SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het en dat krijg je.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:47 schreef Albanus het volgende:
Nog 4 nachtjes tot de Champions League loting.
[ afbeelding ]real madrid en juveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Trebo het volgende:
Jongens, vonden jullie de overwinning van PSV terecht?
Het muntje had beide kanten kunnen opvallen, het gras was groen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Trebo het volgende:
Jongens, vonden jullie de overwinning van PSV terecht?
Vond ik ook. Ik vond PSV ook veel volwassener spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Slim om Narsingh op te stellen ipv Locadia.
Zal de blessure geweest zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Trebo het volgende:
De wissel Anderson voor El Gahzi vond ik trouwens onbegrijpelijk.
El Ghazi had maagpijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Trebo het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ik vond PSV ook veel volwassener spelen.
De wissel Anderson voor El Gahzi vond ik trouwens onbegrijpelijk.
Nouja dat kan natuurlijk.. maar er waren andere alternatieven. Kishna bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal de blessure geweest zijn.
Mag ik hopen
hihiquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef Albanus het volgende:
[..]
El Ghazi had maagpijn.
El Ghazi, maagpijn. Snap?
Eerst al met de bucket en nu op het veld, het zit de Ajacieden niet mee, PSV is dit moment oppermachtig en dan is het logisch dat spelers als Klaasen en Schone zulke loze kreten gaan roepen, ze zijn de weg kwijt, maar gelukkig is het nog vroeg en kunnen ze zich herpakken. Hopelijk niet en ik denk het ook van niet, selectie mist ervaren spelers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef Tyron het volgende:
Klaassen vond het verlies zwaar onterecht.
haha neusjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:13 schreef bjanaan het volgende:
Snel vergeten en deze week weer koppie omhoog en neusjes weer dezelfde kant op!
Kampioen worden we vast en zeker wel!
Moisander, Schone en Blind zijn toch redelijk ervaren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerst al met de bucket en nu op het veld, het zit de Ajacieden niet mee, PSV is dit moment oppermachtig en dan is het logisch dat spelers als Klaasen en Schone zulke loze kreten gaan roepen, ze zijn de weg kwijt, maar gelukkig is het nog vroeg en kunnen ze zich herpakken. Hopelijk niet en ik denk het ook van niet, selectie mist ervaren spelers.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:47 schreef Albanus het volgende:
Nog 4 nachtjes tot de Champions League loting.
[ afbeelding ]Ben zeer benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Davy zou nu Mad? en Jelly? zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wist dat er zo'n reactie ging komen scheer je weg naar je eigen topic lampje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |