Precies.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef Thunder0x het volgende:
Absoluut een overtreding van Schaken ja, werd gewoon verrast door Oar.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt.
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozerquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt.
Jeb, maar is wel een vaste basis speler.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozer
Oar is geen kakkie die blijft liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een 100% penalty als Oar niet was opgestaan.
Ok.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Oar is geen kakkie die blijft liggen.
Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.
Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
hahahahahahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.
Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
Eerste keer tijdrekkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik jank niet, het was 1-2 en dat is prima om te lachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...
overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche veldenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Eerste keer tijdrekkenHij begon in de eerste helft al te rekken. Mongool kan niet eens een bal uittrappen, kan me voorstellen dat hij zo snel mogelijk naar huis wou.
De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...
overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:00 schreef Matip het volgende:
[..]
De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiterquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche velden
Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef ufopiloot het volgende:
In ieder geval 4 punten meer dan vorig seizoen
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter
Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter
Immers is volgens mij de enige die de keeper afjaagd. Is afgesproken. De rest zet andere spelers vast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef nostra het volgende:
[..]
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |