SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom geen kids?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
No way. Ik ben 30+, ik kies ervoor om niet voor te planten wie doet mij wat.. mocht ik wel aandrang krijgen.. Zoveel veel single milfs om uit te zoeken, op elke vinger wel 10...![]()
Ik ken betere werk van je, rook eens een dikke joint dan praten we daarna verder.quote:
Kga vandaag niet smokenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ken betere werk van je, rook eens een dikke joint dan praten we daarna verder.
Waarom wel? Waarom moet ik mij voortplanten, heb je enig idee hoeveel tijd, energie en geld daar in zit?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom geen kids?
Begin er zelf steeds meer aan te twijfelen
Ja dat weten we nog.. de sig van hooidraaid blijft iedereen er ook aan herinnerenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
weten jullie nog toen geo dronken was op fok hahaha zo lache xd
omdat ik van je houdquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat weten we nog.. de sig van hooidraaid blijft iedereen er ook aan herinneren
Maar waarom deze persoonlijke aanval van uit het niets
Ja geen idee.. "hoort zo"quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom moet ik mij voortplanten, heb je enig idee hoeveel tijd, energie en geld daar in zit?
Ah .. tough love.. als we meeten geef ik je wel een knal voor je kanis om mijn liefde te tonen.quote:
Nee, ik doe haast nooit alcohol.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker koud pilsje dan? Of wat sterkers misschien?
dan steek ik een rotje in e reetquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah .. tough love.. als we meeten geef ik je wel een knal voor je kanis om mijn liefde te tonen.
Ja en ik hou van mij familie ook, ik ben oom al een paar jaar. Begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen geweldig. Maar vooral ook wanneer ze weer weg gaan en ik weer rust heb.quote:
Niet in mijn broek zak he.. nee meneer moet meteen aan mijn kont zitten, jij gaat wel snel en ver op de eerste datequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja en ik hou van mij familie ook, ik ben oom al een paar jaar. Begrijp me niet verkeerd, ik vind kinderen geweldig. Maar vooral ook wanneer ze weer weg gaan en ik weer rust heb.
En ik zeg nooit nooit. Wie weet ooit, maar nu in iedergeval niet, zeker niet als ze niet van mezelf zijn. Misschien in de toekomst beginnen mijn teelballen ook eens te rinkelen. Kan ik of krabben of voortplanten, de tijd zal het leren.quote:
ik betaal teminstequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet in mijn broek zak he.. nee meneer moet meteen aan mijn kont zitten, jij gaat wel snel en ver op de eerste date
Denk je/vindje/ben je bang dat je geen goede vader zou zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En ik zeg nooit nooit. Wie weet ooit, maar nu in iedergeval niet, zeker niet als ze niet van mezelf zijn. Misschien in de toekomst beginnen mijn teelballen ook eens te rinkelen. Kan ik of krabben of voortplanten, de tijd zal het leren.
weet het ook niet meerquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De geschiedenis wat leidt tot deze grap ontgaat mij
Ik ben vader geweest 2 jaar lang van 2 pleegkinderen, dus ik weet dat ik een goede vader zal zijn. Daar ligt het dus echt niet aan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk je/vindje/ben je bang dat je geen goede vader zou zijn?
Okequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ben vader geweest 2 jaar lang van 2 pleegkinderen, dus ik weet dat ik een goede vader zal zijn. Daar ligt het dus echt niet aan.
Nou ik ben zo retarded dat ik het niet zou raden dus het is beter om het gewoon te typen .quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef LompeHork het volgende:
We proberen te zeggen dat we je niet leuk vinden, maar kunnen moeilijk uit onze woorden komen, als we naar het toetsenbord kijken beginnen we weer te huilen enzuks.
Frietquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou ik ben zo retarded dat ik het niet zou raden dus het is beter om het gewoon te typen .
Dat. Patat.quote:
Feestjeeequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Maar het is nu duidelijk.
* Geo4kant ontvolgd het topic
Haha, binnenlandsevlucht 30 euroquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:47 schreef LompeHork het volgende:
Yes hij's weg
Tevens is het vergelijken van prijzen in vakantielanden met Dientje gewoon vies kut
Binnenlandse vlucht een tientje, geen grap. Dát was dan weer wel goedkoop in Zwedenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, binnenlandsevlucht 30 euro
Oh das wel goedkoper lol, sws moest ik voor retour 980 betalenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Binnenlandse vlucht een tientje, geen grap. Dát was dan weer wel goedkoop in Zweden
HET LEEFT!quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Posten hier nou gewoon mensenWat een feest.
Ik zal maar niet de kosten voor mijn retourtje hier neerpleurenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh das wel goedkoper lol, sws moest ik voor retour 980 betalen
lol naar zweden kost nog duurder??quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HET LEEFT!
[..]
Ik zal maar niet de kosten voor mijn retourtje hier neerpleuren
Neuh, valt op zich wel mee stiekemquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lol naar zweden kost nog duurder??
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Oh ja, op bali werd ik ook benadert door 3 gilfs...
Naja rond de 50 ofzo..quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, valt op zich wel mee stiekem
[..]70+?
Jah, ze vroegen of ik in hun winkeltje kwam kijken.. dus maar gedaan maar niks gekocht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dat is niet te hachelen inderdaad. Gewoon negeren dat soort vrouwen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, ze vroegen of ik in hun winkeltje kwam kijken.. dus maar gedaan maar niks gekocht.
En toen liep ik weg kwam er eentje achter me aan rennen bood ze me een prostituee aan
Jah het ging echt zoquote:
"Why, thank you grandma, but I prefer a Cleveland Steamer" *weg loopt als een baas*quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah het ging echt zo
'' wait wait i have a beautifull girl for you, she will suck you're dick''
Ik moest lachen want je verwacht dat nooit van een oud aardig vrouwtje..
En toen deed ze der kunstgebit uit en likte ze haar lippen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah het ging echt zo
'' wait wait i have a beautifull girl for you, she will suck you're dick''
Ik moest lachen want je verwacht dat nooit van een oud aardig vrouwtje..
Volgens mij hebben ze die daar niet eensquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toen deed ze der kunstgebit uit en likte ze haar lippen?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Why, thank you grandma, but I prefer a Cleveland Steamer" *weg loopt als een baas*
Dit zie ik voor me
Que?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik kon zweven he, dan zou ik gewoon in open zwembaden schijten die vol met mensen zitten.
En dan geen poep maar echt sputter diarree zodat ik iedereen raak.
Net als napalm in vietnam
NAPALM!quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik kon zweven he, dan zou ik gewoon in open zwembaden schijten die vol met mensen zitten.
En dan geen poep maar echt sputter diarree zodat ik iedereen raak.
Net als napalm in vietnam
Ahquote:
Geeft schijtlint wel een rood lijntje?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]sproeipoep.
Het is nog een woord ook geen rood lijntje eronder.
Nee, welraar welquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geeft schijtlint wel een rood lijntje?
Die dooie duif op het laatste plaatje ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zoek anders Doel in België eens op:
[ Flickr Photoset ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ Flickr Photoset ]
Expres meegenomen in de foto omdat sfeerquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die dooie duif op het laatste plaatje ook.
Echt he
Is tof, maar wordt tegenwoordig wel een beetje uitgemolken. Als je gaat, moet je echt een keer vroeg in de ochtend gaan (op zondag), loopt er echt geen kip rond. Was wel onder de indrukquote:
Hey cool zo'n fotosetquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ Flickr Photoset ]
heb jij die foto;s gemaakt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Expres meegenomen in de foto omdat sfeer
Ik wil nog steeds graag naar Pripyat, lijkt me echt fantastisch.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lijkt op tsjernobyl. Doet me eraan denken.
Het is een apart eiland ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das Hashima toch? Tof inderdaad, zou ik wel heen willen, maar Japan is reteduur.
Jij weetquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds graag naar Pripyat, lijkt me echt fantastisch.
Het doet me altijd denken aan vlakke donkergroene steppe's, oude fabrieken, modderwegen en mannen met kalashnivoks enzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds graag naar Pripyat, lijkt me echt fantastisch.
I am Grootquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
De zanger van I Am Kloot wil vrienden worden op Facebook. Wat is deze.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is een apart eiland ook
Yup, vooral die oude fabrieken, doet me vaak denken aan oud-industrieel-Duitsland (wat trouwens ook mooi is, maar niet verlaten), in Glasgow (buiten het centrum) kun je die sfeer ook goed proeven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het doet me altijd denken aan vlakke donkergroene steppe's, oude fabrieken, modderwegen en mannen met kalashnivoks enzo
Ik ga hem zondag kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is hij zo goed als ze zeggen? Wacht tot hij uitkomt in de piratenwinkel
Ik vind die overdreven HDR shit bij urbex vaak zo lelijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, vooral die oude fabrieken, doet me vaak denken aan oud-industrieel-Duitsland (wat trouwens ook mooi is, maar niet verlaten), in Glasgow (buiten het centrum) kun je die sfeer ook goed proeven.
Ben ik ook niet van gecharmeerd, ik heb liever het echte beeld (beetje extra contrast kan geen kwaad in dat soort foto's though).quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind die overdreven HDR shit bij urbex vaak zo lelijk
Ik ging net ook even op de mijne kijken, moet hem eens updatenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef LompeHork het volgende:
Ik zit nu te kijken in mijn Flickr-account en ik zie gewoon weer allemaal vette dingen die ik lang niet gezien heb
[ afbeelding ]
Tss... hij kent me niet eens, hij denkt zeker dat ik iedereen toe laat, maar zo werkt het niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel, is alles wel goed met je?
hij is artiest.. groupies.. jij mee back stage.. catch my drift?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tss... hij kent me niet eens, hij denkt zeker dat ik iedereen toe laat, maar zo werkt het niet.
Jah, is allemaal zo dof. Het is een aparte sfeer in ieder geval.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, vooral die oude fabrieken, doet me vaak denken aan oud-industrieel-Duitsland (wat trouwens ook mooi is, maar niet verlaten), in Glasgow (buiten het centrum) kun je die sfeer ook goed proeven.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging net ook even op de mijne kijken, moet hem eens updatenmaar dat is wel leuk die dingen terug kijken, net als al mijn iphone foto's pleur in een map.. is toch een soort digitale tijdlijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon van een lokale inwoner geweest gok ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ben ooit in eindhoven in een oud Philips gebouw geweest om foto's te maken, hing een plastic zak aan het plafond met oranje spul erin ..echt wtf
Zal allemaal best.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hij is artiest.. groupies.. jij mee back stage.. catch my drift?
Ik dacht echt als die zak kapot gaat ben ik gewoon doodquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is gewoon van een lokale inwoner geweest gok ik
Slaap lekker!quote:
Oranje shit aan een plafond is NOOIT goed hehequote:Op maandag 25 augustus 2014 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht echt als die zak kapot gaat ben ik gewoon dood
Behalve als je heel erg honger hebt en spaghetti/macaroni eet. Dan is het wel okay.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oranje shit aan een plafond is NOOIT goed hehe
Ja, das anders, maar dan flip je die pan ook gewoon extra hoog. Dat hoort gewoon. Maar in andere panden dan mijn huis zou ik het niet vertrouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Behalve als je heel erg honger hebt en spaghetti/macaroni eet. Dan is het wel okay.
Of als het nederlands elftal in de finale staat van het ek/wkquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Behalve als je heel erg honger hebt en spaghetti/macaroni eet. Dan is het wel okay.
Ja of je bent heel lang en eet heel hoog of, zie vorige post.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, das anders, maar dan flip je die pan ook gewoon extra hoog. Dat hoort gewoon. Maar in andere panden dan mijn huis zou ik het niet vertrouwen.
Of als je gewoon veel oranje kleurstoffen hebt genuttigd en even lekker wil fappen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja of je bent heel lang en eet heel hoog of, zie vorige post.
En je staat op de eettafel en spuit omhoog ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of als je gewoon veel oranje kleurstoffen hebt genuttigd en even lekker wil fappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En je staat op de eettafel en spuit omhoog ja.Dat laatste man, ik haal het nog wel, maar dinsdag niet meer. Doomsday is nigh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vrouw heeft goede reflexen en vangt het op?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat laatste man, ik haal het nog wel, maar dinsdag niet meer. Doomsday is nigh!
Doet vaak hertensprongen in de woonkamerquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je vrouw heeft goede reflexen en vangt het op?
Hmmm, en jij doet met je gewei van die hilarische dansjes (quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doet vaak hertensprongen in de woonkamer
Paringsdansen soberso! Vaak gepaard met polka en Pools bier!quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hmmm, en jij doet met je gewei van die hilarische dansjes () zodat zij daar voor valt?
Oh kut zeg ik zie het voor me... Wordt je al bronstig Lompe?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paringsdansen soberso! Vaak gepaard met polka en Pools bier!
Absoluut niet, ik zie wat je daar doet overigensquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef Heatseeker het volgende:
Zeg me aub dat ze geen bambi heet.
Bijnaquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh kut zeg ik zie het voor me... Wordt je al bronstig Lompe?
Ik wel, ben al weken bronstig. Heb me looks mee, kan alleen nog niet de juiste bimbo bambi vinden. Geeft ook niets, heb geen medelijden ik kan aan m'n kont krabben en restjes smegma van mijn onderstel weghalen wanneer ik wil
.
Pijn is een gevoel.. Gevoelens kun je uitschakelen, heb ik ooit van een Sergeant geleerd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik zie wat je daar doet overigens
[..]
Bijnain die tijd ga ik compleet los en neem ik zelfs tafelpoten en stopcontacten, mensen in mijn omgeving deinsen dan weg en durven geen contact op te nemen met mij voor een aantal maanden, vooral omdat ik dan aan de telefoon loop te schuren.
Harde tijden, ik voel je pijn broeder.
Roburttquote:
Klopt! Ik verveel me keihard op werk.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt! Ik verveel me keihard op werk.
En nu is het 5 uurquote:
samequote:
Jarigequote:
Ja hoor, primaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedereen een beetje relaxte vakantie?
Beter! Ik heb nog deze week, morgen maar even richting de Eemhof als we zin hebben, lekkor zwemmen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, primaBeetje hele dagen niks doen, af en toe werken en een paar keer naar Zeeland.
Chill! Lang niet gedaan, zwemmenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter! Ik heb nog deze week, morgen maar even richting de Eemhof als we zin hebben, lekkor zwemmen.
Ben je niet op reis geweest verder?
Ik ook niet, echt twee jaar niet ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chill! Lang niet gedaan, zwemmen
Naar Zeeland is al een reis?Nee, voor de rest niet buiten Nederland geweest
Hopelijk is het niet al te druk morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt twee jaar niet ofzovolgens mij echt baas daar.
Oja, Zeeland is al over de grens
Serieus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vandaag kassacursus gedaan.
Ik werd na n halfuur al gek.
Hoe hou jij dat vol
Zal wel met je ziekte te maken hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat toch dat als ik een slechte film heb gekeken dat ik dan toch 25 pagina's erover op imdb ga lezen wat andere erover zeiden en plotholes discussies bekijken etc
Wat heeft PDS hier mee te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal wel met je ziekte te maken hebben.
Maar Gertje jij hebt toch een andere aandoening?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft PDS hier mee te maken
Ik wacht nog op de evaluatie van amateurpsycholoog Typischquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar Gertje jij hebt toch een andere aandoening?
Pas op voor Ebolaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de evaluatie van amateurpsycholoog Typisch
Ik wil ook best een psychoanalyse geven. Daar is Elan trouwens dol op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de evaluatie van amateurpsycholoog Typisch
Ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil ook best een psychoanalyse geven. Daar is Elan trouwens dol op.
Elan = ritmo aka Loekie Bquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil ook best een psychoanalyse geven. Daar is Elan trouwens dol op.
Stijn gespot!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=elan&about=ajacied422¬intopic=0
Topvermaak
Goed en met jou?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:44 schreef Monopoly het volgende:
He Steven, ouwe stinkneus. Hoe is het er mee
Twijfels. Heb 4 verschillende dingen zaterdagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima prima. Ben je er zaterdag ook bij?
Ik heb nog een lijntje uitgehangen voor vervanging zaterdag, dan kan ik er ook bij zijn. Moet eigenlijk werken. Opa W komt ook met de kliek en ik neem een gestoorde collega mee en de vrouwe. Gaat een aardige zieke fissa wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twijfels. Heb 4 verschillende dingen zaterdag
Klinkt wel goed jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog een lijntje uitgehangen voor vervanging zaterdag, dan kan ik er ook bij zijn. Moet eigenlijk werken. Opa W komt ook met de kliek en ik neem een gestoorde collega mee en de vrouwe. Gaat een aardige zieke fissa worden
Same, same. School begint alweer na 2 wekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rustig, dik chillen je kent het wel. En daar dan? Alweer begonnen aan de studie, vriendjes?
Ik moet morgen naar een introductie dag, maandag weer echt beginnenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rustig, dik chillen je kent het wel. En daar dan? Alweer begonnen aan de studie, vriendjes?
Spanneundquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een introductie dag, maandag weer echt beginnen
Dat is stomquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
School begint alweer na 2 weken
Gelijk hard gaan! Lekker tochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Same, same. School begint alweer na 2 weken
Al kriebels? Je hebt er lang naar uit moeten kijken. Denk dat je wel pumped bent om weer lekker aan de slag te gaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een introductie dag, maandag weer echt beginnen
Hoezo?quote:
Haha ja duurde lang maar eindelijk is het zo ver, heb er echt zin inquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:58 schreef Monopoly het volgende:
Al kriebels? Je hebt er lang naar uit moeten kijken. Denk dat je wel pumped bent om weer lekker aan de slag te gaan?Ben blij voor je
Ik ben echt een rampquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben echt een ramp
Klant had 14 flessen wijn. Ik kijk totaal over [AANTAL] heen. Dus ik maar 14plu proberen. (Omdat tweeXplu rammen hem dubbel doet). Nou dat werkte niet. 123plu vergeten. Uiteindelijk kreeg de klant een galiameloen. Regelcorrectie gedaan, wijn ook een regelcorrectie en opnieuw proberen.
Uiteindelijk maar na de 5e regelcorrectie de teanleider gebeld![]()
Gellukkig stond er niemand anders in de rijen de klant (n oud opaatje) kon er wel om lachen
Ik had reizigers die niet zo lief warenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had reizigers die niet zo lief waren![]()
Ze waren boos omdat de trein die ik reed werd opgeheven
Ik heb de trein weer terug gezet op het perron en ze naar de bus gestuurd, toen in een inmense gang naar het verblijf gelopen om maar tabak te roken en te wachten tot ik weer wat kon doenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de trein weer terug gezet op het perron en ze naar de bus gestuurd, toen in een inmense gang naar het verblijf gelopen om maar tabak te roken en te wachten tot ik weer wat kon doen
Daar hebben we stewards voor. Om mensen naar de bussen te begeleiden en de klachten aan te nemen en informatie te geven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Volgens mij gingen ze daarna ook nog verder zeiken?
Had ik ook toen ik nog in de supermarkt werkte. Op een gegeven moment moest ik een week lang de hoofdkassier zijn voor de opleiding toen. Shit was opeens aan. Alles goed, kasverschillen terug gebracht, omzet ging omhoog van bloemen/tabak en de postafdeling. Ze wilde me toen assistent hoofdkassier maken maar dat was verder gewoon kankerwerkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:26 schreef d4v1d het volgende:
Maar lang kassadraaien is niks voor mij. Ik houd het gewoon bij bijdraaien.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik nog in de supermarkt werkte. Op een gegeven moment moest ik een week lang de hoofdkassier zijn voor de opleiding toen. Shit was opeens aan. Alles goed, kasverschillen terug gebracht, omzet ging omhoog van bloemen/tabak en de postafdeling. Ze wilde me toen assistent hoofdkassier maken maar dat was verder gewoon kankerwerk
Wowquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit net af te vragen, toen ik een zakje smoeltjes spookjes zat te eten, wat eigenlijk dat witte is.
Van de smoeltjes site:
Lekkere kinderkoekjes met een wit laagje imitatie chocolade
imitatie chocolade
Awesome. India staat zeker op de lijst, omdat het zo bijzonder anders is. Schijnt er wel overal enorm te stinken en men poept en dumpt lijken in de rivier waar ze zich ook wassenquote:
Lijkt me zeker wel awesome om daar eens keihard te smoken 's avonds ergens in GOA ofzo. Beetje space muziek erbij op een strandje, alles er op en er aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Stinkt valt wel mee, maar dat laatste is zeker waar
Zijn veel stoners daar jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijkt me zeker wel awesome om daar eens keihard te smoken 's avonds ergens in GOA ofzo. Beetje space muziek erbij op een strandje, alles er op en er aan.
Ik hoop ooit nog eens de loterij te winnen. Mooi wereldreisje maken ja, lekker een half jaar pleite en maar zien waar je terecht komt. Of gewoon mijn hele leven achterlijk hard werken en sparen (geen kinderen krijgen) en op je 50e een fortuin op de bank hebben staan en dan alsnog een middelvinger naar je baas geven en gewoon als een baas de wereld over.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn veel stoners daar jaGoa is verder echt een toffe stad
Hoop op het eerste voor jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog eens de loterij te winnen. Mooi wereldreisje maken ja, lekker een half jaar pleite en maar zien waar je terecht komt. Of gewoon mijn hele leven achterlijk hard werken en sparen (geen kinderen krijgen) en op je 50e een fortuin op de bank hebben staan en dan alsnog een middelvinger naar je baas geven en gewoon als een baas de wereld over.
Malaysia airlinesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.theadventurists.com/rickshaw-run-sign-up
Lijkt me wel leuk om te doen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:40 schreef Monopoly het volgende:
Nou, dat was ook niet echt een slimme keuze
Viespeukje!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eens in KPD kijken, ben daar al een tijdje niet meer geweest.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:40 schreef Monopoly het volgende:
Nou, dat was ook niet echt een slimme keuze
Een gezonde man mag kijken.quote:
Ik kwam niet echt fraaie foto's tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwelling drukte wel mijn nagel uit mijn teen, die heb ik met helaas met geweld moeten amputeren. Wel gedaan na een hoop biertjes. Was alsnog ondraaglijk.
Uhuh. Tegenvallende foto's meestal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een gezonde man mag kijken.
[..]
Ik kwam niet echt fraaie foto's tegenYou know the drill there
Hou je teen heelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:52 schreef Snowbells het volgende:
Krijg spontaan nare gevoelens bij mijn kleine teen
Watquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:51 schreef Monopoly het volgende:
Nasty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwelling drukte wel mijn nagel uit mijn teen, die heb ik met helaas met geweld moeten amputeren. Wel gedaan na een hoop biertjes. Was alsnog ondraaglijk.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
lijkt me ook wel machtig. dat je dan zo'n neger ala American history X zn bek kapot trapt op de stoep en dat frans met zn olijke hoofd er schaapachtig bij staat te lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:02 schreef Monopoly het volgende:
Fransje Bauer. Daar wil ik nog wel een keer mee doorzakken. Lijkt me wel een toffe peer om samen gigantisch dronken mee te worden en op avontuur te gaan. Beetje langs de hoeren, negers in elkaar slaan, een nieuw record shoarma eten bij de plaatselijke turk enzo
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lijkt me ook wel machtig. dat je dan zo'n neger ala American history X zn bek kapot trapt op de stoep en dat frans met zn olijke hoofd er schaapachtig bij staat te lachen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]en dan tegen die keerl met z'n kapotte bek lachen en wijzen naar een verborgen camera, je zit in bananasplit. daarna samen met die kapotte neger lachen en nog meer bier drinken en crack kopen op de hoek van de straat
Preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]en dat die neger zich dan een coma zuipt, maar dat ze dan zn maag niet kunnen leegpompen omdat zn bakkus naar de kanker is. Vervolgens bij de begrafenis komt frans uit de kist springen en roept dat ook de nabestaanden in bananasplit zitten
kijkcijferkanon, ik zeg het uquote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
En dan bij de begrafenis een discutabele bakker inhuren en LSD in de cake verwerken. Nabestaanden die na de uitvaart helemaal naar de kanker in de auto stappen en meerdere auto ongelukken veroorzaken terwijl er altijd wel iemand zit die echt konjo slim is en AIDS kan genezen in de toekomst die zich dan dood rijdt. Miljoenen mensen sterven indirect terwijl Fransje en de rest van de clan bier blijven drinken en een spoor van vernieling achterlaten
Havoquote:
Frietquote:
die van sony zijn best wel prima.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil nieuwe in-ear headphones maar heb geen idee welke nou goed zijn
Je kan ze ook terugsturen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Alle oordopjes gaan kapot, ik slijt 6 paar per jaar ongeacht merk![]()
paarperjaar klinkt leuk
Zou kunnen, geen ideequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan ze ook terugsturen?
Koop 2 paar headphones, als de ene stuk is heb je de andere nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen idee
Maar ik kan geen dag zonder dus moet meteen nieuwe hebben
Ik had deze ook. Ze zijn gejat samen met een iPod.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had sennheiser CX300, maar die zijn stuk gegaan
Niet dat ze goed klinkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oeh, dat is ook een idee ja
Of ik koop elke 2 maanden een nieuwe telefoon, dan heb ik mijn hele leven gratis oordopjes
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had deze ook. Ze zijn gejat samen met een iPod.
Ik doe al twee jaar met sennheiser dopjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Alle oordopjes gaan kapot, ik slijt 6 paar per jaar ongeacht merk![]()
paarperjaar klinkt leuk
TELL ME YOUR SECRETquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik doe al twee jaar met sennheiser dopjes.
Ik heb al een goede koptelefoon, wel een grote thoughquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef d4v1d het volgende:
Echt een fucking godsend zo'n koptelefoon
Ik heb er daar inmiddels 500 reserve vanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zuinig zijn. Ben alleen die oorkussentjes wel kwijt dus dat zit minder lekker
China. Een hele zak nieuwe kussentjes voor hooguit 2 euro.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zuinig zijn. Ben alleen die oorkussentjes wel kwijt dus dat zit minder lekker
Zijn dat van die open dingen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]Philips Fidelio L1
Open?quote:
Open jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt closed en open headphones ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |