Tokkie style.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wedje leggen?
De mijne was nog geen half jaar oud toen hij meeging.
En dat zeg jij?quote:
Allemaal zwaar gefrustreerd wegens het ontbreken van vrouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef miss_sly het volgende:
En kinderen allemaal vervelende kutkoters.
Wat zou de wereld mooi en gemakkelijk zijn met alleen maar mannen
Als er nooit vrouwen zijn geweest kan je het ook niet missenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Allemaal zwaar gefrustreerd wegens het ontbreken van vrouwen.
Ja, de ideale wereld. Echt.
*proest*
Uiteraardquote:
Netjes overlegd met de knoegbaas. En bij wakker worden (en huilen) gelijk afrekenen en vertrekken (wat hij niet deed, bleef keurig tukken).quote:
En soms mee als trophy wife naar feestjes natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ze hoeven natuurlijk niet compleet te ontbreken. Ze moeten gewoon 't huis niet uit. Koken, neuken en baren.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Netjes overlegd met de knoegbaas. En bij wakker worden (en huilen) gelijk afrekenen en vertrekken (wat hij niet deed, bleef keurig tukken).
Maar dan wel zonder het kroost. Die mogen in de trapkast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En soms mee als trophy wife naar feestjes natuurlijk.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er nooit vrouwen zijn geweest kan je het ook niet missen.
Wel apart, zo'n wereldwijde Reguliersdwars.
Als het krijgen van kinderen voor 100% bepaald werd door de man zouden er echt zo enorm veel minder kinderen geboren worden, ik denk dat we de 20% van nu niet zouden halen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder het kroost. Die mogen in de trapkast.
Kreeg het kindje ook een biertje?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was mijn eerste biertje in een jaar tijd ofzo!
Die sliep!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kreeg het kindje ook een biertje?
Dat betwijfel ik. Ik zie genoeg mannen die heel graag papa willen worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het krijgen van kinderen voor 100% bepaald werd door de man zouden er echt zo enorm veel minder kinderen geboren worden, ik denk dat we de 20% van nu niet zouden halen.
Maak je hem wakker, kleine kindjes tussen de aangeschoten/dronken mannen.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maak je hem wakker, kleine kindjes tussen de aangeschoten/dronken mannen.
Goed voor de ontwikkeling.
Nou ok, 30% danquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik zie genoeg mannen die heel graag papa willen worden.
Want mannen zijn zo verschrikkelijk zorgvuldig in het niet-bezwangeren als dat niet absoluut en weloverwogen gepland is?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het krijgen van kinderen voor 100% bepaald werd door de man zouden er echt zo enorm veel minder kinderen geboren worden, ik denk dat we de 20% van nu niet zouden halen.
Als het 100% aan de man was zou het wel geregeld zijn hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want mannen zijn zo verschrikkelijk zorgvuldig in het niet-bezwangeren als dat niet absoluut en weloverwogen gepland is?
Condooms zijn kut. gewoon anticonceptie in het drinkwater en een ontheffingspil als er iemand zwanger moet worden gemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want je mag geen condoom gebruiken van je vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |