Of jij komt andere mensen tegen, of jij denkt er makkelijker over. Kan ook hequote:Op maandag 25 augustus 2014 12:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien denk je wat te zwaar erover, want ik heb echt nog nooit een pissige moeder op een verjaardag meegemaakt omdat ik een kind wat stiller maande.
Dus of jouw idee van corrigeren gaat wat ver, of je denkt voor mensen op een manier die niet helemaal klopt.
Ik weet wel zeker dat ik er makkelijker over denk, dat is wel duidelijk. Dat ik mensen tegenkom die zo ontzettend anders zouden zijn lijkt me vrij sterk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of jij komt andere mensen tegen, of jij denkt er makkelijker over. Kan ook he
Zou je aub op willen houden met het bij mij neer leggen. Ik was niet het krijsende kind of de ouder.
Apart idd. Mensen willen kinderen en vervolgens moeten anderen die kinderen aanspreken, omdat vreemde ogen dwingen. Laat je kind dan lekker thuis ipv anderen er mee lastig te vallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of jij komt andere mensen tegen, of jij denkt er makkelijker over. Kan ook he
Zou je aub op willen houden met het bij mij neer leggen. Ik was niet het krijsende kind of de ouder.
Je moet niks, maar als je er zo'n last van hebt is wat doen beter dan je maar lekker zitten irriteren en mensen beschuldigen van overgevoeligheid zonder dat je weet hoe het zit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart idd. Mensen willen kinderen en vervolgens moeten anderen die kinderen aanspreken, omdat vreemde ogen dwingen. Laat je kind dan lekker thuis ipv anderen er mee lastig te vallen.
Voor jou is het mss doodnormaal. Ik vind het raar dat je kinderen meeneemt naar een verjaardag van volwassenen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:08 schreef erodome het volgende:
We hebben het hier over een verjaardag he, het is echt doodnormaal om kinderen mee te nemen.
Dat ligt er toch net aan wat voor verjaardag, wat je relatie is tot die mensen, op welk tijdstip de verjaardag is en wat de jarige(n) zelf willen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou is het mss doodnormaal. Ik vind het raar dat je kinderen meeneemt naar een verjaardag van volwassenen.
Dat is voor iedereen doodnormaal, daarin ben jij eerder de uitzondering dan de regel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou is het mss doodnormaal. Ik vind het raar dat je kinderen meeneemt naar een verjaardag van volwassenen.
Dat is misschien normaal als je in een omgeving zit waar veel kinderen bij rondlopen. Maar het is echt niet doodnormaal voor iedereenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:11 schreef erodome het volgende:
Dat is voor iedereen doodnormaal, daarin ben jij eerder de uitzondering dan de regel.
Ik heb het niet over een kinderfeestje, daar lijkt het me logisch dat er kinderen zijn. Als oma jarig is en je daar 's ochtends een gebakje gaat eten, dan snap ik ook dat kleinkind meegaat, maar een gewone verjaardag van volwassenen? Nah.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ligt er toch net aan wat voor verjaardag, wat je relatie is tot die mensen, op welk tijdstip de verjaardag is en wat de jarige(n) zelf willen?
Nogmaals, dat ligt er aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een kinderfeestje, daar lijkt het me logisch dat er kinderen zijn. Als oma jarig is en je daar 's ochtends een gebakje gaat eten, dan snap ik ook dat kleinkind meegaat, maar een gewone verjaardag van volwassenen? Nah.
Tja, ik zit op een leeftijd dat elke omgeving een kindrijke omgeving isquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is misschien normaal als je in een omgeving zit waar veel kinderen bij rondlopen. Maar het is echt niet doodnormaal voor iedereen
inderdaad, maakt me niet uit wat de ouders met de situatie doen, als ze er maar iets mee doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart idd. Mensen willen kinderen en vervolgens moeten anderen die kinderen aanspreken, omdat vreemde ogen dwingen. Laat je kind dan lekker thuis ipv anderen er mee lastig te vallen.
Ik ga er niet van uit, ik zie een risico.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, ik zit op een leeftijd dat elke omgeving een kindrijke omgeving is
Maar voor normale verjaardagen, niet alleen in de avond/nacht, je weet het wel, de familie-verjaardagen, is het echt vrij normaal.
En ik zeg echt niet dat anderen compleet op andermans kind moeten letten, maar als je er echt zo'n last van hebt is even wat zeggen tegen een kind echt geen probleem en lijkt het me bar sterk dat je dan ineens mamabeer op je nek hebt.
Het moet niet, als je het echt niet wil doe je het lekker niet, maar vind het wat vreemd om gelijk uit te gaan van conflict met ouders als je een keer wat zou zeggen van gekrijs.
Maar is dat niet meer een vooroordeel dan waarheid?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit, ik zie een risico.
Je hebt gelijk, er zijn geen moeders die daar moeilijk over doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar is dat niet meer een vooroordeel dan waarheid?
Op een verjaardag, bij familie/vrienden? Als je gewoon even normaal een kind aanspreekt op teveel herrie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er zijn geen moeders die daar moeilijk over doen.
Wat fijn dat jij ze niet tegenkomt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Op een verjaardag, bij familie/vrienden? Als je gewoon even normaal een kind aanspreekt op teveel herrie?
Er zullen vast moeders zijn die daar moeilijk over doen, maar dat zijn wel de grote uitzonderingen.
Ik heb het idee dat je nu alsnog probeert een trolltopic ervan te maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sorry, ik raak een beetje geërgerd door juist het zwart/wit van ero. Daardoor kwam die sarcastische opmerking. Excuus.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je nu alsnog probeert een trolltopic ervan te maken.
Natuurlijk zijn ze er, maar het is ook niet zo dat ze allemaal zo zijn.
Een beetje meer grijs en wat minder zwart-wit maakt je leven vast een stuk gemakkelijk
nou moet ik zeggen dat het ook wel de toon is die de muziek maakt. Mijn ouders hadden er een handje van mijn jongens als een hond toe te spreken. je kan van alles vinden over mijn opvoeding of over het gedrag van mijn kinderen. Maar wel op een normale toon graag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je het dan nog wel ontwijken. Je kan toch best aan je broer vragen z'n kind thuis te laten als jij je verjaardag viert?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Leipo666 het volgende:
ik denk dat ik maar stop met verjaardagen vieren als mijn broer ooit een kind krijgt, vanaf dan kan ik het niet meer ontwijken![]()
kinderen van neven en nichten kan ik nog wel ontwijken als ik dat wil en die komen ook niet bij ons thuis
Overdrijf je niet een klein (...) beetje?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Leipo666 het volgende:
ik denk dat ik maar stop met verjaardagen vieren als mijn broer ooit een kind krijgt, vanaf dan kan ik het niet meer ontwijken![]()
kinderen van neven en nichten kan ik nog wel ontwijken als ik dat wil en die komen ook niet bij ons thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |