Wat had je verwacht?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:26 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Hij krijgt het voor elkaar om overal ja/jup/nee op te antwoorden. Hij was ziek dit weekend, zeg ik: 'ooh dat is jammer', krijg ik terug: 'jup...' Dus toen dacht ik, oke nog een kans 'Het schijnt dat we volgend weekend weer zon krijgen, dus dat word vast beter!' Stuurt ie: 'jaa zeker...'
Hahaha nee, meer als ik vraag: 'Hoe was je weekend?' dat je dat beantwoord en dan vraagt: 'maar hoe was het bij jou?' Overigens vind ik het sws een saaie vraag, maar wist niet meer wat ik anders moest zeggen na 10 ja/nee antwoordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat had je verwacht?
"Ja dat is zeker jammer maar dat kan weleens gebeuren! Ik laat mij niet uit het veld slaan. Als ik volgend weekend weer beter ben en het is mooi weer dan ga ik naar buiten op avontuur, als het regent maakt het ook niet uit hoor want dan ga ik binnen lekker koekjes bakken ha! Kom je er dan bij![]()
"
Dan was het trouwens ook niet goed geweest. Het ligt in dit geval gewoon niet alleen aan hem..
KM wat doe je op Grielen zijn account ga weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Grielen het volgende:
Ik zeg altijd dat ik een goed weekend heb gehad ook al ben ik bezopen in een goot beland
Dat is volgens veel jeugd toch de definitie van een goed weekend?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef Grielen het volgende:
Ik zeg altijd dat ik een goed weekend heb gehad ook al ben ik bezopen in een goot beland
Haten op grielen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
KM wat doe je op Grielen zijn account ga weg.
NEE HOEZO IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Haten op grielen.Haten op mij.
Ben je ongesteld ofzo?
1-0 voor de eenhoornsquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NEE HOEZO IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT.
Ik geef niet genoeg om jullie om jullie te haten. [ afbeelding ]
3 a 4 dagen pas??quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Al 3-4 dagen aan het liken zonder ook maar 1 match, begint een beetje sneu te worden voor me
Ik zie jou wel gesandwiched worden door KM en Grielenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NEE HOEZO IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT.
Ik geef niet genoeg om jullie om jullie te haten. [ afbeelding ]
Rest alleen nog de vraag wie er dan daadwerkelijk in het midden zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie jou wel gesandwiched worden door KM en Grielen![]()
Jullie drie draaien er constant omheen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Had ik laatst ook en dan opeens loopt het weerquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Al 3-4 dagen aan het liken zonder ook maar 1 match, begint een beetje sneu te worden voor me
Wellicht doordat de scholen weer open zijn?quote:
Of van die levensmoto's : je leeft maar een keer... dus veeg me maar naar rechtsquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
"Neem me zoals ik ben" als tagline. Daar ga ik als een FOK!er op reageren
Zou mailen dat ze hem mag ruilen tegen mijn magnetronquote:
En dit woont dan in Alphenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |