Nope, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verwachten dat daar iets beters woont
inspiratie nodig om...te communiceren...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe beginnen jullie tegenwoordig een gesprek? Gebruiken jullie iets origineels? mensen die 'hoi hoe gaat het' zeggen heb ik niks aan.
Ik heb inspiratie nodig voor wat nieuws
waar zeg ik dat dan onnozel stuk nageboortequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
inspiratie nodig om...te communiceren...
frustrated much?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar zeg ik dat dan onnozel stuk nageboorte
ik kan dit even niet rijmen met die ontzettende diss tegen mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen geduld
In dat geval: "Hoi, daten? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen" Opgelost.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen geduld
nee tuurlijk kan je dat nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik kan dit even niet rijmen met die ontzettende diss tegen mij
Verzin iets op basis van hun bio of pic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe beginnen jullie tegenwoordig een gesprek? Gebruiken jullie iets origineels? mensen die 'hoi hoe gaat het' zeggen heb ik niks aan.
Ik heb inspiratie nodig voor wat nieuws
ja maar ik date nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In dat geval: "Hoi, daten? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen" Opgelost.
Doen wat Gh0stface zegt.quote:
Onterecht geinteresseerd? Right, waarom like je ze in eerste instantie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus ik moet onterecht geinteresseerd gaan doen? ok
Hoi als openingszin is afdoende. Een quasi grappige interessante opmerking is overbodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om af te spreken, ik houd er graag verschil in
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In dat geval: "Hoi, neuken? Dan kunnen we elkaar beter leren kennen" Opgelost.
ik ben pas oprecht geinteresseerd in wat ze doen als ik langer met ze praat, wat kan mij het schelen wat je in indonesie deed 2 jaar geleden als ik net 5min met een vreemd persoon praatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Onterecht geinteresseerd? Right, waarom like je ze in eerste instantie?
Vast niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben pas oprecht geinteresseerd in wat ze doen als ik langer met ze praat, wat kan mij het schelen wat je in indonesie deed 2 jaar geleden als ik net 5min met een vreemd persoon praat
ben ik de enige die zo denkt dan?
Lol?! Wat heeft dat met jou eerdere vraag te maken, waar je dus netjes antwoord op kreeg. Hou het dan maar gewoon bij Hoi en laat dan maar snel merken dat je af wilt spreken.....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben pas oprecht geinteresseerd in wat ze doen als ik langer met ze praat, wat kan mij het schelen wat je in indonesie deed 2 jaar geleden als ik net 5min met een vreemd persoon praat
ben ik de enige die zo denkt dan?
Midden in een gesprek bedoel je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vast niet.
Haken de heren snel bij jou af?
Ik heb gewoon een originele gespreksstarter nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:17 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol?! Wat heeft dat met jou eerdere vraag te maken, waar je dus netjes antwoord op kreeg. Hou het dan maar gewoon bij Hoi en laat dan maar snel merken dat je af wilt spreken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |