Zal Thailand worden denk ik.
Ik ben in. Geen geld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
Tickets naar Singapore gevonden voor 500 euro retour. Prima prijsje.
twitter:RonaldKoeman twitterde op maandag 25-08-2014 om 19:04:49By train to #London! Capital One Cup! #Milwall-SaintsFc http://t.co/APVsn0xuFJ reageer retweet
Sowieso rondtrekken maar miss wel de eerste paar dagen een goed hotel om ff bij te komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nicerondtrekken of resort? Denk het eerste jou een beetje kennende.
Moet je nog wel even een vluchtje van Amsterdam naar Sofia regelen. Of direct naar Istanbul.quote:
Dan kan ik net zo goed direct vliegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je nog wel even een vluchtje van Amsterdam naar Sofia regelen. Of direct naar Istanbul.
Er liggen wel grappige dingen tussen als de duizendjarige eieren, of durian in het vriesvak. Vis is trouwens ook wel een toppertje daar, vooral als je eens zin hebt in exotische vis of inktvis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben net ook bij de toko geweest, maar ik raak daar altijd nogal gedesorienteerd door de overload aan producten die ik niet ken.
tering, dat zou ik dus direct kopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stonden paar dagen terug tickets bangkok voor 380
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed direct vliegen.
joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:06 schreef Albanus het volgende:
[..]
Demouge is inmiddels weer geblesseerd, zoals verwacht.
Is nog niet overtuigend. Zeker niet qua uitslagen. NEC doet dat vooralsnog wel en met tof spel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
joh.
Ik gunde het Roda stiekem ook wel. Schandalig slecht beleid, probleemjongeren als Letschert, Janssen en Kali binnenhalen in de hoop dat het opeens goed komt. Al zijn ze wel te groot voor de JL, dus hopelijk binnenkort weer terug.
En Guusje Hupperts mag van mij topscorer van de Eredivisie
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef Albanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En op de pagina van drake gekeken maar kan niets vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |