ik zie al op andere verjaardagen hoe dat gaat: ouders letten niet iedere seconde op die kleine en vaak vinden zij iets 'schattig' wat ik dus totaal niet zo beleefquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ouders? Je kan toch gewoon zeggen 'joh, wil je opletten dat ze niet daar en daar aan zitten'. Het is wel ook je familie hé, vind je het überhaupt wel leuk dat je dan neefje of nichtje hebt, of is het vooral een vervelende toevoeging die je leven moeilijker maakt?
Je bedenkt al allerlei dingen die dat (niet bestaande) kind zal gaan doen, terwijl kinderen over het algemeen heel goed weten wat waar thuis wel en niet mag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:30 schreef Leipo666 het volgende:
nope, geen troll
ik wil geen kinderen in huis die ik dan de hele tijd in de gaten moet houden of ze niet iets slopen, op de aquariums tikken, etc.
dan vier ik liever geen verjaardag meer dan dat ik een avond laat verpesten in mijn eigen huis door een koter
Als je van te voren meldt dat *insert meubelstuk* heel moet blijven (wegens onvervangbaar) en dat *insert ander meubelstuk* wat fragiel is en dat *insert huisdier* zwaar gestresst raakt van aandacht, dan letten ouders echt wel op hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik zie al op andere verjaardagen hoe dat gaat: ouders letten niet iedere seconde op die kleine en vaak vinden zij iets 'schattig' wat ik dus totaal niet zo beleef
als mijn broer kindervrij zou blijven zou ik dat prima vinden
denk niet dat ze erin mee zullen gaan als ik zeg: die vierkante cm heeft je kind, daar mag hij niet uitkomen en ik wil hem of haar ook niet horenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je van te voren meldt dat *insert meubelstuk* heel moet blijven (wegens onvervangbaar) en dat *insert ander meubelstuk* wat fragiel is en dat *insert huisdier* zwaar gestresst raakt van aandacht, dan letten ouders echt wel op hoor.
Daar hoorde ik hier vanochtend heel andere dingen overquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het voordeel is dat jij je ook niet met het kind hoeft te bemoeien, daar zijn de ouders voor.
always expect the worstquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedenkt al allerlei dingen die dat (niet bestaande) kind zal gaan doen, terwijl kinderen over het algemeen heel goed weten wat waar thuis wel en niet mag.
Plus dat je er kennelijk op voorhand al vanuit gaat dat je broer en zijn partner dat kind waardeloos zullen opvoeden.
Dan zet je een box neer. Tientje op marktplaats en je hebt ze ook opvouwbaar. "daar spelen of vertrekken".quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
denk niet dat ze erin mee zullen gaan als ik zeg: die vierkante cm heeft je kind, daar mag hij niet uitkomen en ik wil hem of haar ook niet horen
Ik vraag me af of alle ouders dat zullen accepterenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:37 schreef Buurpoes het volgende:
Dan zet je een box neer. Tientje op marktplaats en je hebt ze ook opvouwbaar. "daar spelen of vertrekken".
vooral als het kind al 5 isquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of alle ouders dat zullen accepteren
Sorry, ik heb het vorige deel niet gelezen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hoorde ik hier vanochtend heel andere dingen over
Denk dat het hem daar vooral inzit. Dat bewust kinderlozen dat wegslikken liever niet doen. En dat eerder voor sfeerverpesting zorgt dan ouders dat zullen hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus ik slik een hoop in. is vast lastiger als je bewust niet voor kinderen hebt gekozen.
Die kun je corrigeren (5) of thuislaten (12).quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:39 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
vooral als het kind al 5 is(of 12 wat mij betreft
)
Oh, onder de vier niet leuk.... ik wou net vragen of je die van ons een keer wilde bezichtigen voor hij 4 wordtquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ergens snap ik het wel. ik ben inmiddels tante van een hele zwik neefjes en nichtjes die allemaal onder de 4 zijn.
en ja, dat vind ik een hoop gedoe. en ik moet toch wel eens wat dingen inslikken. maar goed, ze gaan ook weer weg. Dat scheelt.
Ik heb zelf kinderen (tieners) en kan me de stress van op bezoek gaan nog wel herinneren. Dus ik slik een hoop in. is vast lastiger als je bewust niet voor kinderen hebt gekozen.
werd ik vroeger ook, maar daar moet ik echt niet aan denken in mijn eigen huisquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:42 schreef Buurpoes het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik nog wel eens in een slaapkamer 'geparkeerd' werd met een stapel boekjes (leesjunkie, hier). Niemand had last van mij en de volwassenen konden over van alles praten.
Je hebt geen kamer waar niks van waarde staat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:44 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
werd ik vroeger ook, maar daar moet ik echt niet aan denken in mijn eigen huis
onder de vier prima leuk. mits met de handen van de ramen. En als je even wat speelgoed meeneemt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, onder de vier niet leuk.... ik wou net vragen of je die van ons een keer wilde bezichtigen voor hij 4 wordt
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je hebt geen kamer waar niks van waarde staat?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ja de kruipruimte, maar dat zullen de ouders wel niet toestaan
[..]
hé hé eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ergens snap ik het wel. ik ben inmiddels tante van een hele zwik neefjes en nichtjes die allemaal onder de 4 zijn.
en ja, dat vind ik een hoop gedoe. en ik moet toch wel eens wat dingen inslikken. maar goed, ze gaan ook weer weg. Dat scheelt.
Ik heb zelf kinderen (tieners) en kan me de stress van op bezoek gaan nog wel herinneren. Dus ik slik een hoop in. is vast lastiger als je bewust niet voor kinderen hebt gekozen.
Ja, dat is inderdaad ook mijn ergernis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder de vier prima leuk. mits met de handen van de ramen. En als je even wat speelgoed meeneemt.
(dat snap ik dus niet.ga je ergens op visite zonder speelgoed. Ik heb al dat peuterspul al láng weggegeven of verkocht joh. staan ze in de bak met transformers te graven en krijg ik kwaaie koppen van de moeders dat dát kleine spulletjes zijn. Ja, duh, daarom staat het ín de kast.)
Transformers?!quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder de vier prima leuk. mits met de handen van de ramen. En als je even wat speelgoed meeneemt.
(dat snap ik dus niet.ga je ergens op visite zonder speelgoed. Ik heb al dat peuterspul al láng weggegeven of verkocht joh. staan ze in de bak met transformers te graven en krijg ik kwaaie koppen van de moeders dat dát kleine spulletjes zijn. Ja, duh, daarom staat het ín de kast.)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |