SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Er staan nog minstens 8 kandidaten klaar, elke 3e van elke maand die net niet haalde, klaar incl kist en voorbereidingenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
om ze te fucken ? maar denk ook om dingen te regelen
Uitquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Is het nu aan of uit tussen Billy en Ruud?
weet niemand.. als t aan ruud ligt niet echt, gewoon chillquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag hem haar net nog kussen, toen hij haar "liefdevol" vroeg de boodschappen op te ruimen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Klassieke muziek dus, toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Dames van de marketing van Classic FM.
weer aan dusquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem haar net nog kussen, toen hij haar "liefdevol" vroeg de boodschappen op te ruimen.
voor de kantine obstipatiequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Dames van de marketing van Classic FM voor Nico.
Dat weet bijna niemand.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Dotteke het volgende:
mooi zo.. hij knapt er nu al van opquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Nee want hij vind de relaaaaaaaaaaaaatie niet chill zegt hij net tegen Gio
op der rug?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef asini het volgende:
Hebben ze nou iets afgeplakt op de trui van die ene?
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef asini het volgende:
Klopt, zij is van de Utopia securityquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef asini het volgende:
Ben benieuwd hoe ze die doelgroep naar een jongere leeftijd willen krijgenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja.
De dames komen hier om de doelgroep van Classic FM te verbreden, dat zijn nu voornamelijk 50-65 plussers.
Een samenwerking volgens mij. Classic FM wil er wel iets voor terug, zij moeten er zelf ook aan 'verdienen'.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nico gaat proberen de Cantato Obstinato te slijten aan Classic FM?
Jemig kon Billy het niet hebben dat het uit was tussen Nico en Rienk of zo ha haquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Uit![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Nico nu zulke grote voeten of lijkt dat maar zo
reeds al gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nico gaat proberen de Cantato Obstinato te slijten aan Classic FM?
Wat een stel, en dat wil trouwenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
weet niemand.. als t aan ruud ligt niet echt, gewoon chill
bill vindt dat hij moet oprotten en wil hem 3 stemmen geven blablaba
Je bedoelt dat JdM wéér in de clinch moet om contractueel overeenstemming te bereiken dat Classic FM mag gaan uitzenden vanuit Utopiaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een samenwerking volgens mij. Classic FM wil er wel iets voor terug, zij moeten er zelf ook aan 'verdienen'.
maat 41quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Uit![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Nico nu zulke grote voeten of lijkt dat maar zo
De deal is simpel, Classic FM krijgt luisteraars via Utopia, Utopia krijgt kijkers via Classic FM.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat JdM wéér in de clinch moet om contractueel overeenstemming te bereiken dat Classic FM mag gaan uitzenden vanuit Utopia
De dames zijn van Classic FM, dus ik dacht...quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef Cir het volgende:
[..]oh is dat zo
heb ik ook deze , lkk r makkelijk zo klaar zeg maar
leuke meisjes doen het altijd goed met trut muziekjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi
Waarom zitten die meisjes daar dan?
Simpel zeg je.. maar er zijn nu viér partijen..quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De deal is simpel, Classic FM krijgt luisteraars via Utopia, Utopia krijgt kijkers via Classic FM.
de bewoner vallen onder utopiaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Simpel zeg je.. maar er zijn nu viér partijen..
De Pianisten
Utopia, gerund door Talpa
Classic FM
En de bewoners die geld willen zien
Oh jee!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
http://www.apple.com/nl/itunes/charts/songs/
[ afbeelding ]
dalende ljnquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
[ afbeelding ]
Joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico: Onze website is de best bekeken worldpresssite van Nederland.
Die deal gaat dus helemaal niet via Nicolien.. die meisjes kletsen lief en leuk maar geven geen enkel info what so ever , er spelen gewoon commerciële belangen en die gaan via JdM, Talpa, SBS en de muzikantenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef Cir het volgende:
[..]
leuke meisjes doen het altijd goed met trut muziekjes
We?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten er iets aan doen.
[..]
Overal.
uhm je mist denk het sarcasmequote:
Grapjasquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit kan toch niet???
Of ik zit grapjes te maken.
Ik hoop dat je serieus bent, Wolter en Isa moeten op 1 blijven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit kan toch niet???
Of ik zit grapjes te maken.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je serieus bent, Wolter en Isa moeten op 1 blijven.
Ik ben aan het rondbellen, komt goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet jij niet naar IBFquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een gelukkig nieuwjaar?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Billie kliedert iets op een doek: Vanuit Utopia wens ik alle Magneeters ...
een podiumdansje doen, wat dat ook moge zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
René: Ik ging altijd naar Solar.
Billy: Daar heb ik ook voor gewerkt, voor bas Kosters, moest ik altijd optreden.
'Een geweldige 4e editie toe!'quote:
Billy s Freakshow.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
René: Ik ging altijd naar Solar.
Billy: Daar heb ik ook voor gewerkt, voor Bas Kosters, moest ik altijd optreden.
Vanavond is in de uitzending dat ze op 1 staan, dus zal wel weer even een stijgende boost krijgen.quote:
Aha maar wel zelfkennis.quote:
Uhhh, dit is gewoon met de regie afgesprokenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Classic FM bied aan om promotie voor Utopia te gaan doen voor de laatste 40 missende kaarten Cantato Obstipato...
Gekker moet het niet worden. ik vraag me af of de Regie dit allemaal goed gaat vinden
JDM moet natuurlijk wel geloofwaardig blijven met zijn programmaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond is in de uitzending dat ze op 1 staan, dus zal wel weer even een stijgende boost krijgen.
Ze zijn aan het zakkerquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
[ afbeelding ]
Een type Jaap graagquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef formule het volgende:
Wanneer komt de nieuwe inwoner,liefs iemand met een grote bek die Rene met de grond gelijk maak
Hahahaha. Tyden niet zo gelachen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef kaya39 het volgende:
Tyden niet gelezen etc kijk even nog steeds bil ruud nico swiebert gelul nog geen steek verder als slap gelul hahahahaha
Na de stemming, lijkt het meest logisch........quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef formule het volgende:
Wanneer komt de nieuwe inwoner,liefs iemand met een grote bek die Rene met de grond gelijk maak
En nu heb je een harde schijf vol Jan Smit?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
Het heeft me wat knaken gekost, maar ik heb Woltertje Kroes van 1 af gekregen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
Ik ben voor.quote:
Nee dat snap ik. Als je hele dagen hier hangt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahahaha. Tyden niet zo gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |