SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Er staan nog minstens 8 kandidaten klaar, elke 3e van elke maand die net niet haalde, klaar incl kist en voorbereidingenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
om ze te fucken ? maar denk ook om dingen te regelen
Uitquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Is het nu aan of uit tussen Billy en Ruud?
weet niemand.. als t aan ruud ligt niet echt, gewoon chillquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag hem haar net nog kussen, toen hij haar "liefdevol" vroeg de boodschappen op te ruimen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Klassieke muziek dus, toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Dames van de marketing van Classic FM.
weer aan dusquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem haar net nog kussen, toen hij haar "liefdevol" vroeg de boodschappen op te ruimen.
voor de kantine obstipatiequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Dames van de marketing van Classic FM voor Nico.
Dat weet bijna niemand.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
mooi zo.. hij knapt er nu al van opquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Nee want hij vind de relaaaaaaaaaaaaatie niet chill zegt hij net tegen Gio
op der rug?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef asini het volgende:
Hebben ze nou iets afgeplakt op de trui van die ene?
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef asini het volgende:
Klopt, zij is van de Utopia securityquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef asini het volgende:
Ben benieuwd hoe ze die doelgroep naar een jongere leeftijd willen krijgenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja.
De dames komen hier om de doelgroep van Classic FM te verbreden, dat zijn nu voornamelijk 50-65 plussers.
Een samenwerking volgens mij. Classic FM wil er wel iets voor terug, zij moeten er zelf ook aan 'verdienen'.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nico gaat proberen de Cantato Obstinato te slijten aan Classic FM?
Jemig kon Billy het niet hebben dat het uit was tussen Nico en Rienk of zo ha haquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Uit![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Nico nu zulke grote voeten of lijkt dat maar zo
reeds al gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nico gaat proberen de Cantato Obstinato te slijten aan Classic FM?
Wat een stel, en dat wil trouwenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
weet niemand.. als t aan ruud ligt niet echt, gewoon chill
bill vindt dat hij moet oprotten en wil hem 3 stemmen geven blablaba
Je bedoelt dat JdM wéér in de clinch moet om contractueel overeenstemming te bereiken dat Classic FM mag gaan uitzenden vanuit Utopiaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een samenwerking volgens mij. Classic FM wil er wel iets voor terug, zij moeten er zelf ook aan 'verdienen'.
maat 41quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Uit![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Nico nu zulke grote voeten of lijkt dat maar zo
De deal is simpel, Classic FM krijgt luisteraars via Utopia, Utopia krijgt kijkers via Classic FM.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat JdM wéér in de clinch moet om contractueel overeenstemming te bereiken dat Classic FM mag gaan uitzenden vanuit Utopia
De dames zijn van Classic FM, dus ik dacht...quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef Cir het volgende:
[..]oh is dat zo
heb ik ook deze , lkk r makkelijk zo klaar zeg maar
leuke meisjes doen het altijd goed met trut muziekjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi
Waarom zitten die meisjes daar dan?
Simpel zeg je.. maar er zijn nu viér partijen..quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De deal is simpel, Classic FM krijgt luisteraars via Utopia, Utopia krijgt kijkers via Classic FM.
de bewoner vallen onder utopiaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Simpel zeg je.. maar er zijn nu viér partijen..
De Pianisten
Utopia, gerund door Talpa
Classic FM
En de bewoners die geld willen zien
Oh jee!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
http://www.apple.com/nl/itunes/charts/songs/
[ afbeelding ]
dalende ljnquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
[ afbeelding ]
Joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico: Onze website is de best bekeken worldpresssite van Nederland.
Die deal gaat dus helemaal niet via Nicolien.. die meisjes kletsen lief en leuk maar geven geen enkel info what so ever , er spelen gewoon commerciële belangen en die gaan via JdM, Talpa, SBS en de muzikantenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef Cir het volgende:
[..]
leuke meisjes doen het altijd goed met trut muziekjes
We?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten er iets aan doen.
[..]
Overal.
uhm je mist denk het sarcasmequote:
Grapjasquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit kan toch niet???
Of ik zit grapjes te maken.
Ik hoop dat je serieus bent, Wolter en Isa moeten op 1 blijven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit kan toch niet???
Of ik zit grapjes te maken.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je serieus bent, Wolter en Isa moeten op 1 blijven.
Ik ben aan het rondbellen, komt goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet jij niet naar IBFquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een gelukkig nieuwjaar?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Billie kliedert iets op een doek: Vanuit Utopia wens ik alle Magneeters ...
een podiumdansje doen, wat dat ook moge zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
René: Ik ging altijd naar Solar.
Billy: Daar heb ik ook voor gewerkt, voor bas Kosters, moest ik altijd optreden.
'Een geweldige 4e editie toe!'quote:
Billy s Freakshow.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
René: Ik ging altijd naar Solar.
Billy: Daar heb ik ook voor gewerkt, voor Bas Kosters, moest ik altijd optreden.
Vanavond is in de uitzending dat ze op 1 staan, dus zal wel weer even een stijgende boost krijgen.quote:
Aha maar wel zelfkennis.quote:
Uhhh, dit is gewoon met de regie afgesprokenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Classic FM bied aan om promotie voor Utopia te gaan doen voor de laatste 40 missende kaarten Cantato Obstipato...
Gekker moet het niet worden. ik vraag me af of de Regie dit allemaal goed gaat vinden
JDM moet natuurlijk wel geloofwaardig blijven met zijn programmaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond is in de uitzending dat ze op 1 staan, dus zal wel weer even een stijgende boost krijgen.
Ze zijn aan het zakkerquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
[ afbeelding ]
Een type Jaap graagquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef formule het volgende:
Wanneer komt de nieuwe inwoner,liefs iemand met een grote bek die Rene met de grond gelijk maak
Hahahaha. Tyden niet zo gelachen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef kaya39 het volgende:
Tyden niet gelezen etc kijk even nog steeds bil ruud nico swiebert gelul nog geen steek verder als slap gelul hahahahaha
Na de stemming, lijkt het meest logisch........quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef formule het volgende:
Wanneer komt de nieuwe inwoner,liefs iemand met een grote bek die Rene met de grond gelijk maak
En nu heb je een harde schijf vol Jan Smit?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
Het heeft me wat knaken gekost, maar ik heb Woltertje Kroes van 1 af gekregen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
Ik ben voor.quote:
Nee dat snap ik. Als je hele dagen hier hangt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahahaha. Tyden niet zo gelachen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nu heb je een harde schijf vol Jan Smit?
Het is wat, meid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:34 schreef kaya39 het volgende:
Nee dat snap ik. Als je hele dagen hier hangt.
haha kennelijk nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:34 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Als je hele dagen hier hangt.
Doei. Kom snel nog een keer langs.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:36 schreef kaya39 het volgende:
Nou het beste maar weer iedereen. Mazzel
Wat heeft Colinda in hemelsnaam aan?quote:
Knap gedaan!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
Een parachute ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft Colinda in hemelsnaam aan?
Een afdankertje van Jomanda. Te heet gewassen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gewaad van gene zijde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een door Vanas verwassen Jomandajurk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze op de hoogte zijn is wel duidelijk, dat Utopia zoals het als rls bedoeld was, nl 15 mensen die een samenleving gaat opbouwen ligt al geruime tijd op zijn gat..dit soort "deals" heeft niets meer met het programma te maken maar alles met 15 werknemers die gratis gastheer/vrouw spelen in de Talpa-studio.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Uhhh, dit is gewoon met de regie afgesproken
Goedkoop scoren.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:36 schreef kaya39 het volgende:
Nou het beste maar weer iedereen. Mazzel
Niet vanzelf.quote:
De jurk of De draagster?quote:
noem t maar goedkoop maar voor dat geld hebben ze wel recht op mog een miljoen grappenquote:
Maar grappig is het al lang niet meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
noem t maar goed maar voor dat geld hebben ze wel recht op mog een miljoen grappen
tja repetitieve grappen waar zie je dat nog meeer....quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar grappig is het al lang niet meer.
In de COS?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
tja repetitieve grappen waar zie je dat nog meeer....
@ wandjes wit, deze kleur daar, lekker een fris kleurtjequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef DKUp het volgende:
Flikker op naar je vader, met je kleurenwaaier
Nou, meer mensen doen het. Kijk maar eens naar een programma als "Dubbeltje op zijn kant".quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:40 schreef formule het volgende:
Als ik geld problemen heb ga ik mijn huis opknappen,Alles nieuw
Niet zo negatief hequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@ wandjes wit, deze kleur daar, lekker een fris kleurtjePositieve trut dat ze er rondloopt.
'Kijk Vannes wat een super gezellige kleuren', zei zequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@ wandjes wit, deze kleur daar, lekker een fris kleurtjePositieve trut dat ze er rondloopt.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Persefoneia het volgende:
De mail van Wolter is binnen. Nou hup gooien met die emmers ijs.
quote:
Appels en peren.quote:
Als je voor de ijsemmer gaat, doneer je dan ook?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Persefoneia het volgende:
De mail van Wolter is binnen. Nou hup gooien met die emmers ijs.
Top.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Scherzo het volgende:
ff ijsklontjes machine bestellen maar....
Echt gewoon geld er tegen aan gooien, een gezellig kleurtje op de slaapkamer, waarom ook niet, het duurt nog wel 4 hele maanden en dan is die loods leeg. Geld hebben ze zat, dus ik zou zeggen, gaan met die banaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
'Kijk Vannes wat een super gezellige kleuren', zei ze
Was al bekend dat hij dat zou doen Wolter, Utopianen nomineren!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Wolter doet de eisbuketsjellense, en roept de Utopianen op het óók te doen'
Tsja Wolter hep geld sat nau...
nee het gaat om de verspilling van water met deze actiequote:
Elke deelnemer moet daarna ¤10,- stortenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Billys logica:
Het is super grappig, iedereen doet het. Dus ik wil ook.
Zouden ze vergeten te doneren?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Billys logica:
Kan zo bij mij in de klas dus.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Billys logica:
bestellen bij de Horecagroothandel , geld zat toch ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Dotteke het volgende:
De volgende vraag................. hoe komen ze aan ijsblokkies
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
bestellen bij de Horecagroothandel , geld zat toch ?
ja maar minder dan als je niet accepteert dus iedereen die zijn kop met ijs bedelft is een gierige water verspiller. Wat een ironiequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als je voor de ijsemmer gaat, doneer je dan ook?
Idioterie. Leerlingen doen het en weten niet waarom ze het doen. Ze doen het gewoon.
Spijkers op laag water.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het gaat om de verspilling van water met deze actie
Geld zat joh, maak je niet druk. Er komen allemaal gipswandjes, de muren worden lekker fris gekleurd. Het atelier wordt groter gemaakt, want ze werken en zoveel. En komen verwarming in de loods. Kan die 150 euro er ook nog makkelijk van af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Elke deelnemer moet daarna ¤10,- storten
Hoe ehh..
De supermarkt (AH wel) heeft die in zakken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Wolter doet de eisbuketsjellense, en roept de Utopianen op het óók te doen'
Tsja Wolter hep geld sat nau...
plus zak met 2 kilo kant n klaar blokejs 2 euro ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Dus we sturen Marleen van de Plus naar de AHquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
De supermarkt (AH wel) heeft die in zakken.
O ja, dat is waar, moeten ze wachten tot woensdag voor Marleen weer komt. D moeten ze het invriezen, tegen de tijd dat ze ijsblokjes zijn is het alweer vergeten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
De supermarkt (AH wel) heeft die in zakken.
Wolter weet ook dat de Utopianen zwaar met geld moeten woekeren... en dergelijke actie dwingt om te geld te doneren wat ze eigenlijk niet kunnenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was al bekend dat hij dat zou doen Wolter, Utopianen nomineren!
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus we sturen Marleen van de Plus naar de AH
Hier is geen touw aan vast te knopen voor me.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar minder dan als je niet accepteert dus iedereen die zijn kop met ijs bedelft is een gierige water verspiller. Wat een ironie
Ja maar publiciteit hè.. singeltje enzo... Let's forget the moneyquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wolter weet ook dat de Utopianen zwaar met geld moeten woekeren... en dergelijke actie dwingt om te geld te doneren wat ze eigenlijk niet kunnen
Wat is er met die koeriersters gebeurd?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus we sturen Marleen van de Plus naar de AH
als je de uitdaging acceptwert en een bak ijs over je kop leeggooi donneer je 10 euro maar als je weigert dan moet je 1000 donerenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hier is geen touw aan vast te knopen voor me.
Kun/wil je een nieuwe poging wagen?
Die zijn opgepakt door het Narcotica teamquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat is er met die koeriersters gebeurd?
Ze verspillen toch al veel met ongein!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wolter weet ook dat de Utopianen zwaar met geld moeten woekeren... en dergelijke actie dwingt om te geld te doneren wat ze eigenlijk niet kunnen
quote:As for “raising awareness,” few of the videos I’ve seen contain any substantive information about the disease, why the money is needed, or how it will be used. More than anything else, the ice bucket videos feel like an exercise in raising awareness of one’s own zaniness, altruism, and/or attractiveness in a wet T-shirt.
That’s why I’m proposing what is sure to be an unpopular alternative to the #icebucketchallenge. It’s called the no ice bucket challenge, and it works like this:
Do not fetch a bucket, fill it with ice, or dump it on your head.
Do not film yourself or post anything on social media.
Just donate the damn money, whether to the ALS Association or to some other charity of your choice. And if it’s an organization you really believe in, feel free to politely encourage your friends and family to do the same.
Dat zei Billy vandaag ook al.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of Ruud weer meer met de mannen omgaat de laatste dagen of niet?
Script wijziging.. Huwelijk werkte averechts...quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of Ruud weer meer met de mannen omgaat de laatste dagen of niet?
Alleen vind ik het gezond, wil wedden Billy niet!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zei Billy vandaag ook al.
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze komt hard aan! ( Wacht ff tot ná het ijs )
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dankjewel. En dat weet iedereen? Denk het niet, want de bedragen die hier (Fryslan) genoemd worden zijn 0 euro als je ijsemmergooit en 75 als je het niet doet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je de uitdaging acceptwert en een bak ijs over je kop leeggooi donneer je 10 euro maar als je weigert dan moet je 1000 doneren
Dus de weigeraars zijn in alle opzichten betwr bezig
Deze weddenschap ga idd niet aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen vind ik het gezond, wil wedden Billy niet!
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze weddenschap ga idd niet aan.
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dankjewel. En dat weet iedereen? Denk het niet, want de bedragen die hier (Fryslan) genoemd worden zijn 0 euro als je ijsemmergooit en 75 als je het niet doet.
Whahahahahahaahahahahquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kan Laura dat telefoontje niet ff zelf regelen ??
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoofd financieen moet akkoord geven..quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kan Laura dat telefoontje niet ff zelf regelen ??
Het zit er allemaal in.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doe gewoon.................quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)to_als_research.html
[..]
Eustrogeen pil erin ,klaar.quote:
Yep. Zonder Facebook, borstklopperij of hype.quote:
Morgen maar eens tijd aan besteden, dan maar stichtelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zonder Facebook, borstklopperij of hype.
plaatjes likenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Zonder Facebook, borstklopperij of hype.
Ach jee, laat me raden! Een brief aan Ruud!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Urb het volgende:
LauraB heeft braaf een breudje gesmeerd voor Rene, Billy nog steeds aan het schrijven op de bank.
Amers mei iis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Morgen maar eens tijd aan besteden, dan maar stichtelijk.
Dan maar!
Ijsemmers
Minion is wel heel Staartmans geilquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Urb het volgende:
LauraB heeft braaf een breudje gesmeerd voor Rene, Billy nog steeds aan het schrijven op de bank.
100 euroquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je de uitdaging acceptwert en een bak ijs over je kop leeggooi donneer je 10 euro maar als je weigert dan moet je 1000 doneren
Of ze heeft opeens een vader complex.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is het laatste "jongetje" dat nog in haar feeërieke hippiemeiske-act trapt..
En als je dat hele achterlijke gedoe gewoon compleet negeert?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ivan en JoyJoy hebben die Spitskut allang door, Rene is haar laatste anker, als die mislukt is Muizemeisje ook niets meer..quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of ze heeft opeens een vader complex.
dan niks hehquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als je dat hele achterlijke gedoe gewoon compleet negeert?
Die drugs werken nog lang na bij die halve zoolquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef Ransjih het volgende:
geur van broodbakken, iedereen vroeg op, iedereen kneiterhard aan werk daarna (rene)
blablablaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef Ransjih het volgende:
geur van broodbakken, iedereen vroeg op, iedereen kneiterhard aan werk daarna (rene)
hebben ze weer drugs gedaan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die drugs werken nog lang na bij die halve zool
Rambo 6, The never ending storyquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:25 schreef mazaru het volgende:
Degene die stream 1 filmt, is of gay of een vrouw zonder smaak.
Toppiequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dan 2 keer gebruiken,en dan stof vangen.quote:
Als hij denkt dat de geur van een brood die luiwammesen uit hen bed doet springen, dan is hij highquote:
LSD is a bitch.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die drugs werken nog lang na bij die halve zool
geur kan een hoop doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij denkt dat de geur van een brood die luiwammesen uit hen bed doet springen, dan is hij high
Heeft ze al een paar keer uitgesproken hier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ben jij verliefd op Colinda of begrijp ik iets helemaal verkeerd?
Dat heet hints geven hihi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Heeft ze al een paar keer uitgesproken hier.
slow cooking in n sesam zout korstquote:
Kan best maar ik kan ook niet alles lezen. Ja dus?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Heeft ze al een paar keer uitgesproken hier.
Met een vis,ook lekker.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef voederbak het volgende:
Misschien leuk voor ReNEE om een kokend hete lava challenge te doen.
Niemand reageerdequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef danilel het volgende:
precies nico snapt het; ALS heeft er meer aan als je geen ijswater over je hoofd gooit maar dat je juist geld overmaakt.
Precies, zag gisteren of eergisteren op t.v. een item waarin de zogenaamde BNérs die uitdaging aannamen en ze gooiden dus ijswater of zich zelf heen. Vrij egoistisch om zo niet te hoeven doneren. Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef danilel het volgende:
precies nico snapt het; ALS heeft er meer aan als je geen ijswater over je hoofd gooit maar dat je juist geld overmaakt.
JA.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:32 schreef Haropro het volgende:
[..]
Kan best maar ik kan ook niet alles lezen. Ja dus?
Is voor de spanning. Wij mogen niet weten wie ze nomineren, denk ikquote:
boer johnquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef RobbieRonald het volgende:
Mogen we niet weten wie ze willen nomineren
je moet sowieso doneren alleen als je eeen bak met ijs over jezelf heen kiept dan minderquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:36 schreef Haropro het volgende:
[..]
Precies, zag gisteren of eergisteren op t.v. een item waarin de zogenaamde BNérs die uitdaging aannamen en ze gooiden dus ijswater of zich zelf heen. Vrij egoistisch om zo niet te hoeven doneren. Dacht al dat het aan mij lag.
De huisdealer.?quote:
Nou ja dan nog egoistisch, als ik zo'n uitdaging in de mail kreeg deed ik net of ik het niet gelezen had.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet sowieso doneren alleen als je eeen bak met ijs over jezelf heen kiept dan minder
onderkoeld?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:39 schreef sjampoeh het volgende:
de bedenker van ice-bucket challenge is overleden btw.. auto ongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |