abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143812840
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je het dan nog wel ontwijken. Je kan toch best aan je broer vragen z'n kind thuis te laten als jij je verjaardag viert? :?
klopt en dat zal ik ook doen, verwacht dan alleen wel wat meer weerstand dan bij neven en nichten

kans is groot dat er dan familieruzie ontstaat :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_143812854
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Overdrijf je niet een klein (...) beetje?
dat zullen we dan wel zien, kan nooit lang meer duren met die 2 :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:16:39 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143812877
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:15 schreef Leipo666 het volgende:

klopt en dat zal ik ook doen, verwacht dan alleen wel wat meer weerstand dan bij neven en nichten

kans is groot dat er dan familieruzie ontstaat :)
Zou ik vaag vinden. Dat zehet niet leuk vinden, evt misschien niet snappen (als dat kind geboren is en ze dus tunnel visie hebben) ala.. of dat ze minder snel / minder vaak komen.
Maar ruzie.. lijkt me wat vaag. Zeker als je ze nu al kan voorbereiden :P
pi_143812932
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
of dat ze minder snel / minder vaak komen
nooit meer dus :P
pi_143812977
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je het dan nog wel ontwijken. Je kan toch best aan je broer vragen z'n kind thuis te laten als jij je verjaardag viert? :?
Wat is er zo verschikkelijk aan 1 kind? Een hele groep is inderdaad storend (wel meer dan storend, vaak...) maar 1 kind... is dat echt zo onoverkomelijk?
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:20:15 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143812992
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:19 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Wat is er zo verschikkelijk aan 1 kind? Een hele groep is inderdaad storend (wel meer dan storend, vaak...) maar 1 kind... is dat echt zo onoverkomelijk?
Dat ligt helemaal aan het kind :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:20:45 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143813013
quote:
Ik word er niet vrolijker van, eerder het tegenovergestelde. Zie er op geen enkele manier de gezelligheid / toegevoegde waarde van in.
pi_143813022
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan het kind :P.
Dat is ook waar. Een huilbaby kan de boel goed op stelten zetten, terwijl een slapende baby niemand hindert (ok, misschien staat de kinderwagen in de weg in de gang).
Professioneel gifmenger.
pi_143813038
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik word er niet vrolijker van, eerder het tegenovergestelde. Zie er op geen enkele manier de gezelligheid / toegevoegde waarde van in.
Het voordeel is dat jij je ook niet met het kind hoeft te bemoeien, daar zijn de ouders voor.
Professioneel gifmenger.
pi_143813051
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Leipo666 het volgende:
ik denk dat ik maar stop met verjaardagen vieren als mijn broer ooit een kind krijgt, vanaf dan kan ik het niet meer ontwijken :{

kinderen van neven en nichten kan ik nog wel ontwijken als ik dat wil en die komen ook niet bij ons thuis
Gewoon in een goed 1 op 1 gesprek vertellen dat ze van harte welkom zijn, maar dan wel zonder kinderen. Sowieso zullen de meeste mensen met een beetje empathie in hun donder hun kinderen niet meenemen naar een verjaardag van volwassenen, dus je broer zal jouw wens vast ook wel begrijpen.
pi_143813053
quote:
maar 1 kind... is dat echt zo onoverkomelijk?
:Y

ik wil geen kinderen in mijn huis
pi_143813063
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou ik vaag vinden. Dat zehet niet leuk vinden, evt misschien niet snappen (als dat kind geboren is en ze dus tunnel visie hebben) ala.. of dat ze minder snel / minder vaak komen.
Maar ruzie.. lijkt me wat vaag. Zeker als je ze nu al kan voorbereiden :P
Nou ja, tunnelvisie, het is wel een deel van de familie, plus zijn/haar oom is ook jarig. Dus als je broer dan eigenlijk praktisch nooit je kind wil zien dat zou ik ook op z'n zachtst gezegd wat opmerkelijk vinden. Helemaal eigen keuze om 'er niks mee te hebben', of 'zelf geen kinderen te willen'. Maar dat is nog heel wat anders dan het behandelen als besmettelijk nucleair afval, wat je niet in je huis wil hebben onder geen beding.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:23:55 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143813110
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:21 schreef Buurpoes het volgende:
Het voordeel is dat jij je ook niet met het kind hoeft te bemoeien, daar zijn de ouders voor.
Klopt. Maar het vraagt aandacht, krijgt aandacht, er gaan ineens gesprekken over. Van alles is schattig (of juist niet). Neh doe mij maar verjaardagen zonder kinderen.
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:22 schreef Loveless85 het volgende:

Nou ja, tunnelvisie, het is wel een deel van de familie, plus zijn/haar oom is ook jarig. Dus als je broer dan eigenlijk praktisch nooit je kind wil zien dat zou ik ook op z'n zachtst gezegd wat opmerkelijk vinden. Helemaal eigen keuze om 'er niks mee te hebben', of 'zelf geen kinderen te willen'. Maar dat is nog heel wat anders dan het behandelen als besmettelijk nucleair afval, wat je niet in je huis wil hebben onder geen beding.
Ik heb ook geen idee hoe ik ermee zal omgaan als mensen om mij heen kinderen gaan krijgen :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:24:27 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143813131
quote:

[..]

Dat is ook waar. Een huilbaby kan de boel goed op stelten zetten, terwijl een slapende baby niemand hindert (ok, misschien staat de kinderwagen in de weg in de gang).
Of gewoon een ettertje, die bestaan echt hoor, hele nare kinderen ;).

Maar wat Cue zegt, ik vind het ook lang niet altijd gepast, je moet je toch inhouden qua gedrag en taalgebruik, dus waarom het nou zonodig moet. En uiteraard heb ik het niet over familiefeestjes, of feestjes bij mensen met kinderen thuis, daar ben jij degene die zich moet aanpassen.

Maar mensen die hun koter meenemen naar feestjes waar verder geen koters komen, er gezopen, gerookt en gefeest wordt, dan heb je wel een plaat voor je hoofd. En vaak nog klagen over dingen ook, want het kind...
Get woke, go broke!
pi_143813207
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Maar het vraagt aandacht, krijgt aandacht, er gaan ineens gesprekken over. Van alles is schattig (of juist niet). Neh doe mij maar verjaardagen zonder kinderen.

[..]

Ik heb ook geen idee hoe ik ermee zal omgaan als mensen om mij heen kinderen gaan krijgen :')
Het zal deels heus vanzelf gaan, en je HOEFT het niet leuk te vinden natuurlijk. Maar een neefje of nichtje heb je gewoon al meer mee dan random vervelend kind in de supermarkt, plus een middagje één keer in het jaar, is dat dan zo erg dat dat VERBOTEN moet worden. En het dan neerzetten alsof het raar is dat je familie er dan over valt, als ze wel mogen komen je op je verjaardag, onder de voorwaarde dat ze hun jong maar ff ergens anders ditchen.

Snap echt dat je 'niks' kan hebben met kinderen, ik heb ook bijzonder weinig met kinderen, maar al op voorhand een neefje/nichtje compleet de toegang tot je huis ontzeggen, want kind en bah, en eng, en mot er niks mee. Dan gaat er ook ergens iets niet helemaal goed bij je hoor.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:28:00 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143813234
Sorry. Maar echt?

Of is dit nog een dappere poging tot trollen? Als ik met mijn kind niet meer welkom was dan was het makkelijk genoeg. Lekker een verplichting minder.

Je kan een kind tot een jaar of 10-12 moeilijk alleen thuis laten he.
Ik ben blij dat de bewust kinderloze vrienden die wij hebben er uit zichzelf rekening mee houden. Niet dat ze dat van mij hoeven, het is immers mijn keuze die kinderen. Maar goed, zij doen dat. En mijn oudste zoon gaat naar een van die vriendinnen ook wel alleen toe inmiddels. een van de weinige kinderen waar ze geen hekel aan heeft. _O-

Maar als mijn broers en zussen zouden zeggen dat het kind niet welkom was? nou dan niet joh. maar zou ik echt achterlijk vinden. Je gaat je ouder toch ook niet de toegang ontzeggen als ze ouder wordt omdat je een hekel hebt aan treuzelbejaarden met een rollator?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:29:46 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143813280
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het zal deels heus vanzelf gaan, en je HOEFT het niet leuk te vinden natuurlijk. Maar een neefje of nichtje heb je gewoon al meer mee dan random vervelend kind in de supermarkt, plus een middagje één keer in het jaar, is dat dan zo erg dat dat VERBOTEN moet worden. En het dan neerzetten alsof het raar is dat je familie er dan over valt, als ze wel mogen komen je op je verjaardag, onder de voorwaarde dat ze hun jong maar ff ergens anders ditchen.

Snap echt dat je 'niks' kan hebben met kinderen, ik heb ook bijzonder weinig met kinderen, maar al op voorhand een neefje/nichtje compleet de toegang tot je huis ontzeggen, want kind en bah, en eng, en mot er niks mee. Dan gaat er ook ergens iets niet helemaal goed bij je hoor.
Voor sommige mensen is het kennelijk een probleem dat een kind de aandacht krijgt, mogelijk omdat ze zelf dat niet meer het middelpunt van alle aandacht zijn, en je bent toch jarig natuurlijk....
Staat er ineens een 3-jarige op die versierde stoel veel grappiger te zijn dan jij.

En dan is het verdorie datzelfde kind waar je moeder ook alleen nog maar over kan praten, want het is haar enige kleinkind, dus bij je moeder moet je het tegenwoordig ook al afleggen tegen dat kind.
Het is niet eerlijk!! :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143813287
nope, geen troll :)

ik wil geen kinderen in huis die ik dan de hele tijd in de gaten moet houden of ze niet iets slopen, op de aquariums tikken, etc.

dan vier ik liever geen verjaardag meer dan dat ik een avond laat verpesten in mijn eigen huis door een koter
pi_143813294
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Gewoon in een goed 1 op 1 gesprek vertellen dat ze van harte welkom zijn, maar dan wel zonder kinderen. Sowieso zullen de meeste mensen met een beetje empathie in hun donder hun kinderen niet meenemen naar een verjaardag van volwassenen, dus je broer zal jouw wens vast ook wel begrijpen.
De laatste keer dat ik dat bericht kreeg (bij een bruiloft) was mijn zoon 5-6 weken oud en kon hij helemaal geen uren zonder zijn moeder. Dus ben ik niet gegaan.
Ik geloof dat het bruidspaar er langer wakker over heeft gelegen dan ik.
Professioneel gifmenger.
pi_143813316
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is het kennelijk een probleem dat een kind de aandacht krijgt, mogelijk omdat ze zelf dat niet meer het middelpunt van alle aandacht zijn, en je bent toch jarig natuurlijk....
Staat er ineens een 3-jarige op die versierde stoel veel grappiger te zijn dan jij.

En dan is het verdorie datzelfde kind waar je moeder ook alleen nog maar over kan praten, want het is haar enige kleinkind, dus bij je moeder moet je het tegenwoordig ook al afleggen tegen dat kind.
Het is niet eerlijk!! :'(
Dat ging bij mij wel over toen ik geen slapeloze nachten meer had van tevoren, de Bart Smit folders weken van te voren al verzamelde en uitknipte wat ik wilde, en 's ochtends om 09u voor het raam stond om te kijken waar de familie bleef. Jaartje of 12 dus.
pi_143813334
Ik ben echt niet zo'n grote kindervriend maar ik vind volwassenen vaak vervelender dan kinderen.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:31:52 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143813347
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef lily het volgende:
Ik ben echt niet zo'n grote kindervriend maar ik vind volwassenen vaak vervelender dan kinderen.
Maar volwassenen kan je gewoon een beuk geven als ze niet nokken :P.
Get woke, go broke!
pi_143813349
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:30 schreef Leipo666 het volgende:

ik wil geen kinderen in huis die ik dan de hele tijd in de gaten moet houden of ze niet iets slopen, op de aquariums tikken, etc.

dan vier ik liever geen verjaardag meer dan dat ik een avond laat verpesten in mijn eigen huis door een koter
Ze hebben toch ouders? Je kan toch gewoon zeggen 'joh, wil je opletten dat ze niet daar en daar aan zitten'. Het is wel ook je familie hé, vind je het überhaupt wel leuk dat je dan neefje of nichtje hebt, of is het vooral een vervelende toevoeging die je leven moeilijker maakt?
pi_143813360
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar volwassenen kan je gewoon een beuk geven als ze niet nokken :P.
Kinderen ook. Die slaan ook nog eens minder hard terug.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:33:13 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143813391
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kinderen ook. Die slaan ook nog eens minder hard terug.
Geen uitdaging man :N.
Get woke, go broke!
pi_143813397
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze hebben toch ouders? Je kan toch gewoon zeggen 'joh, wil je opletten dat ze niet daar en daar aan zitten'. Het is wel ook je familie hé, vind je het überhaupt wel leuk dat je dan neefje of nichtje hebt, of is het vooral een vervelende toevoeging die je leven moeilijker maakt?
ik zie al op andere verjaardagen hoe dat gaat: ouders letten niet iedere seconde op die kleine en vaak vinden zij iets 'schattig' wat ik dus totaal niet zo beleef

als mijn broer kindervrij zou blijven zou ik dat prima vinden :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:35:15 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143813452
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:30 schreef Leipo666 het volgende:

Je bedenkt al allerlei dingen die dat (niet bestaande) kind zal gaan doen, terwijl kinderen over het algemeen heel goed weten wat waar thuis wel en niet mag.
Plus dat je er kennelijk op voorhand al vanuit gaat dat je broer en zijn partner dat kind waardeloos zullen opvoeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143813455
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:33 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ik zie al op andere verjaardagen hoe dat gaat: ouders letten niet iedere seconde op die kleine en vaak vinden zij iets 'schattig' wat ik dus totaal niet zo beleef

als mijn broer kindervrij zou blijven zou ik dat prima vinden :)
Als je van te voren meldt dat *insert meubelstuk* heel moet blijven (wegens onvervangbaar) en dat *insert ander meubelstuk* wat fragiel is en dat *insert huisdier* zwaar gestresst raakt van aandacht, dan letten ouders echt wel op hoor.
Professioneel gifmenger.
pi_143813484
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Als je van te voren meldt dat *insert meubelstuk* heel moet blijven (wegens onvervangbaar) en dat *insert ander meubelstuk* wat fragiel is en dat *insert huisdier* zwaar gestresst raakt van aandacht, dan letten ouders echt wel op hoor.
denk niet dat ze erin mee zullen gaan als ik zeg: die vierkante cm heeft je kind, daar mag hij niet uitkomen en ik wil hem of haar ook niet horen :+
pi_143813490
quote:

[..]

Daar hoorde ik hier vanochtend heel andere dingen over :P
pi_143813504
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bedenkt al allerlei dingen die dat (niet bestaande) kind zal gaan doen, terwijl kinderen over het algemeen heel goed weten wat waar thuis wel en niet mag.
Plus dat je er kennelijk op voorhand al vanuit gaat dat je broer en zijn partner dat kind waardeloos zullen opvoeden.
always expect the worst :P
pi_143813517
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

denk niet dat ze erin mee zullen gaan als ik zeg: die vierkante cm heeft je kind, daar mag hij niet uitkomen en ik wil hem of haar ook niet horen :+
Dan zet je een box neer. Tientje op marktplaats en je hebt ze ook opvouwbaar. "daar spelen of vertrekken". :+
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:38:54 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143813556
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:37 schreef Buurpoes het volgende:
Dan zet je een box neer. Tientje op marktplaats en je hebt ze ook opvouwbaar. "daar spelen of vertrekken". :+
Ik vraag me af of alle ouders dat zullen accepteren :')
pi_143813566
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vraag me af of alle ouders dat zullen accepteren :')
vooral als het kind al 5 is :P (of 12 wat mij betreft :+ )
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:39:47 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143813580
Ik vind de bordjes "kids that are found without supervision will be given an espresso and a free puppy" in koffietentjes wel leuk :P.
Get woke, go broke!
pi_143813583
quote:
99s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daar hoorde ik hier vanochtend heel andere dingen over :P
Sorry, ik heb het vorige deel niet gelezen. :@
Maar ik houd mijn zoon in toom op visite EN ik kijk naar de reactie van degene van wie de spullen zijn. Schrikreactie = ingrijpen, ongeacht wat mijn uk uitspookt. :Y
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:40:21 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143813595
ergens snap ik het wel. ik ben inmiddels tante van een hele zwik neefjes en nichtjes die allemaal onder de 4 zijn.
en ja, dat vind ik een hoop gedoe. en ik moet toch wel eens wat dingen inslikken. maar goed, ze gaan ook weer weg. Dat scheelt. :')

Ik heb zelf kinderen (tieners) en kan me de stress van op bezoek gaan nog wel herinneren. Dus ik slik een hoop in. is vast lastiger als je bewust niet voor kinderen hebt gekozen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:42:13 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143813647
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus ik slik een hoop in. is vast lastiger als je bewust niet voor kinderen hebt gekozen.
Denk dat het hem daar vooral inzit. Dat bewust kinderlozen dat wegslikken liever niet doen. En dat eerder voor sfeerverpesting zorgt dan ouders dat zullen hebben.
pi_143813649
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:39 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

vooral als het kind al 5 is :P (of 12 wat mij betreft :+ )
Die kun je corrigeren (5) of thuislaten (12).

Ik kan me herinneren dat ik nog wel eens in een slaapkamer 'geparkeerd' werd met een stapel boekjes (leesjunkie, hier). Niemand had last van mij en de volwassenen konden over van alles praten. :Y
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:42:24 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143813657
quote:
ergens snap ik het wel. ik ben inmiddels tante van een hele zwik neefjes en nichtjes die allemaal onder de 4 zijn.
en ja, dat vind ik een hoop gedoe. en ik moet toch wel eens wat dingen inslikken. maar goed, ze gaan ook weer weg. Dat scheelt. :')

Ik heb zelf kinderen (tieners) en kan me de stress van op bezoek gaan nog wel herinneren. Dus ik slik een hoop in. is vast lastiger als je bewust niet voor kinderen hebt gekozen.
Oh, onder de vier niet leuk.... ik wou net vragen of je die van ons een keer wilde bezichtigen voor hij 4 wordt :6
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143813703
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:42 schreef Buurpoes het volgende:

Ik kan me herinneren dat ik nog wel eens in een slaapkamer 'geparkeerd' werd met een stapel boekjes (leesjunkie, hier). Niemand had last van mij en de volwassenen konden over van alles praten. :Y
werd ik vroeger ook, maar daar moet ik echt niet aan denken in mijn eigen huis :X
pi_143813719
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:44 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

werd ik vroeger ook, maar daar moet ik echt niet aan denken in mijn eigen huis :X
Je hebt geen kamer waar niks van waarde staat?

De oplossing: feestjes vanaf 21.00 uur.
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:45:21 #93
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143813740
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, onder de vier niet leuk.... ik wou net vragen of je die van ons een keer wilde bezichtigen voor hij 4 wordt :6
onder de vier prima leuk. mits met de handen van de ramen. En als je even wat speelgoed meeneemt. :P
(dat snap ik dus niet. :@ ga je ergens op visite zonder speelgoed. Ik heb al dat peuterspul al láng weggegeven of verkocht joh. staan ze in de bak met transformers te graven en krijg ik kwaaie koppen van de moeders dat dát kleine spulletjes zijn. Ja, duh, daarom staat het ín de kast.)
pi_143813754
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:44 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Je hebt geen kamer waar niks van waarde staat?

:N

ja de kruipruimte, maar dat zullen de ouders wel niet toestaan :+
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:46:29 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143813777
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

:D!
pi_143813782
quote:

[..]

_O-
Professioneel gifmenger.
pi_143813789
quote:

hé hé eindelijk iemand die het snapt :P ik ben ook al vroeg gestopt met mijn verjaardag vieren,
kwamen alle broers en zussen met hun peuters aanzetten had je in één keer zo 7 rennende
peuters in je huis, daar werd ik héééééél zenuwachtig van :D en iedereen was druk bezig
met zijn/haar kinderen in toom te houden zodat ze niet alles sloopte, was geen zak meer aan :')

Als ik bij zus of broer op bezoek ging had ik daar verder weinig last van en dan hadden die
kinderen ook hun eigen speelgoed en shit, dus dan waren ze veel rustiger.
pi_143813820
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

onder de vier prima leuk. mits met de handen van de ramen. En als je even wat speelgoed meeneemt. :P
(dat snap ik dus niet. :@ ga je ergens op visite zonder speelgoed. Ik heb al dat peuterspul al láng weggegeven of verkocht joh. staan ze in de bak met transformers te graven en krijg ik kwaaie koppen van de moeders dat dát kleine spulletjes zijn. Ja, duh, daarom staat het ín de kast.)
Ja, dat is inderdaad ook mijn ergernis.

Jaren geleden (mijn uk was er nog niet) kwam een oom met twee kleine kinderen op bezoek. Zonder speelgoed. En ik had dus echt NIKS, want kinderloos. Die arme kinderen hebben zich stierlijk zitten vervelen (overigens wel keurig op de bank gezeten en niks gesloopt).
Professioneel gifmenger.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:48:17 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143813830
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Transformers?!

Wanneer mag ik komen spelen? O+.
Get woke, go broke!
pi_143813850
quote:

[..]

:D Dan gewoon 's avonds vieren toch? Dan liggen het jonge grut wat oncontroleerbaar naar alles grijpt toch al in bed, en hoef je de discussie niet te voeren dat ze niet mee mogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')