Tokkie style.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wedje leggen?
De mijne was nog geen half jaar oud toen hij meeging.
En dat zeg jij?quote:
Allemaal zwaar gefrustreerd wegens het ontbreken van vrouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef miss_sly het volgende:
En kinderen allemaal vervelende kutkoters.
Wat zou de wereld mooi en gemakkelijk zijn met alleen maar mannen
Als er nooit vrouwen zijn geweest kan je het ook niet missenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Allemaal zwaar gefrustreerd wegens het ontbreken van vrouwen.
Ja, de ideale wereld. Echt.
*proest*
Uiteraardquote:
Netjes overlegd met de knoegbaas. En bij wakker worden (en huilen) gelijk afrekenen en vertrekken (wat hij niet deed, bleef keurig tukken).quote:
En soms mee als trophy wife naar feestjes natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ze hoeven natuurlijk niet compleet te ontbreken. Ze moeten gewoon 't huis niet uit. Koken, neuken en baren.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Netjes overlegd met de knoegbaas. En bij wakker worden (en huilen) gelijk afrekenen en vertrekken (wat hij niet deed, bleef keurig tukken).
Maar dan wel zonder het kroost. Die mogen in de trapkast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En soms mee als trophy wife naar feestjes natuurlijk.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er nooit vrouwen zijn geweest kan je het ook niet missen.
Wel apart, zo'n wereldwijde Reguliersdwars.
Als het krijgen van kinderen voor 100% bepaald werd door de man zouden er echt zo enorm veel minder kinderen geboren worden, ik denk dat we de 20% van nu niet zouden halen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder het kroost. Die mogen in de trapkast.
Kreeg het kindje ook een biertje?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was mijn eerste biertje in een jaar tijd ofzo!
Die sliep!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kreeg het kindje ook een biertje?
Dat betwijfel ik. Ik zie genoeg mannen die heel graag papa willen worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het krijgen van kinderen voor 100% bepaald werd door de man zouden er echt zo enorm veel minder kinderen geboren worden, ik denk dat we de 20% van nu niet zouden halen.
Maak je hem wakker, kleine kindjes tussen de aangeschoten/dronken mannen.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maak je hem wakker, kleine kindjes tussen de aangeschoten/dronken mannen.
Goed voor de ontwikkeling.
Nou ok, 30% danquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik zie genoeg mannen die heel graag papa willen worden.
Want mannen zijn zo verschrikkelijk zorgvuldig in het niet-bezwangeren als dat niet absoluut en weloverwogen gepland is?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het krijgen van kinderen voor 100% bepaald werd door de man zouden er echt zo enorm veel minder kinderen geboren worden, ik denk dat we de 20% van nu niet zouden halen.
Als het 100% aan de man was zou het wel geregeld zijn hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want mannen zijn zo verschrikkelijk zorgvuldig in het niet-bezwangeren als dat niet absoluut en weloverwogen gepland is?
Condooms zijn kut. gewoon anticonceptie in het drinkwater en een ontheffingspil als er iemand zwanger moet worden gemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want je mag geen condoom gebruiken van je vrouw?
Alle mannen krijgen dan borstenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. gewoon anticonceptie in het drinkwater en een ontheffingspil als er iemand zwanger moet worden gemaakt.
Nee, het is niet ontwikkeld door een vrouwquote:
Anticonceptie = vrouwelijke hormonen. En de pil is inderdaad ontwikkeld door een man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is niet ontwikkeld door een vrouw.
I know, maar als het systeem via het drinkwater gaat verzinnen we wel iets hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Anticonceptie = vrouwelijke hormonen. En de pil is inderdaad ontwikkeld door een man.
Dan beter van alle mannen wat zaad opslaan en daarna castreren steriliseren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar als het systeem via het drinkwater gaat verzinnen we wel iets hoor.
Tieten zijn leuk, maar wel op iemand anders.
Dus zwangerschap volledig overlaten aan de medische wereld en de politiek.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
Dan beter van alle mannen wat zaad opslaan en daarna castreren steriliseren.
Ook goed, opzich dan he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn, als je eerst moest kunnen bewijzen voor een kind te kunnen zorgen, geestelijk en financieelquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus zwangerschap volledig overlaten aan de medische wereld en de politiek.
Nee, dat gaat goed komen.
Waarom alle mannen? Alleen degene die geen kinderen (meer) willen is toch prima?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie het gezeur al voor me...dat mensen die nog nieteens voor zichzelf kunnen zorgen TOCH een kind willen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn, als je eerst moest kunnen bewijzen voor een kind te kunnen zorgen, geestelijk en financieel.
Vergunning afgewezenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:17 schreef Buurpoes het volgende:
Dan zou je wel een passend antwoord op de TT hebben: ik kreeg geen toestemming.
Net als bij adoptie, bijvoorbeeld. Om maar 's wat te noemen. Al ben je nog net financieel in staat om een boterham te smeren met euroshoppemargarine voor zowel ontbijt, lunch en avondeten en zelfstandig te ademen maar je bent vruchtbaar, dan kun je gewoon een kind (of 4..) op deze aardkloot zetten, maar ben je niet vruchtbaar en heb je in principe 'alles mee' (voor zover iemand dat kan hebben, álles mee, maargoed, hè?) en wil je 'n kind adopteren dan moet je eerst 1024 hordes overwinnen. En o wee als je samenwoont met iemand van 't zelfde geslacht!quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn, als je eerst moest kunnen bewijzen voor een kind te kunnen zorgen, geestelijk en financieel.
Oh wacht, als "mannen het mochten regelen" betekent dat vooral dat vrouwen hun lijf maar moeten volgooien met hormonen...quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. gewoon anticonceptie in het drinkwater en een ontheffingspil als er iemand zwanger moet worden gemaakt.
Ja, DAN zijn er opeens wel regels iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Net als bij adoptie, bijvoorbeeld. Om maar 's wat te noemen. Al ben je nog net financieel in staat om een boterham te smeren met euroshoppemargarine voor zowel ontbijt, lunch en avondeten en zelfstandig te ademen maar je bent vruchtbaar, dan kun je gewoon een kind (of 4..) op deze aardkloot zetten, maar ben je niet vruchtbaar en heb je in principe 'alles mee' (voor zover iemand dat kan hebben, álles mee, maargoed, hè?) en wil je 'n kind adopteren dan moet je eerst 1024 hordes overwinnen. En o wee als je samenwoont met iemand van 't zelfde geslacht!![]()
Jullie doen niets anders dan jullie lijf volproppen en smeren met van alles, dit doen jullie OOK allemaal al om van jeugdpuistjes af te komen, dus ga niet opeens moeilijk doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, als "mannen het mochten regelen" betekent dat vooral dat vrouwen hun lijf maar moeten volgooien met hormonen...
Als er straks een mannenpil is dan ben ik benieuwd hoe dom men vrouwen vindt die een man vertrouwd hebben toen hij zei dat hij aan de pil was...
Alleen een beetje jammer dat er zoveel zijn die te laf zijn om in hun ballen te laten snijden...quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef lily het volgende:
[..]
Waarom alle mannen? Alleen degene die geen kinderen (meer) willen is toch prima?
Jullie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie doen niets anders dan jullie lijf volproppen en smeren met van alles, dit doen jullie OOK allemaal al om van jeugdpuistjes af te komen, dus ga niet opeens moeilijk doen.
Nu is het beter, nu mag dat gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie het gezeur al voor me...dat mensen die nog nieteens voor zichzelf kunnen zorgen TOCH een kind willen.
Die zijn er nu helaas ook, en neuken kan (letterlijk) iedere debiel. Met alle gevolgen van dien. Maar dat is weer een andere discussie, en daar heb je nog meer schreeuwerds want dan kom je al snel aan mensen hun lichamelijke integriteit als je ze bv. 'gedwongen' gaat steriliseren omdat ze gewoon geestelijk danwel lichamelijk niet in staat zijn een kind op te voeden. En met geen uitzicht op verbetering. Dus niet dat je ff je baan kwijt bent en een jaartje bijstand pakt, of een depressie hebt waar je prima weer uit kan komen. Nee echt gewoon chronisch een aandoening die je incapabel maakt een kind normaal op te voeden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie het gezeur al voor me...dat mensen die nog nieteens voor zichzelf kunnen zorgen TOCH een kind willen.
Nou precies!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Doet me hier aan denken, Dude:
Ja maar alles wat ik nu nog doe is mijn probleem en alleen mijn probleem, met een koter zadel je dus iemand op met jouw problemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kan je op die manier niet alles dood redeneren, en eigenlijk stoppen met je baan, je auto weg doen, je huis verkopen, en ergens klimaatneutraal op een eilandje alleen maar vreten wat de natuur echt niet meer nodig heeft? Want verder is eigenlijk alles op egoïstische basis, en voor je eigen gemak en comfort, en wordt de natuur er in het algemeen niet beter van bv.
Het is deels natuurlijk gewoon hardcoded in ons DNA, om je voort te willen planten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |