Dat is volgens veel jeugd toch de definitie van een goed weekend?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Grielen het volgende:
Ik zeg altijd dat ik een goed weekend heb gehad ook al ben ik bezopen in een goot beland
Haten op grielen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
KM wat doe je op Grielen zijn account ga weg.
NEE HOEZO IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Haten op grielen.Haten op mij.
Ben je ongesteld ofzo?
1-0 voor de eenhoornsquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NEE HOEZO IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT.
Ik geef niet genoeg om jullie om jullie te haten. [ afbeelding ]
3 a 4 dagen pas??quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Al 3-4 dagen aan het liken zonder ook maar 1 match, begint een beetje sneu te worden voor me
Ik zie jou wel gesandwiched worden door KM en Grielenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NEE HOEZO IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT.
Ik geef niet genoeg om jullie om jullie te haten. [ afbeelding ]
Rest alleen nog de vraag wie er dan daadwerkelijk in het midden zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie jou wel gesandwiched worden door KM en Grielen![]()
Jullie drie draaien er constant omheen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Had ik laatst ook en dan opeens loopt het weerquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Al 3-4 dagen aan het liken zonder ook maar 1 match, begint een beetje sneu te worden voor me
Wellicht doordat de scholen weer open zijn?quote:
Of van die levensmoto's : je leeft maar een keer... dus veeg me maar naar rechtsquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
"Neem me zoals ik ben" als tagline. Daar ga ik als een FOK!er op reageren
Zou mailen dat ze hem mag ruilen tegen mijn magnetronquote:
En dit woont dan in Alphenquote:
Nope, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verwachten dat daar iets beters woont
inspiratie nodig om...te communiceren...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe beginnen jullie tegenwoordig een gesprek? Gebruiken jullie iets origineels? mensen die 'hoi hoe gaat het' zeggen heb ik niks aan.
Ik heb inspiratie nodig voor wat nieuws
waar zeg ik dat dan onnozel stuk nageboortequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
inspiratie nodig om...te communiceren...
frustrated much?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar zeg ik dat dan onnozel stuk nageboorte
ik kan dit even niet rijmen met die ontzettende diss tegen mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen geduld
In dat geval: "Hoi, daten? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen" Opgelost.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen geduld
nee tuurlijk kan je dat nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik kan dit even niet rijmen met die ontzettende diss tegen mij
Verzin iets op basis van hun bio of pic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe beginnen jullie tegenwoordig een gesprek? Gebruiken jullie iets origineels? mensen die 'hoi hoe gaat het' zeggen heb ik niks aan.
Ik heb inspiratie nodig voor wat nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |